In persoonlijk contact is ie volgens mij een kei, maar hij blijft krampachtig mbt de media. Wat dat betreft goed dat de kersttoespraak thuis werd opgenomen in een vertrouwde omgeving.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar die toespraak van de koning was wel dramatisch. Hij is daar niet geschikt voor.
Echte manager. Maar die heb je ook nodig en zeker in dit soort zaken waar er harde noten gekraakt moeten worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Rutte is een gladjanus.. een pratende pop.. geeft niet zijn eigen gedachten prijs maar lult makkelijk en komt daarbij zelden oprecht over omdat hij niet zoveel empathisch vermogen heeft.. kortom, een echte politicus.
Geloofwaardig na zes dagen. Jammer dat hij dit vergat te melden afgelopen donderdag. En vrijdag. En zaterdag. Ook afgelopen zondag vergeten. Maandag ook en zelfs gisteren dinsdagquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:59 schreef marcodej het volgende:
twitter:BBCNewsnight twitterde op woensdag 23-07-2014 om 23:42:13We begged Kiev to send experts: "to leave bodies there in 30 degree heat, it's inhuman", Ukrainian separatist Borodai tells #newsnight. reageer retweet
Bij elke vlucht is er wel iemand met een slecht voorgevoel, iemand die z'n vlucht op het laatste moment net mist, of juist net haalt. Door deze ramp krijgen deze anders zo alledaagse voorvallen betekenis. Dat wil zeggen, die betekenis geven we eraan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:57 schreef mschol het volgende:
http://www.usatoday.com/s(...)remonition/13059827/
dit lees ik net, bizar...
C17godquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat Australisch vliegtuig is echt geil man.Ik ga er ook zo'n eentje kopen.
Grootste klacht momenteel inderdaad, steeds de aandacht op zichzelf trekken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt tegenwoordig trouwens ook bijna nergens meer iets posten op social media zonder allerlei haatreacties te krijgen he... op die tweet van Anderson Cooper ook weer een hoop figuren die dan vinden dat hij het conflict op de Gazastrook vergeet
Obv BS of westerse media is er ook bij betrokken?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:00 schreef superworm het volgende:
[..]
We zijn er pas een week in betrokken maar ik word zo godvermoe van die propagandaoorlog van beide kanten. Je hebt géén idee wat waar is en wat niet.
Mooi dit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
Beroemde gezichten van de zender uitten hun respect. „God zegene Nederland voor hoe deze mensen worden ontvangen op het eerste deel van hun weg naar huis”, liet Anderson Cooper weten.
Christiane Amanpour vergeleek de aankomst van de slachtoffers met de begrafenistrein van New York naar Washington van de Amerikaanse politicus Robert F. Kennedy waar in 1968 duizenden mensen langs het spoor stonden.
Ongelooflijk eerbetoon van de Nederlanders en hoe ze deze slachtoffers eren. Mensen staan staan opgesteld langs de snelweg en huilen. Ware klasse en waardigheid”, zei CNN-chef Mallory Simon.
http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_eerbetoon__.html
Ik heb geen idee meer. Misschien hebben de Russen/separatisten gelijk op bepaalde punten, misschien de VS/Oekraïne. No fucking clue.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Obv BS of westerse media is er ook bij betrokken?
Ik heb het al eens "disaster envy" genoemd. Ik heb het eerder gezien maar dit is wel een heel extreme vorm.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:03 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Grootste klacht momenteel inderdaad, steeds de aandacht op zichzelf trekken.
Inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bij elke vlucht is er wel iemand met een slecht voorgevoel, iemand die z'n vlucht op het laatste moment net mist, of juist net haalt. Door deze ramp krijgen deze anders zo alledaagse voorvallen betekenis. Dat wil zeggen, die betekenis geven we eraan.
Het is allemaal zo betekenisloos en juist dat valt moeilijk te verkroppen.
We zijn 1 als het nodig isquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:06 schreef Trebo het volgende:
Trots op Nederland.
Maar.. waarom is Nederland alleen maar 1 bij rampen of wanneer Nederlands Elftal het goed doet.
Zo raar.
Dat beeldmoment was zeker heel mooi, helaas is deze foto genomen met een Gameboyquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:04 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Mooi dit.
Ik denk dat mensen uit heel veel landen opgelucht waren bij het zien van de beelden. Eindelijk een eervolle behandeling voor de slachtoffers.
Overigens, deze foto is echt prachtig:
[ afbeelding ]
Enorm mooi hoe de brandweer dat heeft gedaan.
Compleet mee eens, hatelijke situatie. Vertrouw beide kanten voor geen meterquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:05 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer. Misschien hebben de Russen/separatisten gelijk op bepaalde punten, misschien de VS/Oekraïne. No fucking clue.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:07 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dat beeldmoment was zeker heel mooi, helaas is deze foto genomen met een Gameboy
Dat zijn 1 van de weinige momenten waarop je met eigenbelang 0,0 kan bereiken en wordt het dus ook niet toegepast.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:06 schreef Trebo het volgende:
Trots op Nederland.
Maar.. waarom is Nederland alleen maar 1 bij rampen of wanneer Nederlands Elftal het goed doet.
Zo raar.
Hier kan ik dus echt niet tegen..in de zin van ik totaal niet geloof in die voorgevoelens en dergelijkequote:Op woensdag 23 juli 2014 23:57 schreef mschol het volgende:
Ja excuses, dat bedoel ik. De foto an sich is niet zo spectaculair, maar wat op de foto staat is prachtigquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:07 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dat beeldmoment was zeker heel mooi, helaas is deze foto genomen met een Gameboy
Met alle respect maar, vragen niet heel veel mensen zich dat soort dingen af? Ook kinderen en zeker als het een spannende reis zal zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:57 schreef mschol het volgende:
Ik wil het geklaag niet goedkeuren, want ik heb een bloedhekel aan geklaag (klaagde ze), maar ik begrijp het wel. Wie wil er nu niet gehoord worden? Wie wil nu niet dat de wereld meeleeft? Ik bemerk bij mezelf een soort moeheid als het om het conflict tussen Israël en de Palestijnen gaat: het duurt maar voort, er is weinig hoop op verbetering, ik kan geen kant kiezen omdat beide partijen onbegrijpelijke keuzes maken. De mensen die heel betrokken zijn bij het conflict, al dan niet direct, zullen die vermoeidheid bij anderen bemerken en betreuren. En daar komen dan dat soort tweets van.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb het al eens "disaster envy" genoemd. Ik heb het eerder gezien maar dit is wel een heel extreme vorm.
Dat moment was echt kippenvel inderdaad. Prachtig gedaan en met zoveel respect dit allemaalquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:04 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Mooi dit.
Ik denk dat mensen uit heel veel landen opgelucht waren bij het zien van de beelden. Eindelijk een eervolle behandeling voor de slachtoffers.
Overigens, deze foto is echt prachtig:
[ afbeelding ]
Enorm mooi hoe de brandweer dat heeft gedaan.
Sowieso weten wij niet wat voor films dat kind heeft gekeken de dagen ervoor, of wat hij op internet heeft gezien.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:08 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Met alle respect maar, vragen niet heel veel mensen zich dat soort dingen af? Ook kinderen en zeker als het een spannende reis zal zijn.
Er valt ook geen kant te kiezen daar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil het geklaag niet goedkeuren, want ik heb een bloedhekel aan geklaag (klaagde ze), maar ik begrijp het wel. Wie wil er nu niet gehoord worden? Wie wil nu niet dat de wereld meeleeft? Ik bemerk bij mezelf een soort moeheid als het om het conflict tussen Israël en de Palestijnen gaat: het duurt maar voort, er is weinig hoop op verbetering, ik kan geen kant kiezen omdat beide partijen onbegrijpelijke keuzes maken. De mensen die heel betrokken zijn bij het conflict, al dan niet direct, zullen die vermoeidheid bij anderen bemerken en betreuren. En daar komen dan dat soort tweets van.
Pff..weer dit. Zou het misschien eventueel zo zijn geweest dat die mensen hierop voorbereid zijn? Het zou zomaar kunnen...quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:07 schreef Partypoeper het volgende:
Helemaal niet gezien, maar wat een seniele mensen bij de aankomst in Hilversum met die bloemen. Echt mikken op de vooruit.. wil je dat de chauffeur schrikt ofzo?
Die zullen vast wel verteld zijn dat ze dat soort dingen konden verwachten. Gebeurt wel vaker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:07 schreef Partypoeper het volgende:
Helemaal niet gezien, maar wat een seniele mensen bij de aankomst in Hilversum met die bloemen. Echt mikken op de vooruit.. wil je dat de chauffeur schrikt ofzo?
Die complimenten zijn er op meerdere dingen, helaas komen die vaak niet in het nieuws. Nu helaas wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Altijd mooi dat soort 'complimenten'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |