Er schijnt al een eerste registratie geweest te zijn in Oekraine.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:56 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog niet duidelijk wie in welke kist zit.
Ik zie je nou al de hele dag in dit topic posten, maar iets wat al letterlijk 10x voorbij is gekomen dat mis je dan weer. Viel er niet over te trollen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef Elan het volgende:
Misschien een domme vraag maar waarom is dat Australische toestel niet direct terug naar Australië gevlogen met "hun" slachtoffers eigenlijk?
Of komen ze ons gewoon helpen
Naast Maximaquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:56 schreef roos85 het volgende:
Waar is WA eigenlijk? Zag Maxima naast Rutte..
Jawel, maar ik kon even geen reden bedenken waarom het zo was. Misschien andere soort kist. Ik heb er geen verstand van.quote:
De slachtoffers worden in Nederland geïdentificeerd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef Elan het volgende:
Misschien een domme vraag maar waarom is dat Australische toestel niet direct terug naar Australië gevlogen met "hun" slachtoffers eigenlijk?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:56 schreef roos85 het volgende:
Waar is WA eigenlijk? Zag Maxima naast Rutte..
Volgens mij is een groot deel van die kisten ook gewoon leeg...quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef VMSDKR het volgende:
Vreemd dat je als nabestaande helemaal niet weet of je naaste hier nu op Nederlandse bodem in een kist ligt of wellicht nog in een greppel ergens tussen twee weilanden in Oekraine. Een wereld van verschil toch wel.
Wat is dit nou weer voor stomme opmerking. Je gaat toch gewoon van te voren naar de WC en anders houd je op.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:57 schreef Knip het volgende:
Stel je voor dat je daar zit als hoogwaardigheidsbekleder, respectvol de ceremonie bij te wonen en je moet op een gegeven moment echt héél erg nodig naar de W.C.
Jep had ik ook gelezen vandaar die vraag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er schijnt al een eerste registratie geweest te zijn in Oekraine.
Die heb ik al sinds vorige week in m'n hoofdquote:
Deal with it. Effe je blaas tegenwerken is wel het minste wat je kan doen als je je voorstelt wat deze mensen hebben moeten doorgaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:57 schreef Knip het volgende:
Stel je voor dat je daar zit als hoogwaardigheidsbekleder, respectvol de ceremonie bij te wonen en je moet op een gegeven moment echt héél erg nodig naar de W.C.
Omdat ze nog niet weten wie welke nationaliteit heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef Elan het volgende:
Die keuze krijgen ze natuurlijk wel maar de vraag is of je het wel wil zien. Ik neem aan dat op advies van de experts dat gedaan kan worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nog erger is, dat ze de lijken nooit zullen zien. En dat je dus maar moet aannemen en accepteren, dat de persoon die je begraaft danwel cremeert, je nabestaande is.
Dat is echt pijnlijk. Geen echt afscheid.
Zag bij een aantal kisten van die plaatjes op de zijkant, dat zal wel van de eerste registratie zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja. Separatistenleider zei het te verwelkomen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:54 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
EN jij denkt zeker dat de seperatisten dit toelaten dan? Die zien dat als een interventie in "hun" gebied dus dat word vechten. En dat zal weer uitgelegd worden door Rusland als hulp aan de Oekraine, en vind Rusland dat zij het recht hebben om hun Russische "burgers" bij te staan.
Niet slim.
Vrij domme vraag inderdaad..quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef Elan het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:57 schreef 20100 het volgende:
[..]
Volgens mij is een groot deel van die kisten ook gewoon leeg...
Bij dela in Eindhoven zag ik laatst dat ze benz busjes hebben. Grote metallic grijzequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Scheelt dat er niet honderdduizend verschillende modellen lijkwagens zijn. En dat bij veel begrafenisondernemers er ook bijpassende volgwagens zijn. Dat maakt dat er niet niet heel veel verschillende modellen zijn. Al heb je natuurlijk altijd uitzonderingen.
Je weet nu nog niet welke nationaliteit de overledene heeft.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef Elan het volgende:
Omdat niet bekend is wie Australisch is en wie Nederlands... Dat gebeurt hier.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef Elan het volgende:
enerzijds ook wel raar dat die stickers niet aan de binnenkant zittenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zag bij een aantal kisten van die plaatjes op de zijkant, dat zal wel van de eerste registratie zijn.
Is al de 2e lading auto'squote:
Die keuze krijg je niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die keuze krijgen ze natuurlijk wel maar de vraag is of je het wel wil zien. Ik neem aan dat op advies van de experts dat gedaan kan worden.
* Heel veel lijken zagen er ook redelijk uit qua hoofd enzo terwijl er bij anderen.....
Omdat er nog niemand officieel geïdentificeerd is en je dus ook niet weet wie uit welk land komt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef Elan het volgende:
Misschien om gelijk duidelijkheid te hebben alvorens een kist te moeten openen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
enerzijds ook wel raar dat die stickers niet aan de binnenkant zitten
Denk dat ze die kist zoveel mogelijk dicht willen houdenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
enerzijds ook wel raar dat die stickers niet aan de binnenkant zitten
nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:57 schreef 20100 het volgende:
[..]
Volgens mij is een groot deel van die kisten ook gewoon leeg...
dan a je er bij voorbaat van uit dat rusland tegen gaat stemmen. iets wat ze bij de vorige resolutie ook niet deden dus dat antirusland gezever kan je wel achterwege laten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:54 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
EN jij denkt zeker dat de seperatisten dit toelaten dan? Die zien dat als een interventie in "hun" gebied dus dat word vechten. En dat zal weer uitgelegd worden door Rusland als hulp aan de Oekraine, en vind Rusland dat zij het recht hebben om hun Russische "burgers" bij te staan.
Niet slim.
Monuta heeft ook busjes. Tenminste mijn vader is toen met een soort busje opgehaald ipv een zwarte rouwauto.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij dela in Eindhoven zag ik laatst dat ze benz busjes hebben. Grote metallic grijze
is natuurlijk ook een optie jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:59 schreef Inaithnir het volgende:
I
[..]
Denk dat ze die kist zoveel mogelijk dicht willen houden
Ok. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarvoor dient het voorbij rollend spa blauw flesjequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:57 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Deal with it. Effe je blaas tegenwerken is wel het minste wat je kan doen als je je voorstelt wat deze mensen hebben moeten doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |