Ik vind het wel sneu voor je dat je handicap je vermogens de quote knop te vinden aantast.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:14 schreef remi1986 het volgende:
en dan heb ik een steekje los? Het kan altijd erger denk ik dan maar
je zit toch in hetzelfde topic ... we zijn toch nog niet helemaal mongool of wel danquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu voor je dat je handicap je vermogens de quote knop te vinden aantast.
Dat vraag ik me bij jou dan nog maar af.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je zit toch in hetzelfde topic ... we zijn toch nog niet helemaal mongool of wel dan
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je zit toch in hetzelfde topic ... we zijn toch nog niet helemaal mongool of wel dan
vind ik toch wel mooi, dat ik jou al tijdje daarmee bezig hou.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij jou dan nog maar af.
speciaal voor je vaderquote:
PADUM TSJSJSJquote:
Hehehquote:
Dit.quote:
Oh? niks van gezien danquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij was toch een tijdje weg of wat meer op de achtergrond getreden? Wat een minkukel
Wat is dat toch met users die constant negatieve feedback krijgen op alles wat ze zeggen en dan toch blijven hangenquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? niks van gezien dan![]()
Denk ik.
Hij is in elk geval nog te veel aanwezig jammer genoeg
Ik denk gewoon dat die users zo triest irl zijn dat ze leven van (negatieve) aandacht, zelfs aandacht via internetquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is dat toch met users die constant negatieve feedback krijgen op alles wat ze zeggen en dan toch blijven hangen
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat die users zo triest irl zijn dat ze leven van (negatieve) aandacht, zelfs aandacht via internet
En dan te bedenken dat dat de snelste zaadjes waren![]()
Ja, waarschijnlijk dezelfde maar dan onder een andere naam.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er zal binnenkort toch wel een nieuw figuur opstaan?
Heeft Nikonlover al een kloontje?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk dezelfde maar dan onder een andere naam.
Vast welquote:
Spook500 geloof ik.quote:
Ik wou dit serieus ook zeggenquote:
Nieuwe user die al met bekende FOK!-termen smijt en daarnaast gewoon hetzelfde gedrag vertoont. Vrouwenicoontje. Ja, dat is Nikonloverquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wou dit serieus ook zeggenmaar wist dit niet zeker.
Vertel ons alles.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hehehja pff.. Deze stad sloopt je haha. Vannacht helemaal deraf gegaan..
Canadeze vrouwen
Dat viel mij ook al op jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nieuwe user die al met bekende FOK!-termen smijt en daarnaast gewoon hetzelfde gedrag vertoont. Vrouwenicoontje. Ja, dat is Nikonlover
pls noquote:
Bedankt voor je Up!date. hahaha Up! ;pquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:22 schreef Salatrel het volgende:
Blij dat ik niet hoef te werken. Zit lekker een long way round marathon te kijken. En heb mij afgesloten van televisiekanalen en facebook
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
Vliegtuig is neergeschoten door CNN om nieuws te genereren tijdens komkommertijd
hahaha date.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt voor je Up!date. hahaha Up! ;p
Ik vind het heel erg allemaal maar dit is werkelijk wel het toppunt van kansloosheid. Als dit nu afgelopen vrijdag was geweest maar nu zijn we bijna een week verder...quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
FP nu tho
13:17 Molens in rouwstand voor slachtoffers vliegramp
13:14 Spijt Broertjes over opmerking dochter Poetin
13:12 Pretparken leggen attracties stil
13:08 Rechtbanken schorsen zittingen om vliegramp
13:05 KNVB wil wachten met discussie over WK in Rusland
12:59 Ook treinen een minuut stilgezet
11:48 'Minuut stilte niet op vluchtstrook'
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt voor je Up!date. hahaha Up! ;p
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hehehja pff.. Deze stad sloopt je haha. Vannacht helemaal deraf gegaan..
Canadeze vrouwen
Vanwaar dat sarcasme, snijd je string soms in je bilnaad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha zo cool dat je zo onverschillig bent.
echt heh 300 mensen dood al dat hypocriete gedoe bah zeg hee mensenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:28 schreef Salatrel het volgende:
Hypocriete gedoe met dat herdenken krijg je toch een slappe zak van
Huh? Ik vind het gewoon super cool, wauw.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vanwaar dat sarcasme, snijd je string soms in je bilnaad.
Is voor de nabestaanden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:28 schreef Salatrel het volgende:
niet alleen een slappe zakquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:28 schreef Salatrel het volgende:
hahaahhahhahaha ;pquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Huh? Ik vind het gewoon super cool, wauw.
Die actrice wie is dat ook alweer? vind haar wel cool.quote:
Ja, het draait wel wat door...quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg allemaal maar dit is werkelijk wel het toppunt van kansloosheid. Als dit nu afgelopen vrijdag was geweest maar nu zijn we bijna een week verder...
quote:
Kristen Wiig van SNL (en Bridesmaids)quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die actrice wie is dat ook alweer? vind haar wel cool.
Oja van SNLquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kristen Wiig van SNL (en Bridesmaids)
Je weet haar naam niet eens, laat staan of ze tof is. Godverdomme man.quote:
Oh ik heb een shirt met dit eropquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
Heb er speciaal zwart T-shirt voor aangetrokken.
Lijkt me vrij zwaar zo'n t-shirt met een vliegtuig en een vlag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik heb een shirt met dit erop
[ afbeelding ]
Eigen design? Zou er nog een mooie tekst opzetten of zo om het compleet te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik heb een shirt met dit erop
[ afbeelding ]
17-07-2014 never forgetquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eigen design? Zou er nog een mooie tekst opzetten of zo om het compleet te maken.
Was inderdaad verdomd lekkere salade die 17e juli.quote:
Pas, wat is het, anderhalf jaar.quote:
ben ook tijd weggeweestquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pas, wat is het, anderhalf jaar.
hij zegt net nog dat ie een zwart shirt heeft aangetrokken...quote:
Verbroedert zo lekker 't land.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:51 schreef remi1986 het volgende:
ja maak er een knutsel en spelletjesmiddag van
Doe niet zo rebels. Wat is een minuutje nou?quote:
Nou ja, dat is relatief. Een minuut een oud wijf beffen kan best lang duren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe niet zo rebels. Wat is een minuutje nou?
hahahahhahahaaquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, dat is relatief. Een minuut een oud wijf beffen kan best lang duren.
JOngeee ik kan toch wel mensen 'kennen' zonder hun naam te weten toch gvd joh klaploper ludoquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je weet haar naam niet eens, laat staan of ze tof is. Godverdomme man.
wat betekent mfw? mwf ken ik wel.quote:
Dankquote:
Vraag ik me af hoe je jezelf ooit in zo'n situatie maneuvreren kunt?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, dat is relatief. Een minuut een oud wijf beffen kan best lang duren.
Jonge, dat zijn dan slechts vermoedens dat ze tof is én dat zei je niet. Vuil stuk vreten dat ge er zeit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JOngeee ik kan toch wel mensen 'kennen' zonder hun naam te weten toch gvd joh klaploper ludo
Het was hypothetisch en kan het me zo voorstellen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vraag ik me af hoe je jezelf ooit in zo'n situatie maneuvreren kunt?
Hebben wel veel tijd het een beetje schoon te houden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was hypothetisch en kan het me zo voorstellen.
Rozen zijn rood, je hoerenmoeder is blauw. Kijk me aan brilsmurf, wats met jou.quote:
Rozen zijn roodquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, je hoerenmoeder is blauw. Kijk me aan brilsmurf, wats met jou.
Niet!!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vraag ik me af hoe je jezelf ooit in zo'n situatie maneuvreren kunt?
[..]
Jonge, dat zijn dan slechts vermoedens dat ze tof is én dat zei je niet. Vuil stuk vreten dat ge er zeit.
Weet je, ik kan er niet mee zitten. Dood is net als leven maar dan zonder al die poespas.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Blanken zijn wit
Negers zijn zwart
Jij hebt alvleesklierkanker
[..]
Niet!!
Nietttt!!
Ik vind haar leuk, ja!
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je, ik kan er niet mee zitten. Dood is net als leven maar dan zonder al die poespas.
Kan mijn bronnen niet prijsgeven.quote:
Snap ik, jammer. Was benieuwd naar de feiten des levens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan mijn bronnen niet prijsgeven.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Veer eet vandaag alleen maar rauw vlees, want het is Dag van nationale rouw.
En luistert naar Rouwwen Hèze.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
in vliegtuigmodus zetten¿ dalijk crashed tiequote:
http://www.nu.nl/buitenland/3835604/meer-dan-veertig-doden-vliegtuigongeluk-in-taiwan.htmlquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:18 schreef chroestjov het volgende:
Wel spannend zo'n dag van nationale rouw.
Sick, maar vooralsnog wel de veiligste manier van transport lijkt me.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenland/3835604/meer-dan-veertig-doden-vliegtuigongeluk-in-taiwan.html
Jetzt geht loss, again. Just got in. Al 50 doden bevestigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
Leukseptember voor het eerst vliegen. Ik kijk er naar uit
Voor het eerst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat?
Je gaat me niet vertellen dat je in de gym hangt tegenwoordig?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:36 schreef Gridlok het volgende:
Meisje op crosstrainer met een tablet, was kook programma's aan het kijken
Er zou een Maslow pyramid moeten zijn met levels van highnessquote:
Ja puur statistisch gezien wel. Doden per afgelegde kilometer zeg maar. Ben liever betrokken bij een auto-ongeluk dan een vliegtuig crash.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sick, maar vooralsnog wel de veiligste manier van transport lijkt me.
3 maanden nu +/-quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat je in de gym hangt tegenwoordig?
Haha ga die maken met je photosjop skeelzquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Er zou een Maslow pyramid moeten zijn met levels van highness.
Maar per rit niet lijkt me, er zijn dagelijks miljoenen autorittenquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja puur statistisch gezien wel. Doden per afgelegde kilometer zeg maar. Ben liever betrokken bij een auto-ongeluk dan een vliegtuig crash.
Dus én gestopt met smoken én in de gym?quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sick, maar vooralsnog wel de veiligste manier van transport lijkt me.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
Leukseptember voor het eerst vliegen. Ik kijk er naar uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Haha.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Ja, in een vliegend voertuig dan.quote:
Zo de Vesuvius in.quote:
Nee man, heb die shit nodig om mijn leven dragelijk te maken, wel een stuk minder tho.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dus én gestopt met smoken én in de gym?
Soms wel, bij hoge golven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, dat was al duidelijk hè. Of vlieg jij met een varend voertuig?
Hoezo nooit eerder dan?
Ja, hoop het echtquote:
Nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
Waren jullie ook een beetje angstig dat er iets zou gebeuren? Iets naars?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
Hele bedrijf moest naar de kantine om 1 min stilte te houdengaat mij net iets te ver tho.
Was weer geregeld door zo'n directiesecretaressequote:
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was weer geregeld door zo'n directiesecretaresse
Dat. Je had ook de mensen hier moeten zienquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.![]()
![]()
Laat iedereen het gewoon voor zichzelf beslissen.
Hehe.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat. Je had ook de mensen hier moeten zien
"Waarom zou ik dat willen delen met mijn collega's?"_O-
Ik vind het te traag gaanquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wel fucking indrukwekkend man, dat dragen van al die kisten naar die lijkenwagens. Kippenvel.
Mja dan is er taart dus dat is een schrale troostquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.Zal vast ook erg gezellig zijn als er iemand jarig is.
Tis een ceremonie, geen assemblage werk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het te traag gaanNet robots
Ik hou daar zo niet van en dan 'moet' je toch.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja dan is er taart dus dat is een schrale troost
U must be kiddin' me.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tis een ceremonie, geen assemblage werk.
Ik hou nergens van wat moet, maar ja zo werkt die leventjuh vaakquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hou daar zo niet van en dan 'moet' je toch.
Vas had liever een efficiëntere, Oekraïense afhandeling.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tis een ceremonie, geen assemblage werk.
Wat een stereotypequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet! voor een normale suri gaan dingen al snel veel te gehaast
Doe normaal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vas had liever een efficiëntere, Oekraïense afhandeling.
Dat is Maxima.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:46 schreef chroestjov het volgende:
Doodse stilte op een pratende journaliste (waarschijnlijk) op de achtergrond na.
Echt he, en nu terug krabbelen ;s dat dit kan in nederland ;sssquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij moet normaal doen, met je 'ik vind het te traag gaan'.
In Argentinie zijn ze ook niet meer zo onder de indruk van mensen die uit de lucht komen vallen.quote:
Meende dat ook te horen ja. Of dat geschreeuw en gehuil toen die eerste kist eruit kwamquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:46 schreef chroestjov het volgende:
Doodse stilte op een pratende journaliste (waarschijnlijk) op de achtergrond na.
Waarom?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
In Argentinie zijn ze ook niet meer zo onder de indruk van mensen die uit de lucht komen vallen.
Herkenbaar, in a way. Denk de agressieve erotische manier van lichamelijke communicatie icm haar stemquote:
Wtf, ze komt over alsof ze mentaal 6 jaar oud is. Beetje à la Kloontje.quote:
Kloontjequote:Op woensdag 23 juli 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wtf, ze komt over alsof ze mentaal 6 jaar oud is. Beetje à la Kloontje.
Haha zoiets ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
Herkenbaar, in a way. Denk de agressieve erotische manier van lichamelijke communicatie icm haar stem
Of jij, met je high standards ;squote:Op woensdag 23 juli 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent echt niet goed bij je appel als je dit aantrekkelijk vind in any kind of way.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent echt niet goed bij je appel als je dit aantrekkelijk vindt in any kind of way.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kloontje![]()
Heb ik dat verhaal al ooit verteld dat ik " Prins van de Dag " was @ Land van Ooit?
'99, mi gadoquote:Het Land van Ooit is in diepe rouw. De zwarte ridder, gespeeld door de Poolse stuntman Radek Kulon, is dood. In de nacht van zondag op maandag bezweek de 31-jarige acteur in het ziekenhuis aan zijn verwondingen die hij vrijdag opliep tijdens de laatste vechtscène van het riddertoernooi waarin hij dagelijks optrad.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ouwt-om-ridder.dhtml
quote:
Sorry hoor, dat ik gewoon totaal niet val op Chai-like average girls.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet eens wat anders nemen joh dan je 13 in een dozijn bubblebutt.
Ik luister het op een koptelefoon en ik hoorde gewoon wat ze allemaal zei, ze had het over Frans Timmermans.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Meende dat ook te horen ja. Of dat geschreeuw en gehuil toen die eerste kist eruit kwam.
Dit niet weten.quote:
Geen probleem joh, excuses aanvaard. Ieder zijn ding toch mimangquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, dat ik gewoon totaal niet val op Chai-like average girls.
was in groep 2 van basisschool, was een soort van afval race waar je opdrachten moest doen & shit, weet de laatste opdracht nog. Had een dikke face-off met een of andere random nerd, kregen allebei een beschuitje, moest je opeten en diegene die als eerste kon fluiten wonquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nee.
Eén van de keren dat ik erheen was gegaan was er een week daarna een ridder overleden tijdens zo'n gevecht in die arena.
Alleen omdat ze blank is, vuile racist.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, dat ik gewoon totaal niet val op Chai-like average girls.
[ afbeelding ]
Fuck off man, ze is kk lelijk.
Nee, haar stuitend gebrek aan swag i.c.m. een bek alsof ze een beroerte heeft gehad = definitieve afnapper.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk maar eens een show van haar... denk dat je dan op sommige momenten best aroused kan zijn
Die detailsquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
was in groep 2 van basisschool, was een soort van afval race waar je opdrachten moest doen & shit, weet de laatste opdracht nog. Had een dikke face-off met een of andere random nerd, kregen allebei een beschuitje, moest je opeten en diegene die als eerste kon fluiten won.
Daarna mocht ik mee naar dat kasteel, werd geridderd door een of andere infantiele zak met een zwaard, en ik kreeg een doosje ( MET NIKS ERIN ) wat ze erbij vertelde was " als je ooit droevig bent moest je dat doosje open maken en dan zou de kus van de prinses die in dat doosje zat je blij maken ". That day, magic died for me.
Haha I like it, vrouwen met humor > vrouwen met tanned bubblebutt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk maar eens een show van haar... denk dat je dan op sommige momenten best aroused kan zijn
Haha die serie, alleen maar leugens, fucking paard dat niet terug praatte tegen je, all these lies. Heb volgens mij nog ergens foto's van die dag, full Henry the fifth attire aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die details. Vond de serie op TV altijd veel vetter dan het park zelf, Drievliet was mijn favo park
.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha I like it, vrouwen met humor > vrouwen met tanned bubblebutt.
HAHA, gear allesquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha die serie, alleen maar leugens, fucking paard dat niet terug praatte tegen je, all these lies. Heb volgens mij nog ergens foto's van die dag, full Henry the fifth attire aan.
Drievliet ben ik nog nooit geweest, bestaat dat überhaupt nog?
I know dat feel, durfde vroeger ook nooit in achtbanen. Was toen met familie naar een of andere moffrikaans pretpark, vuile huichelaars trickte me een achtbaan in, zeiden dat het een gewone attractie was, maar was zo'n indoors achtbaan, kon dus ook niet meer terug omdat er een horde duitsters in die rij stond. Kwam eruit fucking happy sinds dien altijd achtbanen gedaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
HAHA, gear alles![]()
!
Ja volgens mij wel, moest niks van achtbanen hebben, dus er waren genoeg alternatieven daar.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Al had ze de humor van een plak runderrookvlees, boeiend.
Meldpunt huiselijk geweld is hier niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:18 schreef niels0 het volgende:
Meldt zich. Ik had net een telefoongesprek met een vrouw over 'r kind.
Gisteren ook al, een andere vrouw of hoe moet ik het noemen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meldpunt huiselijk geweld is hier niet.
Sexlijn?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gisteren ook al, een andere vrouw of hoe moet ik het noemen.
Ooit dacht ik ook zo over mannen, maar de neiging om hem een stomp in zijn prachtige gezicht te geven werd met elke uiting van zijn gebrek aan humor sterkerquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Al had ze de humor van een plak runderrookvlees, boeiend.
terwijl iedereen bij jouw blijken van leuke humor liefdevol over je vlassige snorretje wil strijkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ooit dacht ik ook zo over mannen, maar de neiging om hem een stomp in zijn prachtige gezicht te geven werd met elke uiting van zijn gebrek aan humor sterker
Neeh, in het wild zegmaar. Die van gister had tattoos tot in 'r gezicht.quote:
Ik weet niet zeker of dit een Turkengrapje is of dat je denkt dat ik een man benquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
terwijl iedereen bij jouw blijken van leuke humor liefdevos over je vlassige snorretje wil strijken
Sprekend idd, vooral die laatste twee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
HAHAHAH KRIO LIJKT OP SWIZZ BEATZ, DJ DRAMA, MR. POTATOEHEAD ÉN SEMAFOOR![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is juist de grap, trut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
full stops and exclamation marks
turkengrapquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dit een Turkengrapje is of dat je denkt dat ik een man ben
Het leven laten door een stuntshow in het Land van fucking Ooit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Nee.
Eén van de keren dat ik erheen was gegaan was er een week daarna een ridder overleden tijdens zo'n gevecht in die arena.
[..]
'99, mi gado.
De middeleeuwen nog meegemaakt, damn, you old.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt Jezus nog gedapped.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:35 schreef krioro het volgende:
[..]
De middeleeuwen nog meegemaakt, damn, you old.
Definieer geforceerd, zie bijna nergens geforceerd gedrag.quote:
Kanquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij was toch een tijdje weg of wat meer op de achtergrond getreden? Wat een minkukel
Haten op mensen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? niks van gezien dan![]()
Denk ik.
Hij is in elk geval nog te veel aanwezig jammer genoeg
Misschien zijn het users die wel een mening hebben en daarover durven uit te komen ipv saai iedereen elke dag bashen en flamen om persoonlijke eigen redenen en lullen met mensen die je wel mag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is dat toch met users die constant negatieve feedback krijgen op alles wat ze zeggen en dan toch blijven hangen
Denk dat een Spongeboss het er daar niet om doet, verre van.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat die users zo triest irl zijn dat ze leven van (negatieve) aandacht, zelfs aandacht via internet
En dan te bedenken dat dat de snelste zaadjes waren![]()
De titel van professor komt voor de doctor titelquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Definieer geforceerd, zie bijna nergens geforceerd gedrag.
[..]
Kan
[..]
Haten op mensen.
[..]
Misschien zijn het users die wel een mening hebben en daarover durven uit te komen ipv saai iedereen elke dag bashen en flamen om persoonlijke eigen redenen en lullen met mensen die je wel mag.
Persoonlijk vind ik het eerste beter dan het tweede op lullen met mensen je wel mag na.
[..]
Denk dat een Spongeboss het er daar niet om doet, verre van.
Spongeboss heeft gewoon zijn eigen door sommige gezien als een aparte mening of trolls en sommige vinden het leuk om hem te bashen op zeer ongrappige wijzes of hem proberen te kwetsen omdat ze hem niet mogen immers is hij anders.
Met vriendelijke groet,
Dr. Prof. Psycholoog. Adil Nibou (erkens WA KLB SC psycholoog)
Eerder gehoord, kan geen neuk vinden om te geven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De titel van professor komt voor de doctor titel
Enigste.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:40 schreef wickedmen het volgende:
Enigste verschil is dat ik niet op mensen haat en doen alsof ze erg minderwaardig zijn.
Wij ook niet, doei.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:42 schreef wickedmen het volgende:
Nog steeds geen neuk gevonden om te geven.
Dat contrast ook, zo'n respectvolle, professionele operatie vs. lompe behandeling van ongewassen barbaren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:45 schreef Chloroform het volgende:
Lijkt me wel indrukwekkend als al die 40 lijkwagens straks onder begeleiding als enige over de snelweg rijden.
Huh?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat contrast ook, zo'n respectvolle, professionele operatie vs. lompe behandeling van ongewassen barbaren.
Kut Moslims.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat contrast ook, zo'n respectvolle, professionele operatie vs. lompe behandeling van ongewassen barbaren.
Dit is Drenthe ja. Hij heeft zijn baard rood geverfd om zo in de '' picture '' te komen bij clubs. De niggakapper heeft hij nog niet gevondenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mi conjo mi papi, is dat Drenthe? Hij heeft z'n niggakapper gevonden in Vladikavkaz zie ik.
Ja, waar doel je nou op? Op hoe de lichamen op de rampplek zijn behandeld?quote:
Wat anders, hoe de kalveren in het weiland ernaast worden gemolken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, waar doel je nou op? Op hoe de lichamen op de rampplek zijn behandeld?
Als dat echt Drenthe is en dat echt zo is (waar ik niet vanuit ga) dan heeft dat juist een domme tegengesteld effect.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:54 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit is Drenthe ja. Hij heeft zijn baard rood geverfd om zo in de '' picture '' te komen bij clubs. De niggakapper heeft hij nog niet gevonden
Hij heeft een shirtje van Reading aan dus ik denk niet zijn zoektocht in Vladikavkaz erg succesvol was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mi conjo mi papi, is dat Drenthe? Hij heeft z'n niggakapper gevonden in Vladikavkaz zie ik.
Het had een anti-leger opmerking kunnen zijn, over de mensen die die kisten dragen. Dat heb ik namelijk ook al voorbij zien komen. Snap niet hoe je daarover kunt zeiken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat anders, hoe de kalveren in het weiland ernaast worden gemolken?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-nieuw-seizoen.dhtmlquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als dat echt Drenthe is en dat echt zo is (waar ik niet vanuit ga) dan heeft dat juist een domme tegengesteld effect.
Eerlijk wie wilt die gast nou zo.
Geen idee, ik zou er een Jambers docu over maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:06 schreef JenHermes het volgende:
Royston Drenthe is echt een beetje de weg kwijt aan het raken. Hoe kan het in godsnaam dat een voetballer met zoveel potentie(want dat had hij bij Feyenoord) zo op het verkeerde pad komen?
Wat een droplulletje is die jochie toch ookquote:
ja tochquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha I like it, vrouwen met humor > vrouwen met tanned bubblebutt.
Wel hard dit naar chai toequote:Op woensdag 23 juli 2014 17:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, haar stuitend gebrek aan swag i.c.m. een bek alsof ze een beroerte heeft gehad = definitieve afnapper.
[..]
Die details. Vond de serie op TV altijd veel vetter dan het park zelf, Drievliet was mijn favo park
.
Of dat er nu keihard een zwarte swift door die stoet knaltquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:45 schreef Chloroform het volgende:
Lijkt me wel indrukwekkend als al die 40 lijkwagens straks onder begeleiding als enige over de snelweg rijden.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of dat er nu keihard een zwarte swift door die stoet knalt
Die gast was dat jaren geleden al hoor, jen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:06 schreef JenHermes het volgende:
Royston Drenthe is echt een beetje de weg kwijt aan het raken. Hoe kan het in godsnaam dat een voetballer met zoveel potentie(want dat had hij bij Feyenoord) zo op het verkeerde pad komen?
Wat ben jij ook een lompe knol hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een lompe knol hè.
Dude ga srs even janken manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Alsof ik dat snap. Heb nooit gevlogenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Relax pik, ik gooide er nog even een (poging tot) extra slechte grap bij.
Is toch niet zo raar? Ik heb ook nog nooit gevlogen.quote:
Dat zou wel betekenen dat 2NutZ al zijn 'levenservaring' daadwerkelijk baseert op dingen die 'ie op z'n zolderkamer meemaakt heh.quote:
Oh ja, als je nog nooit in een vliegtuig gezeten hebt kun je geen levenservaring hebben, dat was ik even vergeten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat zou wel betekenen dat 2NutZ al zijn 'levenservaring' daadwerkelijk baseert op dingen die 'ie op z'n zolderkamer meemaakt heh.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een lompe knol hè.
Dat zijn dezelfde mensen die in de bios klappen als de film is afgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat zou wel betekenen dat 2NutZ al zijn 'levenservaring' daadwerkelijk baseert op dingen die 'ie op z'n zolderkamer meemaakt heh.
Haha ja alles is een leugen ;pquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken. En dat stilstaan op de andere rijbaan. Vieze marktplaatsersquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:38 schreef Chloroform het volgende:
Overigens vond ik het wel lomp dat er mensen gewoon op de snelweg zijn gaan staan. Blijf lekker achter die vangrail. Kom op man.
wow :s :s het ging zo goed vandaagquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja alles is een leugen ;p
Maar je moet hebben gevlogen om wat te weten des levens, idd.
Heb ook geen zolder.
Slechts in functie van het grapje.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, als je nog nooit in een vliegtuig gezeten hebt kun je geen levenservaring hebben, dat was ik even vergeten.
Dat stilstaan snap ik nog wel, gewoon beetje medeleven tonen als er aan de andere kant 40 lijkwagens voorbij rijden. Dat vind ik persoonlijk niet zo raar. Maar dat mensen bijna op de rijbaan staan waar de colonne rijdt, vind ik onbegrijpelijk. Heb een beetje fatsoen man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken. En dat stilstaan op de andere rijbaan. Vieze marktplaatsers
Beetje de tendens in de samenleving heh, je moet er boven op staan, of dat nou op de snelweg is in eigen persoon of op het vliegveld in Charkov door middel van een camera, ik vind het allemaal wat onbegrijpelijk als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:42 schreef Chloroform het volgende:
Dat stilstaan snap ik nog wel, gewoon beetje medeleven tonen als er aan de andere kant 40 lijkwagens voorbij rijden. Dat vind ik persoonlijk niet zo raar. Maar dat mensen bijna op de rijbaan staan waar de colonne rijdt, vind ik onbegrijpelijk. Heb een beetje fatsoen man.
Rijkswaterstaat heeft expliciet afgeraden dit te doen. Dus ja, raar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat stilstaan snap ik nog wel, gewoon beetje medeleven tonen als er aan de andere kant 40 lijkwagens voorbij rijden. Dat vind ik persoonlijk niet zo raar. Maar dat mensen bijna op de rijbaan staan waar de colonne rijdt, vind ik onbegrijpelijk. Heb een beetje fatsoen man.
Echt van die mensen.quote:
Nog wel hoor. Foutje is zo gemaakt natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wow :s :s het ging zo goed vandaag
Ja maar goed, als al het verkeer ineens langzaam gaat rijden of stil gaat staan, dan moet je daar gewoon op anticiperen toch.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rijkswaterstaat heeft expliciet afgeraden dit te doen. Dus ja, raar.
Verkeersveiligheid alles.
[..]
Echt van die mensen.
[..]
Nog wel hoor. Foutje is zo gemaakt natuurlijk.
Ja zeker. Het gebeurd ook wel. En mensen verwachten het ook natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar goed, als al het verkeer ineens langzaam gaat rijden of stil gaat staan, dan moet je daar gewoon op anticiperen toch.
Haha gvdquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:54 schreef Gridlok het volgende:
Zag je dat groot stuk water bij Den Bosch dwc? Was onze standaard smokespot op donderdag.
Ja, vind ik ook. Vooral als je bedenkt dat die stoet eigenlijk 4/5 keer zo lang is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zeker. Het gebeurd ook wel. En mensen verwachten het ook natuurlijk.
Hetblijft indrukwekkend allemaal.
Heel eiland voor jezelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt nog nooit zoiets gezien. Hopelijk ook nooit weer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Vooral als je bedenkt dat die stoet eigenlijk 4/5 keer zo lang is.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heel eiland voor jezelf.poste jij deze laatst ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Haha jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
poste jij deze laatst ook?
[ afbeelding ]
ja dacht ik al toen ik hem hier wou zetten. Mooi diequote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:10 schreef Gridlok het volgende:
Hoe ik mijn relatie met chloro voorstel.
[ afbeelding ]
hahaquote:
Wat lief dat je daarover fantaseert.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:10 schreef Gridlok het volgende:
Hoe ik mijn relatie met chloro voorstel.
[ afbeelding ]
Laatste tijd fantaseer ik meer over 2nutz tho :$quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lief dat je daarover fantaseert.
Die zijn er volgens mij wel, in full HD.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef chroestjov het volgende:
Mooie beelden wel, soort Nederland van Boven.
Ze zouden wel nog wat meer van de omgeving moeten laten zien.
Doet me denken aan die Daquan meme.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
poste jij deze laatst ook?
[ afbeelding ]
Geeft niks, ik ook. :$quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Laatste tijd fantaseer ik meer over 2nutz tho :$
http://www.vpro.nl/nederland-van-boven/quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die zijn er volgens mij wel, in full HD.
Keer iets over gelezen dat het op Nederland 2 kwam ofzoiets.
Ja, het is een serie: http://www.vpro.nl/nederland-van-boven/quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die zijn er volgens mij wel, in full HD.
Keer iets over gelezen dat het op Nederland 2 kwam ofzoiets.
Niet heel erg mee gekregen maar die black humor shit is sws altijd vet mooiquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Daquan meme.
wowquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Laatste tijd fantaseer ik meer over 2nutz tho :$
Zo straks op de radio ook zo een.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef Chloroform het volgende:
God nu weer zo'n ouwe kut die over zichzelf moet vertellen dat zij die en die is verloren blabla, mensen die helemaal niet bij het ongeluk betrokken waren.
Mens, het gaat niet om jou.
Wow wow wowwww :squote:
Nee, ben wel toe aan wat genegenheid. :$quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lieg niet, jij denkt alleen maar aan die bekkensloper van krio ;s
Weet je op wie jij lijkt trouwensquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow wow wowwww :s
Is het de bril? Of mijn symmetrische wenkbrauwen?
Wow.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je op wie jij lijkt trouwens.
[ afbeelding ]
Vooral door die neusgaten van je.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als? Hoezo als?! Dude, je drinkt zoete wijn, Canei, bent bang voor achtbanen, je hebt meer hand- en gezichtscrèmes dan ik, durfde niet te vechten tegen Panzie.. Nigguh, you better get your nails done and your hair did cuz you a chick.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als ik een chick was zat ik nu te janken door die muziek op CNN/Ned 2.
nee manquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vage kennis van de buurjongen van een jeugdvriend van de achternicht van mijn buurman zat in dat vliegtuig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef Chloroform het volgende:
God nu weer zo'n ouwe kut die over zichzelf moet vertellen dat zij die en die is verloren blabla, mensen die helemaal niet bij het ongeluk betrokken waren.
Mens, het gaat niet om jou.
FB privilegesquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nee man
Neusgaten wel![]()
Had je pic van tli gezien btw?
Wow.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als? Hoezo als?! Dude, je drinkt zoete wijn, Canei, bent bang voor achtbanen, je hebt meer hand- en gezichtscrèmes dan ik, durfde niet te vechten tegen Panzie.. Nigguh, you better get your nails done and your hair did cuz you a chick.
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
you better get your nails done and your hair did
M'n reaction gif zei genoegquote:
#saladekkcondoekoeslowtrainquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vage kennis van de buurjongen van een jeugdvriend van de achternicht van mijn buurman zat in dat vliegtuig.
Het heeft me echt diep geraakt
Adder die je bent ;s die jongen laat zijn echte zelf zien en jij spuugt erop, walgelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als? Hoezo als?! Dude, je drinkt zoete wijn, Canei, bent bang voor achtbanen, je hebt meer hand- en gezichtscrèmes dan ik, durfde niet te vechten tegen Panzie.. Nigguh, you better get your nails done and your hair did cuz you a chick.
Ja doei, heb nog heel wat in te halen met al die shit die hij mij flikt altijd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Adder die je bent ;s die jongen laat zijn echte zelf zien en jij spuugt erop, walgelijk.
quoted directly from random Carry Slee boek.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, heb nog heel wat in te halen met al die shit die hij mij flikt altijd.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, heb nog heel wat in te halen met al die shit die hij mij flikt altijd.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |