Misschien wel. Ik vraag het mij ook af of dit telkens live word getoond.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:45 schreef Zuivelkoe het volgende:
Nabestaanden zullen denk ik niet bij elke ceremonie aanwezig zijn? Erg naar voor ze dat ze niet weten of ze aanwezig waren toen hun geliefden aankwamen..
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
NEDERLAND WERKT AAN VN-RESOLUTIE VOOR POLITIEMISSIE OEKRAÏNE
Het ANP meldt zojuist dat Nederland meewerkt aan een VN-resolutie voor een politiemissie in Oekraïne. Ook Australië en Oekraïne werken hieraan mee. Eind deze week moet de resolutie klaar zijn.
Bedoeling van een dergelijke missie is om de rampplek veilig te stellen voor verder onderzoek naar de ramp. Degenen die naar het gebied gaan, moeten onderdeel zijn van een internationale coalitie van landen die getroffen zijn door de ramp. Het kan gaan om politieagenten, of militairen.
Zo. Heftig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Het ANP meldt zojuist dat Nederland meewerkt aan een VN-resolutie voor een politiemissie in Oekraïne. Ook Australië en Oekraïne werken hieraan mee. Eind deze week moet de resolutie klaar zijn.
Bedoeling van een dergelijke missie is om de rampplek veilig te stellen voor verder onderzoek naar de ramp. Degenen die naar het gebied gaan, moeten onderdeel zijn van een internationale coalitie van landen die getroffen zijn door de ramp. Het kan gaan om politieagenten, of militairen.
Neequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef superworm het volgende:
Misschien een morbide vraag, maar zijn die kisten eigenlijk gekoeld...?
Nu pas.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Beetje laatquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat Rusland zeker veto'en.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Neequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef superworm het volgende:
Gelpacks toegevoegd misschien?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef superworm het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk in het vliegtuig wel?quote:
daarom..quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:46 schreef wise het volgende:
[..]
kunnen ook gewoon resten zijn. Of persoon was dun of heel dik
Bron?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou hopen van wel ..... of ze gaan nu de koeling in ....quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef superworm het volgende:
He zijn gewone reguliere kisten, zelf ook al 2 maal gezien op een begravenis. Misschien dat ze er wat koelelementen in hebben gestopt. Hoop ik dan maar voor het behoud.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef superworm het volgende:
Ik denk niet dat ze dat durvenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gaat Rusland zeker veto'en.
Kansloos helaas.
Hm. Nou ja, (opnieuw morbide), maar helaas zijn de lichamen na 5 dagen Oekraïense idiotie toch al niet meer geschikt voor 'openkistbegrafenissen'...quote:
Ik denkt dat de lijken al goed zijn behandeld (voordat ze in de kist werden geplaatst) dat koeling voor dit tijdsbestek niet nodig is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:47 schreef superworm het volgende:
Zou ik niet zo zeker van zijn, die snappen ook wel dat ze een beetje mee moeten geven, en de seperatisten hebben hier ook gewoon al toestemming voor gegevenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kansloos helaas.
Laat ze het maar doen. Weet je gelijk hoe de klepel hangt. Of de vork in de steel zit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kansloos helaas.
Lijkt me van niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kansloos helaas.
Politiemissie door goedkeuring VN is wat anders dan onze mariniers effe sturen om de separatisten ter plaatse af te schieten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:48 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dit roep ik al een week in dit topic, maar dan werd je gelijk verteld dat je W.O III begon
Eensch.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
Jammer dat het pas eind deze week klaar moet zijn.
Net als die laatste resolutie.. Oh wacht.. Niet zo dom lullen man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kansloos helaas.
Ze worden niet chronologisch geïdentificeerd, dus je zal het nooit weten. Het is ook niet zo belangrijk voor de nabestaanden denk ik. Ze zullen vooral hopen dat hun overledene al gevonden is. Volgens laatste berichten nu 200 onderweg en nog 16 gevonden. Mis je nog veel te veel mensenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:45 schreef Zuivelkoe het volgende:
Nabestaanden zullen denk ik niet bij elke ceremonie aanwezig zijn? Erg naar voor ze dat ze niet weten of ze aanwezig waren toen hun geliefden aankwamen..
Ja, dat zeg ik dus.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Politiemissie door goedkeuring VN is wat anders dan onze mariniers effe sturen om de separatisten ter plaatse af te schieten.
Ook zonder die idiotie denk ik dat vliegtuigcrashslachtoffers (6x woordwaardequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:49 schreef superworm het volgende:
[..]
Hm. Nou ja, (opnieuw morbide), maar helaas zijn de lichamen na 5 dagen Oekraïense idiotie toch al niet meer geschikt voor 'openkistbegrafenissen'...
Ik ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:50 schreef Fred0w het volgende:
Ik dacht dat ze al klaar waren met de 40.![]()
die hebben aircoquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het valt mee dat er geen rouwwagenchauffeur tegen de vlakte is gegaan. Die hebben bijna een uur in deze hitte gestaan.
Ik hoop het van harte. Als in, stel dat ze voor (ik noem maar wat) 50.000 euro pp iedereen tot 'acceptabel' niveau kunnen balsemen, dan mag mijn belastinggeld daar met liefde heen. Wat het ook kost.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:49 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik denkt dat de lijken al goed zijn behandeld (voordat ze in de kist werden geplaatst) dat koeling voor dit tijdsbestek niet nodig is.
De chauffeurs hebben naast de auto staan wachten.quote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook zonder die idiotie denk ik dat vliegtuigcrashslachtoffers (6x woordwaarde) sowieso niet meer in aanmerking komen voor een open kist
waren ze sowieso al niet. beelden van de lijken niet gezien? Lagen vaak alleen maar halve lichamen of ledematenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:49 schreef superworm het volgende:
[..]
Hm. Nou ja, (opnieuw morbide), maar helaas zijn de lichamen na 5 dagen Oekraïense idiotie toch al niet meer. geschikt voor 'openkistbegrafenissen'...
Jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:51 schreef PicoMMP het volgende:
Verschrikkelijke tijd voor de nabestaanden moet dit zijn. Laatst zelf nog iemand verloren en je voelt je gek genoeg pas beter als de overledene onder de grond ligt. Maar nu weet je al bijna een week dat je dierbare dood is, je verder helemaal niets kan doen en nog maar moet hopen dat je diegene mag begraven. En dan pas kun je pas echt rouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |