Risuquote:Op donderdag 24 juli 2014 08:45 schreef Crumpette het volgende:
[..]
wie heeft er echo vandaag? 3 morgen toch?
Oh daar ben ik normaal al een sucker voor. Ik ging in mijn oude woonplaats altijd nootjes kopen bij een zielige oude kaasboer waar de winkel altijd leeg was, uit schuldgevoelquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Zeau, fiets afgegeven bij de fietsenmaker. Die zei al dat ik niet te veel geld meer in dit exemplaar moest investeren (goh) Toen zei ik dat ik al een nieuwe had besteld, en kreeg ik een hele sippe "oh, die had ik ook wel aan je willen verkopen..." terug. En nu voel ik me een onmens omdat ik broodroof op die oude man heb gepleegd
![]()
Schijthormonen
grote buiken lijken hier vaker te maken te hebben met veel vruchtwater dan met grote beebs?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:48 schreef Twinkle20 het volgende:
One born every minute![]()
Die van gister vond ik wel heftig trouwens. Groot kind wat met de schouders vast bleef zitten. Die werd er effe met grof geweld uit getrokken![]()
Nu ben ik ook bang voor een grote baby omdat mijn buik groter is als bij dreumes![]()
Of een combinatie!quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:53 schreef Crumpette het volgende:
[..]
grote buiken lijken hier vaker te maken te hebben met veel vruchtwater dan met grote beebs?
nah, ik moet het nog zien hoor, die 9ponders..quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of een combinatie!
Eerst de zondvloed, dan Goliath
Maar Twinkle, je buik is misschien groter dan bij je dreumes, maar je hebt nog steeds geen grote buikEn bij een tweede zijn buiken vrijwel altijd groter dan bij de eerste volgens mij!
Yeah gefeliciteerd! Viel dus mee, inwendig?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:03 schreef Risu het volgende:
Even snel zonder bijgelezen te hebben. We hebben een knippert!(en het is er maar 1 gelukkig
)
8 weken 5 dagen, dus UD komt op ongeveer 28 februari. (toch geen maart kindje)
Eerst uitwendig geprobeerd maar mijn darm zat in de weg. (leuk he, darmen)
Dus toch inwendig, mijn angst, maar ik wilde het zo graag weten nou dat ik gewoon m'n broek naar beneden trok. En hup, meteen goed te zien. Hartstikke blij. Later even een plaatje. Ben nu vieren.
Ah, ik hoor het al, er is een kleine D'Shontelay onderwegquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:06 schreef Amsel het volgende:
Oh Risu was fijn!!
One Born Every Minute"My husband ain't gonna be there for the delivery 'cause he don't do hospitals" en dat dan in plaats van die vent de twee oma's erbij zijn en alles afzeiken en met elkaar gaan vechten op de gang
Nee dit is wel heel dramatischquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:30 schreef Cholula het volgende:
Eerste keer dat ik one born every minuten kijk, is het altijd zo erg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |