Majka wint met 2 vingers in de neus.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:09 schreef Eyoo het volgende:
Wat zijn de kansen voor Mollema als zijn groep terugkomt?
Hij is denk ik de beste klimmer samen met Rolland en VD Broeck
VD Broeck zal nog wel vallen dus hij heeft best een goede kans
Schat Majka het hoogste in.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:09 schreef Eyoo het volgende:
Wat zijn de kansen voor Mollema als zijn groep terugkomt?
Hij is denk ik de beste klimmer samen met Rolland en VD Broeck
VD Broeck zal nog wel vallen dus hij heeft best een goede kans
Moest Rivkah een traantje wegpinken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:10 schreef timmmmm het volgende:
Weer door op NED 2, met een emotionele presentatrice net
Dat komt nog.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Nibali niet op z'n bek is gegaan
Volgens mij stond ze op springen jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest Rivkah een traantje wegpinken?
Leuk dat gereken, maar ik denk dat hij blij mag zijn als hij tijd wint op die renners..quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef Eyoo het volgende:
Op deze manier kan Mollema Kwiatkowski in ieder geval inhalen, en Ten Dam, König en van Garderen dan staat hij alweer 6e dat zou al best een mooie plek zijn.
En het morgen weer dubbel verliezen, maar het blijft een leuke poging. Alleen de vraag of er veel marge overblijft op die laatste beklimming.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef Eyoo het volgende:
Op deze manier kan Mollema Kwiatkowski in ieder geval inhalen, en Ten Dam, König en van Garderen dan staat hij alweer 6e dat zou al best een mooie plek zijn.
Om een dag later die plaatsen weer kwijt te raken (muv die van Kwiatkowski)quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef Eyoo het volgende:
Je zinsconstructie klopt niet helemaalquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef Eyoo het volgende:
Doen ze ook niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:13 schreef Mykonos het volgende:
FDJ hoeft zich toch niet druk te maken om Mollema?
Laten we weer even de herdenking scheiden van het wielrennen. In NWS is een topic om over de vliegtuigramp te praten, hier over de etappe.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef Momo... het volgende:
Toch wel emotioneel hoor met al die lijkwagens.
6,5 minuut achterstand van Mollema maar Pinot is heel de tour al sterker, zolang ze het rond de 5 minuten houden is er niks aan de hand voor hunquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:13 schreef Mykonos het volgende:
Nog op Eyoo reagerenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:13 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Je zinsconstructie klopt niet helemaal.
Het scheelt nog ong. 1,5-2 minuten met de huidige verschillen met nog een tijdrit te gaan best riskant om het verder te laten teruglopen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:13 schreef Mykonos het volgende:
Tijdrit?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:14 schreef Eyoo het volgende:
[..]
6,5 minuut achterstand van Mollema maar Pinot is heel de tour al sterker, zolang ze het rond de 5 minuten houden is er niks aan de hand voor hun
5 minuten is het nooit geweest met Mollema.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:14 schreef Eyoo het volgende:
[..]
6,5 minuut achterstand van Mollema maar Pinot is heel de tour al sterker, zolang ze het rond de 5 minuten houden is er niks aan de hand voor hun
Mwah, ze hebben wel een minuut of 2.30/3 nodig aan de voet van de slotklim. Kan nog lastig worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef Blik het volgende:
Ik denk wel dat de winnaar voorin zit, met nu nog ruim 5 minuten voorsprong
Pinot heeft belang bij een zware koers.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:13 schreef Mykonos het volgende:
5.14 begonnen ze te rijden net 2 minuten geleden dus al meer dan 20 seconden weg op de koploper.quote:
Die groep heeft het ook relatief rustig aan kunnen doen. Een Majka ofzo heeft aan een minuut of 2 wel genoeg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, ze hebben wel een minuut of 2.30/3 nodig aan de voet van de slotklim. Kan nog lastig worden.
Klonenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:15 schreef Eyoo het volgende:
[..]
Heb ik al zo'n goede reputatie opgebouwd? Tijd voor een nieuw account
Pinot gaat sowieso niks verliezen op Mollema in de tijdrit met deze vorm.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarin pakt Molkema geen 5 minuten.
Begin was nog wel tof maar nu daalt de amusementswaarde snel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef Mansjester het volgende:
Best wel een zaadetappe eigenlijk.Ze mogen nu wel een demmarage plaatsen vanuit het peloton of achtervolgende groep
Alleen vanuit de achtervolgende groep svp #laatbaukerijdenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef Mansjester het volgende:
Best wel een zaadetappe eigenlijk.Ze mogen nu wel een demmarage plaatsen vanuit het peloton of achtervolgende groep
Het nieuwe wielrennen hequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Begin was nog wel tof maar nu daalt de amusementswaarde snel.
Daarom ben ik al naar de Belg gegaan, wat een drama.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Klopkoek het volgende:
Als Herbert een kwartje krijgt voor elke keer dat hij Mollema zijn naam noemt, dan is hij nu zo rijk als Bill Gates.
Mwah, Arashiro rijdt nu voor Rolland. Maar als die stopt, valt het misschien wel stil ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef zolderraam het volgende:
wel jammer dat een kruiswijk bijvoorbeeld niet bij mollema zit. Dan had ie nog een beetje kunnen rijden in die groep. Er is nu niemand die echt door wilt rijden voor een ander.
Die minuut stilte zou hem zo een paar honderd euro kosten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:19 schreef Klopkoek het volgende:
Als Herbert een kwartje krijgt voor elke keer dat hij Mollema zijn naam noemt, dan is hij nu zo rijk als Bill Gates.
Nu kan hij nog de meest onopvallende renner worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had eigenlijk in de kopgroep moeten zitten.
Waarom wel eigk?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:21 schreef Konijnenjager het volgende:
Wanneer heeft Ducrot door dat Pinot dit NIET doet vanwege Mollema?
Fittie in dat topic in 3,2,1....quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, nu niet meer, want hij kwam net met naam en toenaam in beeld
Koers hard maken, voor Bardet, maar ook bijv Valverde.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom wel eigk?
Om Bardet op te blazen ofzo?
Ze reden het niet hard genoeg dicht inderdaad, maar dit leek me echt voor ritwinst. De kopgroep is sterk, maar ze hebben "maar" 3 minuten. Als ze dat naar 1,5 minuut ofzo hadden kunnen brengen..quote:
ah kijk es aanquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef FredWielergek het volgende:
roche en majka zijn ook met z'n tweeen, roche mag van mij ook gaan rijden
'Doneren' noemt men dat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kan je ook geld inzetten op het niet winnen van vdb2
daar gaat arashiroquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:20 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Mwah, Arashiro rijdt nu voor Rolland. Maar als die stopt, valt het misschien wel stil ja.
quotering 1.01quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dan krijg je evenveel terug als je inzet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
We wisten allemaal dat Kruijswijk een steengoed renner is, alleen heel wat pech!quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef poiuytr het volgende:
Kruijswijk rijdt eigenlijk best een degelijke Tour, had ik niet verwacht.
Ik denk dat hij zelfs gaat stijgen naar P6, Mollema richting P7 en Van Garderen die erdoor zaktquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk behoudt Koning Leopold P7
Denk dat die bet niet eens mogelijk is... 1,01 maximaalquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan krijg je evenveel terug als je inzet.
Ik erger mij al de hele tour aan hem. Rijdt echt altijd alleen en doet zelden wat nuttigs voor de kopmannen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef poiuytr het volgende:
Kruijswijk rijdt eigenlijk best een degelijke Tour, had ik niet verwacht.
Ook fan van deze renner? Leopoldquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk behoudt Koning Leopold P7
Moet zichzelf ook in de kijker rijden, natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef moneyball het volgende:
[..]
Ik erger mij al de hele tour aan hem. Rijdt echt altijd alleen en doet zelden wat nuttigs voor de kopmannen.
Hij is mijn adoptierenner.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Ook fan van deze renner? Leopold
Zitten veel man zich te sparen deze klim, kunnen misschien ook nog wat tijd winnen in de afdaling, maar wordt spannend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef FredWielergek het volgende:
als ze aan de voet van de slotklim nog 3 minuten hebben, is dat voldoende voor te blijven?
Ik vond m ook een twijfelgeval, maar hij mochtquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Is dat toegestaan? Hij pakte vorig jaar een etappe in de Vuelta?
Hup Hup Leopoldquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond m ook een twijfelgeval, maar hij mocht
Maar ik hoop van niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:29 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Helaas wel bijna boven. Kan VDB nog terugkomen..
vdb2 had nog erkend mogen worden...quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
vdb is geen goed klimmer/klassementsrenner/sprinter/tijdrijder .
Zo hard rijden ze niet. Verschil tussen hun en groep Mollema groeit zelfs weer. Alleen Kiryienka valt stilquote:
Nu wint Majka.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Godzij-fucking-dank. Dat was Kiriyenka. Blij dat ik ongelijk had.
Die eindigt dus nog in de bus..quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kyriyenka's waardeloze aanval eindigt hier. RIP.
oja je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zo hard rijden ze niet. Verschil tussen hun en groep Mollema groeit zelfs weer. Alleen Kiryienka valt stil
Dit vind ik niet leuk.quote:
Majka die wint kan ik mee leven, maar idd liever tweede achter Rodriguez.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu wint Majka.
Ik vind dit niet leuk, jij hebt het liefst dat ie tweede wordt achter Jrod
Jawel, hoezo dacht je van niet?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef reddevil1408 het volgende:
Die tijdwaarneming klopt toch niet....
Dat lijkt me ook niet, maar waarom doen ze het anders? Als ze die groep terughalen, wint Nibaliquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Pinot krijg je bergop niet kapot.
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 23-07-2014 om 16:20:13En ondertussen vraag ik me af wat ik hier eigenlijk doe. De Tour is zelden zo onbelangrijk geweest. reageer retweet
Dan ga je fijn naar huis toe.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef Mani89 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 23-07-2014 om 16:20:13En ondertussen vraag ik me af wat ik hier eigenlijk doe. De Tour is zelden zo onbelangrijk geweest. reageer retweet
Ga dan wegquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Nibali zal ook wel wat gunnen aan een Fransmanquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet, maar waarom doen ze het anders? Als ze die groep terughalen, wint Nibali
Thijsquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Thijs, o Thijs. Wat ben je toch weer vermoeiend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Yes.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:37 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Zit ten Dam er nog bij. Mijn stream doet KUT: (
Bedankt Thijs.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef Mani89 het volgende:
jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:37 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Zit ten Dam er nog bij. Mijn stream doet KUT: (
Nee, maar wel bij gr. Nibali?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:37 schreef Momo... het volgende:
LTD zit er wel bij maar niet vooraan natuurlijk
Maar ze hadden toch al geen kans volgens jou. Dus.quote:
Hij zat er vlak voor de top nog maar 10-15 seconden achter ofzoquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:38 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Zit in een groepje met Feillu denk ik?
neem dan ontslag, want jij verdient er aanquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef Kopsterk het volgende:
Kan die Pinot een beetje dalen eigenlijk?
Oh ja. Ken mij het ook schelen, papmonster.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch al geen kans volgens jou. Dus.
Ja, eens! Ze zo wordt de kans op een betere klassering dan andere kopmannen wel groterquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel heel mooi dat Bauke het geprobeerd heeft. Liever dit dan vandaag weer aanklampen en uiteindelijk kansloos lossen. Respect voor onze kopman.
Neequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef Kopsterk het volgende:
Mijn oma daalt nog beter dan Pinot..quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij durfde Pinot eerst nooit hard te dalen omdat hij een keer hard was gevallen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef Kopsterk het volgende:
Die daalt als een oud wijf.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef Kopsterk het volgende:
Domste vraag van de weekquote:
Het was een grap omdat D&D elke minuut vermelden dat Pinot niet goed kan dalen, maar jij snapt 'em weer niet. Flapdrol.quote:
Met jou weten we dat natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het was een grap omdat D&D elke minuut vermelden dat Pinot niet goed kan dalen, maar jij snapt 'em weer niet. Flapdrol.
Dit zou echt heel leuk zijnquote:
Ik wist niet dat ik al een reputatie heb.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Met jou weten we dat natuurlijk nooit.
Tijd voor een nieuw account.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik al een reputatie heb.
Hopelijk komt dat omdat ze zitten te etenen te sparen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef zolderraam het volgende:
kopgroep verliest toch wel veel in de afdaling zeg
Was de voorlaatste die moest lossen in de klimquote:
Ik zie het nu al: dit wordt niets.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:44 schreef poiuytr het volgende:
http://sporza.be/cm/sporza/extra/games/fotogenie/1.2041075
Achter bija elke topsporter staat een sterke vrouw. Herkent u deze 12 rennersvrouwen? Antwoord met de naam van hun man of vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |