Nee man, heb die shit nodig om mijn leven dragelijk te maken, wel een stuk minder tho.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dus én gestopt met smoken én in de gym?
Soms wel, bij hoge golven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, dat was al duidelijk hè. Of vlieg jij met een varend voertuig?
Hoezo nooit eerder dan?
Ja, hoop het echtquote:
Nee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
Waren jullie ook een beetje angstig dat er iets zou gebeuren? Iets naars?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
Hele bedrijf moest naar de kantine om 1 min stilte te houdengaat mij net iets te ver tho.
Was weer geregeld door zo'n directiesecretaressequote:
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was weer geregeld door zo'n directiesecretaresse
Dat. Je had ook de mensen hier moeten zienquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.![]()
![]()
Laat iedereen het gewoon voor zichzelf beslissen.
Hehe.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat. Je had ook de mensen hier moeten zien
"Waarom zou ik dat willen delen met mijn collega's?"_O-
Ik vind het te traag gaanquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wel fucking indrukwekkend man, dat dragen van al die kisten naar die lijkenwagens. Kippenvel.
Mja dan is er taart dus dat is een schrale troostquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.Zal vast ook erg gezellig zijn als er iemand jarig is.
Tis een ceremonie, geen assemblage werk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het te traag gaanNet robots
Ik hou daar zo niet van en dan 'moet' je toch.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja dan is er taart dus dat is een schrale troost
U must be kiddin' me.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tis een ceremonie, geen assemblage werk.
Ik hou nergens van wat moet, maar ja zo werkt die leventjuh vaakquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik hou daar zo niet van en dan 'moet' je toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |