Goed! Lief dat je het vraagt! Ik kan nu echt aftellen, en heb minder last van de warmte dan eerst dus zit beter in mijn vel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:57 schreef Malteser het volgende:
Oh SQ, jij en de fietsenmaker. Hoe durf je je fiets ook ergens anders te bestellen?! Dat is echt heel barbaars.
Kwak: Hoe is het nu? Vriend weer bijna thuis? En fijn dat jullie volgende week samen kunnen gaan. Samen is leuker dan alleen.
NTS: Succes bij Oma. Geen fijne situatie.
Hier speelt wat vermoeidheid geloof ik. Kon gisteren mijn ogen niet meer open houden, man stuurde me op 21.00 uur naar boven en hij is om 21.05 uur gaan kijken hoe het met me was. Dat kan ik me niet meer herinneren en dat klopte, ik sliep zei hij.
Helaas was daar vanmorgen de wekker om 06.15 uur, toen was ik voor mijn gevoel nog lang niet klaar met slapen. Arme man.
Maandag moeten we naar de vk, controle. Dan 'moeten' we ook doorgeven of we een combinatietest willen. En we weten het eigenlijk niet zo goed..... Hoe hebben jullie dat bepaald?
http://www.prenatalescreening.nl/bewust_kiezen.phpquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:57 schreef Malteser het volgende:
Oh SQ, jij en de fietsenmaker. Hoe durf je je fiets ook ergens anders te bestellen?! Dat is echt heel barbaars.
Kwak: Hoe is het nu? Vriend weer bijna thuis? En fijn dat jullie volgende week samen kunnen gaan. Samen is leuker dan alleen.
NTS: Succes bij Oma. Geen fijne situatie.
Hier speelt wat vermoeidheid geloof ik. Kon gisteren mijn ogen niet meer open houden, man stuurde me op 21.00 uur naar boven en hij is om 21.05 uur gaan kijken hoe het met me was. Dat kan ik me niet meer herinneren en dat klopte, ik sliep zei hij.
Helaas was daar vanmorgen de wekker om 06.15 uur, toen was ik voor mijn gevoel nog lang niet klaar met slapen. Arme man.
Maandag moeten we naar de vk, controle. Dan 'moeten' we ook doorgeven of we een combinatietest willen. En we weten het eigenlijk niet zo goed..... Hoe hebben jullie dat bepaald?
Wij hebben het niet gedaan omdat:quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:22 schreef Malteser het volgende:
Arme man omdat manlief vaak pas rond 19.30 uur thuis is van zijn werk. En dan zien we elkaar wel heel erg kort. Maar hij vindt het niet erg hoor, is juist super lief. Ik wist dat hij zorgzaam was maar zoals hij nu is, ongelooflijk!
Dank voor de link Wup, die site lezen we vanavond even op ons gemak door.
*knip*
ik hoop dat t snel vanzelf begint voor jequote:Op donderdag 24 juli 2014 11:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Risu, en knippert! Wat goed
En vermoeidheid: check! Toegeven waar je kan, je lijf is een mensje aan het bakken. Wordt je moe van
Ik ben weer thuis. Beebs lag mooi op het middelste lijntje. Sinds gisteravond wat krampen hier en daar, soms pijnlijk en regelmatig, soms niks. Maar er viel weinig te strippen. Dus we wachten weer afHopelijk begint de boel binnenkort... Al was het maar vanwege de ijsblokjesmachine die ze in het zh hebben <3
Hoop met je mee voor snelle ijsblokjesmachine en airco van het ziekenhuisquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Risu, en knippert! Wat goed
En vermoeidheid: check! Toegeven waar je kan, je lijf is een mensje aan het bakken. Wordt je moe van
Ik ben weer thuis. Beebs lag mooi op het middelste lijntje. Sinds gisteravond wat krampen hier en daar, soms pijnlijk en regelmatig, soms niks. Maar er viel weinig te strippen. Dus we wachten weer afHopelijk begint de boel binnenkort... Al was het maar vanwege de ijsblokjesmachine die ze in het zh hebben <3
Niks aanquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:02 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nah, ik moet het nog zien hoor, die 9ponders..
Sterker nog een NIPT zonder combinatietest kan/mag niet in Nederland. In Belgie kan dit wel. Vandaar dat veel mensen de grens oversteken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:08 schreef Radyhyn het volgende:
Ik dacht dat de NIPT sinds 1 april vergoedt wordt in de basisverzekering als de combinatietest een verhoogd risico heeft aangetoond. Hij wordt dus niet vergoed als je direct NIPT wilt laten doen zonder eerst de combitest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |