abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:26:35 #31
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_142665097
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:21 schreef Nintex het volgende:

[..]

Alleen als andere Europese landen Putin niet helpen, maar zodra Rotterdam nee zegt tegen Russische waren zijn er altijd de verraders in Frankrijk die de poorten open zetten.
Ja gatver wat zijn de Fransen toch een lafbekken. Maar ik weet niet of de Britten echt veel dapperder zijn: Cameron is een zwak politicus (kijk maar naar de EU-discussie van enkele weken geleden en zijn falen daarin) en de Britten zitten net zo diep met hun armen in de Russische vetpot. Als puntje bij paaltje komt heb je aan beide landen niets.
pi_142665116
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:23 schreef Claudia_x het volgende:
Oké, dit is misschien een heel domme vraag, maar waarom wordt er nu om sancties gevraagd? Is dat (a) vanwege Russische bemoeienissen in het conflict met Oekraïne, of (b) vanwege de vermeende Russische betrokkenheid bij het neerhalen van MH17?

Ik blijf me verbazen over de onzuiverheid in het debat. Waar willen 'we' Rusland nu precies voor straffen?
Het neerhalen van een neutraal passagierstoestel met onschuldige slachtoffers met Russisch geleverd materieel is alvast een hoe dan ook beschuldiging.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_142665123
Ik bedoel meer: wat ziet de Nederlandse regering/VN/EU nu als dé reden voor de sancties? Welke officiële verklaring wordt er gegeven? Want als het antwoord (a) is, dan is er geen reden voor verdere sancties dan de maatregelen die al zijn getroffen. En als het antwoord (b) is, dan zal de bewijsvoering eerst rond moeten zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:27:43 #34
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_142665147
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Heel veel sterkte morgen.
Dank je :) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:28:09 #35
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_142665164
Wat een bizarre dag. Nog nooit eerder in mijn leven meegemaakt. Tenminste, niet op deze manier.
Tics van je petten.
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:29:27 #36
50442 DaMook
pi_142665205
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:28 schreef nattermann het volgende:
Wat een bizarre dag. Nog nooit eerder in mijn leven meegemaakt. Tenminste, niet op deze manier.
9/11 was ook ingrijpend, maar wel totaal anders.

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:30:03 #37
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_142665228
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik bedoel meer: wat ziet de Nederlandse regering/VN/EU nu als dé reden voor de sancties? Welke officiële verklaring wordt er gegeven? Want als het antwoord (a) is, dan is er geen reden voor verdere sancties dan de maatregelen die al zijn getroffen. En als het antwoord (b) is, dan zal de bewijsvoering eerst rond moeten zijn.
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:25 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Het blijven steunen van de rebellen, ookal hebben zij een vliegtuig neergeschoten
Dit nu, en mocht Rusland echt meer betrokken zijn dan natuurlijk dat ook
Dit is gewoon raar :l
pi_142665229
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:25 schreef anonymoussie het volgende:
Hopelijk verloopt het identificatieproces een beetje voorspoedig. En hopelijk worden uiteindelijk alle stoffelijke overschotten gevonden.
ik hoop voor de nabestaanden dat ze uiteraard alle stoffelijke overschotten terugvinden maar op zijn minst -iets- van iedereen terug vinden, al was het alleen maar een arm.. (hoe luguber dat ook klinkt)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:30:07 #39
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_142665234
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:29 schreef DaMook het volgende:

[..]

Precies. Dat was de VS. Nu zijn "wij" het.
Tics van je petten.
pi_142665235
De maker van de foto met de vlag en de hercules (staat in de OP) zei het volgende:

"Media waaronder De Telegraaf en het Nederlands Dagblad benaderden Timmers om de foto te mogen gebruiken: "Iedereen mag die foto verspreiden, graag zelfs, uit respect voor de slachtoffers. Ik hoef er ook geen geld voor. De Telegraaf deed wel een bod. Mocht ik er iets aan overhouden, dan gaat het geld naar Spieren voor Spieren, een goed doel waar ik me voor inzet."

http://www.omroepbrabant.(...)vense+fotograaf.aspx
  Redactie Frontpage donderdag 24 juli 2014 @ 00:31:10 #41
145738 superworm
is erbij
pi_142665261
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:30 schreef mschol het volgende:

[..]

ik hoop voor de nabestaanden dat ze uiteraard alle stoffelijke overschotten terugvinden maar op zijn minst -iets- van iedereen terug vinden, al was het alleen maar een arm.. (hoe luguber dat ook klinkt)
Niet luguber maar begrijpelijk. Al is het letterlijk één overgebleven haar, gevonden ergens tussen de zonnebloemen in Oost-Oekraïne. Dat is al meer (veel meer) dan niks.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142665288
quote:
Deze vraag stel ik mezelf ook meerdere keren per dag.
pi_142665305
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef superworm het volgende:

[..]

Beide partijen gedragen zich helaas dubieus in dit conflict. Rebellen zijn wellicht slechter, maar Oekraïne zelf is ook geen engeltje...
De normen zijn wel erg gezakt, waar we in het begin nog zeiden dat de nieuwe regering democratisch was en alle kritiek niet meer dan Russische propaganda, heet het nu: ze zijn niet zo erg als de rebellen...

Heeft Europa al gereageerd? Men moet zich nu al in beschamende bochten wringen om vol te houden dat Oekraine voldoet aan de voorwaarden verbonden aan het samenwerkingsverdrag.
Politici met privémilities die op jacht gaan naar rebellen, hun politieke tegenstanders die in elkaar geslagen worden, daarna hun hoofdkwartier in de fik gezet en nu helemaal verboden worden.
rapporten van UNHCR en HRW dat Kiev veel te weinig voor de vluchtelingen uit het gebied doet; nogal een verschil met Rusland, ik vermoed dat UNHCR zelden zo'n positief verslag heeft uitgebracht als dat over de Russische opvang van Oekrainse vluchtelingen.
pi_142665324
De identificatie van de slachtoffers van de vliegramp in Tripoli duurde maar paar weken dus we moeten toch binnen een paar dagen toch al wel enkele identificaties hebben afgerond?
pi_142665325
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:30 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

[..]

Dit nu, en mocht Rusland echt meer betrokken zijn dan natuurlijk dat ook
Maar dat is allemaal nog niet bewezen, dus dan is overleg over verdere sancties te voorbarig.

Ja, ik vind ook dat het ernaar uitziet dat de separatisten het hebben gedaan, waarschijnlijk met (in)directe hulp van de Russen, maar de laatste dagen is juist duidelijk geworden dat er nog een hoop aan de bewijsvoering moet gebeuren, zeker om de rol van Rusland te veroordelen. Gister is nota bene nog door de Amerikanen verkondigd dat ze geen bewijs hebben voor de betrokkenheid van Rusland.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:33:10 #46
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_142665326
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:30 schreef sneakydesert het volgende:
De maker van de foto met de vlag en de hercules (staat in de OP) zei het volgende:

"Media waaronder De Telegraaf en het Nederlands Dagblad benaderden Timmers om de foto te mogen gebruiken: "Iedereen mag die foto verspreiden, graag zelfs, uit respect voor de slachtoffers. Ik hoef er ook geen geld voor. De Telegraaf deed wel een bod. Mocht ik er iets aan overhouden, dan gaat het geld naar Spieren voor Spieren, een goed doel waar ik me voor inzet."

Briljante foto _O_
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:33:16 #47
50442 DaMook
pi_142665329
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:31 schreef superworm het volgende:

[..]

Niet luguber maar begrijpelijk. Al is het letterlijk één overgebleven haar, gevonden ergens tussen de zonnebloemen in Oost-Oekraïne. Dat is al meer (veel meer) dan niks.
Al die lichaamsdelen die er nu nog liggen, ik hoop toch dat we die ook nog terug kunnen halen. Ik denk wel dat onze special forces klaar staan om het gebied te beveiligen. Nu de toestemming nog.

pi_142665343
quote:

Nice ^O^
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:34:08 #49
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_142665363
quote:

Respect voor die man ^O^

Is ook een van de meest indrukwekkende foto's van vandaag imo.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:34:30 #50
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_142665380
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:30 schreef mschol het volgende:

[..]

Volgens mij was het een vertegenwoordiger van de OSCE die op CNN eerder vanavond aangaf dat er nog veel zware wrakstukken op de rampplek liggen waar waarschijnlijk nog niet onder gekeken is. Grote kans dat er nog wel meer stoffelijke overschotten gevonden worden als er professioneel gezocht gaat worden.
pi_142665406
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:34 schreef beantherio het volgende:

[..]

Volgens mij was het een vertegenwoordiger van de OSCE die op CNN eerder vanavond aangaf dat er nog veel zware wrakstukken op de rampplek liggen waar waarschijnlijk nog niet onder gekeken is. Grote kans dat er nog wel meer stoffelijke overschotten gevonden worden als er professioneel gezocht gaat worden.
Lekker dan met al een week 30 graden.. :'(
pi_142665408
quote:
Wegens de problemen bij de crash site neem ik aan: geen voldoende medewerking van de rebellen, onregelmatigheden etc...

maw: dezelfde reden als altijd, niet aanwenden van hun invloed op de rebellen...
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:35:49 #53
50442 DaMook
pi_142665430
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar dat is allemaal nog niet bewezen, dus dan is overleg over verdere sancties te voorbarig.

Ja, ik vind ook dat het ernaar uitziet dat de separatisten het hebben gedaan, waarschijnlijk met (in)directe hulp van de Russen, maar de laatste dagen is juist duidelijk geworden dat er nog een hoop aan de bewijsvoering moet gebeuren, zeker om de rol van Rusland te veroordelen. Gister is nota bene nog door de Amerikanen verkondigd dat ze geen bewijs hebben voor de betrokkenheid van Rusland.
Ik persoonlijk denk dat rusland wel betrokken is bij deze ramp, maar dat ze het wel loslaten nu. Die trekken hun handen terug.

pi_142665431
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:29 schreef DaMook het volgende:

[..]

Kan me 9/11 nog goed herinneren.. dat had eerlijk gezegd op mij persoonlijk meer impact. Je ziet niet dagelijks live op tv een vliegtuig in een wolkenkrabber vliegen van 400 meter hoog. De ramp van nu is weer apart omdat ik die middag zelf op Schiphol was om familie naar Maleisië uit te zwaaien. De opluchting die je dan voelt dat ze niet in MH17 zaten, in combinatie met het ongelofelijke leed dat is aangericht voor anderen is heel raar.
pi_142665444
Inderdaad een zeer bizarre dag/week. Heb 9/11 natuurlijk meegemaakt. Maar dit is voor mij voor het eerst dat je als natie echt bij een iets betrokken bent wat wel eens verdergaande gevolgen kan hebben dan de 300 doden die er nu helaas al zijn gevallen. Heb zelf de koude oorlog niet meegemaakt en hopelijk blijft zoiets ook heel ver weg maar het is toch een apart gevoel dat ik zelf 5 jaar geleden dacht dat er nooit maar dan ook nooit meer oorlog zou kunnen uitbreken in Europa en nu op zo'n 2000 km afstand gebeurd er zoiets. Ben zeer benieuwd hoe er de komende tijd om wordt gegaan met de spanningen die door dit conflict zijn ontstaan.
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:36:16 #56
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_142665446
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Respect voor die man ^O^

Is ook een van de meest indrukwekkende foto's van vandaag imo.
Die foto viel mij ook meteen op idd. Erg mooi, erg symbolisch.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_142665475
quote:

Spieren voor spieren heeft pas nog 1,2 miljoen gehad van Louis van Gaal.. zou het dus eerlijker vinden als zijn bijdrage naar een ander goed doel gaat.
pi_142665518
Geen reclames vandaag op tv is mij wel goed bevallen.. of mag ik dat niet zeggen. :@
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:38:31 #59
50442 DaMook
pi_142665519
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Kan me 9/11 nog goed herinneren.. dat had eerlijk gezegd op mij persoonlijk meer impact. Je ziet niet dagelijks live op tv een vliegtuig in een wolkenkrabber vliegen van 400 meter hoog. De ramp van nu is weer apart omdat ik die middag zelf op Schiphol was om familie naar Maleisië uit te zwaaien. De opluchting die je dan voelt dat ze niet in MH17 zaten, in combinatie met het ongelofelijke leed dat is aangericht voor anderen is heel raar.
Ik weet 9/11 ook nog helemaal. De ramp deze keer werd pas persoonlijk toen ik erachter kwam dat er een kennis in zat, al had ik het anders ook wel gevoeld als hoe ik het nu voel denk ik.

pi_142665521
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat, maar ook dat de USA in dat geval persoonlijk aangevallen werd op eigen grond.
Die beelden denk ik nog zo vaak aan, onwerkelijk bizar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')