quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:41 schreef danic het volgende:
Jemig! Welke zwangere muts bevindt zich in haar toestand () dan ook nog in de buurt van een wasmachine
alleen nu met "zeker nu" of "in jouw toestand" erachteraan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:27 schreef Stormqueen het volgende:
Dat roepen mensen ook als een niet-zwangere valt volgens mijvoor goed slapen! Ik zou nog best een paar uur door kunnen, maar helaasch.
hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, ik zou er vooral van genietenquote:Op donderdag 24 juli 2014 07:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
alleen nu met "zeker nu" of "in jouw toestand" erachteraan.
En ik vergeet soms dat niet iedereen zomervakantie heeftsorry
Tip: Niet van houding veranderen als je baby voelt, dan is je kans verkekenquote:Op donderdag 24 juli 2014 07:32 schreef Crumpette het volgende:
En kon al niet in slaap komen want discobabyschopt steeds harder! Maar vriend heeft het nog nooit kunnen voelen, steeds *freeze*
ohja ik ging gisteren wel verliggen idd. Maar meer dan een paar min hebben we nog nooit geprobeerd, ook omdat er dan wel tegen vriends hand geschopt wordt, maar hij het gewoon niet voelt..quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:00 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Tip: Niet van houding veranderen als je baby voelt, dan is je kans verkekenIk blijf dan doodstil zitten en dan proberen we mijn hand door manlief zijn hand te vervangen. Oh en niet te enthousiast roepen of ademhalen, dat verstoort
En geduuuuuld hebben.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
Meisjes kunnen je ook flink onderplassen. En dat verwacht je dan weer niet
wie heeft er echo vandaag? 3 morgen toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:38 schreef Malteser het volgende:
Succes voor de dames met een echo vandaag!!
vriendquote:Op donderdag 24 juli 2014 08:52 schreef Heliotrope het volgende:
Ik dacht ook iemand vandaag, maar ik denk ook al steeds dat het vrijdag is vandaag.
Pijnlijk Razz!
Krijgerrtje wat een nare opmerkingen ja...
NTS sterkte bij je oma!
Crumpette je vriend (man?) zal het vast snel voelen dan denk ik!
Slapen hier ook niet meer zo lekker, maar het went inderdaad snel.
Ik vind het zwanger zijn leuk maar begin ook wel erg uit te kijken naar ons meisje! En het gevoel te hebben dat we het kunnen in plaats van het vooral ook heel spannend te vinden.
Ik sluit me voor het gemak even aan bij Fee, muv het meisjesdeel, daar hoef ik voorlopig niet over na te denkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 08:36 schreef Fee-nix het volgende:
[..]ben benieuwd hoe dat bij mijn dame zal gaan. De meisjesbaby's op het kdv waar ik gewerkt heb, plasten altijd alleen maar hun hele rug onder
. Ook knap
.
Yay voor de goede nacht van Twinkle. En voor alle andere goede nachten
.
Boooo voor de slechte nachten.
Zelf slaap ik nog prima, even afkloppen. Is deze zwangerschap echt heel anders (veel beter) dan de vorige keren)
Razz auwwww! Wist je dan niet dat je je rond de wasautomaat altijd op handen en knieën dient voort te bewegen.
Krijgertje bah zeg... wat een rotsituatie. Kan me echt niet voorstellen dat mensen zoiets zeggen.
NTS veel sterkte met je oma. Klinkt alsof ze het zichzelf en anderen erg moeilijk maakt
. Maar wel heel zielig ook idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |