abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142636501
Vlucht tracker

Replay flightradar

Foto's 1 2 3

mtrimpe twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:15:09 Igor Strelkov, Russian rebel leader in East-Ukraine, confirmed they shot down what they thought was a Ukrainian military plane #KL4103 #MH17 reageer retweet

Vertaling:
AN-26 airplane was shot down near Torez, it fell somewhere behind the mine "Progress".
We warned - do not fly in "our sky".
And here is the video proof of another "bird-fall" (bird = slang for an airplane).
Another bird fell behind the spoil tip, residential areas were not affected.
No civilians were harmed.

quote:
The self-defense forces of Donetsk People’s Republic seized control of a Ukrainian anti-air military installation, RIA Novosti reports.
"The forces of Donetsk People’s Republic assumed control of A-1402 military base," the militia's representative said. According to him, it is an anti-aircraft missile forces facility equipped with Buk mobile surface-to-air missile systems.
During the last several days the militia took control of two internal security troops' installations in eastern Ukraine.
Read more: http://voiceofrussia.com/(...)r-installation-1561/
PeterGrnlund1 twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:44:37 @MillerMENA @myroslawabrulak wake up kid! From Snitzhe this morning: Maybe u can geolocate it its a BUK sa-17 http://t.co/7UUq2UOSTa reageer retweet
Buk missile system

14 Juli

Launch location detected of missile that brought down MH17
http://ukraineatwar.blogspot.com/

[ Bericht 45% gewijzigd door bedachtzaam op 24-07-2014 17:59:14 ]
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142636510
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

1. Boston, U93 en Sandy Hook zijn met zekerheid gestaged. Dat je dat niet vind is dom en gevaarlijk
2. mh17 nog te onduidelijk, en claim dus niets.
:') :') |:(
pi_142636544
Ja. Zou kunnen.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_142638861
Lambiekje is de Martin Vrijland van fok.
pi_142645242
Lambiekje wordt betaald om elk topic om zeep te helpen met zijn diarree van troll-posts.
pi_142647662
Martin Vrijland heeft weer een stukje geplaatst, die man houd niet op.
pi_142647853
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:24 schreef gijsman het volgende:
Martin Vrijland heeft weer een stukje geplaatst, die man houd niet op.
Waar?
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:32:34 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142647969
http://www.martinvrijland(...)-false-flag-hoax-is/

Voor dit treurige excuus voor een man hoop ik dat karma echt bestaat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142647983
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waar?
op zijn eigen website
http://www.martinvrijland(...)n-false-flag-hoax-is

niet helemaal gelezen
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 18:43:29 #10
249559 crew  Lavenderr
pi_142648377
De man heeft mazzel dat zijn achternaam klopt, anders had hij niet zo vrijelijk zijn kwalijke hersenspinsels kunnen spuien.
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:46:53 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142648529
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
De man heeft mazzel dat zijn achternaam klopt, anders had hij niet zo vrijelijk zijn kwalijke hersenspinsels kunnen spuien.
Hij heet Alberda, Martijn Alberda. Laffe lul gebruikt een schuilnaam om zijn dochtertje te beschermen, maar andermans kinderen zijn voor hem vogelvrij.
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 18:53:43 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_142648835
quote:
15s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij heet Alberda, Martijn Alberda. Laffe lul gebruikt een schuilnaam om zijn dochtertje te beschermen, maar andermans kinderen zijn voor hem vogelvrij.
Dat dan weer wel blijkbaar :')
pi_142649288
quote:
Vooral Martin Vrijland excelleerde weer eens in het zoeken van spijkers op laag water, zoals we van hem gewend zijn. Binnen de kortste keren had hij weer slaande ruzie op Facebook met kennissen en vriendinnen van slachtoffers omdat hij verschillende leeftijden had zien staan of namen die net even anders geschreven waren. In het denkraam van Vrijland kunnen nu eenmaal geen vergissingen worden begaan, anders moet het wel weer een valse vlag-operatie zijn. Zelfs als iemand uitlegt hoe het nu echt zit met die leeftijden, wil Vrijland dat nog niet meteen accepteren.

Ook vond Martin het maar wat vreemd dat de nabestaanden bij de herdenkingsbijeenkomst in Nieuwegein 'uit het zicht van de media' naar binnen werden 'geloodst'. Er moet iets heel erg mis zijn met het inlevingsvermogen van Vrijland.

Met veel moeite heeft Martin ook nog een motief bedacht voor zijn zelfverzonnen false flag. 'Ik sluit het scenario niet uit dat Nederland een grote rol in deze ‘false flag’ moest krijgen omdat Shell nu eenmaal schaliegasvelden wil gaan exploreren in het gebied waar nu gevochten wordt. Verder denk ik dat deze ‘false flag’ af moet leiden van de genocide die momenteel uitgevoerd wordt in Isral en dat men nog steeds een road map richting wereldoorlog volgt.' Sow-seg!

Inmiddels is Vrijland alweer zover dat hij allerlei foto's gaat ontleden , 'zoals het feit dat er gras tussen de vingers geklemd zit; de armen in een nogal ontspannen houding lijken te liggen en het feit dat het lichaam nog volledig intact lijkt te zijn ondanks de val van 33.000 ft of te wel 10 kilometer hoogte'. Daar heeft Martin ervaring mee, die valt regelmatig van 10 kilometer hoogte in de Friese weiden.
Dit stukje staat op barracuda
pi_142649382
_O_ Vrijland _O_
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_142649620
Niet klikken jongens. Levert die simpleton alleen maar weer views op en dergelijke gepeupel is dol op aandacht.
Conscience do cost.
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:15:57 #16
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142649839
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:11 schreef ems. het volgende:
Niet klikken jongens. Levert die simpleton alleen maar weer views op en dergelijke gepeupel is dol op aandacht.
quote:
martinvrijland / July 23, 2014

Even een praktische mededeling: veel reactie belanden momenteel ongemerkt in de spambox. Ik weet niet hoe dit kan en wat het veroorzaakt. Tip mij even per email als de reactie niet verschijnt.
Tuuuurlijk.
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:19:13 #17
412559 floodz
You have to be someone
pi_142649967
ik heb net het filmpje van martin vrijland zitten kijken, en aldus hem zouden de landschappen op de foto's van het crashgebied te verschillend zijn. '' In scene gezet dus'' zegt hij. Maar was het niet een gebied van 15km doorsnee met puin?? als ik het goed heb ik weet het ook niet zeker. Maar in 15km kun je makkelijk een graanveld en grasveld hebben lijkt me.. wat een kwats verkoopt hij :')
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:23:26 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142650137
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:04 schreef gijsman het volgende:

Daar heeft Martin ervaring mee, die valt regelmatig van 10 kilometer hoogte in de Friese weiden.
Martijn Alberda is het uitkotsen niet waard. Wat een mafkees.
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:20:41 #19
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142655810

[/quote]
Ja! een compositie maken. Dat er tijd voor is. Wat voor deceptie willen we.

quote:

[quote]And I outline the group of numbers shown in the movie. The number to the left of the first 4 on the left is "1"
Now arrange the sequence as shown in the paper. You get:
1 4 2 4 1 7 1 2 0

Although the last number on the paper looks like a 6, it is a zero. Unless they changed it deliberately from 6 to 0. (wonder why?)

Take the last 20 and place it to the left.
You should get: 20 14 24 171 . With me?
Keep 20 14 separate.

Read the rest of the sequence of numbers from the back to the front. You should get:
17 142.

Add 1 4 2 = 7
7 is JULY, the 7th month.
So you get 17 JULY

Bring the first four digits to the right. That is 20 14.
The date reads 17th July 2014.
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2597874/pg1
tsk

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 23-07-2014 21:45:54 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:21:52 #20
52357 Lambiekje
pi_142655862
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:17 schreef balaverde het volgende:
Lambiekje wordt betaald om elk topic om zeep te helpen met zijn diarree van troll-posts.
nee Atuinhek en co worden betaald voor trolling.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:24:41 #21
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142655975
quote:
Take the last 20 and place it to the left.
You should get: 20 14 24 171 . With me?
Keep 20 14 separate.

Read the rest of the sequence of numbers from the back to the front. You should get:
17 142.
Kom op zeg hoe ver wil je gaan met numerologie, zo kan ik ook wel hetzelfde resultaat verkrijgen vanaf mijn laatste kassabon.
pi_142655982
Goh. Mijn promotor is dan n van de acteurs die ingehuurd is. Sterker nog, l mijn collega's/profs. Een bachelorstudent van ons department is omgekomen bij deze ramp, mailde mijn promotor en meldde de universiteit.

Mijn oudleraren van mijn oude middelbare school ook. Allemaal acteurs. Meiske dat in 2013 eindexamen had gedaan. Ook dood. Wat een verdriet aldaar ook. De alumnivereniging riep op tot herdenking voor hen die dat wilden.

Nou. Of maakt mij dat nu ook een acteur?

[ Bericht 32% gewijzigd door motorbloempje op 23-07-2014 21:30:16 ]
Ja doei.
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 21:37:32 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_142656512
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Geef Hek maar weer de schuld. En wie bedoel je met co?
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:07:35 #24
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142657980
quote:

[..]

_O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:08:37 #25
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142658040
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:20 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

tsk
[/quote]

Probeer je hier nou een punt mee te maken of is het gewoon een random brainfart?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:11:44 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142658192
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:08 schreef ATuin-hek het volgende:

Probeer je hier nou een punt mee te maken of is het gewoon een random brainfart?
Alsof jij niet ziet dat de gelijkenis onweerlegbaar bewijst dat deze hoax al lang was voorbereid. Ze doen het er gewoon om, die symbolieke middelvinger naar ons, sheeple.
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:52:01 #27
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_142660183
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Goh. Mijn promotor is dan n van de acteurs die ingehuurd is. Sterker nog, l mijn collega's/profs. Een bachelorstudent van ons department is omgekomen bij deze ramp, mailde mijn promotor en meldde de universiteit.

Mijn oudleraren van mijn oude middelbare school ook. Allemaal acteurs. Meiske dat in 2013 eindexamen had gedaan. Ook dood. Wat een verdriet aldaar ook. De alumnivereniging riep op tot herdenking voor hen die dat wilden.

Nou. Of maakt mij dat nu ook een acteur?
Een normaal persoon is gewoon bekend bij honderden mensen, zie je eigen Facebook account maar. Dus dan heb je duizenden mensen die in het complot zouden zitten. Schei toch uit :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:52:15 #28
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142660195
quote:

[..]

Ik ben even in conclaaf geweest met Hekje en hij wordt niet betaald.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142660471
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:52 schreef DuTank het volgende:

[..]

Een normaal persoon is gewoon bekend bij honderden mensen, zie je eigen Facebook account maar. Dus dan heb je duizenden mensen die in het complot zouden zitten. Schei toch uit :')
Ja, het is ook niet mijn theorie hoor!
Ja doei.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:01:47 #30
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_142660728
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, het is ook niet mijn theorie hoor!
Ik zie en versterk jouw punt ook ;)
pi_142660736
Ik heb de OP veranderd.
pi_142661312
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:01 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik zie en versterk jouw punt ook ;)
ok! Ik was even bang dat je dacht dat ik dacht dat het een hoax was ! :%
Ja doei.
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:35:47 #33
52357 Lambiekje
pi_142665429
pi_142667195
Ik ben niet vies van een beetje complotdenken. Ik geloof ook niet dat bepaalde dingen in de historie zo zijn gegaan, zoals ze vermeld zijn of bekend staan. Sommige sites (incl. dit subforum) zijn interessant om te lezen. Om het eens vanuit een andere hoek te zien. Uiteindelijk weet ik eigenlijk nooit wat ik zelf echt geloof...

Maar afgelopen middag gingen mijn haren rechtovereind staan. Martin Vrijland. Wat een walgelijk figuur is dat zeg. De slachtoffers zouden acteurs zijn, of zelfs poppen. Ik zat ondertussen te kijken naar de lijkwagens die naar Hilversum reden. Walgelijk. Schaamteloos. Triest. :r

Ondertussen heeft die vent al een reeks artikelen geschreven, die ook alweer zijn ontkracht, en heeft op FB/Twitter veel volgers gekregen dankzij deze verschrikkelijke ramp. En wat zet die vent ondertussen op zijn Facebook?

quote:
Zoals sommige van de nieuwe volgers wellicht nog niet weten ben ik onlangs verhuisd. Dit brengt altijd onvoorziene kosten met zich mee. (...) Om door te kunnen gaan met mijn onderzoek en mijn kritische schrijfwerkzaamheden zou ik iedereen die een paar euro zou kunnen missen willen vragen een kleine donatie te doen, zodat ik ook de komende maand kan overleven. Als mensen serieuze adverteerders aan kunnen dragen, dan is dat ook van harte welkom. Ik ga ondertussen door met mijn werk, want ondanks alle partijen die mij tegen proberen te werken, vind ik dat het genoeg geweest is met de leugens in deze maatschappij. Iemand moet zijn nek uitsteken. Ik hoop op uw steun.
Deze man is compleet geschift. Respectloos. Dit heeft niets meer met complotdenken te maken. Het ergste is nog dat er veel mensen die reageren op hem ook compleet gek zijn. Of gebrainwashed door die mafkees. Ik kan er niet bij dat er zulke mensen bestaan. :r

Sorry, moest ik even kwijt. Genoeg over die eikel. Kom maar op met de wat meer respectvolle complottheorin. ;)
  donderdag 24 juli 2014 @ 08:16:39 #35
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_142670078
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:43 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben niet vies van een beetje complotdenken. Ik geloof ook niet dat bepaalde dingen in de historie zo zijn gegaan, zoals ze vermeld zijn of bekend staan. Sommige sites (incl. dit subforum) zijn interessant om te lezen. Om het eens vanuit een andere hoek te zien. Uiteindelijk weet ik eigenlijk nooit wat ik zelf echt geloof...

Maar afgelopen middag gingen mijn haren rechtovereind staan. Martin Vrijland. Wat een walgelijk figuur is dat zeg. De slachtoffers zouden acteurs zijn, of zelfs poppen. Ik zat ondertussen te kijken naar de lijkwagens die naar Hilversum reden. Walgelijk. Schaamteloos. Triest. :r

Ondertussen heeft die vent al een reeks artikelen geschreven, die ook alweer zijn ontkracht, en heeft op FB/Twitter veel volgers gekregen dankzij deze verschrikkelijke ramp. En wat zet die vent ondertussen op zijn Facebook?

[..]

Deze man is compleet geschift. Respectloos. Dit heeft niets meer met complotdenken te maken. Het ergste is nog dat er veel mensen die reageren op hem ook compleet gek zijn. Of gebrainwashed door die mafkees. Ik kan er niet bij dat er zulke mensen bestaan. :r

Sorry, moest ik even kwijt. Genoeg over die eikel. Kom maar op met de wat meer respectvolle complottheorin. ;)
je kan de verpakking niet kiezen van een complottheorie , dat is wishfull thinking . Niemand houd er rekening mee wat iemand van het klootjesvolk normaal zou vinden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 10:44:10 #36
249559 crew  Lavenderr
pi_142672762
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 08:16 schreef Summers het volgende:

[..]

je kan de verpakking niet kiezen van een complottheorie , dat is wishfull thinking . Niemand houd er rekening mee wat iemand van het klootjesvolk normaal zou vinden .
Ik begrijp geen hout van wat je bedoelt. Kun je het uitleggen?
pi_142673220
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:43 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

+100 ^O^
Overigens werd in het vorige deel al duidelijk dat hij ook onder verschillende namen op zijn eigen diarree reageert om discussie te maken en mensen te trekken.
Misschien verdient dit topic in klaagbaak ook een kick KLB / Martin Vrijland, of zullen we hem Martijn Albeda noemen?
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:10:38 #38
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142673545
Die hele theorie slaat ook nergens op. Waarom zou je ergens in het geheim aan de andere kant van de wereld een vliegtuig uit de lucht plukken, in onderdelen zagen, 300 lijken ritselen en dan vervolgens het hele spul in een oorlogsgebied neer leggen en dat allemaal zonder gezien te worden. We hebben het hier over een vliegtuig, geen autowrak ofzo.
Waarom zou je dat doen als je er ook gewoon een uit de lucht kan schieten.
pi_142673592
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:10 schreef Erasmo het volgende:
Die hele theorie slaat ook nergens op. Waarom zou je ergens in het geheim aan de andere kant van de wereld een vliegtuig uit de lucht plukken, in onderdelen zagen, 300 lijken ritselen en dan vervolgens het hele spul in een oorlogsgebied neer leggen en dat allemaal zonder gezien te worden. We hebben het hier over een vliegtuig, geen autowrak ofzo.
Waarom zou je dat doen als je er ook gewoon een uit de lucht kan schieten.
Je vergeet de acteurs.
Ja doei.
pi_142673648
En al die mensen met miljoenen aan geld en een nieuwe identiteit ;)
pi_142673670
quote:
15s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:32 schreef Copycat het volgende:
http://www.martinvrijland(...)-false-flag-hoax-is/

Voor dit treurige excuus voor een man hoop ik dat karma echt bestaat.
quote:
Iedereen die wel Engels spreekt raad ik ook aan dit artikel te lezen waarin mijn theorie ondersteund wordt dat vlucht MH370 gebruikt is om de rampplek te simuleren met het eerder verdwenen vliegtuig. Deze site gaat er nog vanuit dat het vliegtuig uit de lucht geschoten is. In mijn optiek zijn de brokstukken in de Oekrane neergelegd.
_O-
pi_142673777
quote:
Elvetwelve / July 23, 2014

Wat ik ook heel vreemd vind is op een paar publieke namen na je totaal niet te horen krijgt wie de slachtoffers nu precies zijn. Er moeten op dit moment tientallen scholen in Nederland getroffen zijn door het verlies van een leerling. Zijn op deze scholen condoleance ruimten ingericht. Gaan de schoolgenootjes van deze leerlingen slachtofferhulp krijgen en en welk hulpverleningsprotocol wordt er uitgerold. Wie cordineert dat en wat zijn de belevingen van de schoolgenootjes omtrent het feit dat een klasgenoot in een oorlogshandeling is omgekomen?????? Ik zie hier in mijn woonplaats helemaal geen vlaggen halfstok hangen. Volgens mij voelen toch veel mensen aan hun water dat er ergens iets niet klopt. Martin wat zegt de voorzitter van de vereniging directeuren basisscholen over de te volgen procedures?????? krijgen mede leerlingen een brief van de school of moeten die hun informatie ook maar uit “de social media halen”?.
:')_! een van de reacties op dat blog :')
Ja doei.
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 11:21:44 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_142673890
De complotten komen nu echt goed op gang:

http://www.ibtimes.com/mh(...)so-effective-1634864
pi_142673895
Erg he.....ook een tiep wat suggereerde dat er genoeg rechtsstreekse vluchten gaan naarAustralie, duswaarom iemand nog een tussenstop maakt ergens is ook al raar..... :? ;(
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 11:24:47 #45
249559 crew  Lavenderr
pi_142673987
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:')_! een van de reacties op dat blog :')
En dat terwijl hier in het dorp 5 mensen zijn omgekomen waarvan ik er minstens twee de namen ken. Hier in het krantje staan de rouwadvertenties.
Hoe kunnen mensen zo cru en hard en blind zijn en vooral: waarom willen ze zo graag geloven dat het niet waar is. Zou het angst zijn? Ik begrijp er niks van.
pi_142674030
Vind het vooral zonde dat door dat soort 'gekkies' en 'aluhoedjes' alle werkelijke complottheorieen volledig ondergesneeuwd raken daardoor, en iedereen die ook maar een tikkeltje interesse heeft in alternatieve denkwijzen er van afgeschrikt word.

BNW kan het nieuwe journalistiek worden, met een gezonde interesse in theorien die afwijken van wat er 'het snelst' word gemeld, met een goeie onderbouwing en dergelijke, maar dat word de kop ingedrukt door mensen als die Vrijland.
pi_142674034
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat terwijl hier in het dorp 5 mensen zijn omgekomen waarvan ik er minstens twee de namen ken. Hier in het krantje staan de rouwadvertenties.
Hoe kunnen mensen zo cru en hard en blind zijn en vooral: waarom willen ze zo graag geloven dat het niet waar is. Zou het angst zijn? Ik begrijp er niks van.
Precies. Zoals ik eerder al postte, een bachelorstudent van mijn department en een oud-leerling van mijn oude middelbare school zijn omgekomen. Ken ze niet zelf, maar ken wel mensen die ze direct kennen, meerdere mensen zelfs, niet slechts n iemand. Sterker nog, ik ken zowat een hele schoolstaf die dit meiske heeft gekend en hier zr verdrietig om is.

De manier waarop die Vrijland ook met de beelden van de overledenen omgaat, echt... :N
Ja doei.
pi_142674156
Joh....
Alleen al zo'n artikel als dit:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)m+stil+van+te+worden

Ze zouden zich kapot moeten schamen met het ontkennen van slachtoffers en mensen die niet zouden bestaan..... Idioten!
pi_142674286
Malaysian Airlines MH17 Was Ordered to Fly over the East Ukraine Warzone
quote:
MH17 was diverted from the normal South Easterly route over the sea of Azov to a path over the Donetsk oblast.

Who ordered the change of the flight path?

We call upon Malaysian Airlines to clarify its official statement and demand the release of the audio files between the pilot and the Kiev air traffic control tower.

The transcript of these audio files should be made public.

Also to be confirmed: was the Ukrainian SU-25 jet fighter in communication with the M17 aircraft?

The evidence confirms that the flight path on July 17th was NOT the usual approved flight path. It had been changed.

The change was not ordered by Eurocontrol.

Who was behind this changed flight path which spearheaded the aircraft into the war zone, resulting in 298 deaths?
http://www.globalresearch(...)aine-warzone/5392540
pi_142674374
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:36 schreef Valerie. het volgende:

Dit lijkt wel een stripper die de coke niet meer trekt :')
Zie, allemaal poppen.
Ja doei.
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:38:33 #51
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_142674400
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zie, allemaal poppen.
:D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:48:33 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142674690
Het enige wat mij enigszins plausibel zou kunnen lijken is dat de separatisten dat vliegtuig niet hebben neergehaald maar dat het door Oekrane zelf is gedaan, juist om de westerse wereld er dichter bij te betrekken en de bevolking erachter te krijgen.

Dat is een beetje wat Rusland probeert te beweren in ieder geval. Alleen jammer voor Rusland dat die separatisten zelf hebben lopen twitteren over het neerhalen van een vliegtuig en er gewoon te veel aanwijzingen zijn dat dit allemaal een heel erg te betreuren ongeluk is geweest aan de kant van de separatisten en niets meer of minder.

Dat de politiek er op welke manier dan ook een slaatje uit wil slaan of er in ieder geval een mogelijkheid in ziet om er voordeel uit te halen over de ruggen van drama en verdriet is al erg genoeg als je er goed over nadenkt maar ok zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_142674790
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:20 schreef Lambiekje het volgende:
Je bedoelt dat de fotograaf op de rampplek een compositie heeft gekozen voor z'n foto? Ja schandelijk inderdaad...

:N :N
pi_142674924
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:48 schreef jogy het volgende:
Het enige wat mij enigszins plausibel zou kunnen lijken is dat de separatisten dat vliegtuig niet hebben neergehaald maar dat het door Oekrane zelf is gedaan, juist om de westerse wereld er dichter bij te betrekken en de bevolking erachter te krijgen.

Dat is een beetje wat Rusland probeert te beweren in ieder geval. Alleen jammer voor Rusland dat die separatisten zelf hebben lopen twitteren over het neerhalen van een vliegtuig en er gewoon te veel aanwijzingen zijn dat dit allemaal een heel erg te betreuren ongeluk is geweest aan de kant van de separatisten en niets meer of minder.

Dat de politiek er op welke manier dan ook een slaatje uit wil slaan of er in ieder geval een mogelijkheid in ziet om er voordeel uit te halen over de ruggen van drama en verdriet is al erg genoeg als je er goed over nadenkt maar ok zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar.
Precies. Dit soort dingen, nadenken over de werkelijke schuldige, dader, motieven, was het echt een ongeluk/foutje of niet, dat soort dingen, ja. Maar claimen dat het nep/een hoax is... :')_! :N
Ja doei.
pi_142675075
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:48 schreef jogy het volgende:
Dit was ook mijn eerste insteek.
Oekraine probeert al van in het begin om het westen/NAVO erbij te betrekken om samen tegen Rusland te vechten.

quote:
Totnutoe is er nog altijd geen sluitend bewijs aangeleverd voor het wie nu werkelijk gedaan heeft, hoe hard de US ook roept dat ze volledig bewijs hebben. Hoe harder ze roepen hoe minder ik het geloof ...
Die aangebrachte audio gesprekken kunnen net zo goed gemanipuleerd zijn
Verklaring dat Rusland raketten leverde incl bemanning die naderhand extreem incompetent bleken te zijn ?
Zo'n raket laat toch een serieus rookspoor achter. In deze tijden van gsm e.d. zijn er nergens beelden van opgedoken, wel van dat zogezegd transport van raketten
Geruchten van een oekrains gevechtsvliegtuig in de buurt van het vliegtuig ?
...

quote:
true en niets meer aan toe te voegen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:03:34 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142675162
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dit soort dingen, nadenken over de werkelijke schuldige, dader, motieven, was het echt een ongeluk/foutje of niet, dat soort dingen, ja. Maar claimen dat het nep/een hoax is... :')_! :N
Het maakt elke serieuze poging tot onderzoek meteen onmogelijk. En weet je wat nog het 'leukste' is? Als de grote enge Schaduw-wereld nou echt de touwtjes in handen heeft en stuurt op een soort van totalitaire en gedecimeerde wereld van slaafse volgelingen dan gaan ze echt niet moeilijk doen over een vliegtuig met 300 mensen erin. die schieten ze lachend uit de lucht en hoeven ze ook niet een hele situatie met duizenden acteurs op te trommelen om het echt te laten lijken.
Vrijheid
pi_142675269
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Het maakt elke serieuze poging tot onderzoek meteen onmogelijk. En weet je wat nog het 'leukste' is? Als de grote enge Schaduw-wereld nou echt de touwtjes in handen heeft en stuurt op een soort van totalitaire en gedecimeerde wereld van slaafse volgelingen dan gaan ze echt niet moeilijk doen over een vliegtuig met 300 mensen erin. die schieten ze lachend uit de lucht en hoeven ze ook niet een hele situatie met duizenden acteurs op te trommelen om het echt te laten lijken.
ja maar wie schiet er dan effectief ?
Moet toch altijd een persoon zijn die dan in het complot zal zitten ?
:)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:08:03 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142675319
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Oekraine probeert al van in het begin om het westen/NAVO erbij te betrekken om samen tegen Rusland te vechten.

[..]

Totnutoe is er nog altijd geen sluitend bewijs aangeleverd voor het wie nu werkelijk gedaan heeft, hoe hard de US ook roept dat ze volledig bewijs hebben. Hoe harder ze roepen hoe minder ik het geloof ...
Die aangebrachte audio gesprekken kunnen net zo goed gemanipuleerd zijn
Verklaring dat Rusland raketten leverde incl bemanning die naderhand extreem incompetent bleken te zijn ?
Zo'n raket laat toch een serieus rookspoor achter. In deze tijden van gsm e.d. zijn er nergens beelden van opgedoken, wel van dat zogezegd transport van raketten
Geruchten van een oekrains gevechtsvliegtuig in de buurt van het vliegtuig ?
...

[..]

true en niets meer aan toe te voegen
de VS wil inderdaad Rusland dolgraag als hoofdschuldige aanwijzen maar dat gaat ze niet lukken. Rusland heeft de wapens geleverd en verder geen directe betrokkenheid gehad bij het neerhalen van het vliegtuig, dat is allemaal de schuld van de separatisten zoals het er nu naar uit ziet in ieder geval. Eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje vreemd dat men bijna bozer is op Rusland dan op de separatisten die daadwerkelijk geschoten hebben.
Vrijheid
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:09:02 #59
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_142675353
CNN gaat wel hard onderuit hier, op Schiphol:

Rusland heeft zijn data openbaar gemaakt, de NAVO/US nog steeds niet.
En die satellietgegevens en recordings die de zogenaamde bewijslast vormen in de media? Zolang de rest van de gigantische hoeveelheid informatie niet wordt openbaar gemaakt weet je niet of die informatie klopt in de puzzel.
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:15:18 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142675548
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

ja maar wie schiet er dan effectief ?
Moet toch altijd een persoon zijn die dan in het complot zal zitten ?
:)
dat wel natuurlijk. Maar er zijn er maar een paar nodig om de trekker over te halen. Hoe kleiner de groep van betrokkenen hoe meer kans dat het geheim blijft denk ik dan maar.
Vrijheid
pi_142675619
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:09 schreef OuwePers het volgende:

En die satellietgegevens en recordings die de zogenaamde bewijslast vormen in de media? Zolang de rest van de gigantische hoeveelheid informatie niet wordt openbaar gemaakt weet je niet of die informatie klopt in de puzzel.
Laat ook wel zien hoe ze de berichten vanuit het witte huis klakkeloos overnemen, en er absoluut geen ruimte voor discussie is.
pi_142676715
Rapid Trident 2014 !
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:59:21 #63
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142676916
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:09 schreef OuwePers het volgende:

Zou best wel eens kunnen dat de US data niet zomaar aan het publiek uit te leggen valt. Als de heat signature bestaat uit 3 pixels in een overzicht, die gedentificeerd worden via hun ontwikkeling over tijd bijvoorbeeld.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:05:08 #64
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142677124
quote:
U riep?

pi_142678481
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zou best wel eens kunnen dat de US data niet zomaar aan het publiek uit te leggen valt. Als de heat signature bestaat uit 3 pixels in een overzicht, die gedentificeerd worden via hun ontwikkeling over tijd bijvoorbeeld.
Dan nog, laat ze het in elk geval aan (nederlandse) experts overleggen..
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:43:10 #66
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142678559
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:41 schreef nikao het volgende:

[..]

Dan nog, laat ze het in elk geval aan (nederlandse) experts overleggen..
Dat zeker ja.
Onikaan ni ov dovah
pi_142679147
En het wordt nog botter met die lompe hork!!!!

pi_142679194
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:05 schreef Erasmo het volgende:

[..]

U riep?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ok...

Die ene foto van rookpluim is blijkbaar alleen maar gepubliceerd door de Dailytelegraph.
Er staat ook bij vermeld : A photo taken at the moment of a missile launch / Picture: Supplied
Dus geen expliciete verwijzing naar de raket van 17/7
Nee ...
Er staat trouwens ook :

The US believes the missiles are part of a cache of weapons supplied to the rebels by Russia in the past month, which also led to a Ukrainian cargo plane being shot down on July 14.

En die beelden van voertuigen met raketten op zie je ondertussen in overvloed. De ene laat 1 vrachtwagen zien met zogezegde Russische raketten, op andere beelden zie je dan ineens 6 vrachtwagens achter elkaar met Oekrainse raketten.
Dus dat bewijst gewoon niets.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:03:41 #69
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142679236
Ik wist dat je dat ging zeggen :')

Twijfelen of daar luchtdoelraketten staan terwijl er dagelijks straaljagers uit de lucht worden geschoten :')
pi_142679288
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:00 schreef liedetector het volgende:

:r
Ja doei.
pi_142679471
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:03 schreef Erasmo het volgende:
Ik wist dat je dat ging zeggen :')

Twijfelen of daar luchtdoelraketten staan terwijl er dagelijks straaljagers uit de lucht worden geschoten :')
ok voor jou als jij dat overtuigend bewijs vindt voor de feiten
pi_142680152
quote:

[..]

Er zijn juist berichten dat Oekraine helemaal niet op de NAVO/VN zit te wachten, want ze zijn het de laatste tijd juist goed zelf aan het oplossen, rebellen worden terug gedrukt etc, zijn al milities uit elkaar gevallen etc. Juist nu een VN macht erheen is volgens Ukraine een vertragende factor in het proces van de rebellen terug drukken.

Dus, die insteek vervalt in dat geval.
pi_142680181
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:08 schreef jogy het volgende:

[..]

de VS wil inderdaad Rusland dolgraag als hoofdschuldige aanwijzen maar dat gaat ze niet lukken. Rusland heeft de wapens geleverd en verder geen directe betrokkenheid gehad bij het neerhalen van het vliegtuig, dat is allemaal de schuld van de separatisten zoals het er nu naar uit ziet in ieder geval. Eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje vreemd dat men bijna bozer is op Rusland dan op de separatisten die daadwerkelijk geschoten hebben.
Separatisten = Rusland.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:30:01 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142680223
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Separatisten = Rusland.
Nee.
Vrijheid
pi_142680236
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee.
Ja.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:32:37 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142680327
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja.
Je zwetst. Separatisten hebben een Oekraens paspoort en staan niet onder het bevel van de Russische overheid. Dus separatisten willen graag bij Rusland horen maar doen dat nog niet. Rusland heeft ook geen directe zeggenschap over hun doen en laten maar hebben uiteindelijk wel invloed op bepaalde besluitvorming natuurlijk.
Vrijheid
pi_142680595
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Je zwetst. Separatisten hebben een Oekraens paspoort en staan niet onder het bevel van de Russische overheid. Dus separatisten willen graag bij Rusland horen maar doen dat nog niet. Rusland heeft ook geen directe zeggenschap over hun doen en laten maar hebben uiteindelijk wel invloed op bepaalde besluitvorming natuurlijk.
Vandaar dat Rusland enkele leiders eerder heeft ingezet in Afghanistan, Letland, etc.

Kan even geen andere bron vinden (zijn er genoeg) maar: http://blogs.wsj.com/disp(...)russian-separatists/

quote:
Many of the separatists’ top leaders admit they are Russian citizens, though they deny they are Moscow’s agents.
Als ik het artikel vind waarin aangetoond word dat enkele van de leiders eerder ingezet zijn door Rusland, zal ik 't alsnog plaatsen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:43:01 #78
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142680720
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vandaar dat Rusland enkele leiders eerder heeft ingezet in Afghanistan, Letland, etc.

Kan even geen andere bron vinden (zijn er genoeg) maar: http://blogs.wsj.com/disp(...)russian-separatists/

[..]

Als ik het artikel vind waarin aangetoond word dat enkele van de leiders eerder ingezet zijn door Rusland, zal ik 't alsnog plaatsen.
Dit maakt ons als land ook verantwoordelijk voor de Islamitische Syrigangers die uit nederland komen dan? Dat er een x aantal triggerhappy Russen naar een buurland gaan om te strijden maakt het nog niet zo dat Rusland als land er voor verantwoordelijk is, hoe graag je dat ook wil.
Vrijheid
pi_142680770
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Dit maakt ons als land ook verantwoordelijk voor de Islamitische Syrigangers die uit nederland komen dan? Dat er een x aantal triggerhappy Russen naar een buurland gaan om te strijden maakt het nog niet zo dat Rusland als land er voor verantwoordelijk is, hoe graag je dat ook wil.
Nee, natuurlijk niet. Maar het gaat me erom dat een aantal leiders hun orders krijgen van Rusland (en dus, al eerder, niet alleen Oekraine), dat dit een proxy oorlog is maar dat dat beeld nog lang niet overal duidelijk is.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:44:55 #80
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_142680799
Kennen jullie deze al?

A grand adventure has begun.
pi_142680932
En: http://nieuwsuur.nl/onder(...)n-wat-willen-ze.html

@Keshet: goede website is dat wel, heldere en duidelijke uitleg overal bij!
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:49:05 #82
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142680960
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

ok voor jou als jij dat overtuigend bewijs vindt voor de feiten
Op Twitter en dergelijke zijn zoveel foto's geplaatst van die installatie. Oh wacht dat zijn natuurlijk digitale agenten van de illoeminadie.
pi_142682040
quote:

Opmerkelijke lijst. Was die niet gewoon van een telemarketeer ofzo?
  donderdag 24 juli 2014 @ 15:29:05 #84
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142682265
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Maar het gaat me erom dat een aantal leiders hun orders krijgen van Rusland (en dus, al eerder, niet alleen Oekraine), dat dit een proxy oorlog is maar dat dat beeld nog lang niet overal duidelijk is.
Ok daar kan ik het wel mee eens zijn tot op zekere hoogte. Rusland levert wapens en waarschijnlijk voor een heel zacht prijsje aan de separatisten dus hebben ze ook wel wat in de melk te brokkelen. Dit maakt Rusland nog niet verantwoordelijk voor het neerhalen van een vliegtuig, je zou kunnen beweren dat Rusland verantwoordelijkheid draagt omdat ze de wapens levert maar gezien het feit dat Nederland n van de grootste wapenhandelaars/doorvoerders is van de wereld zou ik maar heel voorzichtig zijn met zo een beschuldiging. De eindverantwoordelijkheid van het neerschieten van het vliegtuig stopt bij degenen die de trekker over heeft gehaald.
Vrijheid
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 16:53:25 #85
249559 crew  Lavenderr
pi_142685502
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:r
Ziekelijk. Een ander woord heb ik er niet voor.
pi_142685581
Ik kan op youtube geen 'inbreuk op privacy'-melding doen.
Ja doei.
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:59:05 #87
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142685837
quote:

Bahah de datumstempel klopt niet met wat ie zelf in de video zegt :')
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 17:02:22 #88
249559 crew  Lavenderr
pi_142686049
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:59 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Het idee om mensen thuis op te gaan bellen en te vragen of ze in dat vliegtuig zaten. Hoe schofterig kun je zijn. Hoe ziekelijk nieuwsgierig :r
pi_142686273
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Alleen inbreuk op je persoonlijke privacy
Je kan ook kiezen voor haatdragende of grove content en daarna voor mishandeling voor kwetsbare individuen.
pi_142686427
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:07 schreef gijsman het volgende:

[..]

Alleen inbreuk op je persoonlijke privacy
Je kan ook kiezen voor haatdragende of grove content en daarna voor mishandeling voor kwetsbare individuen.
Ja, maar dat vond ik ook niet passend.

Bah. Maargoed, je kunt op facebook ook rapporteren wat je wilt, daar wordt ook zelden wat mee gedaan :')
Ja doei.
pi_142686428
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:59 schreef Erasmo het volgende:
Nee die slimmerd spant ook nog iemand anders voor zn karretje om te bellen....gruwelijke ZAK hooi
pi_142688269
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:44 schreef Keshet het volgende:
Kennen jullie deze al?

Onderin de OP stond al een link naar een pagina van de site, heb nu jou link er even onder gezet ^O^
pi_142689624

quote:
Opgenomen buitenlandse weersatelliet het moment van het complex "Beuk" in het infrarood. Bandera gevangen ditmaal specifiek.
Witte veld omdat opname gebeurt in het thermische bereik en dus donkere bodem sterk verhit.
Om deze reden is de koeling snel verdwijnen uit de raket parcours.
UPD: misschien is het remote sensing satelliet of grote hoogte spionagevliegtuig.
Perezalivat, omdat de oorspronkelijke permanent verwijderd, ook reuploaded.
Dit lijkt me niet van een satelliet afkomstig.
Maar zou dit gelinkt zijn aan MH17? de lokatie kan ik helaas niet vinden.
pi_142690034
Russian soldiers VK-page shows RUSSIA is shelling Ukraine with heavy artillery

Valdimir Petrov @_hedder found evidence of a Russian artillery unit shelling Ukrainian positions from Russian territory, because a soldier from this unit is posting photos on his VKontakte page (the Russian Facebook). Or course immediately after discovering this, his page has been deleted. But the info is still here:

_hedder twitterde op woensdag 23-07-2014 om 19:33:29 @djp3tros @MillerMENA Coordinates from where soldiers are shelling Ukraine soil: 47.637728, 38.858143 Thanks Vadik for stupidity reageer retweet
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 19:33:17 #95
249559 crew  Lavenderr
pi_142691216
Er is geen bewijs voor manipulatie van de Flight Data Recorder gevonden.

Dat heeft de Onderzoeksraad voor Veiligheid donderdag laten weten.

De raad meldde woensdag al dat er geen bewijs was gevonden voor manipulatie van de andere zwarte doos, de Cockpit Voice Recorder. Daarop staan de opgenomen gesprekken uit de cockpit.

Het onderzoeken van de beide zwarte dozen "zal nog geruime tijd vergen", aldus de Onderzoeksraad.

Elk passagiersvliegtuig heeft twee zwarte dozen. De ene slaat vluchtgegevens als snelheid en hoogte op, de andere neemt de gesprekken in de cockpit op. Die informatie is belangrijk voor het onderzoek naar de toedracht van de ramp.

De beide zwarte dozen van het ramptoestel zijn overgebracht naar de Britse Air Accidents Investigation Branch in Farnborough, een instituut dat vliegtuigongelukken onderzoekt.

Minister Frans Timmermans is met zijn Australische collega Julie Bishop in de Oekraense hoofdstad Kiev voor overleg met de regering over de verdere gang van zaken rond het onderzoek naar de ramp. Hij sprak zijn bewondering uit voor de Oekraense regering en de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE).

Ook heeft hij gesproken met de seperatisten. Volgens Timmermans zal de samenwerking tussen hen en Nederland bij het bergen van slachtoffers op de rampplek "duidelijker" zal zijn. "Mijn indruk is dat het tot hen is doorgedrongen dat het een kwestie van medemenselijkheid is om te zorgen dat alle menselijke resten worden geborgen."

Timmermans wijst erop dat de situatie met het uur kan veranderen. "De situatie is broos omdat er in de buurt van de plek gevochten wordt." Van de Oekraense president Petro Porosjenko heeft hij in ieder geval de garantie gekregen dat het leger zich zal houden aan het staakt-het-vuren.

Timmermans hield zich op de vlakte over een mogelijke bewapende missie in het rampgebied die ervoor moet zorgen dat onderzoekers er hun werk kunnen doen. ''We zullen leiding aan het onderzoek geven en kijken welke additionele middelen daarvoor nodig zijn'', aldus de bewindsman.

Hij benadrukte dat Nederland als leider van het onderzoek op de rampplek er alles aan zal doen om ervoor te zorgen dat alle stoffelijke resten uit het gebied terug kunnen naar de landen waar ze vandaan komen. ''Wat daar precies voor nodig is, moet heel goed worden bekeken. Op het resultaat daarvan, kan ik niet vooruitlopen.''

Dat er nog zestien lichamen liggen onder wrakstukken van het neergeschoten vliegtuig in Oekrane, is voor de leider van het forensisch team nog steeds ''een gerucht''. Specialisten zoeken volgens hem samen met de Oekraense overheid uit wat ervan waar is.

Op welke manier dat gebeurt, kon de Nederlander Jan Tuinder, hoofd van het cordinatiecentrum in de Oost-Oekraense stad Charkov, niet zeggen. Het Russische persbureau Itar-Tass meldde woensdag dat de 'Volksrepubliek Donetsk’ had bekendgemaakt dat de 16 lichamen waren aangetroffen.

De doden, die onder wrakstukken van de romp van het vliegtuig van Malaysia Airlines zouden hebben gelegen, zouden naar een koelwagon in Torez worden gebracht.

bron http://www.nu.nl/vliegram(...)tgegevens-mh17-.html
pi_142692008

quote:
A month ago, #MH17 was predicted by a local: “They wanted to provoke the militia to shoot at the passenger plane. There would be a global catastrophe. Civilians would die.”
Is geupload op 18 juni 2014, ze vertelt over een Oekraense straaljager die achter een passagiersvliegtuig is gaan vliegen om de seperatisten te verleiden om te schieten. Toevallig dat er een maand later een passagierstoestel neergeschoten is...

Zit Engelse ondertiteling bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sylv3se op 24-07-2014 20:04:07 ]
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:55:42 #97
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142692027
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:50 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dit lijkt me niet van een satelliet afkomstig.
Maar zou dit gelinkt zijn aan MH17? de lokatie kan ik helaas niet vinden.
Locatie komt overeen met hier: http://ukraineatwar.blogs(...)pointed-of-mh17.html

Satelliet of vliegtuig, kan allebei. Maar reken er maar op dat sinds de annexatie van de Krim het hele gebied scherp in de gaten gehouden wordt.
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:58:25 #98
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_142692130
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Goh, youtube is zelf inbreuk op privacy :P
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:25:01 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142693299
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142693372
Klinkt niet heel raar onderstaande verhaal!

http://chanellodik.wordpress.com/author/chanellodik/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')