quote:
#quarterlifecrisisquote:
Nou dat valt nogal tegen op het momentquote:
quote:
Ook nooit gekregen, het geeft niet.quote:
nee hoor, ik ben een kloon van deadprezquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:11 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Goh, met 35 posts![]()
Gefeliciteerd mortaxx, ik hoop dat je nog veel jaren mag verspillen op fok!
Zou je willen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:16 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben een kloon van deadprez
Jij kent mijquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bah, hanguiers
Desalniettemin gefeliciteerd
[ afbeelding ]
nicequote:Op donderdag 24 juli 2014 00:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bah, hanguiers
[ afbeelding ]
Doe het gewoon nog een keer, yolo.quote:
heldquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doe het gewoon nog een keer, yolo.
We moeten elkaar dan ook steunen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ook nooit gekregen, het geeft niet.
haal me pica weg plsquote:
Nee, meer, als je 20 bent heb je er al een kwart op zitten :/quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is een kwart van je leven ja
Ik heb altijd de hoop dat ik 100 wordtquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, meer, als je 20 bent heb je er al een kwart op zitten :/
Vanaf 30 ben je oud ;/
Gezond leven man, geen stress.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb altijd de hoop dat ik 100 wordt
Dat is nou het probleem, wat heb je aan oud worden als je niet geleefd hebtquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gezond leven man, geen stress.
25 is toch ook wel een mijlpaal waar je niet blij van wordt. Tevens student afquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, meer, als je 20 bent heb je er al een kwart op zitten :/
Vanaf 30 ben je oud ;/
Want leven staat aan een ongezond leven lijden?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem, wat heb je aan oud worden als je niet geleefd hebt
Tja, zo heb je dat met meerdere leeftijden. Waarschijnlijk zou je altijd wel zo oud willen blijven. Gewoon niet druk om maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
25 is toch ook wel een mijlpaal waar je niet blij van wordt. Tevens student af
21. Wat een leeftijd is datquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, zo heb je dat met meerdere leeftijden. Waarschijnlijk zou je altijd wel zo oud willen blijven. Gewoon niet druk om maken.
Start weer op een opleiding, mits je genoeg doekoe hebt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
25 is toch ook wel een mijlpaal waar je niet blij van wordt. Tevens student af
blijf gewoon jong mi mangquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
21. Wat een leeftijd is datvolwassen maar ook net weer niet
Mwa, ben je nog een jong ventje. 23/24 forever zou mooi zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
21. Wat een leeftijd is datvolwassen maar ook net weer niet
Daar heb ik dan ook weer geen zin in. En geld maar besteden aan reizen dit najaarquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Start weer op een opleiding, mits je genoeg doekoe hebt.
Precies. #foreveryoungquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:51 schreef eend112 het volgende:
[..]
blijf gewoon jong mi mang
fuck settelen ja toch
Misschien later als je in een sleur zit of zo.. kon je maar altijd reizen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook weer geen zin in. En geld maar besteden aan reizen dit najaar
[..]
Gezond leven=Geen alcohol, drugs, fast food, uitgaan, niet laat slapen, huisje boompje beestje met een korte pittig kapsel Ria en twee kids genaamd Pleun en Sterrequote:Op donderdag 24 juli 2014 00:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Want leven staat aan een ongezond leven lijden?
Ja, oke, wellicht had je nu in bed moeten liggen.
Mwah, over half jaar heb ik geen huis, geen werk. Al geen studie meer dus op zich wel een mooi moment ervoor. Al zou ik nu een vaste baan vinden, dan zit je daarna toch een soort vast. En dan gaan genieten als je oud bent en een verrot lichaam hebtquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien later als je in een sleur zit of zo.. kon je maar altijd reizen.
Drugs, niks mis mee op zijn tijd, alcohol valt ook onder drugs. Slaap is belangrijk, maar dat moet voor jou met je flexibele bedrijf geen probleem zijn. Fast food en andere meuk waar je dik van wordt.. gewoon geregeld sporten, dan kan je ongezond bezig zijn en dit met sport compenseren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gezond leven=Geen alcohol, drugs, fast food, uitgaan, niet laat slapen, huisje boompje beestje met een korte pittig kapsel Ria en twee kids genaamd Pleun en Sterre
Precies. Pak het aan zoals ditisjouwmening, met zijn eigen bedrijfje. Het mooiste is dat je zonder baas een hoop geld kan verdienen en dus je eigen leven goed kan indelen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah, over half jaar heb ik geen huis, geen werk. Al geen studie meer dus op zich wel een mooi moment ervoor. Al zou ik nu een vaste baan vinden, dan zit je daarna toch een soort vast. En dan gaan genieten als je oud bent en een verrot lichaam hebt
Beter reizen en dan een vaste baan zoeken. Anders zit je tot je 67e (tegen die tijd 70 misschien) vast. Alleen geld is een probleem.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah, over half jaar heb ik geen huis, geen werk. Al geen studie meer dus op zich wel een mooi moment ervoor. Al zou ik nu een vaste baan vinden, dan zit je daarna toch een soort vast. En dan gaan genieten als je oud bent en een verrot lichaam hebt
Niks mis mee natuurlijk maar past niet in het straatje van super gezond levenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Drugs, niks mis mee op zijn tijd, alcohol valt ook onder drugs. Slaap is belangrijk, maar dat moet voor jou met je flexibele bedrijf geen probleem zijn. Fast food en andere meuk waar je dik van wordt.. gewoon geregeld sporten, dan kan je ongezond bezig zijn en dit met sport compenseren.
Je kan nooit genoeg gereisd hebben, dat is het probleem. En inderdaad, geld is het enige dat je nodig hebt voor totale vrijheid.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Beter reizen en dan een vaste baan zoeken. Anders zit je tot je 67e (tegen die tijd 70 misschien) vast. Alleen geld is een probleem.
Daarom een bank overvallen toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Beter reizen en dan een vaste baan zoeken. Anders zit je tot je 67e (tegen die tijd 70 misschien) vast. Alleen geld is een probleem.
Nee, maar daar win je dus geen fuck mee. Super gezond tegenover gezond.. veel inleveren voor dat kleine beetje meer kans op gezond oud worden.. Nee, doe het dan er net onder, waardoor de kans groot is dat je lang gezond blijft maar niet helemaal als een smoothie-chick door het leven gaat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis mee natuurlijk maar past niet in het straatje van super gezond leven
Ik ben helemaal niet ambitieus eigenlijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Precies. Pak het aan zoals ditisjouwmening, met zijn eigen bedrijfje. Het mooiste is dat je zonder baas een hoop geld kan verdienen en dus je eigen leven goed kan indelen.
Anders wordt het echt naar de vakanties toeleven iedere keer.
Leen al een tijdje max bij dus zou flinke tijd weg kunnenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Wat doe jij precies?quote:
Dat hoeft toch ook niet? Hoe meer geld, hoe minder jij hoeft te werken en hoe meer jij kan doen wat je wil. Reizen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet ambitieus eigenlijkAch veel geld verdienen. Als ik maar genoeg verdien, hoef geen vrijstaand huis en 3 auto's. Dan liever minder geld en meer vrijheid
Moet je allemaal daarna terugbetalen hequote:Op donderdag 24 juli 2014 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet ambitieus eigenlijkAch veel geld verdienen. Als ik maar genoeg verdien, hoef geen vrijstaand huis en 3 auto's. Dan liever minder geld en meer vrijheid
[..]
Leen al een tijdje max bij dus zou flinke tijd weg kunnen
[..]
Wat doe jij precies?
Ga je ook niet zo lekker op reis, lijkt me.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Moet je allemaal daarna terugbetalen he. Ik leen tot nu toe helemaal niks, niet zo'n zin in schulden
. Maar ik woon nog thuis ook.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Leen al een tijdje max bij dus zou flinke tijd weg kunnen
[..]
Wat doe jij precies?
Ik denk niet dat zoiets voor mij is weggelegd op dit moment. Voordat je zoveel verdient ben je toch flink wat jaren verder. En dan stijgen je uitgaven waarschijnlijk mee. Veel mensen houden zichzelf dit voor. Eerst carriere maken, geld verdienen, sparen en dan genieten van het leven. En uiteindelijk is het 9-5, vinexwijk, vrouw, 3 kinderen, 2 weken camperen in Frankrijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Hoe meer geld, hoe minder jij hoeft te werken en hoe meer jij kan doen wat je wil. Reizen bijvoorbeeld.
Dat interesseert me eigenlijk niet zoveel. Is toch naar draagkrachtquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Moet je allemaal daarna terugbetalen he. Ik leen tot nu toe helemaal niks, niet zo'n zin in schulden
. Maar ik woon nog thuis ook.
Wat voor bedrijf heb je?quote:
Ah op die fietsquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoiets voor mij is weggelegd op dit moment. Voordat je zoveel verdient ben je toch flink wat jaren verder. En dan stijgen je uitgaven waarschijnlijk mee. Veel mensen houden zichzelf dit voor. Eerst carriere maken, geld verdienen, sparen en dan genieten van het leven. En uiteindelijk is het 9-5, vinexwijk, vrouw, 3 kinderen, 2 weken camperen in Frankrijk.
[..]
Dat interesseert me eigenlijk niet zoveel. Is toch naar draagkracht
[..]
Wat voor bedrijf heb je?
Klopt. Ben weleens jaloers op die youtubers die een paar duizend euro per maand opstrijken. Dan kan je gewoon doen en laten wat je wil, mensen kijken op dat moment toch wel je filmpjes.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoiets voor mij is weggelegd op dit moment. Voordat je zoveel verdient ben je toch flink wat jaren verder. En dan stijgen je uitgaven waarschijnlijk mee. Veel mensen houden zichzelf dit voor. Eerst carriere maken, geld verdienen, sparen en dan genieten van het leven. En uiteindelijk is het 9-5, vinexwijk, vrouw, 3 kinderen, 2 weken camperen in Frankrijk.
Lekker vaagquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Investeringen
Ja, gewoon mensen van mijn leeftijd die met dat soort dingen zoveel geld verdienenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt. Ben weleens jaloers op die youtubers die een paar duizend euro per maand opstrijken. Dan kan je gewoon doen en laten wat je wil, mensen kijken op dat moment toch wel je filmpjes.
Ja, maar ook één of andere ACID_NIGHTMARE hier op Fok! strijkt met zijn websites zo 300-600 euro per dag op. Allemaal doorgeloodst via een facebookpagina met onzettend veel likes.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker vaag
[..]
Ja, gewoon mensen van mijn leeftijd die met dat soort dingen zoveel geld verdienen
Ik denk hij iets goed. Ik 'ken' wel wat mensen die dit ook proberen. Geld verdienen met vage blogs enzoquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar ook één of andere ACID_NIGHTMARE hier op Fok! strijkt met zijn websites zo 300-600 euro per dag op. Allemaal doorgeloodst via een facebookpagina met onzettend veel likes.
Wellicht doen we gewoon iets fout.
Maar wel in één keer duidelijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker vaag
[..]
Ja, gewoon mensen van mijn leeftijd die met dat soort dingen zoveel geld verdienen
Hangt van de kwaliteit af lijkt me.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk hij iets goed. Ik 'ken' wel wat mensen die dit ook proberen. Geld verdienen met vage blogs enzoMaar dat werkt toch niet als je er puur mee begint voor het geld
Als jij nu denkt van oh zij verdienen zoveel, dat ga ik ook doen gaat het nooit werkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hangt van de kwaliteit af lijkt me.
Maar de meesten kunnen er inderdaad vrij weinig van.
Klopt, je kan je enkel nog onderscheiden door kwaliteit. Verder moet het gewoon als hobby aanvoelen,anders kan je het wel vergeten ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als jij nu denkt van oh zij verdienen zoveel, dat ga ik ook doen gaat het nooit werkenNet als die gasten die duizenden dollars per maand verdienen met het twitter/vine/insta enzo. Je bent nu al te laat om zo'n account te beginnen
ALs je tips hebt mag je me best even inlichtenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar wel in één keer duidelijk![]()
Maar om wat uit te weiden voornamelijk gewoon aandelenhandel en hier een daar wat durfinvesteringen waarvan je hoopt dat ze net zo gaan boomen als Facebook
Ik hoop nog steeds dat mijn FOK!account zoveel waard wordtquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar als je het eenmaal hebt staan verdien je zowat met nietsdoen geld.
Alles wat je hebt op rood zetten, 49% kans op 100% rendementquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
ALs je tips hebt mag je me best even inlichten
Daarmee kan je alleen verliezen, als je wint doe je het later toch nog wel een keer net zo lang tot het helemaal mis gaatquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles wat je hebt op rood zetten, 49% kans op 100% rendement
Daarom ook maar één keer doenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Daarmee kan je alleen verliezen, als je wint doe je het later toch nog wel een keer net zo lang tot het helemaal mis gaat
dan ga ik liever pokeren
Ligt er aan. Welke gear heb je?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat mijn FOK!account zoveel waard wordt
Als het goed is heeft ie een katerquote:
haha als een vinexwijk met vrouw en kinderen zo een slecht vooruitzicht is kun je dat ook niet toelaten in je leven hequote:Op donderdag 24 juli 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als het moet dan plast Mortaxx nog dwars door de muur heen!quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:38 schreef voederbietel het volgende:
Gefeliciteerd Mortaxx, heb je nu ook al erectie problemen?
Prostaat problemen beginnen dus ook al vroeg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als het moet dan plast Mortaxx nog dwars door de muur heen!
ik ben ook jarig vandaagquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:00 schreef Aberella het volgende:
Proficiat Morti, naaktpics via dm verzonden.
Dat weet je helemaal nietquote:
Dat al hanguiers noemenquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bah, hanguiers
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |