Wegens volstrekt onvoorzienbaar apocalyptisch noodweerquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar bij de eerste de beste bries ligt het hele land gewoon weer op zijn gat
Dat zou ook kunnen, misschien weet die user (even de naam kwijt) die bij Eurailscout werkt hoe dat zit?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij wordt ie geduwd door een dieselloc.
De paar keren dat ik hem zag zat er aan beide kanten zo'n Eurailscout meetmonster.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dit. Een D-loc sleept of duwt de mP-Jules of mP Jim af en toe over de dieselsporenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
https://www.flickr.com/photos/enricoschreurs/13450843143 Die?(=UST-96 met standaard aanhang Klmos'je)quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:12 schreef Monopoly het volgende:
Dan ben ik waarschijnlijk in de war met een ander meetvoertuig
Dag of 90?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe lang van tevoren kan ik TGV boeken?
Hmm. NU dusquote:
nee, de goedkoopste kaartjes zijn het goedkoopstequote:Op donderdag 24 juli 2014 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm. NU dusEn ik neem even aan dat zo vroeg mogelijk boeken het goedkoopst is?
Ja lekker, de stokbroodvretende mensheid zekerquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee, de goedkoopste kaartjes zijn het goedkoopstehangt alleen van de rest van de mensheid af of ze beschikbaar zijn
zoiets kan dus: http://home.kpn.nl/alfred(...)pril04-1/Jules05.htmquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:12 schreef Monopoly het volgende:
Dan ben ik waarschijnlijk in de war met een ander meetvoertuig
Hoe vroeger je boekt, hoe groter de kans dat je een Prem's (goedkoop, treinbinding, niet omwisselbaar, niet annuleerbaar) kunt bemachtigen. Voor zover ik weet start de verkoop 92 dagen voor vertrek (3 maanden).quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm. NU dusEn ik neem even aan dat zo vroeg mogelijk boeken het goedkoopst is?
Same here. Ik heb dus ook nog nooit in een Duplex gezeten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog HE LE MAAL NOOIT met de TGV gereisden ook bar weinig met de Thalys trouwens.
Ook via Capitaine Train?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoerige hoerezooi. Ik kan alleen maar kiezen om tickets in Frankrijk of Luxemburg op te halenvuile mongolen.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Terminaal gefaal all around. Krijg de pest ik zoek wel een stuntvlieger. Sterf TGV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |