Dat weet ik wel zeker. Ik weet niet of ze in Nederland werkt, maar anders heeft ze sowieso Nederlandse collega's en sowieso Nederlandse schoonfamilie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:40 schreef Buikboor het volgende:
Ik denk dat ze het al zwaar genoeg heeft hier nu en misschien zelf overweegt om op te stappen.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:47 schreef AlwaysConnected het volgende:
dat gaat echt nergens over?
zo kan je maxima ook het land uitflikkeren ivm haar vader
Of Beatrix.quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:47 schreef AlwaysConnected het volgende:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:47 schreef AlwaysConnected het volgende:
Thin line.quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:49 schreef IBAZ het volgende:
Dat een dwaas zulke ideeën heeft is al vreemd, meer een burgemeester?
Als je Pieter Broertjes bedoelt, ben ik het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:38 schreef Bonkers. het volgende:
En kaalscheren. En op een platte kar het dorp rondrijden.
Dat doet de Nederlandse overheid wel vaker met een antecedentenonderzoek.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:41 schreef TARDIS. het volgende:
Wie rekent er nou iemand af op de daden van familieleden.
Dat is niet direct als straf bedoeld natuurlijk. Al is het inderdaad karig als je een baan misloopt omdat je oom een misbaksel is of zo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat doet de Nederlandse overheid wel vaker met een antecedentenonderzoek.
Het uitzetten van de dochter van Putin is toch ook niet als straf maar als drukmiddel bedoeld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is niet direct als straf bedoeld natuurlijk. Al is het inderdaad karig als je een baan misloopt omdat je oom een misbaksel is of zo.
Ga jij het aan haar uitleggen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:25 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het uitzetten van de dochter van Putin is toch ook niet als straf maar als drukmiddel bedoeld.
http://www.metronieuws.nl(...)rZneb!ujsG4b1rlK2LU/quote:31 jaar lang was Broertjes loonslaaf totdat hij met een miljoen op zak vertrok bij de Volkskrant. In die 31 jaar bracht hij niet alleen zijn uitgeefconcern PCM naar de rand van de afgrond, maar kopieerde hij ook het concept 'magazine' van het AD en moest en zou hij een gratis krant lanceren genaamd DAG. Een beetje Japanner zou hem gelijk geven, niets mis met goed jatwerk, maar helaas kwam Broertjes niet verder dan slecht kopiëren. Ja, Pieter Broertjes belichaamt álles waar Nederland NIET voor staat: innovatietalent nul, ondernemerschap nul, integriteit nul en tolerantie cq liberalisme totaal afwezig. Gelukkig hoorde bij zijn exit-regeling de zachte landing die een PvdA- en koningshuisvazal betaamt: het burgemeesterschap van Hilversum.
En in die hoedanigheid bemoeit de gedachtepolitie Pieter Broertjes zich niet meer met wat mensen mogen schrijven, lezen en denken, maar is hij gepromoveerd. Burgers van zijn stad mogen ook dingen niet meer doen. Op 4 mei een Palestijnse Genocide herdenken is absoluut VERBODEN. Ergens heb ik de memo gemist dat doden herdenken verplicht is gesteld in Nederland in plaats van een vrije keuze. Eigen doden eerst, dat zijn de goede doden. Die met medewerking van de slechte Nederlanders de dood in zijn gejaagd - herdenken is zoiets als berouw na de zonde maar dit terzijde. Pieter Broertjes verplicht met zijn morele superioriteit burgers om zijn doden op zijn manier, zijn tijd en zijn plek te herdenken. Zoals het in een vrij land gaat.
Rest één vraag aan de moraalridder van het herdenken: mogen we Pim Fortuyn herdenken? Of moeten we Volkert dankbaar zijn dat hij ons verlost heeft van de man die premier van álle Nederlanders wilde worden? Wat me op het volgende brengt: aangezien die goede man zijn straf vandaag heeft uitgezeten, is het geen goed idee om hem woonruimte in Hilversum aan te bieden? Wellicht als buurman? Kunnen jullie borrelen en boompjes opzetten over wat wij mogen denken, vinden, lezen, schrijven, stemmen, kiezen. En herdenken.
Het is gewoon kinderachtig en dient geen enkel doel anders dan het ergeren van Putin. Als je dat kind nou oppakt en elke dag dat er geen medewerking verleent wordt een vinger toe stuurt dan praat je pas over een drukmiddel (gelukkig doen we daar niet aanquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:25 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het uitzetten van de dochter van Putin is toch ook niet als straf maar als drukmiddel bedoeld.
Met alle plezier. Oh oh, wat zal zij het zwaar hebben als ze niet welkom in Nederland is. Dan moet ze misschien wel in een landhuis in Rusland gaan wonen.quote:
Ga jij vrijwillig in een landhuis in Rusland wonen omdat ik zeg dat jij het land uit moet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Met alle plezier. Oh oh, wat zal zij het zwaar hebben als ze niet welkom in Nederland is. Dan moet ze misschien wel in een landhuis in Rusland gaan wonen.
Jahoor, ik heb Rusland altijd al een mooi land gevonden; alleen zijn er wat groeperingen en een regering daar die me niet aanstaan. Dat is hier niet veel anders.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:30 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ga jij vrijwillig in een landhuis in Rusland wonen omdat ik zeg dat jij het land uit moet.
En wat voor direct "doel" zal er worden bereikt als Frankrijk de verkoop van 2 gevechtschepen á 1,2 miljard niet door laat gaan? Daar wordt ook niemand beter van.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is gewoon kinderachtig en dient geen enkel doel anders dan het ergeren van Putin. Als je dat kind nou oppakt en elke dag dat er geen medewerking verleent wordt een vinger toe stuurt dan praat je pas over een drukmiddel (gelukkig doen we daar niet aan) . Die dochter het land uit zetten is gewoon kansloos.
Jammer dat het geschreven is door een nog grotere mongool dan Broertjes.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:26 schreef yvonne het volgende:
Pieter Broertjes
Volkskrant
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)rZneb!ujsG4b1rlK2LU/
En zo nog heeeeeeeeeeeel veel over de man.
Ebru Umarquote:Op 4 mei een Palestijnse Genocide herdenken is absoluut VERBODEN.
Bullshit, maar goed.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
Jammer dat het geschreven is door een nog grotere mongool dan Broertjes.
[..]
Ebru Umar
Het grote verschil is dat het ene gewoon de president persoonlijk pakt en het ander het land, minder persoonlijk en minder kinderachtig in ieder geval.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
En wat voor direct "doel" zal er worden bereikt als Frankrijk de verkoop van 2 gevechtschepen á 1,2 miljard niet door laat gaan? Daar wordt ook niemand beter van.
De president heeft zelf voor z'n functie gekozen, dus daar hoef je je niet al te veel zorgen over te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat het ene gewoon de president persoonlijk pakt en het ander het land, minder persoonlijk en minder kinderachtig in ieder geval.
Die dochter niet. Het is gewoon amateuristisch, politiek debiel en kinderachtig om die dochter het land uit te sturen als 'straf/pressiemiddel' voor Rusland.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
De president heeft zelf voor z'n functie gekozen, dus daar hoef je je niet al te veel zorgen over te maken.
Typisch Nederlands hoor. Stelletje schreeuwers bij elkaar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Die dochter niet. Het is gewoon amateuristisch, politiek debiel en kinderachtig om die dochter het land uit te sturen als 'straf/pressiemiddel' voor Rusland.
Wat maakt dat nou weer uit; dat is politiek altijd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Die dochter niet. Het is gewoon amateuristisch, politiek debiel en kinderachtig om die dochter het land uit te sturen als 'straf/pressiemiddel' voor Rusland.
Als ik hier in dit topic kijk dan valt het gelukkig wel mee. Bijna niemand is het ermee eens en vind die burgemeester een flapdrol.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:54 schreef Schurkenstaat het volgende:
[..]
Typisch Nederlands hoor. Stelletje schreeuwers bij elkaar.
En straks janken als iemand verhaal komt halen.
Oneens. Politiek is opportunistisch maar niet altijd amateuristisch, politiek debiel of kinderachtig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit; dat is politiek altijd.
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:47 schreef AlwaysConnected het volgende:
Waarom zou ze? Ze heeft natuurlijk niet de schuld aan het reilen en zeilen van haar vader.quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:40 schreef Buikboor het volgende:
Ik denk dat ze het al zwaar genoeg heeft hier nu en misschien zelf overweegt om op te stappen.
Omdat niet iedereen slim genoeg is om in te zien dat de dochter niet verantwoordelijk is voor het reilen en zeilen van haar vader.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waarom zou ze? Ze heeft natuurlijk niet de schuld aan het reilen en zeilen van haar vader.
Die vader van haar heeft vast wel wat fouten gemaakt, maar er is nog geen enkele zekerheid dat haar vader de hand gehad heeft in het MH17 ongeluk. Dat beslist Pieter Broertjes even voor het gemak.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waarom zou ze? Ze heeft natuurlijk niet de schuld aan het reilen en zeilen van haar vader.
Ik verwacht dat ze, gezien de positie van haar vader, wel beveiliging zal hebben. Altijd een paar ex-Spetsnaz in de buurt denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen slim genoeg is om in te zien dat de dochter niet verantwoordelijk is voor het reilen en zeilen van haar vader.
Die vrouw, en haar vriend, profiteren mee van het schurkenregime van Poetin. Die Nederlandse man van haar heeft een toppositie bij ik dacht Gazprom, zijn vijanden worden voor hem gearresteerd, ze hoeven zich echt niet zo onschuldig voor te doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Geef eens wat meer informatie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:17 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Die vrouw, en haar vriend, profiteren mee van het schurkenregime van Poetin. Die Nederlandse man van haar heeft een toppositie bij ik dacht Gazprom, zijn vijanden worden voor hem gearresteerd, ze hoeven zich echt niet zo onschuldig voor te doen.
Als dat aantoonbaar is dan is hij ongetwijfeld een van de mensen die last krijgen van de sancties die aangekondigd zijn. En anders blijft hij gewoon in de Krimwijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:17 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Die vrouw, en haar vriend, profiteren mee van het schurkenregime van Poetin. Die Nederlandse man van haar heeft een toppositie bij ik dacht Gazprom, zijn vijanden worden voor hem gearresteerd, ze hoeven zich echt niet zo onschuldig voor te doen.
Stond een tijdje terug een uitgebreid artikel op internet, Poetin betaalt alles voor hun en natuurlijk hun prachtige appartement in Voorschoten, ze liften gewoon mee op het geld wat Poetin zogenaamd verdient, en ze klagen niet, dat is ook duidelijk zo.quote:
De gemeente Hilversum heeft 86.574 inwoners (1 januari 2014, bron: CBS)quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:23 schreef Leipo666 het volgende:
mag ik opperen Broertjes het land uit te gooien?
Denk dat ik minimaal 80.000 Hilversummers achter me heb staan
Jeroen Staatsen, de burgemeester van Voorschoten, zal ook blij zijn met zijn collega in Hilversumquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Geef haar adres ook nog even vrij. Dan heb je de poppen al helemaal aan het dansen met een boze meute tokkies voor de deur.
Wat een mafketel zeg.
Ja inderdaad. Wat een waslap zeg. Dom populair gelul. Lekker op de emoties en het onderbuikje van een groot aantal tokkies populariteit proberen te verkrijgen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Jeroen Staatsen, de burgemeester van Voorschoten, zal ook blij zijn met zijn collega in Hilversum
Lijkt me ook bizar. Ga je daten met een Nederlandse, blijkt het de dochter van Pieter Broertjes te zijnquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:00 schreef Valerie. het volgende:
Lijkt me ook best bizar. Ga je daten met een Russin, blijkt het de dochter van Putin te zijn
Deden ze dat juist wat meer, emoties toelaten, het zou de connectie tussen de politiek en volk wellicht versterken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:21 schreef superniger het volgende:
Het zou hem sieren als hij gewoon opstapt na deze blunder. Iemand die zich laat leiden diir emoties is ongeschikt voor deze functie.
En wat moet er nu gebeuren volgens jou?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:21 schreef Taxandria het volgende:
Nogmaals, die mevrouw Poetin en haar Nederlandse vriend zitten daar te teren op crimineel geld, geld op misdadige wijze buit gemaakt door het regime van meneer-Poetin, kijkend naar de bedrijven waar haar Nederlandse echtgenoot werkt of heeft gewerkt, zijn deze twee personen echt niet zo onschuldig als sommige in dit topic beweren dus.
Wat ik denk, maar dat is een vermoeden, is dat deze burgemeester meer weet over de tegoeden van deze Nederlander en zijn echtgenote, dus wellicht hun tegoeden bevriezen, misschien zijn acties tot dusverre uitgesteld om de Russisch-Nederlandse betrekkingen niet te verhitten, maar dat maakt nu toch niet meer uit, gewoon optreden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
En wat moet er nu gebeuren volgens jou?
Het zijn net de Oranjes dus.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:21 schreef Taxandria het volgende:
Nogmaals, die mevrouw Poetin en haar Nederlandse vriend zitten daar te teren op crimineel geld, geld op misdadige wijze buit gemaakt door het regime van meneer-Poetin, kijkend naar de bedrijven waar haar Nederlandse echtgenoot werkt of heeft gewerkt, zijn deze twee personen echt niet zo onschuldig als sommige in dit topic beweren dus.
Gewoon optreden, zonder enig bewijsquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:25 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Wat ik denk, maar dat is een vermoeden, is dat deze burgemeester meer weet over de tegoeden van deze Nederlander en zijn echtgenote, dus wellicht hun tegoeden bevriezen, misschien zijn acties tot dusverre uitgesteld om de Russisch-Nederlandse betrekkingen niet te verhitten, maar dat maakt nu toch niet meer uit, gewoon optreden.
Dit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:47 schreef AlwaysConnected het volgende:
quote:
Zoals ik al zei denk ik dat ze dat bewijs wel degelijk hebben, maar niet durven, ivm consequenties handelsbetrekkingen, maar goed, dat is niet prioriteit 1 op dit moment.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Gewoon optreden, zonder enig bewijs
Die ene gek zal het vast niet lukken. De dochter van een van de machtigste mannen ter wereld heeft echt wel serieuze beveiliging.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Ben alleen bang voor die ene gek die een oog-om-oog actie wil uitvoeren.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:28 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Zoals ik al zei denk ik dat ze dat bewijs wel degelijk hebben, maar niet durven, ivm consequenties handelsbetrekkingen, maar goed, dat is niet prioriteit 1 op dit moment.
100% beveiliging of bescherming is niet mogelijk. Ook voor de dochter van ome vlad niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Die ene gek zal het vast niet lukken. De dochter van een van de machtigste mannen ter wereld heeft echt wel serieuze beveiliging.
Stel dat wij bewijzen hebben dat mevrouw Poetin en haar echtgenote over corrupt misdadig geld beschikken, en we zetten mevrouw Poetin uit of bevriezen haar tegoeden (desnoods een groot politieonderzoek), jij denkt dat meneer Poetin in Moskou dat gewoon laat gebeuren?!quote:
Ons koningshuis teert ook op crimineel geld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:21 schreef Taxandria het volgende:
Vast wel voldoende om een of andere randdebiel te pakken die zich geroepen voelt haar iets aan te doen na achterlijke uitspraken van iemand die nooit burgemeester had moeten worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
100% beveiliging of bescherming is niet mogelijk. Ook voor de dochter van ome vlad niet.
Tot nu toe zijn al aardig wat tegoeden van diverse vrienden van Poetin succesvol bevroren .quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:31 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Stel dat wij bewijzen hebben dat mevrouw Poetin en haar echtgenote over corrupt misdadig geld beschikken, en we zetten mevrouw Poetin uit of bevriezen haar tegoeden (desnoods een groot politieonderzoek), jij denkt dat meneer Poetin in Moskou dat gewoon laat gebeuren?!
Dat maakt Taxandria niet uit, want niet Poetinquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Ons koningshuis teert ook op crimineel geld.
En zijn dochter is andere koek, en die tegoeden van Poetins vrienden werden niet of nauwelijks bevroren voor de crisis in Oekraïne begon, dus wat dat betreft.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn al aardig wat tegoeden van diverse vrienden van Poetin succesvol bevroren .
Dat is mogelijk wellicht, alhoewel ik me afvraag waar het dan vandaan komt, maar toch denk ik dat dat wel meevalt deze jaren, bij Bernhard natuurlijk andere koek, zo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Ons koningshuis teert ook op crimineel geld.
Dus wat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:08 schreef Taxandria het volgende:
[..]
En zijn dochter is andere koek, en die tegoeden van Poetins vrienden werden niet of nauwelijks bevroren voor de crisis in Oekraïne begon, dus wat dat betreft.
Ah is dat het. Het is langer geleden, dan maakt het niet uit. Als we nog een paar jaar wachten, dan heb jij ook geen bezwaar meer tegen Putin's dochter en haar vriend.quote:[..]
Dat is mogelijk wellicht, alhoewel ik me afvraag waar het dan vandaan komt, maar toch denk ik dat dat wel meevalt deze jaren, bij Bernhard natuurlijk andere koek, zo.
Precies dat heb ik ook al eens eerder gelezen voordat de ellende met MH17 begon.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:21 schreef Taxandria het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |