Daarmee kan je alleen verliezen, als je wint doe je het later toch nog wel een keer net zo lang tot het helemaal mis gaatquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles wat je hebt op rood zetten, 49% kans op 100% rendement
Daarom ook maar één keer doenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Daarmee kan je alleen verliezen, als je wint doe je het later toch nog wel een keer net zo lang tot het helemaal mis gaat
dan ga ik liever pokeren
Ligt er aan. Welke gear heb je?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat mijn FOK!account zoveel waard wordt
Als het goed is heeft ie een katerquote:
haha als een vinexwijk met vrouw en kinderen zo een slecht vooruitzicht is kun je dat ook niet toelaten in je leven hequote:Op donderdag 24 juli 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoiets voor mij is weggelegd op dit moment. Voordat je zoveel verdient ben je toch flink wat jaren verder. En dan stijgen je uitgaven waarschijnlijk mee. Veel mensen houden zichzelf dit voor. Eerst carriere maken, geld verdienen, sparen en dan genieten van het leven. En uiteindelijk is het 9-5, vinexwijk, vrouw, 3 kinderen, 2 weken camperen in Frankrijk.
[..]
[..]
Als het moet dan plast Mortaxx nog dwars door de muur heen!quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:38 schreef voederbietel het volgende:
Gefeliciteerd Mortaxx, heb je nu ook al erectie problemen?
Prostaat problemen beginnen dus ook al vroeg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als het moet dan plast Mortaxx nog dwars door de muur heen!
ik ben ook jarig vandaagquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:00 schreef Aberella het volgende:
Proficiat Morti, naaktpics via dm verzonden.
Dat weet je helemaal nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |