twitter:
quote:The self-defense forces of Donetsk People’s Republic seized control of a Ukrainian anti-air military installation, RIA Novosti reports.
"The forces of Donetsk People’s Republic assumed control of A-1402 military base," the militia's representative said. According to him, it is an anti-aircraft missile forces facility equipped with Buk mobile surface-to-air missile systems.
During the last several days the militia took control of two internal security troops' installations in eastern Ukraine.
Read more: http://voiceofrussia.com/(...)r-installation-1561/
Buk missile systemtwitter:PeterGrnlund1 twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:44:37@MillerMENA @myroslawabrulak wake up kid! From Snitzhe this morning: Maybe u can geolocate it its a BUK sa-17 http://t.co/7UUq2UOSTa reageer retweet
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
1. Boston, U93 en Sandy Hook zijn met zekerheid gestaged. Dat je dat niet vind is dom en gevaarlijk
2. mh17 nog te onduidelijk, en claim dus niets.
Waar?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:24 schreef gijsman het volgende:
Martin Vrijland heeft weer een stukje geplaatst, die man houd niet op.
Hij heet Alberda, Martijn Alberda. Laffe lul gebruikt een schuilnaam om zijn dochtertje te beschermen, maar andermans kinderen zijn voor hem vogelvrij.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
De man heeft mazzel dat zijn achternaam klopt, anders had hij niet zo vrijelijk zijn kwalijke hersenspinsels kunnen spuien.
Dat dan weer wel blijkbaarquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heet Alberda, Martijn Alberda. Laffe lul gebruikt een schuilnaam om zijn dochtertje te beschermen, maar andermans kinderen zijn voor hem vogelvrij.
Dit stukje staat op barracudaquote:Vooral Martin Vrijland excelleerde weer eens in het zoeken van spijkers op laag water, zoals we van hem gewend zijn. Binnen de kortste keren had hij weer slaande ruzie op Facebook met kennissen en vriendinnen van slachtoffers omdat hij verschillende leeftijden had zien staan of namen die net even anders geschreven waren. In het denkraam van Vrijland kunnen nu eenmaal geen vergissingen worden begaan, anders moet het wel weer een valse vlag-operatie zijn. Zelfs als iemand uitlegt hoe het nu echt zit met die leeftijden, wil Vrijland dat nog niet meteen accepteren.
Ook vond Martin het maar wat vreemd dat de nabestaanden bij de herdenkingsbijeenkomst in Nieuwegein 'uit het zicht van de media' naar binnen werden 'geloodst'. Er moet iets heel erg mis zijn met het inlevingsvermogen van Vrijland.
Met veel moeite heeft Martin ook nog een motief bedacht voor zijn zelfverzonnen false flag. 'Ik sluit het scenario niet uit dat Nederland een grote rol in deze ‘false flag’ moest krijgen omdat Shell nu eenmaal schaliegasvelden wil gaan exploreren in het gebied waar nu gevochten wordt. Verder denk ik dat deze ‘false flag’ af moet leiden van de genocide die momenteel uitgevoerd wordt in Isral en dat men nog steeds een road map richting wereldoorlog volgt.' Sow-seg!
Inmiddels is Vrijland alweer zover dat hij allerlei foto's gaat ontleden , 'zoals het feit dat er gras tussen de vingers geklemd zit; de armen in een nogal ontspannen houding lijken te liggen en het feit dat het lichaam nog volledig intact lijkt te zijn ondanks de val van 33.000 ft of te wel 10 kilometer hoogte'. Daar heeft Martin ervaring mee, die valt regelmatig van 10 kilometer hoogte in de Friese weiden.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:11 schreef ems. het volgende:
Niet klikken jongens. Levert die simpleton alleen maar weer views op en dergelijke gepeupel is dol op aandacht.
Tuuuurlijk.quote:martinvrijland / July 23, 2014
Even een praktische mededeling: veel reactie belanden momenteel ongemerkt in de spambox. Ik weet niet hoe dit kan en wat het veroorzaakt. Tip mij even per email als de reactie niet verschijnt.
Martijn Alberda is het uitkotsen niet waard. Wat een mafkees.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:04 schreef gijsman het volgende:
Daar heeft Martin ervaring mee, die valt regelmatig van 10 kilometer hoogte in de Friese weiden.
tskquote:
[quote]And I outline the group of numbers shown in the movie. The number to the left of the first 4 on the left is "1"
Now arrange the sequence as shown in the paper. You get:
1 4 2 4 1 7 1 2 0
Although the last number on the paper looks like a 6, it is a zero. Unless they changed it deliberately from 6 to 0. (wonder why?)
Take the last 20 and place it to the left.
You should get: 20 14 24 171 . With me?
Keep 20 14 separate.
Read the rest of the sequence of numbers from the back to the front. You should get:
17 142.
Add 1 4 2 = 7
7 is JULY, the 7th month.
So you get 17 JULY
Bring the first four digits to the right. That is 20 14.
The date reads 17th July 2014.
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2597874/pg1
nee Atuinhek en co worden betaald voor trolling.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:17 schreef balaverde het volgende:
Lambiekje wordt betaald om elk topic om zeep te helpen met zijn diarree van troll-posts.
Kom op zeg hoe ver wil je gaan met numerologie, zo kan ik ook wel hetzelfde resultaat verkrijgen vanaf mijn laatste kassabon.quote:Take the last 20 and place it to the left.
You should get: 20 14 24 171 . With me?
Keep 20 14 separate.
Read the rest of the sequence of numbers from the back to the front. You should get:
17 142.
Geef Hek maar weer de schuld. En wie bedoel je met co?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee Atuinhek en co worden betaald voor trolling.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja! een compositie maken. Dat er tijd voor is. Wat voor deceptie willen we.quote:
Alsof jij niet ziet dat de gelijkenis onweerlegbaar bewijst dat deze hoax al lang was voorbereid. Ze doen het er gewoon om, die symbolieke middelvinger naar ons, sheeple.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:08 schreef ATuin-hek het volgende:
Probeer je hier nou een punt mee te maken of is het gewoon een random brainfart?
Een normaal persoon is gewoon bekend bij honderden mensen, zie je eigen Facebook account maar. Dus dan heb je duizenden mensen die in het complot zouden zitten. Schei toch uitquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Goh. Mijn promotor is dan n van de acteurs die ingehuurd is. Sterker nog, l mijn collega's/profs. Een bachelorstudent van ons department is omgekomen bij deze ramp, mailde mijn promotor en meldde de universiteit.
Mijn oudleraren van mijn oude middelbare school ook. Allemaal acteurs. Meiske dat in 2013 eindexamen had gedaan. Ook dood. Wat een verdriet aldaar ook. De alumnivereniging riep op tot herdenking voor hen die dat wilden.
Nou. Of maakt mij dat nu ook een acteur?
Ik ben even in conclaaf geweest met Hekje en hij wordt niet betaald.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het is ook niet mijn theorie hoor!quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een normaal persoon is gewoon bekend bij honderden mensen, zie je eigen Facebook account maar. Dus dan heb je duizenden mensen die in het complot zouden zitten. Schei toch uit
Ik zie en versterk jouw punt ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet mijn theorie hoor!
Deze man is compleet geschift. Respectloos. Dit heeft niets meer met complotdenken te maken. Het ergste is nog dat er veel mensen die reageren op hem ook compleet gek zijn. Of gebrainwashed door die mafkees. Ik kan er niet bij dat er zulke mensen bestaan.quote:Zoals sommige van de nieuwe volgers wellicht nog niet weten ben ik onlangs verhuisd. Dit brengt altijd onvoorziene kosten met zich mee. (...) Om door te kunnen gaan met mijn onderzoek en mijn kritische schrijfwerkzaamheden zou ik iedereen die een paar euro zou kunnen missen willen vragen een kleine donatie te doen, zodat ik ook de komende maand kan overleven. Als mensen serieuze adverteerders aan kunnen dragen, dan is dat ook van harte welkom. Ik ga ondertussen door met mijn werk, want ondanks alle partijen die mij tegen proberen te werken, vind ik dat het genoeg geweest is met de leugens in deze maatschappij. Iemand moet zijn nek uitsteken. Ik hoop op uw steun.
je kan de verpakking niet kiezen van een complottheorie , dat is wishfull thinking . Niemand houd er rekening mee wat iemand van het klootjesvolk normaal zou vinden .quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:43 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben niet vies van een beetje complotdenken. Ik geloof ook niet dat bepaalde dingen in de historie zo zijn gegaan, zoals ze vermeld zijn of bekend staan. Sommige sites (incl. dit subforum) zijn interessant om te lezen. Om het eens vanuit een andere hoek te zien. Uiteindelijk weet ik eigenlijk nooit wat ik zelf echt geloof...
Maar afgelopen middag gingen mijn haren rechtovereind staan. Martin Vrijland. Wat een walgelijk figuur is dat zeg. De slachtoffers zouden acteurs zijn, of zelfs poppen. Ik zat ondertussen te kijken naar de lijkwagens die naar Hilversum reden. Walgelijk. Schaamteloos. Triest.![]()
Ondertussen heeft die vent al een reeks artikelen geschreven, die ook alweer zijn ontkracht, en heeft op FB/Twitter veel volgers gekregen dankzij deze verschrikkelijke ramp. En wat zet die vent ondertussen op zijn Facebook?
[..]
Deze man is compleet geschift. Respectloos. Dit heeft niets meer met complotdenken te maken. Het ergste is nog dat er veel mensen die reageren op hem ook compleet gek zijn. Of gebrainwashed door die mafkees. Ik kan er niet bij dat er zulke mensen bestaan.![]()
Sorry, moest ik even kwijt. Genoeg over die eikel. Kom maar op met de wat meer respectvolle complottheorin.
Ik begrijp geen hout van wat je bedoelt. Kun je het uitleggen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:16 schreef Summers het volgende:
[..]
je kan de verpakking niet kiezen van een complottheorie , dat is wishfull thinking . Niemand houd er rekening mee wat iemand van het klootjesvolk normaal zou vinden .
+100quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:43 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben niet vies van een beetje complotdenken. Ik geloof ook niet dat bepaalde dingen in de historie zo zijn gegaan, zoals ze vermeld zijn of bekend staan. Sommige sites (incl. dit subforum) zijn interessant om te lezen. Om het eens vanuit een andere hoek te zien. Uiteindelijk weet ik eigenlijk nooit wat ik zelf echt geloof...
Maar afgelopen middag gingen mijn haren rechtovereind staan. Martin Vrijland. Wat een walgelijk figuur is dat zeg. De slachtoffers zouden acteurs zijn, of zelfs poppen. Ik zat ondertussen te kijken naar de lijkwagens die naar Hilversum reden. Walgelijk. Schaamteloos. Triest.![]()
Ondertussen heeft die vent al een reeks artikelen geschreven, die ook alweer zijn ontkracht, en heeft op FB/Twitter veel volgers gekregen dankzij deze verschrikkelijke ramp. En wat zet die vent ondertussen op zijn Facebook?
[..]
Deze man is compleet geschift. Respectloos. Dit heeft niets meer met complotdenken te maken. Het ergste is nog dat er veel mensen die reageren op hem ook compleet gek zijn. Of gebrainwashed door die mafkees. Ik kan er niet bij dat er zulke mensen bestaan.![]()
Sorry, moest ik even kwijt. Genoeg over die eikel. Kom maar op met de wat meer respectvolle complottheorin.
Je vergeet de acteurs.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:10 schreef Erasmo het volgende:
Die hele theorie slaat ook nergens op. Waarom zou je ergens in het geheim aan de andere kant van de wereld een vliegtuig uit de lucht plukken, in onderdelen zagen, 300 lijken ritselen en dan vervolgens het hele spul in een oorlogsgebied neer leggen en dat allemaal zonder gezien te worden. We hebben het hier over een vliegtuig, geen autowrak ofzo.
Waarom zou je dat doen als je er ook gewoon een uit de lucht kan schieten.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:32 schreef Copycat het volgende:
http://www.martinvrijland(...)-false-flag-hoax-is/
Voor dit treurige excuus voor een man hoop ik dat karma echt bestaat.
quote:Iedereen die wel Engels spreekt raad ik ook aan dit artikel te lezen waarin mijn theorie ondersteund wordt dat vlucht MH370 gebruikt is om de rampplek te simuleren met het eerder verdwenen vliegtuig. Deze site gaat er nog vanuit dat het vliegtuig uit de lucht geschoten is. In mijn optiek zijn de brokstukken in de Oekrane neergelegd.
quote:Elvetwelve / July 23, 2014
Wat ik ook heel vreemd vind is op een paar publieke namen na je totaal niet te horen krijgt wie de slachtoffers nu precies zijn. Er moeten op dit moment tientallen scholen in Nederland getroffen zijn door het verlies van een leerling. Zijn op deze scholen condoleance ruimten ingericht. Gaan de schoolgenootjes van deze leerlingen slachtofferhulp krijgen en en welk hulpverleningsprotocol wordt er uitgerold. Wie cordineert dat en wat zijn de belevingen van de schoolgenootjes omtrent het feit dat een klasgenoot in een oorlogshandeling is omgekomen?????? Ik zie hier in mijn woonplaats helemaal geen vlaggen halfstok hangen. Volgens mij voelen toch veel mensen aan hun water dat er ergens iets niet klopt. Martin wat zegt de voorzitter van de vereniging directeuren basisscholen over de te volgen procedures?????? krijgen mede leerlingen een brief van de school of moeten die hun informatie ook maar uit “de social media halen”?.
En dat terwijl hier in het dorp 5 mensen zijn omgekomen waarvan ik er minstens twee de namen ken. Hier in het krantje staan de rouwadvertenties.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]_! een van de reacties op dat blog
Precies. Zoals ik eerder al postte, een bachelorstudent van mijn department en een oud-leerling van mijn oude middelbare school zijn omgekomen. Ken ze niet zelf, maar ken wel mensen die ze direct kennen, meerdere mensen zelfs, niet slechts n iemand. Sterker nog, ik ken zowat een hele schoolstaf die dit meiske heeft gekend en hier zr verdrietig om is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat terwijl hier in het dorp 5 mensen zijn omgekomen waarvan ik er minstens twee de namen ken. Hier in het krantje staan de rouwadvertenties.
Hoe kunnen mensen zo cru en hard en blind zijn en vooral: waarom willen ze zo graag geloven dat het niet waar is. Zou het angst zijn? Ik begrijp er niks van.
http://www.globalresearch(...)aine-warzone/5392540quote:MH17 was diverted from the normal South Easterly route over the sea of Azov to a path over the Donetsk oblast.
Who ordered the change of the flight path?
We call upon Malaysian Airlines to clarify its official statement and demand the release of the audio files between the pilot and the Kiev air traffic control tower.
The transcript of these audio files should be made public.
Also to be confirmed: was the Ukrainian SU-25 jet fighter in communication with the M17 aircraft?
The evidence confirms that the flight path on July 17th was NOT the usual approved flight path. It had been changed.
The change was not ordered by Eurocontrol.
Who was behind this changed flight path which spearheaded the aircraft into the war zone, resulting in 298 deaths?
Zie, allemaal poppen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:36 schreef Valerie. het volgende:
Dit lijkt wel een stripper die de coke niet meer trekt
Je bedoelt dat de fotograaf op de rampplek een compositie heeft gekozen voor z'n foto? Ja schandelijk inderdaad...quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:20 schreef Lambiekje het volgende:
Ja! een compositie maken. Dat er tijd voor is. Wat voor deceptie willen we.
Precies. Dit soort dingen, nadenken over de werkelijke schuldige, dader, motieven, was het echt een ongeluk/foutje of niet, dat soort dingen, ja. Maar claimen dat het nep/een hoax is...quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:48 schreef jogy het volgende:
Het enige wat mij enigszins plausibel zou kunnen lijken is dat de separatisten dat vliegtuig niet hebben neergehaald maar dat het door Oekrane zelf is gedaan, juist om de westerse wereld er dichter bij te betrekken en de bevolking erachter te krijgen.
Dat is een beetje wat Rusland probeert te beweren in ieder geval. Alleen jammer voor Rusland dat die separatisten zelf hebben lopen twitteren over het neerhalen van een vliegtuig en er gewoon te veel aanwijzingen zijn dat dit allemaal een heel erg te betreuren ongeluk is geweest aan de kant van de separatisten en niets meer of minder.
Dat de politiek er op welke manier dan ook een slaatje uit wil slaan of er in ieder geval een mogelijkheid in ziet om er voordeel uit te halen over de ruggen van drama en verdriet is al erg genoeg als je er goed over nadenkt maar ok zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar.
Dit was ook mijn eerste insteek.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:48 schreef jogy het volgende:
Het enige wat mij enigszins plausibel zou kunnen lijken is dat de separatisten dat vliegtuig niet hebben neergehaald maar dat het door Oekrane zelf is gedaan, juist om de westerse wereld er dichter bij te betrekken en de bevolking erachter te krijgen.
Totnutoe is er nog altijd geen sluitend bewijs aangeleverd voor het wie nu werkelijk gedaan heeft, hoe hard de US ook roept dat ze volledig bewijs hebben. Hoe harder ze roepen hoe minder ik het geloof ...quote:Dat is een beetje wat Rusland probeert te beweren in ieder geval. Alleen jammer voor Rusland dat die separatisten zelf hebben lopen twitteren over het neerhalen van een vliegtuig en er gewoon te veel aanwijzingen zijn dat dit allemaal een heel erg te betreuren ongeluk is geweest aan de kant van de separatisten en niets meer of minder.
true en niets meer aan toe te voegenquote:Dat de politiek er op welke manier dan ook een slaatje uit wil slaan of er in ieder geval een mogelijkheid in ziet om er voordeel uit te halen over de ruggen van drama en verdriet is al erg genoeg als je er goed over nadenkt maar ok zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar.
Het maakt elke serieuze poging tot onderzoek meteen onmogelijk. En weet je wat nog het 'leukste' is? Als de grote enge Schaduw-wereld nou echt de touwtjes in handen heeft en stuurt op een soort van totalitaire en gedecimeerde wereld van slaafse volgelingen dan gaan ze echt niet moeilijk doen over een vliegtuig met 300 mensen erin. die schieten ze lachend uit de lucht en hoeven ze ook niet een hele situatie met duizenden acteurs op te trommelen om het echt te laten lijken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit soort dingen, nadenken over de werkelijke schuldige, dader, motieven, was het echt een ongeluk/foutje of niet, dat soort dingen, ja. Maar claimen dat het nep/een hoax is..._!
ja maar wie schiet er dan effectief ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Het maakt elke serieuze poging tot onderzoek meteen onmogelijk. En weet je wat nog het 'leukste' is? Als de grote enge Schaduw-wereld nou echt de touwtjes in handen heeft en stuurt op een soort van totalitaire en gedecimeerde wereld van slaafse volgelingen dan gaan ze echt niet moeilijk doen over een vliegtuig met 300 mensen erin. die schieten ze lachend uit de lucht en hoeven ze ook niet een hele situatie met duizenden acteurs op te trommelen om het echt te laten lijken.
de VS wil inderdaad Rusland dolgraag als hoofdschuldige aanwijzen maar dat gaat ze niet lukken. Rusland heeft de wapens geleverd en verder geen directe betrokkenheid gehad bij het neerhalen van het vliegtuig, dat is allemaal de schuld van de separatisten zoals het er nu naar uit ziet in ieder geval. Eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje vreemd dat men bijna bozer is op Rusland dan op de separatisten die daadwerkelijk geschoten hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dit was ook mijn eerste insteek.
Oekraine probeert al van in het begin om het westen/NAVO erbij te betrekken om samen tegen Rusland te vechten.
[..]
Totnutoe is er nog altijd geen sluitend bewijs aangeleverd voor het wie nu werkelijk gedaan heeft, hoe hard de US ook roept dat ze volledig bewijs hebben. Hoe harder ze roepen hoe minder ik het geloof ...
Die aangebrachte audio gesprekken kunnen net zo goed gemanipuleerd zijn
Verklaring dat Rusland raketten leverde incl bemanning die naderhand extreem incompetent bleken te zijn ?
Zo'n raket laat toch een serieus rookspoor achter. In deze tijden van gsm e.d. zijn er nergens beelden van opgedoken, wel van dat zogezegd transport van raketten
Geruchten van een oekrains gevechtsvliegtuig in de buurt van het vliegtuig ?
...
[..]
true en niets meer aan toe te voegen
dat wel natuurlijk. Maar er zijn er maar een paar nodig om de trekker over te halen. Hoe kleiner de groep van betrokkenen hoe meer kans dat het geheim blijft denk ik dan maar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ja maar wie schiet er dan effectief ?
Moet toch altijd een persoon zijn die dan in het complot zal zitten ?
Laat ook wel zien hoe ze de berichten vanuit het witte huis klakkeloos overnemen, en er absoluut geen ruimte voor discussie is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:09 schreef OuwePers het volgende:
CNN gaat wel hard onderuit hier, op Schiphol:
Rusland heeft zijn data openbaar gemaakt, de NAVO/US nog steeds niet.
En die satellietgegevens en recordings die de zogenaamde bewijslast vormen in de media? Zolang de rest van de gigantische hoeveelheid informatie niet wordt openbaar gemaakt weet je niet of die informatie klopt in de puzzel.
Zou best wel eens kunnen dat de US data niet zomaar aan het publiek uit te leggen valt. Als de heat signature bestaat uit 3 pixels in een overzicht, die gedentificeerd worden via hun ontwikkeling over tijd bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:09 schreef OuwePers het volgende:
CNN gaat wel hard onderuit hier, op Schiphol:
Rusland heeft zijn data openbaar gemaakt, de NAVO/US nog steeds niet.
En die satellietgegevens en recordings die de zogenaamde bewijslast vormen in de media? Zolang de rest van de gigantische hoeveelheid informatie niet wordt openbaar gemaakt weet je niet of die informatie klopt in de puzzel.
U riep?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:00 schreef UncleScorp het volgende:
Zo'n raket laat toch een serieus rookspoor achter. In deze tijden van gsm e.d. zijn er nergens beelden van opgedoken, wel van dat zogezegd transport van raketten
Dan nog, laat ze het in elk geval aan (nederlandse) experts overleggen..quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zou best wel eens kunnen dat de US data niet zomaar aan het publiek uit te leggen valt. Als de heat signature bestaat uit 3 pixels in een overzicht, die gedentificeerd worden via hun ontwikkeling over tijd bijvoorbeeld.
Dat zeker ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:41 schreef nikao het volgende:
[..]
Dan nog, laat ze het in elk geval aan (nederlandse) experts overleggen..
ok...quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
U riep?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:00 schreef liedetector het volgende:
En het wordt nog botter met die lompe hork!!!!
ok voor jou als jij dat overtuigend bewijs vindt voor de feitenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:03 schreef Erasmo het volgende:
Ik wist dat je dat ging zeggen
Twijfelen of daar luchtdoelraketten staan terwijl er dagelijks straaljagers uit de lucht worden geschoten
Er zijn juist berichten dat Oekraine helemaal niet op de NAVO/VN zit te wachten, want ze zijn het de laatste tijd juist goed zelf aan het oplossen, rebellen worden terug gedrukt etc, zijn al milities uit elkaar gevallen etc. Juist nu een VN macht erheen is volgens Ukraine een vertragende factor in het proces van de rebellen terug drukken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dit was ook mijn eerste insteek.
Oekraine probeert al van in het begin om het westen/NAVO erbij te betrekken om samen tegen Rusland te vechten.
Separatisten = Rusland.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:08 schreef jogy het volgende:
[..]
de VS wil inderdaad Rusland dolgraag als hoofdschuldige aanwijzen maar dat gaat ze niet lukken. Rusland heeft de wapens geleverd en verder geen directe betrokkenheid gehad bij het neerhalen van het vliegtuig, dat is allemaal de schuld van de separatisten zoals het er nu naar uit ziet in ieder geval. Eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje vreemd dat men bijna bozer is op Rusland dan op de separatisten die daadwerkelijk geschoten hebben.
Je zwetst. Separatisten hebben een Oekraens paspoort en staan niet onder het bevel van de Russische overheid. Dus separatisten willen graag bij Rusland horen maar doen dat nog niet. Rusland heeft ook geen directe zeggenschap over hun doen en laten maar hebben uiteindelijk wel invloed op bepaalde besluitvorming natuurlijk.quote:
Vandaar dat Rusland enkele leiders eerder heeft ingezet in Afghanistan, Letland, etc.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Je zwetst. Separatisten hebben een Oekraens paspoort en staan niet onder het bevel van de Russische overheid. Dus separatisten willen graag bij Rusland horen maar doen dat nog niet. Rusland heeft ook geen directe zeggenschap over hun doen en laten maar hebben uiteindelijk wel invloed op bepaalde besluitvorming natuurlijk.
Als ik het artikel vind waarin aangetoond word dat enkele van de leiders eerder ingezet zijn door Rusland, zal ik 't alsnog plaatsen.quote:Many of the separatists’ top leaders admit they are Russian citizens, though they deny they are Moscow’s agents.
Dit maakt ons als land ook verantwoordelijk voor de Islamitische Syrigangers die uit nederland komen dan? Dat er een x aantal triggerhappy Russen naar een buurland gaan om te strijden maakt het nog niet zo dat Rusland als land er voor verantwoordelijk is, hoe graag je dat ook wil.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vandaar dat Rusland enkele leiders eerder heeft ingezet in Afghanistan, Letland, etc.
Kan even geen andere bron vinden (zijn er genoeg) maar: http://blogs.wsj.com/disp(...)russian-separatists/
[..]
Als ik het artikel vind waarin aangetoond word dat enkele van de leiders eerder ingezet zijn door Rusland, zal ik 't alsnog plaatsen.
Nee, natuurlijk niet. Maar het gaat me erom dat een aantal leiders hun orders krijgen van Rusland (en dus, al eerder, niet alleen Oekraine), dat dit een proxy oorlog is maar dat dat beeld nog lang niet overal duidelijk is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit maakt ons als land ook verantwoordelijk voor de Islamitische Syrigangers die uit nederland komen dan? Dat er een x aantal triggerhappy Russen naar een buurland gaan om te strijden maakt het nog niet zo dat Rusland als land er voor verantwoordelijk is, hoe graag je dat ook wil.
Op Twitter en dergelijke zijn zoveel foto's geplaatst van die installatie. Oh wacht dat zijn natuurlijk digitale agenten van de illoeminadie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ok voor jou als jij dat overtuigend bewijs vindt voor de feiten
Opmerkelijke lijst. Was die niet gewoon van een telemarketeer ofzo?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:00 schreef liedetector het volgende:
Ok daar kan ik het wel mee eens zijn tot op zekere hoogte. Rusland levert wapens en waarschijnlijk voor een heel zacht prijsje aan de separatisten dus hebben ze ook wel wat in de melk te brokkelen. Dit maakt Rusland nog niet verantwoordelijk voor het neerhalen van een vliegtuig, je zou kunnen beweren dat Rusland verantwoordelijkheid draagt omdat ze de wapens levert maar gezien het feit dat Nederland n van de grootste wapenhandelaars/doorvoerders is van de wereld zou ik maar heel voorzichtig zijn met zo een beschuldiging. De eindverantwoordelijkheid van het neerschieten van het vliegtuig stopt bij degenen die de trekker over heeft gehaald.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar het gaat me erom dat een aantal leiders hun orders krijgen van Rusland (en dus, al eerder, niet alleen Oekraine), dat dit een proxy oorlog is maar dat dat beeld nog lang niet overal duidelijk is.
Bahah de datumstempel klopt niet met wat ie zelf in de video zegtquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:00 schreef liedetector het volgende:
Het idee om mensen thuis op te gaan bellen en te vragen of ze in dat vliegtuig zaten. Hoe schofterig kun je zijn. Hoe ziekelijk nieuwsgierigquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bahah de datumstempel klopt niet met wat ie zelf in de video zegt
Alleen inbreuk op je persoonlijke privacyquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan op youtube geen 'inbreuk op privacy'-melding doen.
Ja, maar dat vond ik ook niet passend.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:07 schreef gijsman het volgende:
[..]
Alleen inbreuk op je persoonlijke privacy
Je kan ook kiezen voor haatdragende of grove content en daarna voor mishandeling voor kwetsbare individuen.
Nee die slimmerd spant ook nog iemand anders voor zn karretje om te bellen....gruwelijke ZAK hooiquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:59 schreef Erasmo het volgende:
Bahah de datumstempel klopt niet met wat ie zelf in de video zegt
Onderin de OP stond al een link naar een pagina van de site, heb nu jou link er even onder gezetquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:44 schreef Keshet het volgende:
Kennen jullie deze al?
http://ukraineatwar.blogspot.com/
Dit lijkt me niet van een satelliet afkomstig.quote:Opgenomen buitenlandse weersatelliet het moment van het complex "Beuk" in het infrarood. Bandera gevangen ditmaal specifiek.
Witte veld omdat opname gebeurt in het thermische bereik en dus donkere bodem sterk verhit.
Om deze reden is de koeling snel verdwijnen uit de raket parcours.
UPD: misschien is het remote sensing satelliet of grote hoogte spionagevliegtuig.
Perezalivat, omdat de oorspronkelijke permanent verwijderd, ook reuploaded.
twitter:_hedder twitterde op woensdag 23-07-2014 om 19:33:29@djp3tros @MillerMENA Coordinates from where soldiers are shelling Ukraine soil: 47.637728, 38.858143 Thanks Vadik for stupidity reageer retweet
Is geupload op 18 juni 2014, ze vertelt over een Oekraense straaljager die achter een passagiersvliegtuig is gaan vliegen om de seperatisten te verleiden om te schieten. Toevallig dat er een maand later een passagierstoestel neergeschoten is...quote:A month ago, #MH17 was predicted by a local: “They wanted to provoke the militia to shoot at the passenger plane. There would be a global catastrophe. Civilians would die.”
Locatie komt overeen met hier: http://ukraineatwar.blogs(...)pointed-of-mh17.htmlquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:50 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet van een satelliet afkomstig.
Maar zou dit gelinkt zijn aan MH17? de lokatie kan ik helaas niet vinden.
Goh, youtube is zelf inbreuk op privacyquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan op youtube geen 'inbreuk op privacy'-melding doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |