dan ken je mij nog nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit. Tevens nog nooit iemand tegen gekomen waarvan ik dacht "wat een klootzak/kutwijf".
meeten ?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit. Tevens nog nooit iemand tegen gekomen waarvan ik dacht "wat een klootzak/kutwijf".
ik durf nog niet hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja sgoedwordt tijd. Duurt lang. jeweets.
Ik ben een soort Patje maar dan kaal. Jwz.quote:
oke. Ik kom een keer aanbellenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben een soort Patje maar dan kaal.
14.gif, zal open doen met een halve liter bier, beloofd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke. Ik kom een keer aanbellen
quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:27 schreef EdmundReid het volgende:
ik heb Guud_Geluk7 gemeet, was wel een lekkertje hoor
Meer dan 200 berichten hebben in één dag.quote:
niks mis meequote:Op donderdag 24 juli 2014 18:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Meer dan 200 berichten hebben in één dag.
Drolbroek je wilt mij meetenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:33 schreef Zeetakje het volgende:
Geen. En dat wou ik graag zo houden, hoewel er wel een aantal FOK!ers in mijn omgeving wonen![]()
Fuck you dude, fuck you.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:59 schreef Etsu het volgende:
1. Paxcon
2. Johannes_Vermeer
3. Amarantha
4. Moira.
5. Toto69
6. Ezell
7. PatriQue89 (bij toeval)
8. Kaasrol (bij toeval en niet meer actief hier volgens mij)
9. yosander
10. LittleBrownie
En nog twee FOK!kers die niet echt heel bekend zijn hier.
En ken wel paar FOK!kers waarvan ik weet wie ze zijn, maar nooit mee gesproken oid.
En nog 3 FOK!kers waar ik spijt van heb en ze niet bij de naam wil noemen.
En als ik mensen vergeet: sorry.
Ooja? Waar en wanneer?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
Etsu
Ezell
Paxcon
Mortaxx
-_Guitarist_-
mrstylo
doublepain
ha! Ik heb jou ook gemeetquote:
3 jaar terug ofzoquote:Op maandag 28 juli 2014 01:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat klopt! Is ook al wel een tijd geleden
Fucking geniaalquote:Op maandag 28 juli 2014 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
3 jaar terug ofzoik heb nog de pics van het konijn
je weet nog welk konijnquote:Op maandag 28 juli 2014 01:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fucking geniaal
Het konijn zelf is leeggelopen?
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
Etsu
Ezell
Johannes_vermeer
Toto69
Paxcon
Mortaxx
Amarantha
-_Guitarist_-
mrstylo
doublepain
[..]
Fuck you dude, fuck you.
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dus je hebt er spijt van mij ontmoet te hebben? sgoed man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:21 schreef Rodawa het volgende:
Meer dan 5 ben ik bang.
Overigens heb ik een lijstje gemaakt om te zien wat voor type je bent aan de hand van het aantal FOK!kers dat je hebt gemeet. Vertel bro, en kijk achteraf spoilertje.26+ heb ik op 1 meet al gemeet. De Wierdenmeet, voor de kenners.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |