abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:23:37 #126
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142677822
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:12 schreef Amsel het volgende:
Ik verveelde me, dus ben alvast maar enveloppen voor de geboortekaartjes aan het schrijven en postzegels plakken :o
Kijk.. dat is tenminste eens een ander soort 'voorwerk' ;)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:24:36 #127
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_142677864
Hier bij beide geen combinatietest gedaan. Bij Piranha is overigens wel over de NIPT-test gepraat, maarja, niet van toepassing omdat we geen combinatietest deden.

Risu een knipper!

Amsel leuk!

En voor de rest die ik vergeten ben, excuus, ik ben doodop :O .

Ik ben inmiddels weer terug van oma. Het gekke van alles is, dat als ik er ben, ze zo lief is. Van mij neemt ze wèl dingen aan, want vanmorgen heeft ze de hele morgen d'r incontinentieluier omgehad en heeft ze warempel zelf gegeten. Ze vroeg zelfs of ik met haar en stiefopa mee ga naar het ziekenhuis de volgende keer, maar daar moet ik (hoe lullig het ook klinkt) nog even over nadenken. Die paar uurtjes die ik vandaag gedaan heb, vallen me zo zwaar, zowel psychisch als lichamelijk.
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:32:27 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_142678152
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:49 schreef kwakz0r het volgende:
volgens mijn ticker heb ik een rutabaga in mijn buik. huuu. wat is dat?

oh wacht, het is gewoon een koolraap. ik vind t gek hoor, die ronde groenten... mijn baby is al 34 cm zegt de zw sch kalender, zo groot is een koolraap heul niet!
je moet ook meer denken in opgevouwde babies :7
disclaimer
pi_142678368
KwakzOr
Ja volgens mij meten ze van kop tot kont zegmaar omdat beentjes vaak opgevouwen zitten zegmaar

Fijn bijna vakantie met je man *;

NTS
Dat is ook pittig :*

Risu *O* Gefeliciteerd

Roomsnoes
Nog eventjes in deze hitte -O-
pi_142679075
Een knipper voor risu! *O* *O*
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:07:53 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_142679399
ik heb net een monsterlijke hamburger geluncht op een zonnig terras met mijn collega's en nu i smijn motivatie weg :') en het is pas donderdag :')
disclaimer
pi_142679951
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat van die mogelijkheid voor NIPT sinds 1 april bij een verhoogde kans combinatietest dacht ik eerst ook, maar was (is?) dus niet zo. Wel tegen fikse betaling. Als je ouder bent dan 36 of anderszins op voorhand aan bepaalde risicofactoren voldoet krijg je wél een nipt bij een verhoogde kans, als je 28 bent en verder niks bijzonders, maar er komt wel 1:8 uit krijg je niet die nipt.

Dikke disclaimer: ik weet niet helemaal zeker of ik dit goed onthouden heb en/of dit in de afgelopen maanden nog veranderd is. Anders roept Mignonne of WupWup vast wel ;)
Nee, dat klopt niet. Sinds 1 april jl kun je voor de NIPT kiezen als je een verhoogd risico hebt met de combitest. Leeftijd speelt daar geen rol in. Dit in het kader van de Trident-studie.
pi_142679959
Risu een knippert *O*

wij hebben geen test laten doen, geen verhoogde kans voor ons.

Het is AL donderdag SQ! bijna weekend :P

Ik heb vandaag een soort van stilte voor de storm gevoel... :? waar dat nu weer op slaat... :P
S. 2014
J. 2016
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:26:58 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_142680106
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Risu een knippert *O*

wij hebben geen test laten doen, geen verhoogde kans voor ons.

Het is AL donderdag SQ! bijna weekend :P

Ik heb vandaag een soort van stilte voor de storm gevoel... :? waar dat nu weer op slaat... :P
Ja jonge da's makkelijk spreken als je niet nog anderhalve dag moet werken en nu al het weekend in je kop hebt :'( :P
Ik denk omdat je zo lang naar die 37 weken toe hebt zitten werken! Dan voelt het misschien alsof de eindstreep in zicht is :D
disclaimer
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:30:54 #135
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142680264
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef WupWup het volgende:

[..]

Nee, dat klopt niet. Sinds 1 april jl kun je voor de NIPT kiezen als je een verhoogd risico hebt met de combitest. Leeftijd speelt daar geen rol in. Dit in het kader van de Trident-studie.
Dat is ook vreemd. Mij is het destijds afgeraden omdat we de NIPT niet vergoed zouden krijgen ook al zouden we bij wijze van weer op 1:8 uitkomen.

Ben niettemin nog steeds blij dat we er deze keer niet voor hebben gekozen.
pi_142680432
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja jonge da's makkelijk spreken als je niet nog anderhalve dag moet werken en nu al het weekend in je kop hebt :'( :P
Ik denk omdat je zo lang naar die 37 weken toe hebt zitten werken! Dan voelt het misschien alsof de eindstreep in zicht is :D
Je had ook zo'n lunch met bijkomend relax gevoel kunnen hebben op dinsdag... dan duurt t pas nog lang :P
S. 2014
J. 2016
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:37:07 #137
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142680508
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Sterkte, nog anderhalve dag. Misschien kun je je gaan focussen op de bevalling van je monster hamburger? Als afleiding? :7
Kwak
pi_142680593
Zo :O ... middagdutje zit er weer op. Heerlijk O+

En nu heb ik zin in een grote chocoladesorbet. Even vragen of manlief daar ook zin in heeft O-)
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:39:39 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_142680608
ik hoef nou ook weer geen sterktewensen :D
Ja, ik ben gewoon een sneunek die jaloers is op al die vrije mensen, ik geef het toe :@ :')

Hopelijk is het volgende week ook nog mooi weer, dan heb ik ook een weekje vrij O+
disclaimer
pi_142680840
Dank voor alle info/tips/overwegingen omtrent combinatietest. We gaan vanavond even samen in overleg, en anders het weekend. Het is geen big deal hoor maar we wisten het gewoon even niet zo goed.
Ik ga mijn eerdere post even aanpassen.

SQ: Ik ben dan wel net weer begonnen na mijn vakantie maar ook ik zit gewoon weer suf op kantoor. Heb een toffe baan maar 24 verlofdagen per jaar is enigszins beperkt. Iets met gedeelde smart....
En morgen schijnt het te gaan regenen. Zijn wij even blij dat we mogen werken ;).
pi_142680857
Oh SQ das kut he :'( En dan is 1,5 dag echt heul lang. Is een kwart week zo'n beetje. Maar, het klinkt wel lekker, zo'n burger :Y) :9

GM, pas op dat je niet teveel focust op dat gevoel. Had ik ook. Met een beetje pech moet je nog 4-5 weken! En die gaan dan erg langzaaaaam ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrolijker noot: extreme couponing is op tv *O* :')
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:53:44 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_142681140
een terreurdreiging Room? :o

En laat je niet te veel meeslepen in dat gevoel - ik begrijp het wel hoor, ben er nu zelf ook gevoeliger voor, maar dit soort ellende is (helaas) niet iets van hier en nu - het komt alleen harder aan met een kindje in je buik :*

Malteser, ja idd, het houdt niet echt over nee, 25 dagen hier /40u :') Maar goed, na mijn vrije week nog zes weken werken en dan heb ik ook verlof, daar hou ik maar aan vast ;)
disclaimer
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:54:06 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_142681159
Heeft iemand nog iets van Marel88 gezien recentelijk? Ze heb verdeurie meldplicht :P
disclaimer
pi_142681446
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:46 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh SQ das kut he :'( En dan is 1,5 dag echt heul lang. Is een kwart week zo'n beetje. Maar, het klinkt wel lekker, zo'n burger :Y) :9

GM, pas op dat je niet teveel focust op dat gevoel. Had ik ook. Met een beetje pech moet je nog 4-5 weken! En die gaan dan erg langzaaaaam ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrolijker noot: extreme couponing is op tv *O* :')
oh gets wat heftig! :*

nee dat meeslepen loopt wel los... ze komt wanneer ze daar klaar voor is... naar mij luisteren doet ze toch niet :P
ik denk maar zo... nog max 5 weken.

en omg vanaf zaterdag heb ik meldplicht... :X
S. 2014
J. 2016
pi_142681453
Ja, er zijn een stel Noren actief in Syrië waar dit ws mee te maken heeft. ´t Zal wel loslopen hoor, maar pff, deze week alleen maar drama in het nieuws -O-

Maargoed. Ook goed nieuws, na morgen wordt het ietsjes frisser :D
pi_142681736
Vervelend roomsnoes. Nare berichten op het nieuws.
En *O* voor koelere dagen!

Weinig verlofdagen sq en malteser -O-
Ik heb nog meer dan 200uren staan maar die bewaar ik voor na de bevalling.
pi_142681791
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
een terreurdreiging Room? :o

En laat je niet te veel meeslepen in dat gevoel - ik begrijp het wel hoor, ben er nu zelf ook gevoeliger voor, maar dit soort ellende is (helaas) niet iets van hier en nu - het komt alleen harder aan met een kindje in je buik :*

Malteser, ja idd, het houdt niet echt over nee, 25 dagen hier /40u :') Maar goed, na mijn vrije week nog zes weken werken en dan heb ik ook verlof, daar hou ik maar aan vast ;)
Hier 24 dagen op 40 uur. Echt belachelijk, minimum der minimum. En daarom moet ik ook altijd werken de vrijdag na Hemelvaart en zulks.
Maar: Dit ongelooflijke mooie cadeautje heeft ervoor gezorgd dat ik de strijd om een vrije carnavalsweek in 2015 sowieso ga winnen :). De planner wil zelf altijd vrij met carnaval en plant zichzelf altijd 'stiekem' al vrij in het rooster. Ik mag geen vrij nemen als de planner vrij heeft i.v.m. werkzaamheden opvangen. Dus ik pis nogal vaak naast de pot. Maar, mijn wraak is zoet: Komend jaar win ik :6.

Nog maar 6 weken, wow. Dat gaat snel. Hoeveel ga je werken na je verlof?
pi_142682029
Hier even het beloofde plaatje van de knipper (al zie je die natuurlijk niet op een foto)
Ik heb een hoop foto's meegekregen en die heeft ze op een disc gezet, die mag ik elke keer meenemen en dan kunnen ze er elke keer weer nieuwe bijzetten. heb ook een 'echte' mee en die pronkt nou op mijn bureau.

SPOILER
Die nare berichten op tv negeer ik eigenlijk. Misschien niet heel netjes, maar ik kan me er nu niet teveel mee bezig houden. Daar word ik te treurig van.
  donderdag 24 juli 2014 @ 15:22:05 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_142682073
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:14 schreef Malteser het volgende:

[..]

Hier 24 dagen op 40 uur. Echt belachelijk, minimum der minimum. En daarom moet ik ook altijd werken de vrijdag na Hemelvaart en zulks.
Maar: Dit ongelooflijke mooie cadeautje heeft ervoor gezorgd dat ik de strijd om een vrije carnavalsweek in 2015 sowieso ga winnen :). De planner wil zelf altijd vrij met carnaval en plant zichzelf altijd 'stiekem' al vrij in het rooster. Ik mag geen vrij nemen als de planner vrij heeft i.v.m. werkzaamheden opvangen. Dus ik pis nogal vaak naast de pot. Maar, mijn wraak is zoet: Komend jaar win ik :6.

Nog maar 6 weken, wow. Dat gaat snel. Hoeveel ga je werken na je verlof?
Dat is inderdaad erg mager :X
Ik heb tenminste nog de optie om er jaarlijks 17 dagen bij te kopen. Okee, dat kost wel geld :P
Ja, met carnaval ben jij d'r niet komend jaar :Y) Maar dat is geen vakantie :D en daar zal weinig in gehost worden :')

Na mijn verlof vier dagen. Mijn man werkt al 4x9. Met minder redden we het niet.
disclaimer
  donderdag 24 juli 2014 @ 15:23:53 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_142682125
Ofja, niet redden is wel erg dramatisch, met minder werken moeten we te veel inleveren en dat willen we niet :') Ik hoop dat ik me daar ook goed bij blijf voelen :@
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')