Stel je niet aan, kutkleuterquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:27 schreef Ang3l het volgende:
Dus als ik t goed begrijp mag je nu pas er over praten of meeleven (al dan niet gemeend of hypocriet) of iets posten er over als je:
A. niet binnen een bepaalde periode ervoor een lachende baby hebt geplaatst en
B. als je je ook minstens 1x uitgelaten hebt over ellende die niet NL-gerelateerd is
Fijn dat ik de regels ken. Had de memo niet gehad
Wacht even... JIJ komt hier klagen over babyfoto's op iemands FB net voor iemand z'n plaatje op zwart gaat en IK ben de kutkleuter? Warped reality my darlingquote:
We hebben toch vaak geen TT dus het is echt om t even wie op die ene knop drukt, wel?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
Oh sorry, ik had niet door dat ik hem dicht gooide
Every boy and every giiiiirl! Or transgender! Or... ja ik ga ze niet allemaal opnoemen hoorquote:
Dat is het natuurlijk altijd al geweest.quote:
Blijkbaarquote:
Je bent een kutkleuter omdat je met sneue onderwater sarcastische steekjes komt. Alsof je nog op de basisschool zit. Grow up. En je opmerking op de dag na mijn bruiloft en nu weer over foto's op FB zijn daar ook weer een typische voorbeelden van. GROW THE FUCK UP. Echt waar, te sneu Ang3l. Neem dit als tip als je wel volwassen pretendeert te zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht even... JIJ komt hier klagen over babyfoto's op iemands FB net voor iemand z'n plaatje op zwart gaat en IK ben de kutkleuter? Warped reality my darlingMaar goed, maak je er maak druk over. Want de foto's van je bruiloft had je als eerste op FB, dus daar kun je je niet meer druk over maken. Volgende is dus dit blijkbaar. Prima.
Waar mensen zich al niet druk over kunnen maken zeg
Jij snapt best dat je iemand die IRL een vriend is niet openbaar kan gaan lopen affikken op FBquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BlijkbaarIpv dat je bij je eigen vrienden opje FB gaat klagen die dus blijkbaar van die avatars en baby foto's hebben ga je dat heerlijk anoniem hier doen
![]()
Da's makkelijker.
Misschien vandaga eens ff in KLB vertoeven, dat de sfeer daar minder zuur is voor de verandering
Zo kun je het zien. Zo zie ik t niet. En ik ga er niet om strijden wie van ons 2 het "meest volwassen" is, laat staan er tips over aannemenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent een kutkleuter omdat je met sneue onderwater sarcastische steekjes komt. Alsof je nog op de basisschool is. Grow up. En je opmerking op de dag na mijn bruiloft en nu weer over foto's op FB zijn daar ook weer een typische voorbeelden van. GROW THE FUCK UP. Echt waar, te sneu Ang3l. Neem dit als tip als je wel volwassen pretendeert te zijn.
Ik zou juist met degene die ik ken eens gaan praten waarom. Het zijn toch juist je vrienden?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij snapt best dat je iemand die IRL een vriend is niet openbaar kan gaan lopen affikken op FB.
Best, ik zou het alleen erg waarderen als je de steken onderwater in vervolg achter wegen laat. Voer een discussie of niet, maar ga niet als een wijf hints gevenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo kun je het zien. Zo zie ik t niet. En ik ga er niet om strijden wie van ons 2 het "meest volwassen" is.
Welke?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:40 schreef stbabylon het volgende:
En je opmerking op de dag na mijn bruiloft
Is hij ook, hij is duidelijk EN daarnaast heeft hij die steekjes.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij is Ang3l best duidelijk over wat hij niet zo tof vind, niks steekjes onder water
Waarom is jouw UI niet zwart dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk altijd al geweest.
Nutteloos, want je weet prima dat elke kritiek op een babyfoto als aanval gezien wordt, heeft gewoon geen zin.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou juist met degene die ik ken eens gaan praten waarom. Het zijn toch juist je vrienden?Praten he. Affikken is kleu.. nee ik zeg t niet.
Nogal ja. Wordt me niet altijd in dank afgenomen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij is Ang3l best duidelijk over wat hij niet zo tof vind, niks steekjes onder water
Dit dus. Prima! Laat ze niet zien. Een week, een dag, een uur of een minuut.twitter:tweakers twitterde op woensdag 23-07-2014 om 13:39:32Uit respect voor de minuut stilte en de nabestaanden van #MH17 tonen wij tussen 15.30 en 16.30 geen advertenties. reageer retweet
Dat doen we natuurlijk gewoon face to face, in de kroeg, onder het genot van een biertje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij snapt best dat je iemand die IRL een vriend is niet openbaar kan gaan lopen affikken op FB.
Precies. Daar waar je wel direct de context er bij krijgt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doen we natuurlijk gewoon face to face, in de kroeg, onder het genot van een biertje.
Neuh, vervang gewoon de advertenties een uurtje met een bannertje dat je meeleeft met de slachtoffers. Maar ga er niet over tweeten inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:44 schreef Godtje het volgende:
Dit dus. Prima! Laat ze niet zien. Een week, een dag, een uur of een minuut.twitter:tweakers twitterde op woensdag 23-07-2014 om 13:39:32Uit respect voor de minuut stilte en de nabestaanden van #MH17 tonen wij tussen 15.30 en 16.30 geen advertenties. reageer retweet
Maar loop er niet zo mee te pronken.
Sterker nog... zet je site op zwart.
Die heb ik ja. Absoluut. En die steekjes zijn mijn manier van grapjes maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is hij ook, hij is duidelijk EN daarnaast heeft hij die steekjes.
Het raakt me niet op persoonlijk vlak. Ik voelde (en voel) wel degelijk verontwaardiging en boosheid over het onnodige, zinloze verlies van zoveel mensenlevens maar dat heb ik sowieso met oorlog en geweld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik zit net het nieuws te kijken en mij af te vragen of ik abnormaal ben of zo
Want ik vind het heus heel erg, echt waar. En vooral die eerste uren had ik veel WTF momentjes. Maar vandaag denk ik vooral aan alle dingen die ik nog moet doen en dan owja ook nog stil zijn anders ben ik een kutwijf
Het is echt heel erg en zo hoor maar het raakt me gewoon niet
Krijgt baby een baby?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik ja. Absoluut. En die steekjes zijn mijn manier van grapjes maken.
Ik ga er niet mijn excuses voor aanbieden, ik ga er ook niet mee stoppen.
Dat iemand die steekjes niet ziet voor wat ze zijn, nl sarcasme, dat is niet mijn probleem.
In dat geval zou IK willen zeggen: Grow up and toughen your skin.
Dat heb ik al gezegd toen ik moest stoppen met baby grapjes tegen je maken. Dat zeg ik nu wederom.
Dan weet ik in vervolg precies wat ik aan je heb. Eerst een lullig sarcastisch kutgrapje, dan felicitatie's. Geweldige kerel ben je! Topper.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik ja. Absoluut. En die steekjes zijn mijn manier van grapjes maken.
Ik ga er niet mijn excuses voor aanbieden, ik ga er ook niet mee stoppen.
Dat iemand die steekjes niet ziet voor wat ze zijn, nl sarcasme, dat is niet mijn probleem.
In dat geval zou IK willen zeggen: Grow up and toughen your skin.
Dat heb ik al gezegd toen ik moest stoppen met baby grapjes tegen je maken. Dat zeg ik nu wederom.
Eh? Screenshotje?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:46 schreef Ang3l het volgende:
Krijgen jullie trouwens ook die banners die wel gehackt lijken te zijn?
Veel leuker ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies. Daar waar je wel direct de context er bij krijgt.
Gehackte banners? Heb jij banners waarin wordt geadverteerd door een Nigeriaanse prins die zijn erfenis van 800+ miljard met je wilt delen of zo?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:46 schreef Ang3l het volgende:
Krijgen jullie trouwens ook die banners die wel gehackt lijken te zijn?
Trouwen maakt duidelijk chagrijnigquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan weet ik in vervolg precies wat ik aan je heb. Eerst een lullig sarcastisch kutgrapje, dan felicitatie's. Geweldige kerel ben je! Topper.
Prima jongen, denk er van wat je wil denken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan weet ik in vervolg precies wat ik aan je heb. Eerst een lullig sarcastisch kutgrapje, dan felicitatie's. Geweldige kerel ben je! Topper.
Ja precies maar het raakt me niet meer dan een reportage over syrië of zo, snap je wat ik bedoel?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het raakt me niet op persoonlijk vlak. Ik voelde (en voel) wel degelijk verontwaardiging en boosheid over het onnodige, zinloze verlies van zoveel mensenlevens maar dat heb ik sowieso met oorlog en geweld.
Verder heb ik bij ongelukken en rampen altijd als eerste gedachte:"Hopelijk niemand die ik ken."
Ik zal zo ff screenshot postenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel leuker ook.
[..]
Gehackte banners? Heb jij banners waarin wordt geadverteerd door een Nigeriaanse prins die zijn erfenis van 800+ miljard met je wilt delen of zo?
Eentje niet, twee niet, drie nog steeds niet, maar er komt een moment dat ze wel kwetsend worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prima jongen, denk er van wat je wil denken.
Ik zeg t nog 1x: Als ik je niet mag dan zeg ik dat. Als ik iets niet mag zeg ik dat. Als ik me er aan irriteer dan zeg ik dat. En alle keren HEEL heel duidelijk. Maak ik sacrastische steken onder water, dan meen ik t niet en maak ik een grapje. Als iemand daar over gaat janken, dan vraag IK me af bij wie de "grow up" het meeste hoort. Want o o O wat zijn de opmerkingen toch enorm kwetsend die ik maak zeg.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trouwen maakt duidelijk chagrijnig.
Niks moet. En als je je avatar niet op zwart zet of je site, dan wil dat in mijn ogen ook echt niet zeggen dat je er minder mee begaan bent dan een ander die t wel doet. Zelfde geld voor je onderbroeksmaat om aandacht te vragen voor borstkanker.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja precies maar het raakt me niet meer dan een reportage over syrië of zo, snap je wat ik bedoel?
En zo te zien zou dat wel moeten (als ik kijk naar de mensen om mij heen)
Dan zeg ik, met dit soort onderwerpen als waar ik t nu bij doe: Toughen and grow the fuck up.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eentje niet, twee niet, drie nog steeds niet, maar er komt een moment dat ze wel kwetsend worden.
Fout... fout...quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja de bizarheid raakt me misschien wel. Dat het een debiele fout is en dat je op weg was naar je vakantie en dan omdat een of andere rus met 3 tanden niet weet wat ie doet zijn er opeens honderden mensen dood...
Ja, maar ze hebben gewoon een verkeerd doel ingesteld, ze dachten waarschijnlijk dat het een Russisch toestel was, dat is wel fout gegaan natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fout... fout...
Zo een raket schiet je niet even OEPS af. Die moet je instellen, mikken, training gevolgd hebben.
Dat noem ik geen foutje. Dat is doelbewust iets neerhalen.
Ik denk niet dat die separatisten doelbewust een passagiersvliegtuig neer hebben gehaald. Dus in dat opzicht een fout jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fout... fout...
Zo een raket schiet je niet even OEPS af. Die moet je instellen, mikken, training gevolgd hebben.
Dat noem ik geen foutje. Dat is doelbewust iets neerhalen.
Meestal zeg je: Get hard and fuck me.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zeg ik, met dit soort onderwerpen als waar ik t nu bij doe: Toughen and grow the fuck up.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het en OEPS was. Niet het afvuren maar t doel wat ze geraakt hebben. Ik vraag me echter af of we er OOIT achterkomen, met al dit politieke vinger-gewijs.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben gewoon een verkeerd doel ingesteld, ze dachten waarschijnlijk dat het een Russisch toestel was, dat is wel fout gegaan natuurlijk.
Het zou gek zijn als Russen op Russen gaan schieten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben gewoon een verkeerd doel ingesteld, ze dachten waarschijnlijk dat het een Russisch toestel was, dat is wel fout gegaan natuurlijk.
Sorry. Moet nu mijn avatar op anus?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meestal zeg je: Get hard and fuck me.
Dit is weer een heel ander motto waar je opeens mee aankomt. Dat is verwarrend.
Een debiele fout waiting to happen ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:51 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja de bizarheid raakt me misschien wel. Dat het een debiele fout is en dat je op weg was naar je vakantie en dan omdat een of andere rus met 3 tanden niet weet wat ie doet zijn er opeens honderden mensen dood...
Krijg je schijtzin van toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon je hoofd. Je hebt toch een beetje een kak hoofd
Ik hoop dat meer mensen je in de toekomst er op wijzen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zeg ik, met dit soort onderwerpen als waar ik t nu bij doe: Toughen and grow the fuck up.
Poep, pies... moeten we alleen nog kots hebben en de American Pie Humor is vertegenwoordigd. O. En tieten!quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Een pisnicht met een kakhoofd, lekker volwassen topic is het toch.
En dat jij de tieten dan het smerigste vindtquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Poep, pies... moeten we alleen nog kots hebben en de American Pie Humor is vertegenwoordigd. O. En tieten!
Bedankt voor de tip jongenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop dat meer mensen je in de toekomst er op wijzen.
Nou... in t land der blinden is 1 tiet koning wellichtquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat jij de tieten dan het smerigste vindt.
Dan ligt er een grumpy Rhu in het verschiet. Lijkt me wel vermakelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trouwen maakt duidelijk chagrijnig.
Ik heb sarcastisch gepost over t zeiken over babyfoto's in combi met de ramp. En daarbij teruggerepen, ook sarcastisch, naar de post dat StBaby had verzocht aan vrienden dat niemand iets van zijn bruiloft op FB mocht zetten voor hij dat deed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb echt even gemist wat Ang3l deze keer heeft gedaan dat zo vreselijk was
MAar goed ik lees ook echt altijd maar 10 posts terug of zo voor ik ga posten
quote:'Rebellen Oekraïne schieten twee gevechtsvliegtuigen neer'
Pro-Russische separatisten in het oosten van Oekraïne hebben twee Oekraïense gevechtsvliegtuigen uit de lucht geschoten.
Dat meldt persbureau Reuters op basis van verklaringen van het Oekraïense ministerie van Defensie.
De Sukhoi-25's zouden rond 12.30 uur Nederlandse tijd boven Saur-Mogila, dertien kilometer ten zuidoosten van Torez, zijn neergeschoten.
In de buurt van Torez kwam donderdag de Boeing 777 van Malaysia Airlines neer. 298 mensen kwamen om, onder wie 193 Nederlanders.
Dat klopt dan wel weer!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:01 schreef Ang3l het volgende:
En tjonge jonge wat ben IK een kwetsend persoon.
oh die had ik wel gelezen maar niet geregistreerd als mega gemeen of zo. Najaquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb sarcastisch gepost over t zeiken over babyfoto's in combi met de ramp. En daarbij teruggerepen, ook sarcastisch, naar de post dat StBaby had verzocht aan vrienden dat niemand iets van zijn bruiloft op FB mocht zetten voor hij dat deed.
Dat laatste heb ik als grapje onder zijn trouwfoto gezet: Je bent de eerste!!gefeliciteerd jongen.
En dat is blijkbaar erg kwetsend allemaal en storend. En nu krijg ik de tip dat ik dat niet moet doen.
Want tjonge jonge wat weegt t toch zwaar allemaal, dit soort dingen. En tjonge jonge wat ben IK een kwetsend persoon.
Ik ben toch altijd grumpy?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ligt er een grumpy Rhu in het verschiet. Lijkt me wel vermakelijk eigenlijk.
Ja, als je zulk mooi speelgoed krijgt van ome Putain wil je er natuurlijk wel mee spelen he?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Onze separatistische vrinden gaan iig weer over tot de orde van de dag:
[..]
Dat laatste zinnetje erbij ook echt. Alsof mensen dat misschien gemist zouden hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe dat wordt als je getrouwd bent!quote:
Ga je samen met mij hondjes uitzoeken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt dan wel weer!
Een beetje zure oude nicht. Langzaam verander je in Hans van de Togt
Ik ben er vrij zeker van dat er mensen zijn die dit gemist hebben jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje erbij ook echt. Alsof mensen dat misschien gemist zouden hebben.
Hans is altijd alleen net zoals jij. Dus ook dat moet je alleen doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je samen met mij hondjes uitzoeken?
'T zal de druppel wel geweest zijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh die had ik wel gelezen maar niet geregistreerd als mega gemeen of zo. Naja
Moet je het wel doorhebben voor hij inslaat, en dat hadden ze denk ik pas toen hij neerkwam.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:08 schreef Belsezar het volgende:
Als het nou inderdaad een fout was met het vuren van die raket als je het dan toch doorhebt heeft zo'n ding toch nog een self destruct optie ofzo?
Of zeg ik nu iets heel doms?
Tja, waarom zouden ze stoppen? Daar zijn t toch rebellen voor, om zich geen hol van de rets ana te trekken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat ben je kwetsend!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hans is altijd alleen net zoals jij. Dus ook dat moet je alleen doen.
En uitzoeken? Gewoon een dildo op wielen aka een beftekkel
Het zijn idd net palestijen daar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja, waarom zouden ze stoppen? Daar zijn t toch rebellen voor, om zich geen hol van de rets ana te trekken?
over wie gaat dit nou?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
'T zal de druppel wel geweest zijn![]()
Want ik mocht ook al geen grapjes meer maken over kinderwensen tegenover hem. Ook dat was kwetsend en irritant. En op verzoek in PM/DM heb ik dat ook niet meer gedaan.
Maar blijkbaar is het een heeel gevoelig censuur topic dit, alleen zijn er voor mij echt grenzen waarbij ik dan weer de druppel heb en "stel je niet aan" ga roepen.
StBabylon.quote:
Vaak wel, maar ik heb het idee dat die seperatisten tussen het vodka drinken en de tegenstander voor fascist uitmaken door alleen is geleerd het ding aan te zetten, te richten en af te vuren. Zoiets als een peuter toegang geven tot een geladen vuurwapen of handgranaat in het nachtkastje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:08 schreef Belsezar het volgende:
Als het nou inderdaad een fout was met het vuren van die raket als je het dan toch doorhebt heeft zo'n ding toch nog een self destruct optie ofzo?
Of zeg ik nu iets heel doms?
Nostradamus voorspelde dat WW3 zou beeginnen in t oosten. Ik dacht Twentequote:
Onmogelijk, er gebeurt nooit iets in het oosten, nu ook nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nostradamus voorspelde dat WW3 zou beeginnen in t oosten. Ik dacht Twente
Voor hen is het een ongelukje, lekker belangrijk, next.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik de leider van die separatisten bende was geweest had ik wel even een pauze ingelast in dat vliegtuigen neerhalen
Maar goed, ik roep al maanden dat ik een betere leider zou zijn dan de knuppel die ze nu hebben
Ik neem aan dat een passagiersvliegtuig een bepaalde signature op de radar heeft en ook op een bepaalde hoogte vliegt tov militaire vliegtuigen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet je het wel doorhebben voor hij inslaat, en dat hadden ze denk ik pas toen hij neerkwam.
Te druk met in de modder rollen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onmogelijk, er gebeurt nooit iets in het oosten, nu ook niet.
Ja precies, dat zijn geen nuchtere goed gerainde soldatenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vaak wel, maar ik heb het idee dat die seperatisten tussen het vodka drinken en de tegenstander voor fascist uitmaken door alleen is geleerd het ding aan te zetten, te richten en af te vuren. Zoiets als een peuter toegang geven tot een geladen vuurwapen of handgranaat in het nachtkastje.
Geen idee, maar blijkbaar nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een passagiersvliegtuig een bepaalde signature op de radar heeft en ook op een bepaalde hoogte vliegt tov militaire vliegtuigen?
Ja ok, het zal niet getraind personeel zijn geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vaak wel, maar ik heb het idee dat die seperatisten tussen het vodka drinken en de tegenstander voor fascist uitmaken door alleen is geleerd het ding aan te zetten, te richten en af te vuren. Zoiets als een peuter toegang geven tot een geladen vuurwapen of handgranaat in het nachtkastje.
Ja kijk, en daarom hebben ze mij dus nodigquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor hen is het een ongelukje, lekker belangrijk, next.
Dit bijvoorbeeld, is wat veel van die systemen hebben. Maar dan moet de crew wel de training hebben gehad om dat allemaal te kunnen herkennen en van elkaar te kunnen onderscheiden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een passagiersvliegtuig een bepaalde signature op de radar heeft en ook op een bepaalde hoogte vliegt tov militaire vliegtuigen?
Als het ook niet snel opgelost gaat worden gaat het ook een lange bloedige strijd worden vrees ik...quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, dat zijn geen nuchtere goed gerainde soldaten
En dan te bedenken dat die zulke vuurkracht in handen hebben is best beangstigend.
Toch zonde, Kiev is een leuke stad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld, is wat veel van die systemen hebben. Maar dan moet de crew wel de training hebben gehad om dat allemaal te kunnen herkennen en van elkaar te kunnen onderscheiden.
[..]
Als het ook niet snel opgelost gaat worden gaat het ook een lange bloedige strijd worden vrees ik...
PR om oorlog te voeren is alleen nodig in een democratie. Die seperatisten hebben door seperatist te worden al laten zien dat ze daar niet zoveel mee op hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja kijk, en daarom hebben ze mij dus nodig
Oorlog voer je niet alleen met schieten maar ook met PR. Dit is vrij slechte PR
Wie heeft weleens wat met computers gedaan? Ja, ik, met dos. Goed, jij bent onze raket man, ga maar zitten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld, is wat veel van die systemen hebben. Maar dan moet de crew wel de training hebben gehad om dat allemaal te kunnen herkennen en van elkaar te kunnen onderscheiden.
[..]
Als het ook niet snel opgelost gaat worden gaat het ook een lange bloedige strijd worden vrees ik...
Fixed that for ya....quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch zonde, Kiev is was een leuke stad.
True maar toch is dit niet het meest efficiënte pad, serieusquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
PR om oorlog te voeren is alleen nodig in een democratie. Die seperatisten hebben door seperatist te worden al laten zien dat ze daar niet zoveel mee op hebben.
Zo gaat het serieus vaker dan gedacht volgens mijquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie heeft weleens wat met computers gedaan? Ja, ik, met dos. Goed, jij bent onze raket man, ga maar zitten.
Het wordt toch in t topic geplempt door hem zelf nu? Hij was er net zelf bij 10 min geleden. Niks geroddel. Open topic, kan zelf meepraten als ie wil en deed dat net ook. Sterker nog, als hij vandaag niet gepost had dna was de discussie niet eens gestart anagezien hij vanuit hem kwamquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan we hier gewoon over elkaar roddelen ja?
Ja. Muts.quote:
Zou er een MS dos besturing opzitten of toch al windows 95?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie heeft weleens wat met computers gedaan? Ja, ik, met dos. Goed, jij bent onze raket man, ga maar zitten.
Oorlog hoort ook helemaal niet efficient te zijn, oorlog dient winstgevend te zijn, voornamelijk voor de mensen die niet zelf meevechten, maar wel de strijd faciliteren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
True maar toch is dit niet het meest efficiënte pad, serieus
Oh ja, dat geloof ik best. Zeker als burgers oorlog gaan voeren die nog nooit een wapen in handen hebben gehad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo gaat het serieus vaker dan gedacht volgens mijHoe vaak lees je wel niet dat in bijvoorbeeld Afghanistan een terrorist zichzelf per ongeluk prematuur opblaast? Denk je dat die mensen een gedegen opleiding hebben gehad met betrekking tot allerlei soorten explosieven en de bijbehorende electronica?
Dat zijn echt de beste!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo gaat het serieus vaker dan gedacht volgens mijHoe vaak lees je wel niet dat in bijvoorbeeld Afghanistan een terrorist zichzelf per ongeluk prematuur opblaast? Denk je dat die mensen een gedegen opleiding hebben gehad met betrekking tot allerlei soorten explosieven en de bijbehorende electronica?
Daarom ben ik ook zo blij met de USA waar iedere redneck een wapen kan/mag hebben. "It's in the constituuution y'all. It's mah riiiight!"quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja, dat geloof ik best. Zeker als burgers oorlog gaan voeren die nog nooit een wapen in handen hebben gehad.
Excuus van degene die vuurde: Ja he, sorry maar microsoft ondersteunde het pakket niet meer en er zit een cruciale fout in deze versie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou er een MS dos besturing opzitten of toch al windows 95?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
"En toen zag ik t verschil niet tussen een vrachtvliegtuig, een passagiersvliegtuig of Hello Kitty!"quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Excuus van degene die vuurde: Ja he, sorry maar microsoft ondersteunde het pakket niet meer en er zit een cruciale fout in deze versie.
Morgen naar de crossquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onmogelijk, er gebeurt nooit iets in het oosten, nu ook niet.
Kanker kittyquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"En toen zag ik t verschil niet tussen een vrachtvliegtuig, een passagiersvliegtuig of Hello Kitty!"
te makkelijk dit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Moet ik ophouden te praten in series?
Het zou me niks verbazen als uiteindelijk gezegd word dat het door verouderde equipment kwam en het onderscheid niet gemaakt kon worden tussen militaire of commerciële vliegtuigen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"En toen zag ik t verschil niet tussen een vrachtvliegtuig, een passagiersvliegtuig of Hello Kitty!"
Die zou je wel torpederen?quote:
Anders was het wel spuit 22quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Muts.
Spuit 11. En spuit leest maar half.
Dat wordt toch al gezegd?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als uiteindelijk gezegd word dat het door verouderde equipment kwam en het onderscheid niet gemaakt kon worden tussen militaire of commerciële vliegtuigen.
Ik zeg hoe meer spuit hoe beterquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders was het wel spuit 22
/slechte grapjes
Is dat zo? Dat heb ik gemist.quote:
FSB, ergo: collega van Putainquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:30 schreef stbabylon het volgende:
De twee leiders van Donetsk komen uit Moskou en één is een ex-FSB-er (ex...). De seperatisten, de rebellen, het zooitje ongeregeld, praat vrijwel geheel met een Moskou's accent en gebruikt technieken die worden getrained bij de special forces. Maar het zal allemaal wel toeval zijn
Het schijnt een BUK-systeem te zijn geweest, zo oud zijn die niet. Onderscheid maken kunnen ze al sinds begin jaren '60.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als uiteindelijk gezegd word dat het door verouderde equipment kwam en het onderscheid niet gemaakt kon worden tussen militaire of commerciële vliegtuigen.
"Je bent geslaagd, nu begint het echte werk! Oh, wacht...."quote:
Ja maar dat vinden die separatisten zelf dus niet dus moeten ze mij als leider nemen!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oorlog hoort ook helemaal niet efficient te zijn, oorlog dient winstgevend te zijn, voornamelijk voor de mensen die niet zelf meevechten, maar wel de strijd faciliteren.
Kolonel Rhubarbski!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dat vinden die separatisten zelf dus niet dus moeten ze mij als leider nemen!
En ik was al zo gelukkig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:36 schreef Belsezar het volgende:
Q is een stukje gelukkiger geworden
Paypal maakt bier bestellen mogelijk
Die hebben niks te willen, behalve meer vodka en schietpistooltjesspeelgoed en zulks.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar dat vinden die separatisten zelf dus niet dus moeten ze mij als leider nemen!
Enge puberale macho mannetjes uit de middeleeuwen. Dat lijken t. Vol testosteron en agressie. En da's niet zo erg, ware t niet dat ze dat speelgoed dus wel krijgenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die hebben niks te willen, behalve meer vodka en schietpistooltjesspeelgoed en zulks.
Oke prima. Ik ga niet dood van 1 minuut nieet fokken.quote:
Wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke prima. Ik ga niet dood van 1 minuut nieet fokken.
welgetrainde special forces...quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die hebben niks te willen, behalve meer vodka en schietpistooltjesspeelgoed en zulks.
Je kunt zelfs prima 6 tabs met topics openen en die minuut wel doorkomen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke prima. Ik ga niet dood van 1 minuut nieet fokken.
Verversen die zich niet meteen op zwartepietje zwart dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt zelfs prima 6 tabs met topics openen en die minuut wel doorkomen.
Dat inderdaad. Ik heb altijd het idee dat het figuren zijn die net slim genoeg zijn om te beseffen dat ze niet slim genoeg zijn om in een normale maatschappij mee te kunnen komen. Dan komt er een conflict langs en met een wapen in hun handen hebben ze eindelijk de kans om niet alleen een enorme berg frustratie eruit te gooien, ze hebben ook nog eens de kans om eindelijk wat macht in handen te hebben. "De hele wereld is tegen mij, maar ik heb een AK-47 en ben niet bang om hem te gebruiken, terwijl jullie elitaire figuren alleen maar alles uit willen praten en al bang worden als je alleen maar naar me kijkt."quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Enge puberale macho mannetjes uit de middeleeuwen. Dat lijken t. Vol testosteron en agressie. En da's niet zo erg, ware t niet dat ze dat speelgoed dus wel krijgen
Welke welgetrainde special forces?quote:
Denk dat frustratie en macht idd een paar sleutelwoorden zijn in deze ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik heb altijd het idee dat het figuren zijn die net slim genoeg zijn om te beseffen dat ze niet slim genoeg zijn om in een normale maatschappij mee te kunnen komen. Dan komt er een conflict langs en met een wapen in hun handen hebben ze eindelijk de kans om niet alleen een enorme berg frustratie eruit te gooien, ze hebben ook nog eens de kans om eindelijk wat macht in handen te hebben. "De hele wereld is tegen mij, maar ik heb een AK-47 en ben niet bang om hem te gebruiken, terwijl jullie elitaire figuren alleen maar alles uit willen praten en al bang worden als je alleen maar naar me kijkt."
Daar kun je heel lang over discussieren denk ik. Maar ik denk bijvoorbeeld dat het vechten tegen de nazi's tijdens WOII niet echt daaronder valt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk dat frustratie en macht idd een paar sleutelwoorden zijn in deze ja.
Is dat niet met elke oorlog trouwens?
Zou je wel kunnen posten? Of zouden ze de api ook uitzetten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt zelfs prima 6 tabs met topics openen en die minuut wel doorkomen.
Dat inderdaad en oorlogen op basis van geloof liggen denk ik ook wat anders.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar kun je heel lang over discussieren denk ik. Maar ik denk bijvoorbeeld dat het vechten tegen de nazi's tijdens WOII niet echt daaronder valt.
aapjes laten zich niet sturenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vroeger ging fok om de haverklap op 'zwart'. Wat werd er gerouwd in die tijd zeg!
die rebellen, zooitje ongeregeld, seperatisten, die special forces technieken gebruiken en met een moskousaccent praten. Die.quote:
Hadden ze dan niet even een radar en raketsysteem expert mee kunnen sturen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
die rebellen, zooitje ongeregeld, seperatisten, die special forces technieken gebruiken en met een moskousaccent praten. Die.
Je hebt zoiets als een aanvallende en verdedigende partij natuurlijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar kun je heel lang over discussieren denk ik. Maar ik denk bijvoorbeeld dat het vechten tegen de nazi's tijdens WOII niet echt daaronder valt.
Oh, die zullen er ongetwijfeld bijzitten, en best een aantal ook. Maar ik denk dat het grootste gedeelte nog altijd slecht getrainde en ongedisciplineerde apen zijn die zich helemaal de alpha male voelen met een wapen in de hand.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
die rebellen, zooitje ongeregeld, seperatisten, die special forces technieken gebruiken en met een moskousaccent praten. Die.
En als t vrouwen waren geweest dan hadden ze wel andere redenen en streken gehadquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, die zullen er ongetwijfeld bijzitten, en best een aantal ook. Maar ik denk dat het grootste gedeelte nog altijd slecht getrainde en ongedisciplineerde apen zijn die zich helemaal de alpha male voelen met een wapen in de hand.
Dan hadden ze zichzelf opgeblazen met zo'n dingquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als t vrouwen waren geweest dan hadden ze wel andere redenen en streken gehadAlpha Women!
En dan gezegd: Zij was t. Die dikke daar!quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan hadden ze zichzelf opgeblazen met zo'n ding.
Of, hihihih ik ben toch zo'n nerd met computers he hihihihihihquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan gezegd: Zij was t. Die dikke daar!
Misschien zit er tippex op de radar: Die bedoelde ik niet!quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of, hihihih ik ben toch zo'n nerd met computers he hihihihihih
Nou, dat wordt een hete strijd danquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als t vrouwen waren geweest dan hadden ze wel andere redenen en streken gehadAlpha Women!
Wat een chagrijnig klein bekkiequote:Op woensdag 23 juli 2014 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dat wordt een hete strijd dan![]()
[ afbeelding ]
Ja de vrouwelijk agenten daar zijn ook al zoquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dat wordt een hete strijd dan![]()
[ afbeelding ]
Alsof je hem omhoog krijgt bij haarquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Die mondhoeken scheuren uit als een soort van klauwzeer als ik daar met mijn vette tampeloerus in ga om tranen op haar gezicht te toveren via d'r huig!
Muts over de rest vd kop kan schelenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof je hem omhoog krijgt bij haar.
En de tieten dan?quote:
Nou nou, ik zal d'r koude oorlogje eens ff opwarmen dan!quote:
Zal wel een puur adminstratieve functie hebben. Secretaresse van zo'n dikke koude oorlog generaal met een borst vol medailles omdat hij nog nooit tot de goelag is veroordeeldquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nou, ik zal d'r koude oorlogje eens ff opwarmen dan!
Lijkt me lastig trouwens, zulke nagels in t leger
Ah, now comes the mokey out of the sleeve!quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Israelische soldate, done by me.
Ach, al jaren niet meer gesproken verder, kwam dr tegen op FBquote:
Israelisch en solda(a)t(e) is een beetje dubbelop he? Tenzij je orthodoxe chassidische hebt gebatst. But seems highly......unlikelyquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
We waren vrouwelijke soldaten aan het posten, niet zo mierenvolblaffen nuquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Israelisch en solda(a)t(e) is een beetje dubbelop he? Tenzij je orthodoxe chassidische hebt gebatst. But seems highly......unlikely
Het moest even, het moest even. I could not let go the chance to fuck some ants.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We waren vrouwelijke soldaten aan het posten, niet zo mierenvolblaffen nu.
Nou ok, voor deze ene keer danquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het moest even, het moest even. I could not let go the chance to fuck some ants.
Bij dit soort foto's moet ik altijd denken aan Buffalo Soldiers "War is Hell, but peace? Peace is boring"quote:
Beetje puntige knietjes...quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja, ze moeten daar allemaal het leger in, dus dan krijg je van dit soort semi-geile soldaatjesquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij dit soort foto's moet ik altijd denken aan Buffalo Soldiers "War is Hell, but peace? Peace is boring"
...het maakt in ieder geval duidelijk dat ze niet minderjarig was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Israelisch en solda(a)t(e) is een beetje dubbelop he? Tenzij je orthodoxe chassidische hebt gebatst. But seems highly......unlikely
Ach ja, ik moest toch wat op dat momentquote:
Ja ok, das natuurlijk wel begrijpelijk. Maar dit bijvoorbeeld ziet er meer uit als een schoolreisjequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ze moeten daar allemaal het leger in, dus dan krijg je van dit soort semi-geile soldaatjes.
Ach, als ze verder hun training maar volgenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja ok, das natuurlijk wel begrijpelijk. Maar dit bijvoorbeeld ziet er meer uit als een schoolreisje![]()
[ afbeelding ]
Ik zit je maar op te naaien, niks mis met haar knietjes hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik moest toch wat op dat moment.
Het was net uit met mijn ex en ik zal kansloos te zuipen op het terras, toen kwam ze met een vriendin naast me zitten, we raakten aan de praat, heb dr zo'n 2,5 dag in mijn huis gehad.
I knowquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit je maar op te naaien, niks mis met haar knietjes hoor.
Die mag mijn BUK-systeem wel bedienen!~quote:
Die mag zelf wel even BUKken bedoel je?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die mag mijn BUK-systeem wel bedienen!~
Dat ook!quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die mag zelf wel even BUKken bedoel je?.
Die wil je wel even special forcen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die mag mijn BUK-systeem wel bedienen!~
Prikken met mijn bajonet!quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die wil je wel even special forcen?
Idd, en daarom ben ik voor Israelquote:
Zou leuk zijn, op die manier je steun toezeggenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, en daarom ben ik voor Israel.
Nou ja, mede daarom.
Ach man, als je het verschil ziet met de gemiddelde stad gebouwd door "palestijnen" buiten die regio en je kijkt naar Tel Aviv, het is dag en nacht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, op die manier je steun toezeggen"Ja, jullie hebben helemaal gelijk, en jullie land had nooit binnengevallen mogen worden. Maar zij hebben lekkere wijven, dus het is ok!"
Dat komt waarschijnlijk omdat Gaza door de bombardementen geen straatverlichting meer heeftquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, als je het verschil ziet met de gemiddelde stad gebouwd door "palestijnen" buiten die regio en je kijkt naar Tel Aviv, het is dag en nacht.
Lezen, ik had het over buiten die regioquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat Gaza door de bombardementen geen straatverlichting meer heeft
twitter:marktraa twitterde op woensdag 23-07-2014 om 14:47:32Een akelig inkijkje in het 'brein' van een #mh17-complotdenker. Gepost op de dag van nationale rouw. http://t.co/n9ILXbJM4l reageer retweet
Neem het allemaal niet zo serieus johquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lezen, ik had het over buiten die regio. Gewone Arabische steden en dan dit :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
Ik neem het nooit serieus, ik vind het wel een boeiender onderwerp dan het vliegtuig als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neem het allemaal niet zo serieus johHet is een regio waar altijd gevochten is en het zal nog wel een paar generaties doorgaan.
Niet in NL natuurlijk, hier zijn het een handvol horkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:43 schreef Belsezar het volgende:
Al die mooie meiden, we hadden het leger in moeten gaan heren
Ja, ik denk een lekker ding spotten in de NL strijdmachten stukken moeilijk zal zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet in NL natuurlijk, hier zijn het een handvol horken.
Daar is het gewoon verplicht voor iedereen, dus ook de chicks.
Die zul je daar ook wel hebben, alleen die halen niet de eerste pagina op een google-images search naar "israelian military chicks"quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet in NL natuurlijk, hier zijn het een handvol horken.
Daar is het gewoon verplicht voor iedereen, dus ook de chicks.
Zal je gebeurenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, ik denk een lekker ding spotten in de NL strijdmachten stukken moeilijk zal zijn.
Ik had eigenlijk ook in dienst gemoeten in Brazilië maar omdat ik hier woon heb ik vrijstelling. Maar ik ben nog 6 jaar oproepbaar
Of in lichtblauw KLM-uniformquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal je gebeuren.
Ach, hier lopen de lekkere dingen nu gewoon over straat, zonder uniform.
Mwah, dat zijn vaak toch wat ouwe wijven bij de KLMquote:
Ik denk het niet, brazilianen zijn veelste relaxed om oorlog te voeren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal je gebeuren.
Ach, hier lopen de lekkere dingen nu gewoon over straat, zonder uniform.
Of de lekkerste zitten in first class.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat zijn vaak toch wat ouwe wijven bij de KLM.
Zouden mensen hun familieleden ook niet missen als ze in die koelcel lagen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zou zoiets nou serieus zijn? Kan ik me echt bijna niet voorstellen
twitter:marktraa twitterde op woensdag 23-07-2014 om 14:47:32Een akelig inkijkje in het 'brein' van een #mh17-complotdenker. Gepost op de dag van nationale rouw. http://t.co/n9ILXbJM4l reageer retweet
Ook nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Of de lekkerste zitten in first class.
Air France was laatste keer ook niet verkeerdquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook niet.
Ukraine Airlines, daar zaten echt alleen maar jonge lekkere wijven.
Lang niet allemaal hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat zijn vaak toch wat ouwe wijven bij de KLM.
Oke, en waar zijn dan de mensen die in de MH17 dan gebleven, als t de mensen van de eerdere MH warwen die in dat vliegtuig zaten? Er zijn toch wel degelijk mensen die die vlucht namenquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zou zoiets nou serieus zijn? Kan ik me echt bijna niet voorstellen
O wacht sorry. Nu is de minuut stilte geweest en is alles voorbijquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:58 schreef Cue_ het volgende:
Aah gezellig het gaat nog steeds over het vliegtuig
Nee hoor, maar hoopte dat de discussie hier wel ondertussen voorbij zou zijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:59 schreef Ang3l het volgende:
O wacht sorry. Nu is de minuut stilte geweest en is alles voorbij
Wat een fijne wereldquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:58 schreef HeatWave het volgende:
http://www.buzzfeed.com/r(...)ddly-satisfying?bffb
Voor de OCDérs onder ons, heaven.
Ja, die is voor sommige mensen echt niet te kijkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een fijne wereld
Er is ook die andere, met de OCD heel
Die taart *ril*
Dat hoop ik ook steeds met die iPhone/Android discussie. En nog vele anderequote:Op woensdag 23 juli 2014 17:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar hoopte dat de discussie hier wel ondertussen voorbij zou zijn
Wat een gedoe ook altijdquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Dat hoop ik ook steeds met die iPhone/Android discussie. En nog vele andereHelaas!
Ik kwam klaarquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:58 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Die trap is gaaf!quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik waardeer het zeerquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht, laat ik eens iets leuks posten.
Die army babes waren ook niet verkeerdquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht, laat ik eens iets leuks posten.
Ik vind de citroentjes en ijsblokjes in t glas fijn. The world makes sense.quote:
Ik was net op het Domplein waar zo'n 2000 mensen tien minuten geen woord zeiden. Enorm indrukwekkend. Ja, ik ben ook een jankwijf.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Oke, het laatste wat ik er vandaag over post (ook omdat ik zo ga en 's avonds niet fok). Massahysterie of gemeend meeleven terzijde, dit soort beelden vind ik toch wel echt bijzonder en geven me kippenvel en tranen. Dan maar een hypocriet jankwijf.
https://www.facebook.com/photo.php?v=679707182084640&fref=nf
lijkt wel of ze allemaal in t bad staan te pissenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Oke, het laatste wat ik er vandaag over post (ook omdat ik zo ga en 's avonds niet fok). Massahysterie of gemeend meeleven terzijde, dit soort beelden vind ik toch wel echt bijzonder en geven me kippenvel en tranen. Dan maar een hypocriet jankwijf.
https://www.facebook.com/photo.php?v=679707182084640&fref=nf
Dat is indrukwekkend ja. Maar dat zou ik ook vinden als ze het gewoon doen los van deze redenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:29 schreef Q. het volgende:
Ik was net op het Domplein waar zo'n 2000 mensen tien minuten geen woord zeiden. Enorm indrukwekkend. Ja, ik ben ook een jankwijf.
en was dat positief?quote:
Naah. Deze keer niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
bij 130.000 weer een nieuwe username?
Zelfs als ik niets zeg maak ik meer indruk dan jij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je leek opeens al zo slim. Dat was het dus.
Indruk, m'n reet! (pun intended)quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zelfs als ik niets zeg maak ik meer indruk dan jij.
Nee, want je was stilquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik morgenavond een tinderdate heb, op De valreep voor mijn vakantie?
gisteren ook al...quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:57 schreef Cue_ het volgende:
Wil ik wat betalen met Ideal.. ligt de Rabobank eruit
Wie wat waar hoe?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
Oho. Re stuurt alle nutters van dat feedback gemekker naar hier
Nee joh, naar Relatie SCquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
Welk feedback gemekker?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik dacht dat ie zei dat die thematisch isquote:
er is al dagen kliekjes gezeikquote:
Fixed!quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is al dagen jaren kliekjes gezeik
nog eens terug gelezen maar ze moeten echt naar hier blijkbaarquote:
Serieus ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog eens terug gelezen maar ze moeten echt naar hier blijkbaar
Door al dat gedoe jaren terug vind ik het nu vooral lachwekkendquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Want als een groepje uitgekotst wordt bij de ene SC, is het een goed idee om ze bij de andere erbij te zetten. History repeats enzo
Gewoon 5000 aparte SC's maken!quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Want als een groepje uitgekotst wordt bij de ene SC, is het een goed idee om ze bij de andere erbij te zetten. History repeats enzo
Ja, ik heb vakantie he? Ze kunnen ook echt niet zonder me.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:57 schreef Cue_ het volgende:
Wil ik wat betalen met Ideal.. ligt de Rabobank eruit
Neeeeee!quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog eens terug gelezen maar ze moeten echt naar hier blijkbaar
Alweeeeeeeeeeeeeeeeeeer spuit 33!quote:
Hey! Als ze knap, viriel. sexy en geil zijn... en mannelijk... wie zijn wij dan om ze te weigeren?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Geen idee hoe ze qua uiterlijk zijn, maar qua posting is het niets interessantsquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Hey! Als ze knap, viriel. sexy en geil zijn... en mannelijk... wie zijn wij dan om ze te weigeren?
With arms wide open, under the sunlight! Wlecome to this world, I'll show you everything. With arms wide open!
Het hoeven geen wonders te zijn, als ze maar kunnen stoten!quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze qua uiterlijk zijn, maar qua posting is het niets interessants
is dat besmettelijk? heb deze week ook veel last van linkerarm door fitnessquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:54 schreef Ang3l het volgende:
Ang3l gaat fitnessen sinds eeuwen. Meteen blessureM'n linkerarm gaat niet meer recht
Nou ja, even aankijken dan maar.
Geen idee, maar t doet behoorlijk pijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:25 schreef clevy het volgende:
[..]
is dat besmettelijk? heb deze week ook veel last van linkerarm door fitness
Cueski?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:25 schreef Cue_ het volgende:
Altijd handig als je iemand hoort praten over je,.. in het pools
Versta je Pools?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:25 schreef Cue_ het volgende:
Altijd handig als je iemand hoort praten over je,.. in het pools
Nop, ik verstond enkel m'n naamquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Versta je Pools?
Ik versta alleen "aspergesteken" en "uitkering" en "kraakje".
takquote:
Misschien kwam er -kewijf achteraan?quote:
als dat de naam van de jongedame is...quote:
Net zoals op fok ook op het werk onmisbaar, die Q.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik heb vakantie he? Ze kunnen ook echt niet zonder me.
En kurva niet?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:44 schreef clevy het volgende:
[..]
als dat de naam van de jongedame is...
enige poolse woorden die ik ken zijn tak, levo en bravo (ja, links, rechts)
dat is vast geen bier.. ah, nog een : 'pivo'quote:
O ja, verrek, ik ken pools!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:58 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is vast geen bier.. ah, nog een : 'pivo'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |