Mjah, maar je het privacy en privacy. Dit is privacyquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Goh, youtube is zelf inbreuk op privacy
Dit is interessant. Zeker in combinatie met de bewering van Rusland dat er voor de beschieting een straaljager van Oekraïne in de buurt was.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:55 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Is geupload op 18 juni 2014, ze vertelt over een Oekraïense straaljager die achter een passagiersvliegtuig is gaan vliegen om de seperatisten te verleiden om te schieten. Toevallig dat er een maand later een passagierstoestel neergeschoten is...
Zit Engelse ondertiteling bij.
onderaan het artikel wordt nog gelinkt naar ditquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:26 schreef aloa het volgende:
Klinkt niet heel raar onderstaande verhaal!
http://chanellodik.wordpress.com/author/chanellodik/
In de reacties merkt ook iemand op dat er een paspoort was waarin gaten zaten, dus verlopen.quote:Dan is er dat vreemde filmpje met die paspoorten, de vermeende separatist staat hier met een hele stapel paspoorten die zouden zijn verzameld onder de slachtoffers. Dit filmpje is ook al kort na de crash op internet te zien. Alle paspoorten zijn volkomen onbeschadigd, geen brandschade, geen bloed, zelfs geen kreukels, terwijl de crashsite toch een zeer grote hitte waarbij zelfs het aluminium van de motoren (toch aardig hitte bestendig bij een straatmotor) door de hitte is vervormd het paspoort in het plastic hoesje uit Naarden vertoond zelfs geen vervorming of verkleuring terwijl zelfs een te dichtbij gehouden sigarettenpeuk op dergelijk plastic al sporen nalaat.
er is ook nog iets tussenquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat terwijl hier in het dorp 5 mensen zijn omgekomen waarvan ik er minstens twee de namen ken. Hier in het krantje staan de rouwadvertenties.
Hoe kunnen mensen zo cru en hard en blind zijn en vooral: waarom willen ze zo graag geloven dat het niet waar is. Zou het angst zijn? Ik begrijp er niks van.
Dat een aantal paspoorten nauwelijks beschadigd zijn vind ik niet zo vreemd, er zijn ook passagiers en brokstukken van het vliegtuig zonder brandsporen gevonden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:16 schreef gijsman het volgende:
[..]
onderaan het artikel wordt nog gelinkt naar dit
http://prettiggeregeld.bl(...)tragedie-of-een.html
Met verder een interessant stukje over de gevonden paspoorten
[..]
In de reacties merkt ook iemand op dat er een paspoort was waarin gaten zaten, dus verlopen.
Een goed argument zou zijn dat daar een visum in zit die juist nog niet verlopen is.
Het politieke "spel" is alleen maar groter geworden... blijft het bij de 2e koude oorlog of gaat het verder?
Zou het?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:33 schreef OuwePers het volgende:
https://www.neues-deutsch(...)lammt.html?sstr=MH17
Duitse expert zegt dat het waarschijnlijk geen BUK systeem is geweest, omdat splinters van de BUK raket door de frictie direct brand had moeten veroorzaken.
''One splinter contains the kinetic energy of a goods wagon weighting 40 tons running on a buffer with a speed of 60 km/h.
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=d9a_1406220919#9i2Q2oBc6dHFVh9p.99''
Oorspronkelijke bron is een Duitse krant, je hebt een abonnement nodig helaas voor meer.
Krijgen we die 9/11 achtige bullshit weer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:33 schreef OuwePers het volgende:
https://www.neues-deutsch(...)lammt.html?sstr=MH17
Duitse expert zegt dat het waarschijnlijk geen BUK systeem is geweest, omdat splinters van de BUK raket door de frictie direct brand had moeten veroorzaken.
''One splinter contains the kinetic energy of a goods wagon weighting 40 tons running on a buffer with a speed of 60 km/h.
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=d9a_1406220919#9i2Q2oBc6dHFVh9p.99''
Oorspronkelijke bron is een Duitse krant, je hebt een abonnement nodig helaas voor meer.
- D lijkt een C door weerspiegeling van de zonquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:29 schreef mschol het volgende:
...
ik geloof er geen snars van, maarja kom het net tegen, dus deel het even
Duizendbommen nog an toe......er is inmiddels al meer dan genoeg 'bewijs' gevonden dat het wél de separatisten waren.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:37 schreef JCats het volgende:
Haastig gespoed, is zelden goed.
De Amerikanen hebben op dit moment dus geen spoor van bewijs voor hun claim dat de 'separatisten' degenen waren die een raket afvuurden op vlucht MH17. Veel verder dan verwijzen naar Oekraïense propagandafilmpjes op YouTube, en omstreden uitingen op de 'sociale media', waarvan kortgeleden bovendien is komen vast te staan dat die door 'Londen' op grote schaal worden gemanipuleerd, komt 'Washington' niet.
http://jammerjoh.com/entries/general/haast
Er is zelfs nog geen enkel bewijs van de lancering van een SAM naar de MH17 getoond.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:48 schreef Montagui het volgende:
[..]
Duizendbommen nog an toe......er is inmiddels al meer dan genoeg 'bewijs' gevonden dat het wél de separatisten waren.
Dahboo7 valt ongeveer in dezelfde categorie Martin Vrijland/Alberda, alleen lijkt dahboo wat hersencellen te missen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
- D lijkt een C door weerspiegeling van de zon
- motor is in "thrust reverse" stand op die ene foto
Jij claimt dat de Amerikanen dat aan 'jou' moeten bewijzen. Dat zou inderdaad erg fijn zijn, al die openheid. Maar helaas is dat niet de werkelijkheid. Vaak is het zo dat degenen die met ECHTE 'bewijzen' in de openheid treden vaak niet met de juiste bewijzen (of gefabriceerde) bewijzen komen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:51 schreef JCats het volgende:
[..]
Er is zelfs nog geen enkel bewijs van de lancering van een SAM naar de MH17 getoond.
Laat staan van wie dat dan gedaan zou hebben.
Heb je de link wel gelezen?
Of lees je alleen MSM?
Open deze site en klik op de foto voor grootquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:29 schreef mschol het volgende:
...
ik geloof er geen snars van, maarja kom het net tegen, dus deel het even
En idd daar ook goed te zien dat het raampje bij de deur dicht zit...dat was ook on omstotelijk bewijs dat het niet de mh17 zou zijnquote:
En dan zeg je in je vorige post dat er al genoeg bewijs is dat de seperatisten het hebben gedaan, daar twijfel je blijkbaar niet aan. Als de VS roept dat ze bewijzen hebben maar vervolgens niets willen vrijgeven is dat voor mij zeer ongeloofwaardig en geeft mij het gevoel dat ze iets te verbergen hebben of helemaal geen bewijs hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Jij claimt dat de Amerikanen dat aan 'jou' moeten bewijzen. Dat zou inderdaad erg fijn zijn, al die openheid. Maar helaas is dat niet de werkelijkheid. Vaak is het zo dat degenen die met ECHTE 'bewijzen' in de openheid treden vaak niet met de juiste bewijzen (of gefabriceerde) bewijzen komen.
Ik ben nergens van overtuigd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ben jij er ook weer zo een die dus denkt dat het nep was en er geen slachtoffers te betreuren zijn?
de vertaling vertrouw ik niet, lijkt compleet verkeerd vertaald te zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:17 schreef xenoss het volgende:
[..]
Ik ben nergens van overtuigd.
Ik lees en lees en vraag me af.
Ik vind dit een bijzonder concrete voorspelling.
En het opmerkelijk dat er toen al werd gesproken over virtuele slachtoffers. En een link met de MH370.
Het lijkt te gek voor woorden,maar de werkelijkheid is vaak gekker dan je kunt bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |