Ja, we moeten eerst 35-40 minuten naar de NOS luisteren. Al is er ook nog Eurosport natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:18 schreef StateOfMind het volgende:
12.55u begint de uitzending op Ned 1
Majkaquote:
Lijkt me niet, die kan zijn bolletjestrui veilig stellen bovenop de Tourmalet, dus die zal daar wel als eerste boven willen komen en het dan rustig uitrijden.quote:
Als hij weer met 2 minuten bonus aan de slotklim mag beginnen, dan maakt hij een goede kans. Zoveel verloor hij gisteren niet op Nibali.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Lijkt me niet, die kan zijn bolletjestrui veilig stellen bovenop de Tourmalet, dus die zal daar wel als eerste boven willen komen en het dan rustig uitrijden.
Er zijn vervelendere manieren om de dag door te komenquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:31 schreef danos het volgende:
Mooid etappe, lekker radio tour luisteren op het strand.
Pinot gewoon op het buitenblad.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik denk dat één van de Fransmannen gaat winnen vandaag
Als ie nog een spuitje heeft gehad vannacht zou dat wel kunnen jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als hij weer met 2 minuten bonus aan de slotklim mag beginnen, dan maakt hij een goede kans. Zoveel verloor hij gisteren niet op Nibali.
Liever El Tie Die ook erbij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:38 schreef Max23 het volgende:
Kruissie gaat proberen mee te zitten, aldus Zeeman op de Livestream van belkin
Eigenlijk zou een Tankink dat ook moeten proberen. Al is het alleen al om in de afdeling van de Tourmalet van dienst voor Bau en Lau te kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:38 schreef Max23 het volgende:
Kruissie gaat proberen mee te zitten, aldus Zeeman op de Livestream van belkin
Vanmarcke is ook weer aan het verbeteren, die kan dat ook proberen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een Tankink dat ook moeten proberen. Al is het alleen al om in de afdeling van de Tourmalet van dienst voor Bau en Lau te kunnen zijn.
je weet maar nooit wat Dumoulin zaterdag kanquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:45 schreef Roceco het volgende:
Best kut eigenlijk dat dit alweer de laatste realistische kans voor een Nederlander is om een etappe te winnen.
Morgen is de kans eigenlijk iets groter (5% vs 2%)...quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:45 schreef Roceco het volgende:
Best kut eigenlijk dat dit alweer de laatste realistische kans voor een Nederlander is om een etappe te winnen.
Tja, top 10 zeker mogelijk, top 5 wie weet, maar winnen? Lijkt me sterk met Der Panzerwagen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:46 schreef franklop het volgende:
[..]
je weet maar nooit wat Dumoulin zaterdag kan
Plus niet realistisch omdat er gewoon nog genoeg andere renners zijn die deze TDF beter klimmen. Zie niet welke Nederlander de Hautacam beter gaat oprijden vanuit een groepje vluchters waar je op zeker top 40 materiaal in vind met renners die zich gespaard hebben voor een etappe als deze.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:45 schreef Roceco het volgende:
quote:
Bedankt, nu ben ik veel wijzer.quote:
Kijk die balk nu op 1 dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, nu ben ik veel wijzer.
mja zag het, NPO2 dusquote:
Mijn balken op de TV zelf zeiden nog NPO1, had moeten weten dat die niet aangepast op de vliegramp zijn, sorry.quote:
Je ziet haar gelukkig maar 20 secondenquote:
Godverdomme, wat een dopeshowquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfde etappe als in 2008
[ afbeelding ]
LTD toen 20e op 5'54, maar dat was etappe 10
Die namenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, die Kohl.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Allen Mandy's broer is er nog bijquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Sastre en Evans zijn de enige "schone" rennersquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een dopeshow
Jammer alleen dat er nog een aantal km's tussenzit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:56 schreef Pino112 het volgende:
Vrij genomen van werk, dus DePino kijkt ook.
Ohja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jammer alleen dat er nog een aantal km's tussenzit.
Topshowuitslag.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:07 schreef freaky40 het volgende:
Wat betekend dat microfoontje in beeld steeds trouwen?
Dan spreekt de koersradio.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:07 schreef freaky40 het volgende:
Wat betekend dat microfoontje in beeld steeds trouwens?
Dat je wordt afgeluisterd door vsquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:07 schreef freaky40 het volgende:
*betekentquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:07 schreef freaky40 het volgende:
Rot voor hem...quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ambrosius zal zich nu flink beledigd voelen.
Lijkt me erg tof om een keer te doenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:10 schreef INViCTuS het volgende:
Kano? Dat is kayakken, duidelijker leuker en uitdagender dan een kano...
Hee ik was eerst. Straks ga jij met de eer strijkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Krachtwijk gaat de etappe winnen
Anders hebben LTD en Bau geen mannen meer na de Tourmalet als Tankink en Kruiswijk meezitten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef BlaZ het volgende:
Waarom probeert Belkin niet met wat meer man in de kopgroep te komen.
Tankink zou het moeten proberen, die is best prima bezig de laatste dagenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef BlaZ het volgende:
Waarom probeert Belkin niet met wat meer man in de kopgroep te komen.
Ja, want Belkin rijdt met 4 man rond!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:23 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Anders hebben LTD en Bau geen mannen meer na de Tourmalet als Tankink en Kruiswijk meezitten.
Vanuit de kopgroep kun je je terug laten zakken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:23 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Anders hebben LTD en Bau geen mannen meer na de Tourmalet als Tankink en Kruiswijk meezitten.
Ik denk dat hij vrijdag de grootste kans maakt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Tankink zou het moeten proberen, die is best prima bezig de laatste dagen
De andere vijf zijn niet geschikt voor dit soort werk..quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:23 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Ja, want Belkin rijdt met 4 man rond!
al is het maar om erbij te zitten. Die andere mannen kunnen ook zeker tot aan de Tourmalet gewoon meerijden! Als je genoeg ruimte krijgt kun je nog steeds wat betekenen in de afdalingquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De andere vijf zijn niet geschikt voor dit soort werk..
Dan kunnen ze in de aanloop naar de eerste klim juist op kop werken voor Kruiswijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De andere vijf zijn niet geschikt voor dit soort werk..
Als het hard gaat, je ziet nu al mensen lossen, ga je als niet-klimmer echt niet zo hard als de klassementrenners de Tourmalet op..quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:25 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
al is het maar om erbij te zitten. Die andere mannen kunnen ook zeker tot aan de Tourmalet gewoon meerijden! Als je genoeg ruimte krijgt kun je nog steeds wat betekenen in de afdaling
Even AICAR halen bij ploegwagen en dan op buitenblad Tourmalet opquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanmarcke was aan het verbeteren las ik hier.
Gister na de race nog gevallen onderweg naar de bus... Weet niet hoe ernstig ofzo!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanmarcke was aan het verbeteren las ik hier.
dat had ik gemist, gisteren kon hij stuk langer mee in het peloton dan in de Alpenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:27 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Gister na de race nog gevallen onderweg naar de bus... Weet niet hoe ernstig ofzo!
http://www.destentor.nl/a(...)van-belkin-1.4461991quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:29 schreef franklop het volgende:
[..]
dat had ik gemist, gisteren kon hij stuk langer mee in het peloton dan in de Alpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Als iemand op de grond valt van het lachen wens ik niet aansprakelijk te zijn vandaar deze spoiler.Nee, dit is niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er uberhaupt nog 175 punten te verdienen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:37 schreef franklop het volgende:
Coquard grijpt een soort van laatste strohalm om nog kans te maken op groene trui
Als de kopgroep een uur voor krijgt zal dat ook geen probleem zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Tinkoff gaat dit straks wel dichtrijden. Majka heeft die puntjes op de Tourmalet nog hard nodig.
Dacht dat Sagan het bij de komende tussensprint zeker kon stellen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt nog 175 punten te verdienen?
Als de punten niet naar Nibali gaan is het toch goed. De Marchi gaat ie wel pakken op de laatste berg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Tinkoff gaat dit straks wel dichtrijden. Majka heeft die puntjes op de Tourmalet nog hard nodig.
Valt wel mee, 31 punten voorsprong op Nibali. Als Majka in de buurt van Nibali kan blijven is er niks aan de hand. Sterker nog, Nibali moet 3de worden om uberhaupt 31 punten te kunnen halen, en dan mag Majka niks halenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Herbert misschien wel ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:41 schreef franklop het volgende:
'Gaat met een gemiddelde van rond de 50 per uur'
Letour.fr; 44,5 km per uur
Ik had hem nog gewaarschuwd niet in een ontsnapping mee te gaan.quote:
Als ze (AG2R/FDJ) het na de Tourmalet wel dichtrijden en Nibali net de rit wint, dan is de bolletjestrui voor Nibali.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:40 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als de punten niet naar Nibali gaan is het toch goed. De Marchi gaat ie wel pakken op de laatste berg.
Het gemiddelde is dus 40-45 km/u.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:41 schreef franklop het volgende:
'Gaat met een gemiddelde van rond de 50 per uur'
Letour.fr; 44,5 km per uur
Meer, 83 puntenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ver staat De Marchi achter? Minder dan 79 punten?
1. Majka 149quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, 83, dus ongevaarlijk, er komt nog maar 1 van 4e na deze etappenquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moeten wel, op een andere manier kunnen ze nu eenmaal geen etappe winnen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:39 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Europcar weer 3 man mee, dit is niet meer geloofwaardig haha
Vanochtend bleef het bij mij rond de 14-18 km/u steken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het gemiddelde is dus 40-45 km/u.
xD
Die kan het dus niet meer halen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee, 83, dus ongevaarlijk, er komt nog maar 1 van 4e na deze etappen
40-45 is ook nog wel een redelijk verschil.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het gemiddelde is dus 40-45 km/u.
xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
2quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel krijg je voor een col van 3e cat? 3 of 2?
Ah okee.. Onhaalbaar idd.. Voor Majka gunstig als deze kopgroep vooruit blijft, maar dat zal Astana wel niet toestaanquote:
Wat een kutploeg is dat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:48 schreef freaky40 het volgende:
Herbert weer met zijn plaatselijke VVV praatje.
Uit een nare streek.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:54 schreef Kopiko het volgende:
Weet iemand uit welke streek die Ladagnous komt?
Dit staat op letour.fr:quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:54 schreef Kopiko het volgende:
Weet iemand uit welke streek die Ladagnous komt?
Klopt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je krijgt toch een beetje poen als je bergpunten pakt of zo?
Officieel mag het in bepaalde zones weg worden gegooid, echter wordt dit volgens mij niet echt heel strikt nageleefd. Er zouden boetes uitgedeeld kunnen worden wanneer men zich er niet aan houdt, of dat ook echt gebeurt weet ik niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:59 schreef INViCTuS het volgende:
Dat afval zouden ze ook gewoon in hun zak kunnen steken, of wordt dat netjes achteraf opgeruimd?
Gooien vaak weg op plekken waar mensen staan, die ruimen het meeste wel opquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:59 schreef INViCTuS het volgende:
Dat afval zouden ze ook gewoon in hun zak kunnen steken, of wordt dat netjes achteraf opgeruimd?
Bal is rond.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:04 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Van de officiële tour twitter , Voeckler zoekt de camera weer op
Voeckler is gewoon een mooie vent. Cest ca!quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gezift op Voeckler hier is ook soms té.
Jaloezie. Aangezien Nederland enkel grijze muizen voortbrengt (Exclusief Boogerd)quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gezift op Voeckler hier is ook soms té.
Vergeet Thomas Dekker niet (ook al maakt hij het te bont).quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaloezie. Aangezien Nederland enkel grijze muizen voortbrengt (Exclusief Boogerd)
In nationale parken zijn ze daar best streng op, worden ook boetes uitgedeeld dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:00 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Officieel mag het in bepaalde zones weg worden gegooid, echter wordt dit volgens mij niet echt heel strikt nageleefd. Er zouden boetes uitgedeeld kunnen worden wanneer men zich er niet aan houdt, of dat ook echt gebeurt weet ik niet.
Europcar maakt mij RAAAZZEENDD.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:04 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Van de officiële tour twitter , Voeckler zoekt de camera weer op
Coquard is gewoon goede coureur!quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Europcar maakt mij RAAAZZEENDD.
Ongelofelijk hoe die Franse ploegjes deze week allemaal rijden ook, man man man.En de rest van het jaar in elke koers weer hard falen, laat gaan man...
Dat hoor ik elk jaar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef TLC het volgende:
Dit is toch wel zo'n beetje de minste van alle TdF'en die ik heb mogen meemaken
En als hij gelost wordt bergop is dat per definitie omdat hij even zijn eigen tempo gekozen heeft, dan weet je dat alvast. Heeft altijd nog een tweede adem en kan de schade altijd beperken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:14 schreef freaky40 het volgende:
Mollema houdt zich verstandig rustig op het moment.
Valt wel mee toch? Ik vond Duits kutter met al die naamvallen. En ik had gewoon aanleg voor Frans, dus ja waarom niet.quote:
Juist niet indd, elke dag koersquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit geen saaie Tour ondanks de overmacht van Nibali
Ben sowieso geen talen mens, gaf mij maar wiskunde. Deed Mavo, maar kon wiskunde makkelijk op HAVO doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:17 schreef alors het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik vond Duits kutter met al die naamvallen. En ik had gewoon aanleg voor Frans, dus ja waarom niet.
Ik weet geen Frans. Uh oke. Ik zou 'je ne parle pas français' eens proberen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je ne sais pas français. Enige en belangrijkste zin die ik heb onthouden![]()
Ik heb wat gemist geloof ik. Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef Kingstown het volgende:
Was dat "vieze vuile neger" verhaal al eerder bekend? Hoor het nu pas voor het eerst.
Ja, was al bekend.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:19 schreef Kingstown het volgende:
Was dat "vieze vuile neger" verhaal al eerder bekend? Hoor het nu pas voor het eerst.
Albasini heeft Reza een paar dagen geleden voor "vieze vuile neger" uitgescholden, omdat Reza niet hard genoeg mee zou hebben gewerkt in een ontsnapping. Hoor het nu pas en vroeg me af of het al eerder naar buiten was gekomen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist geloof ik. Waar gaat dit over?
Daar red je je wel mee ja hahaquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je ne sais pas français. Enige en belangrijkste zin die ik heb onthouden![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Albasini heeft Reza een paar dagen geleden voor "vieze vuile neger" uitgescholden, omdat Reza niet hard genoeg mee zou hebben gewerkt in een ontsnapping. Hoor het nu pas en vroeg me af of het al eerder naar buiten was gekomen.
xdquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef jaykop het volgende:
[..]
Als je iemand heel erg leuk vind zeg je:
Tu est une prostituée
Ik had dat al ergens opgevangen, ik denk op HLN.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Albasini heeft Reza een paar dagen geleden voor "vieze vuile neger" uitgescholden, omdat Reza niet hard genoeg mee zou hebben gewerkt in een ontsnapping. Hoor het nu pas en vroeg me af of het al eerder naar buiten was gekomen.
Zal het onthouden en proberen bij een franse toeriste.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef jaykop het volgende:
[..]
Als je iemand heel erg leuk vind zeg je:
Tu est une prostituée
Wees dan maar blij dat je 1993 niet hebt meegemaakt. Wat een saaie wieltjeszuigerskuttour was dat zeg. Hoop vlakke ritten en voor de bergen al beslist in de tijdrit. Daarna alleen maar Rominger, Jaskula en Meija die het Indurain amper moeilijk konden maken en verder vooral hopeloze figuren die de ruimte kregen omdat ze toch volledig kansloos waren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef TLC het volgende:
Non:Pquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zal het onthouden en proberen bij een franse toeriste.
Gebeurd er nog wat in de toer?
2012 was bijvoorbeeld al een stuk saaier dan die van dit jaar. Totale dominantie van Sky met Wiggins en Froome op 1 en 2. Op een gegeven moment had je bergop Wiggins, Froome, Porte en Rogers met daarachter nog 3 spartelende andere renners.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef TLC het volgende:
Anti-zweet doping?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:34 schreef KoninginMaxima het volgende:
Zou die Nibali onder de doping zitten? Ik heb die kerel de hele tour nog geen druppel zien zweten namelijk..
Ik vrees het welquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:34 schreef KoninginMaxima het volgende:
Zou die Nibali onder de doping zitten? Ik heb die kerel de hele tour nog geen druppel zien zweten namelijk..
Zeker, die staat stijf van de doping.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:34 schreef KoninginMaxima het volgende:
Betekend dat dat Nadal geen doping neemtquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:34 schreef KoninginMaxima het volgende:
Boogerd en sunfield worden nooit vrienden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Subtiel vraagje van Boogerd of de berg van Thijs al in aanbouw is.
Ik ook gelukkig kan ie er niets van.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het toch een raar gezicht, een zwarte wielrenner
Troept wel weer samen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef Wespensteek het volgende:
Een klein groepje ervandoor uit de kopgroep.
Kohl, rasmussen...quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef Momo... het volgende:
Wat mij opvalt bij renners die later betrapt zijn, dat allemaal redelijk fris aan de finish komen. Geen rode hoofden, liters zweet en ze zijn niet totaal buiten adem.
Het bewijs dat in ieder geval Ten Dam schoon rijdtquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef Momo... het volgende:
Wat mij opvalt bij renners die later betrapt zijn, dat allemaal redelijk fris aan de finish komen. Geen rode hoofden, liters zweet en ze zijn niet totaal buiten adem.
Wie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op een col van 3e categorie achterop komen
Het is maar wat je onder schoon verstaat!quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het bewijs dat in ieder geval Ten Dam schoon rijdt
RTquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat dopinggezwets is vermoeiend, groetjes.
Moet je wat pilletjes nemen dan is dat zo weer weg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat dopinggezwets is vermoeiend, groetjes.
Naïef als ik ben ga ik daar wel van uit ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het bewijs dat in ieder geval Ten Dam schoon rijdt
Dat is niet vreemder dan Voeckler die 4e werdquote:
Proberen extra geld binnen te harkenquote:
Ohjaquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Proberen extra geld binnen te harken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |