Ik vind het nog erg redelijk om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Klopt, maar je zou zeggen dat de grootste nieuwsorganisatie ter wereld (misschien op de BBC na) wel iemand kan regelen die dit kan.
Het is inderdaad indrukwekkend om te zien.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik word er ook erg stil van...
Ah, een fokkertje die alles weer beter kan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:29 schreef icloud het volgende:
Lekkere vertaling op cnnze verstaat het nauwelijks
En worden gelijk platgereden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Witte rozen vallen voor de stoet.
Dit. Ze is ook maar afhankelijk welke kant de zinnen op gaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vind het nog erg redelijk om eerlijk te zijn.
mooie fotoquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Witte rozen vallen voor de stoet.
Dat is volgens mij bij de dood van Pim begonnen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:31 schreef Edensnator het volgende:
Ik heb dat applaudisseren nooit begrepen. ik begrijp dat het voor die mensen een vorm van eer betonen is maar persoonlijk vind ik het niet helemaal op zijn plaats.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:31 schreef anonymoussie het volgende:
Wat CNN doet is wel mooi met beelden van slachtoffers erbij.
Misschien een soort onhandigheid.. dat die mensen emotie voelen maar niet durven huilen en dan maar gaan klappenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:31 schreef Edensnator het volgende:
Ik heb dat applaudisseren nooit begrepen. ik begrijp dat het voor die mensen een vorm van eer betonen is maar persoonlijk vind ik het niet helemaal op zijn plaats.
Ik niet. Ik kan kan het hier beter. Nu zit ik gewoon achter mijn bureau thuis, maar voor een gast die thuis achter zijn bureau zit gelden niet dezelfde normen als iemand die voor CNN een dergelijke coverage moet verzorgenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vind het nog erg redelijk om eerlijk te zijn.
Nou!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:29 schreef Badr_Harry het volgende:
Toch mooi om te zien dat Nederland 17 miljoen cameramannen heeft.
je bedoelt in de auto's?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:31 schreef anonymoussie het volgende:
Wat CNN doet is wel mooi met beelden van slachtoffers erbij.
Diana al volgens mijquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij bij de dood van Pim begonnen.
Misschien overgewaaid uit het buitenland? Bij Diana werd het volgens mij ook gedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij bij de dood van Pim begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |