quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die foto van de man met de nederlandse vlag en het vliegtuig dat eraan komt.... zo veelzeggend
Ik zou er niet om malen als poetin zou worden doodgeschotenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:58 schreef agter het volgende:
Wie hier heeft er gevoelens van wraak? Boosheid?
Mooie quote, weet je ook van wie die is?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
When you embark on a journey of revenge, first you must dig two graves.
Ongelooflijk ja!quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooie foto ja. Sowieso, als je die 193 hoort is het 'maar' een getal, maar als je dan die kisten en rouwstoet ziet...
En dan beseft dat dat er nog 'maar' 40 zijn
Boos wel, wraak niet. Wraak op wie? De Rebellen? Die hadden echt geen besef van het feit dat ze een normaal vliegtuig uit de lucht schoten. Ik zie er in ieder geval niets voor om daar eens lekker oorlogje te gaan spelen en nog meer onschuldige slachtoffers te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:58 schreef agter het volgende:
Waarom zou Rusland invaderen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:00 schreef meth1745 het volgende:
Hmm, maanden geleden in het Oekraine topic gewed dat de Russische troepen Oekraine niet zouden binnentrekken. Had eraan toe moeten voegen: als het Westen geen troepen stuurt of dreigt te sturen.
Dat plan van Nederland, zeker als er troepen uit Australië, UK of Canada bij zouden zijn, garandeerd haast een Russische invasie.
Dat zouden die diplomaten toch ook moeten weten?
Hooguit boos op de Russen omdat ze die wapens leverden. Je geeft ook geen volgeladen pistool plus training aan een kleuter in de hoop dat het goed gaat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:01 schreef Glencairn het volgende:
[..]
Boos wel, wraak niet. Wraak op wie? De Rebellen? Die hadden echt geen besef van het feit dat ze een normaal vliegtuig uit de lucht schoten. Ik zie er in ieder geval niets voor om daar eens lekker oorlogje te gaan spelen en nog meer onschuldige slachtoffers te maken.
Frustratie en machteloosheid voornamelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:58 schreef agter het volgende:
Ook aardig wat Australische slachtoffers, ze wilden daarom graag bijdragen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Even iets anders: wat is de reden dat er ook een Australisch vliegtuig was? "We" hebben niet zulke militaire toestellen vermoed ik? Volgens mij alleen Hercules transporttoestellen toch?
Dit inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:01 schreef Glencairn het volgende:
[..]
Boos wel, wraak niet. Wraak op wie? De Rebellen? Die hadden echt geen besef van het feit dat ze een normaal vliegtuig uit de lucht schoten. Ik zie er in ieder geval niets voor om daar eens lekker oorlogje te gaan spelen en nog meer onschuldige slachtoffers te maken.
Boosheid zeker, wraak mwah..quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:58 schreef agter het volgende:
Meer het gevoel van onrecht..quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:58 schreef agter het volgende:
Jij maakt foto's om aan andere te laten zien wat jij hebt gezien?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:02 schreef Fokker101 het volgende:
Wat ik eerlijk gezegd niet snap. Is dat mensen foto's/filmpjes maken langs de weg als die rouwauto's langskomen. WTF moet je met die beelden doen? Op facebook zetten..
Moedeloosheid. Het gevoel wat wij nu hebben hebben duizenden ja tienduizenden dagelijks. Allemaal wanhoop. Oorlogen, natuurrampen, hongersnood, terreur. Tis meer moedeloosheid omdat ik me af vraag in wat voor verotte wereld we leven. Ik ben eigenlijk een ras optimist, maar ik voel me leeg als ik naar die beelden kijk. Wat al gezegd word, dit waren nog maar 40 kisten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:01 schreef Glencairn het volgende:
[..]
Die gevoelens zijn mij meestal vreemd maar ik vind Poetin wel een enorme lul en heb de neiging om het Russische volk als smerig vies dom en lomp af te schilderen.. maar dat mag niet want dat is generalisatie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:58 schreef agter het volgende:
even de RT-benadering erbijpakkenquote:
Ja leuk om een foto van een rouwauto te hebben. Iedereen ziet dat heus wel op tv hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij maakt foto's om aan andere te laten zien wat jij hebt gezien?
Tsja, maar de Amerikanen maken weer wapens die de Israelis gebruiken in Gaza waarbij ook honderden doden zijn gevallen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:02 schreef superworm het volgende:
[..]
Hooguit boos op de Russen omdat ze die wapens leverden. Je geeft ook geen volgeladen pistool plus training aan een kleuter in de hoop dat het goed gaat.
Inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:05 schreef PG18 het volgende:
Weer die mensen die dat confetti (?) en rozen gooien naar die auto's
Vast goed bedoeld, niet verstandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |