quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een aanloop, doe zo'n wallrun en gebruik een vensterbank met bloempot als extra afsprong om je met mn knieën recht in je noten te vegen.
Rebellen? Ik heb het over tegen Kiev.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:19 schreef Hazurr het volgende:
Als kort antwoord voor TS, Nee.
Nederland beschikt niet over de Projectie: transport en bevoorrading.
We hebben geen vliegkampschepen of transportschepen die vanuit de zwarte zee zouden kunnen helpen. Dit maakt luchtsteun onmogelijk.
Ook hebben we geen gepanserde slagkracht: de T-90 UM, en T-84 series die door russen zijn gedoneerd of gestolen zijn van Kiev vreten de ~15 CV9035 IGVs die nog niet gesloopt zijn op alsof het niets is.
Apaches zouden misschien wel effect hebben maar de rebellen hebben al bewezen dat ze verstand hebben van luchtverdediging, naast de draagbare Igla en de langeafstands SA-11 Buk hebben ze waarschijnlijk ook de zeer mobiele Osa luchtdoel raketten.
En onze commandos zijn nog druk bezig met hulpeloos toe te kijken in Mali.
PS. ik heb dus nog niet eens rekening gehouden met het feit dat rusland klaarstaat om ze te helpen zodra het nodig is, oorlog met donetsk is oorlog met rusland.
zowel tegen de rebellen, als tegen kiev zijn wij kansloos.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Rebellen? Ik heb het over tegen Kiev.
Beter vermoord je dan Poetin.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kruit uit het kruitvat, de-escalatie voor nu en in de toekomst.
Dag van zijn koelbloedige eliminatie mag wat mij betreft de eerste continentale feestdag worden.quote:
Zoals de geschiedenis voorspeldequote:Op dinsdag 2 september 2014 08:35 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Wel weer typisch. Tientallen jaren geeft Nederland vermogens uit om, onder druk van de koude oorlog, een voor ons land behoorlijk leger op de been te houden. Langzaam maar zeker verdwijnt nut en noodzaak van een groot "standing army" en op het absolute dieptepunt van beschikbare troepen en materieel neemt de "oude dreiging" weer toe.
Tuurlijk, die oude Russische troep uit 1940quote:
Zij hebben in ieder geval troep, wij hebben niks meerquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:02 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Tuurlijk, die oude Russische troep uit 1940
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |