Ik zie het.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kan kan het hier beter. Nu zit ik gewoon achter mijn bureau thuis, maar voor een gast die thuis achter zijn bureau zit gelden niet dezelfde normen als iemand die voor CNN een dergelijke coverage moet verzorgen
Het koor is erg goedquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef nattermann het volgende:
Geen CNN hier. Die hele kerkdienst doet me niet zo veel.
Alleen de dominee toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:31 schreef anonymoussie het volgende:
Wat CNN doet is wel mooi met beelden van slachtoffers erbij.
Dit is wel heel mooi hoor. Ben ontroerd. Weer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef nattermann het volgende:
Geen CNN hier. Die hele kerkdienst doet me niet zo veel.
Ze kan wel Nederlands, maar niet direct de vertaling naar het Engels verzorgen en schakelen in die manier van denken. Ze is duidelijk Nederlands.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:31 schreef icloud het volgende:
Vraag dan iemand die goed nederlands spreekt
Ah toen was ik 15 volgens mij en met heel andere dingen bezig.quote:
kwamen ze optijd mee jahquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef Studiotje het volgende:
Goh het is ook op CNN, nog steeds, al de hele tijd
Mogen we nou helemaal nergens meer kritiek op hebben?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef schoolstudent het volgende:
Al die kansloze Fok!kers die de vertaalster afkraken.
Onzin, meneer pastoor brabbelt echt niet uit zijn kop, de hele tekst is al uren van te voren opgesteld, uitgeprint en geoefend, de cnn weet dus precies wat hij gaat prekenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, een fokkertje die alles weer beter kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |