Zolang we Rusland niet in de winter aanvallen, moet het wel lukken.quote:
Wij hebben de JSFquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Duitsland kwam er vrij ver mee een aantal jaren geleden
Maar we hebben nu toch mooie nieuwe vliegtuigen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
We hebben 0 tanks TS.
NUL
[ afbeelding ]
Ja en daarna zouden we wereld vrede kunnen regelen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:57 schreef BaajGuardian het volgende:
We zouden onze commando's naar kiev kunnen sturen om daar tymoshenko, de rechtse sektor leden, svoboda leden, oleksandr en die chocolade prins te assasineren?
En klompen en kaas voor iedereen!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:00 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Ja en daarna zouden we wereld vrede kunnen regelen.
Het is maar een idee, de wereld zou er beter op kunnen worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:00 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Ja en daarna zouden we wereld vrede kunnen regelen.
Waarom denk je dat de wereld daar beter op zou worden?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is maar een idee, de wereld zou er beter op kunnen worden.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar we hebben nu toch mooie nieuwe vliegtuigen?
Tot het moment dat ze de dominantie in de lucht kwijt waren, toen bleek de tank ineens een sitting duck te zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kruit uit het kruitvat, de-escalatie voor nu en in de toekomst.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:04 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de wereld daar beter op zou worden?
De Russische tanks waren ook toen superieur aan die van Duitsland. Probleem was dat men niet over genoeg wapentuig beschikte.... (sommige Russen deelden een geweer met 4 soldaten)....quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het NL leger is weliswaar niet groot, en wellicht ook niet heel erg modern (meer), maar de organisatie en training is wel degelijk van een zeer acceptabel niveau.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk trouwens dat het Nederlandse leger het nog lastig zou krijgen met Luxemburg. Als we het zouden vergelijken met de FIFA ranglijst bungelt Nederland ergens rond positie 190 tussen gevestigde landen als Eritrea, Malta en Samoa.
Daar moet je in Washington en moskou voor zijn en niet in Kiev.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kruit uit het kruitvat, de-escalatie voor nu en in de toekomst.
De Tiger was qua vuurkracht en bepantsering superieur aan welke Russische tank dan ook, de Russen hadden er alleen veel meer, dat was ook de doorslag bij Koersk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:07 schreef sanger het volgende:
[..]
De Russische tanks waren ook toen superieur aan die van Duitsland. Probleem was dat men niet over genoeg wapentuig beschikte.... (sommige Russen deelden een geweer met 4 soldaten)....
Washington ja, moskou nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:09 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Daar moet je in Washington en moskou voor zijn en niet in Kiev.
Nope, deze staat er ook: NWS / Zouden wij een oorlog met Rusland kunnen winnenquote:
okquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik denk trouwens dat het Nederlandse leger het nog lastig zou krijgen met Luxemburg. Als we het zouden vergelijken met de FIFA ranglijst bungelt Nederland ergens rond positie 190 tussen gevestigde landen als Eritrea, Malta en Samoa.
Moskou ook ja maar goed.quote:
Grapjas...quote:
Boeiend. Ik denk niet dat 'onze' gestyleerde Brylcreem commando-bois ook maar een schijn van kans hebben tegen van die verbeten, taaie oud communisten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Het NL leger is weliswaar niet groot, en wellicht ook niet heel erg modern (meer), maar de organisatie en training is wel degelijk van een zeer acceptabel niveau.
Washington ja, rusland ja, moskou nee.quote:
Omdat ze het vliegtuig uit de lucht hebben geschoten mischien?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef Dven het volgende:
En waarom wil je in hemelsnaam een oorlog met Oekraine?!?
Ga aub naar het andere topic, dit topic gaat over een aanval op kiev/oekraine, niet over rusland.quote:
Misschien kan jij even weer naar BNW gaan, meer jouw stek.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat ze het vliegtuig uit de lucht hebben geschoten mischien?
Eh, watquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat ze het vliegtuig uit de lucht hebben geschoten mischien?
Ja want een machtsvacuüm is net wat ze nodig hebben daar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:57 schreef BaajGuardian het volgende:
We zouden onze commando's naar kiev kunnen sturen om daar tymoshenko, de rechtse sektor leden, svoboda leden, oleksandr en die chocolade prins te assasineren?
Dat machtsvacuum was er eerder ook al alleen hebben de beschreven criminelen daar gebruikt van gemaakt, mischien kan het eerlijker en beter gedaan worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja want een machtsvacuüm is net wat ze nodig hebben daar.
Nou nee, duitse techniek in WO2 was veruit beter. De russen produceerde er gewoon veel meer en wonnen daardoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Het NL leger is weliswaar niet groot, en wellicht ook niet heel erg modern (meer), maar de organisatie en training is wel degelijk van een zeer acceptabel niveau.
Buiten dat heeft Luxemburg geeneens een echt leger
De T-34 was beter dan de tanks waarmee Dld in het begin de oorlog inging. Toen de Tiger er was kwam Rusland voornamelijk de juiste munitie tekort om in vuurkracht iets te kunnen betekenen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou nee, duitse techniek in WO2 was veruit beter. De russen produceerde er gewoon veel meer en wonnen daardoor.
Volgens yahoo:quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:54 schreef sanger het volgende:
[..]
De T-34 was beter dan de tanks waarmee Dld in het begin de oorlog inging. Toen de Tiger er was kwam Rusland voornamelijk de juiste munitie tekort om in vuurkracht iets te kunnen betekenen.
Als ik me goed kan herinneren uit wat ik vroeger gelezen heb,...
Ik lees net een stukje op Wikipedia (quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgens yahoo:
Theres a story about one King Tiger German Tank located at a cross roads killing well over 40 Soviet T34 tanks before it was finally knocked out by infantry . The Germans focused on quality , the Russians like the Americans focused solely on quantity.
Wat ik altijd had meegekregen was dat de duitsers qua techniek de leiders waren in wo2, maar ik kan het fout hebben.
Dan hebben we beide gelijk aangezien de tiger geloof ik halverwege de oorlog werd ingezet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik lees net een stukje op Wikipedia () en daar staat eigenlijk dat de T-34 de betere tank was totdat de Tiger er kwam
Ik denk eerlijk gezegd dat er wereldwijd maar weinig landen zijn, die betere tanks weten te bouwen als onze oosterburen. De Panther en Tiger waren op het eind van WO II hun tijd ver vooruit en over de Leopard 2 hoeven we het al helemaal niet te hebben...quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:07 schreef sanger het volgende:
[..]
De Russische tanks waren ook toen superieur aan die van Duitsland. Probleem was dat men niet over genoeg wapentuig beschikte.... (sommige Russen deelden een geweer met 4 soldaten)....
Gewoon wat nukes die kant op mikken en een grote parkeerplaats van dat gebied maken. Heb je ook geen tanks nodig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
We hebben 0 tanks TS.
NUL
[ afbeelding ]
Neemt niet weg dat dit aan het begin van WW2 anders lijkt te zijn geweestquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat er wereldwijd maar weinig landen zijn, die betere tanks weten te bouwen als onze oosterburen. De Panther en Tiger waren op het eind van WO II hun tijd ver vooruit en over de Leopard 2 hoeven we het al helemaal niet te hebben...
Je bedoeld dat je je tanks er dan kunt parkeren?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Gewoon wat nukes die kant op mikken en een grote parkeerplaats van dat gebied maken. Heb je ook geen tanks nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |