Jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dat die dikke lelijke kut die een paar jaar terug met haar harp won bij the voice of holland got the best talent?
Zo kan je het ook vragenquote:
ik zal wel weer een klootzak zijn, maar het is heel frustrerend om al die mensen tot een onzichtbaar wezen te zien smeken nadat hij net hun dood niet heeft voorkomenquote:
Jij denkt dat zo pastoor voor de camera's een tekst gaat verzinnen? Uit zijn blote bol?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja hoor, daarom vertaalt ze het zo. Kneus.
Geen idee, maar dat nummer in combinatie met die foto's is wel ontroerend.quote:
Hij doet dat elke zondag/zaterdag/whatever hè..quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef icloud het volgende:
[..]
Jij denkt dat zo pastoor voor de camera's een tekst gaat verzinnen? Uit zijn blote bol?
Goddomme tranen in de ogen van die combo steeds.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef Greys het volgende:
CNN die op split screen zowel de stoet als de dienst laat zien en het er dwars doorheen ook nog even bij vertalen.
Op TV.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef znarch het volgende:
Waar is die kerkdienst op CNN te zien dan? Zie online alleen een filmpje over dat vliegtuig.
Dit, maar alsnog schaam je af en toe voor de mensen met ipads en camera toestellen omdat je weet dat ze dit op facebook gaan zetten terwijl het ook live op tv is..quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:35 schreef Facepalm het volgende:
Ik vind het erg indrukwekkend om te zien en krijgt hier toch wel een brok in m'n keel van. Tegelijk ook heel erg mooi om te zien hoe netjes alles gaat en hoeveel mensen een laatste eer bewijzen.
http://www.playlivenews.com/2010/08/watch-cnn-news-live/quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef znarch het volgende:
Waar is die kerkdienst op CNN te zien dan? Zie online alleen een filmpje over dat vliegtuig.
Ik krijg opeens een zure oprispingquote:
Nee er staan overal mensen...quote:
http://www.newsviews.tv/news-views-video-twoquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef znarch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |