Tragisch incident? Denk dat ze eerder zullen spreken van een false flag operatie van de Oekraďners zelf.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
even de RT-benadering erbijpakken
"Omdat de Westerse imperialisten onder leiding van Kiev een tragisch incident hebben misbruikt om hun eigen geopolitieke agenda door te drukken ten koste van vele onschuldige levens die het Oekrainse leger veroorzaakt heeft."
Klopt. Ook daar kijk ik met afgrijzen het nieuws over en de youtube-uploads van.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Tsja, maar de Amerikanen maken weer wapens die de Israelis gebruiken in Gaza waarbij ook honderden doden zijn gevallen.
heb toch wel dingen gezien de afgelopen dagen die een stuk visueler waren..quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:49 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Het wordt visueel. Die stoet die vliegtuigen het uitladen en inladen van de stoffelijke overschotten.
Heb me daar ook aan gestoord.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:06 schreef Fokker101 het volgende:
Maar ik snap gewoon echt niet waarom je een foto zou willen hebben van een rouwauto. Van het vliegtuig oké, maar om allemaal met een camera op zo'n viaduct te gaan staan.Net alsof je op een begrafenis een foto gaat maken van de rouwauto waar bijvoorbeeld je opa in ligt.
Dat snapte ik ook niet!! Wat moet je ermee? Op facebook posten? Ik snapte het echt niet!!quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:06 schreef Fokker101 het volgende:
Maar ik snap gewoon echt niet waarom je een foto zou willen hebben van een rouwauto. Van het vliegtuig oké, maar om allemaal met een camera op zo'n viaduct te gaan staan.Net alsof je op een begrafenis een foto gaat maken van de rouwauto waar bijvoorbeeld je opa in ligt.
Ik vond dat klappen erger, dat gaat echt door merg en been bij mij.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:05 schreef PG18 het volgende:
Weer die mensen die dat confetti (?) en rozen gooien naar die auto's
Vast goed bedoeld, niet verstandig.
Sowieso, debielen die stoppen op de linkerbaan van de tegengestelde rijrichting. Ja de baan waar je normaal met 140 overheen snelt. Sommige mensen zijn echt te dom.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:05 schreef PG18 het volgende:
Weer die mensen die dat confetti (?) en rozen gooien naar die auto's
Vast goed bedoeld, niet verstandig.
Tja.. waarom kijken wij vandaag allemaal naar een stoet rouwauto's?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:06 schreef Fokker101 het volgende:
Ik vond het moeilijk om de connectie te maken tussen de stoffelijke resten die ik zag en de foto's van al de inzittenden die je in de media voorbij zag komen.. op de een of andere manier lijken het anonieme menselijke resten, onherkenbaar..quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:05 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
heb toch wel dingen gezien de afgelopen dagen die een stuk visueler waren..
Waarom dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vond dat klappen erger, dat gaat echt door merg en been bij mij.
Ik zou eerlijk gezegd graag één van de komende (minstens) twee stoeten bekijken - veilig, niet op een idiote plek, en zonder camera of klappen. Ben benieuwd of meerderen hier zo over denken. Deel zijn van de 'fysieke support', maar niet op een vervelende manier.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:06 schreef Fokker101 het volgende:
Dat nog niet eens... maar niet het besef hebben dat de NOS (en de rest) het prima vastlegt (beter dan welk snapshot cameraatje ook)quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:06 schreef Fokker101 het volgende:
Ja maar wat moet je er mee doen. Aan je vrienden laten zien? Kijk een rouwauto.. vind het haast respectloos. En dan zeggen je vrienden ''Ja dat heb ik ook al op TV gezien''.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja.. waarom kijken wij vandaag allemaal naar een stoet rouwauto's?
Ik zou ook geen foto's nemen hoor, maar het stoort me ook niet zo.
Ach, zoals met al dat soort dingen, het grote 'ik was erbij' gebeuren. Het even op Facebook of in de Whatsapp-groep kunnen kwakken, dat soort ongein.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:06 schreef Fokker101 het volgende:
Nou, ik heb het nieuws vanaf het begin op de voet gevolgd zonder dat het me echt heel diep raakte. Maar bij het filmpje van NOS waarbij die stoet langs klappende mensen reed moest ik toch echt wel een traantje weg pinken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vond dat klappen erger, dat gaat echt door merg en been bij mij.
Ik denk dat de meeste mensen vooral boos zijn om het feit hoe die rebellen zich na afloop gedroegen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:01 schreef Glencairn het volgende:
[..]
Boos wel, wraak niet. Wraak op wie? De Rebellen? Die hadden echt geen besef van het feit dat ze een normaal vliegtuig uit de lucht schoten. Ik zie er in ieder geval niets voor om daar eens lekker oorlogje te gaan spelen en nog meer onschuldige slachtoffers te maken.
Laten we hopen dat het voor de eigen herinnering is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja maar wat moet je er mee doen. Aan je vrienden laten zien? Kijk een rouwauto.. vind het haast respectloos. En dan zeggen je vrienden ''Ja dat heb ik ook al op TV gezien''.
Waarom moet je het perse snappen? Ik snap zoveel niet in dit leven, en dat is maar goed ook. Laat het lekker gaan, laat die mensen foto's maken als ze dat willen. We leven in een vrij land, nietwaar?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:06 schreef Fokker101 het volgende:
mag je gwn zeggen. De filmpjes die af en toe uit Rusland verschijnen spreken toch boekdelen. Gestoord volkjequote:Op woensdag 23 juli 2014 22:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die gevoelens zijn mij meestal vreemd maar ik vind Poetin wel een enorme lul en heb de neiging om het Russische volk als smerig vies dom en lomp af te schilderen.. maar dat mag niet want dat is generalisatie.
Dit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja.. waarom kijken wij vandaag allemaal naar een stoet rouwauto's?
Ik zou ook geen foto's nemen hoor, maar het stoort me ook niet zo.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:06 schreef Fokker101 het volgende:
Ik associeer een rouwstoet met doodse stilte eigenlijk, daarom kan ik slecht tegen dat klappen.quote:
Ik vind dat klappen juist wel mooi.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:08 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd graag één van de komende (minstens) twee stoeten bekijken - veilig, niet op een idiote plek, en zonder camera of klappen. Ben benieuwd of meerderen hier zo over denken. Deel zijn van de 'fysieke support', maar niet op een vervelende manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |