twitter:treinreiziger twitterde op woensdag 23-07-2014 om 11:10:25Treinen staan toch minuut stil http://t.co/uyfPw1H9Sz reageer retweet
Ja, tijdens de dodenherdenking staan de treinen stil. Of internationale treinen dat ook doen weet ik niet, binnenlandse reizigers- en goederentreinen in ieder geval wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:45 schreef hhh38 het volgende:
Staan ze met dodenherdenking ieder jaar dan 2 minuten stil? Ik vind eigenlijk een beetje overdreven.
De mijne (915, 8:57 uit Breda) ging nog over de HSLquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:16 schreef greavy het volgende:
Wie heeft vanochtend de HSL gesloopt? ICd ging vanochtend vroeg weer een aantal keer via Dordrecht in beide richtingen
De prijs van een retour is jaren terug al aangepast naar de prijs van 2 enkele reizen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even een vraag ik maak vandaar een retour reisje met de trein. Normaal zou ik daar een retourtje voor kopen want dat was goedkoper dan twee enkele reizen. Nu moet ik verplicht met de ov kaart maar hoe krijg ik mijn retour korting dan?
Niet. Want dat is afgeschaft enzo. Want moeilijk. Je betaalt nu per enkele reis, volgens de tarieven die in de Reisplannert staan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even een vraag ik maak vandaar een retour reisje met de trein. Normaal zou ik daar een retourtje voor kopen want dat was goedkoper dan twee enkele reizen. Nu moet ik verplicht met de ov kaart maar hoe krijg ik mijn retour korting dan?
Toen reed men alweer over de HSL. Ging om de eerste 3 treinen per richting ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
De mijne (915, 8:57 uit Breda) ging nog over de HSL
Wat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bedankt voor de info dan trap ik hier zo een vuilnisbak kapot.
Vorig jaar en twee jaar geleden zat er ook al geen verschil meer in, in twee enkeltjes of een retourtje. Accepteer het, of ga lopenquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bedankt voor de info dan trap ik hier zo een vuilnisbak kapot.
Je moet mensen behandelen zo als ze jouw behandelen. Als ik naar Roosendaal wil moet ik nu ook al extra omreizen via Deventer door de verplichte ov omdat je anders via de syntus moet en meer moet betalen. Ben ze wel beu eigenlijk.quote:
Hebben ze niet in 1 keer verandert dacht ik, sowieso voor de introductie had je nog 40% korting op je retourreis. En in het begin van de ov kaart ook, daarom kocht ik nog altijd papieren retourtjes, vooral weekendretourtjes.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:32 schreef dcm360 het volgende:
Nog wel langer dan 2 jaar geleden, want dat was toch al voor de introductie van de chipkaart?
Klaag bij Syntus over de prijzen dan. Heeft verder ook weer totaal niet van doen met het afschaffen van het retourtje door de NS...quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet mensen behandelen zo als ze jouw behandelen. Als ik naar Roosendaal wil moet ik nu ook al extra omreizen via Deventer door de verplichte ov omdat je anders via de syntus moet en meer moet betalen. Ben ze wel beu eigenlijk.
Oh, dan is het in ieder geval consequent.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, tijdens de dodenherdenking staan de treinen stil. Of internationale treinen dat ook doen weet ik niet, binnenlandse reizigers- en goederentreinen in ieder geval wel.
Nee, is best een mooi moment, de trein gaat ook echt plat, dus alles is stil.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:45 schreef hhh38 het volgende:
Staan ze met dodenherdenking ieder jaar dan 2 minuten stil? Ik vind eigenlijk een beetje overdreven.
Reizen op saldo bij NS kan sinds oktober 2009, pas in 2011 was de retourkorting helemaal verdwenen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Hebben ze niet in 1 keer verandert dacht ik, sowieso voor de introductie had je nog 40% korting op je retourreis. En in het begin van de ov kaart ook, daarom kocht ik nog altijd papieren retourtjes, vooral weekendretourtjes.
Zo, wel zeven cent meer als je via Goor reist. Dat is inderdaad wel een bedrag om vernielingen voor aan te richtenquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet mensen behandelen zo als ze jouw behandelen. Als ik naar Roosendaal wil moet ik nu ook al extra omreizen via Deventer door de verplichte ov omdat je anders via de syntus moet en meer moet betalen. Ben ze wel beu eigenlijk.
Mooie plaat met een klaas die de met zijn treintje de wissels eens even flink ontroestquote:
Treinen die een hoop sporen oversteken zijn toch wel een beetje mijn favoriete platenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mooie plaat met een klaas die de met zijn treintje de wissels eens even flink ontroest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |