SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk die ventilator op het podium!
[ Bericht 9% gewijzigd door Fopje op 23-07-2014 03:18:34 ]
Ik heb over minder dan 13 uur examen en zie sommige borden nu voor het eerstquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je bij ali je theorie hebt geleerd?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb over minder dan 13 uur examen en zie sommige borden nu voor het eerst.
Dank je, ik ben alvast blij dat mijn ouders betalenquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]lol, veel sterkte en succes morgen
Tss, hoop dat je je schuldig voelt als je zaktquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dank je, ik ben alvast blij dat mijn ouders betalen.
Whaha dat had ik ook wel alles in 1 keer gehaaldquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb over minder dan 13 uur examen en zie sommige borden nu voor het eerst.
Wat moest Asterix met de hamer van Thor.quote:
Bad cosplay.quote:Op woensdag 23 juli 2014 03:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat moest Asterix met de hamer van Thor.
Ik zal in mijn uiteenlegging geen rekening houden met de taalkundige blunder die aanwezig is in de TT. Want als ik die niet meereken, dan is het een buitengewoon interessante weerlegging van aan de ene kant het euforische onderwerp over bingoprijzen. Prijzen die vele problemen kunnen doen vervagen, mits goed gebruikt. En aan de andere kant het op een speelse wijze uitdrukken van een UI van één der users. Een user die graag neger had willen zijn, maar tot zijn grote verdriet niet is. Een user die zijn gemiddelde level van posten nog eens benadrukt in zijn UI. Maar geen enkel vals woord over deze zeldzame user, deze klojo, want hij is de man die je shine nakt en het driedubbel aarsneukt alvorens het als een uitgewoonde hoer terug in je face te smijten.quote:
Lol bedankt voor dit uitgebreid antwoord. Precies wat ik had verwacht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zal in mijn uiteenlegging geen rekening houden met de taalkundige blunder die aanwezig is in de TT. Want als ik die niet meereken, dan is het een buitengewoon interessante weerlegging van aan de ene kant het euforische onderwerp over bingoprijzen. Prijzen die vele problemen kunnen doen vervagen, mits goed gebruikt. En aan de andere kant het op een speelse wijze uitdrukken van een UI van één der users. Een user die graag neger had willen zijn, maar tot zijn grote verdriet niet is. Een user die zijn gemiddelde level van posten nog eens benadrukt in zijn UI. Maar geen enkel vals woord over deze zeldzame user, deze klojo, want hij is de man die je shine nakt en het driedubbel aarsneukt alvorens het als een uitgewoonde hoer terug in je face te smijten.
Theorie voor auto rijbewijs? Of welke theorie?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
Geslaagd voor mijn theorie-examen, wie had dat gedacht.
Dat ja. Zat er hier gisteren moeilijk over te doen omdat ik pas op de helft van het boek wasquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Theorie voor auto rijbewijs? Of welke theorie?
Ik heb mijn auto rijbewijs gehaald zonder de boek maar 1 keer te lezen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ja. Zat er hier gisteren moeilijk over te doen omdat ik pas op de helft van het boek was.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
Alleen geen autorijden?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
Ik mag geen auto rijden want ik ben ontoerekeningsvatbaarheid ofzo
fietsen mag welquote:
Dus je moet je vuisten laten amputeren?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fietsen mag wel
ik mag ook geen wapen bezitten
en ik moet altijd praten met de mevrouw die vraagt hoe ik me voel
hele armenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus je moet je vuisten laten amputeren?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
jij moet vaker de boek lezen, is goed voor jouwquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:08 schreef virtualtrip het volgende:
Ik heb
[..]
Ik heb mijn auto rijbewijs gehaald zonder de boek maar 1 keer te lezen.
Voor mijn vrachtwagenrijbewijs was het heel wat anders.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
jij moet vaker de boek lezen, is goed voor jouw
*jouquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
jij moet vaker de boek lezen, is goed voor jouw
Ik denk dat ik hem heb. Het moest het boek zijn niet de boek.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb zo het idee dat het grapje een beetje ontgaat
quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:18 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem heb. Het moest het boek zijn niet de boek.
Ro-aldquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb zo het idee dat het grapje een beetje ontgaat
Das niet veel. Morgen werken zeker?quote:
Vanmiddag zag ik 2 tieners stoeien en rollen met elkaar op een trampoline, boh geil .. die mooie tijd dat je voor het eerst aan die pronte borstjes mocht zitten.. dat je helemaal content was met een beetje zoenen en strelenquote:
Ja en daarna weekendquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:50 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Das niet veel. Morgen werken zeker?
< 18?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanmiddag zag ik 2 tieners stoeien en rollen met elkaar op een trampoline, boh geil .. die mooie tijd dat je voor het eerst aan die pronte borstjes mocht zitten.. dat je helemaal content was met een beetje zoenen en strelen
Een verlengt weekend ofwat?quote:
Wat doe je dan als werk?quote:
Wel komisch dat FL daar op reageert .. als ik 5 cent kreeg voor elk keer dat FL een minder jarige dame probeerde te hosselen kon ik nu op vakantie naar Spanjequote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel komisch dat FL daar op reageert .. als ik 5 cent kreeg voor elk keer dat FL een minder jarige dame probeerde te hosselen kon ik nu op vakantie naar Spanje
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel komisch dat FL daar op reageert .. als ik 5 cent kreeg voor elk keer dat FL een minder jarige dame probeerde te hosselen kon ik nu op vakantie naar Spanje
als je stout bent(huehuequote:Op woensdag 23 juli 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel in de pepernotenmolen hè...quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
als je stout bent(huehue) mag je met sinterklaas mee, dat is pas win win.
Wauw zo serieus weer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier zijn we altijd doodserieus.quote:
Je komt net kijken vriend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:35 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Hier zijn we altijd doodserieus.
Huh??quote:
Ik ben kei lief toch.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Potverdrie, Freek. Wel een beetje lief doen tegen de nieuwelingen, he?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Potverdrie, Freek. Wel een beetje lief doen tegen de nieuwelingen, he?
>plebquote:
momentquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
eerst goeie dnb posten, dan ben je lief
Niet die echte 4chan experience kunnen handelenquote:
insect?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel repsect dat je die poepvlek van je muur hebt gehaald![]()
ga wegquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel repsect dat je die poepvlek van je muur hebt gehaald![]()
te veel aids en /b/tards, en 90% is niet grappigquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Niet die echte 4chan experience kunnen handelen
Eens in de zoveel tijd is er wel wat leuks ja, maar dat is het wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
te veel aids en /b/tards, en 90% is niet grappig
Is te doen, beetje trage opening voor deze junglequote:Op woensdag 23 juli 2014 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/smyla/01-unhinged-mute8recordings-clip
Maar na zoveel shitposts is een parel des te leuker.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
te veel aids en /b/tards, en 90% is niet grappig
Is geloof ik ook de original mix. Heb ook de kortere edit gedownloadquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Is te doen, beetje trage opening voor deze jungle
ik ben al verziekt genoeg, geen interesse dit erger te makenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Maar na zoveel shitposts is een parel des te leuker.
Dat is de ware 4chan experience.
het is ook bijna geen dnb meer te noemen, het is gewoon fullblast junglequote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is geloof ik ook de original mix. Heb ook de kortere edit gedownload
Ik ben al lekker bier aant drinken heb verlof deze week.quote:
verlof van wat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik ben al lekker bier aant drinken heb verlof deze week.
Die shit niet kunnen handelenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik ben al verziekt genoeg, geen interesse dit erger te maken
Ik kan het wel handelen, ik wil er gewoon niet komenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Die shit niet kunnen handelen.
Maar je heb wel gelijk, daar elke dag uren rondhangen is slecht voor je mentale gezondheid.
Verlof van men werk.quote:
Vindt hem zelf iig erg nicequote:Op woensdag 23 juli 2014 19:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het is ook bijna geen dnb meer te noemen, het is gewoon fullblast jungle
LOL zou je in een gevangenis op fok forum mogen?quote:
nee als je verlof hebt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:48 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
LOL zou je in een gevangenis op fok forum mogen?
Ah ja als je het zo beziet.quote:
Sinister souls zitten bij prspct records toch?quote:
Heb die quotetroep al sinds het begin uitstaanquote:
Ja, maar ook bij nog een andere tent.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sinister souls zitten bij prspct records toch?
kreeg daar laatst wat van op soundcloud
ga nou maar luisterenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb die quotetroep al sinds het begin uitstaan
wel een beetje brosteppishquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maakte typfoutje![]()
[..]
deze set jonguh
het is gewoon brostepquote:
ik ben weer hardcore gaan luisterenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het is gewoon brostep![]()
Ik ben ondertussen allemaal 90's dance aan het uitzoeken, gvd ik wou dat ik 10 jaar eerder was geboren.
wie?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben weer hardcore gaan luisteren
ROTNS
al beter.quote:
Je buren zijn snitchesquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:25 schreef virtualtrip het volgende:
Net politie bij me thuis gehad. Men muziek staat te luid. Dacht dat nachtlawaai pas vanaf 22u was.
Zijn je buren bejaard of zoquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:25 schreef virtualtrip het volgende:
Net politie bij me thuis gehad. Men muziek staat te luid. Dacht dat nachtlawaai pas vanaf 22u was.
Overlast kan elk moment op de dag, maar na 11en hoor je gewoon stil te doen. Beetje ghey dat ze niet gewoon zelf ff langs komen en meteen de popo's bellen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:25 schreef virtualtrip het volgende:
Ja en de muziek stond nog geen eens echt luid. Heb de politie dan binnengelaten om te laten luisteren naar de tv van mijn buren. Die hoor ik bij mij binnen. Moest muziek stiller zetten en kwam er met een waarschuwing van af.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je buren zijn snitches
zou echt niet gepikt hebben, als mijn buren een probleem hebben komen ze eerst naar mij toe
Echt achterlijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:29 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja en de muziek stond nog geen eens echt luid. Heb de politie dan binnengelaten om te laten luisteren naar de tv van mijn buren. Die hoor ik bij mij binnen. Moest muziek stiller zetten en kwam er met een waarschuwing van af.
Ja maar dat is het probleem. Weet niet welke buren het zijn. Die met hun luide tv al niet want die hun tv staat zo luid dat ze mijn muziek niet kunnen horen. Dan moeten het men linkse buren zijn of mss zelfs 2 huizen verder.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Echt achterlijk![]()
zou gewoon verhaal gaan halen bij de buren
De FOK! Knokploeg is het antwoord.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:34 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem. Weet niet welke buren het zijn. Die met hun luide tv al niet want die hun tv staat zo luid dat ze mijn muziek niet kunnen horen. Dan moeten het men linkse buren zijn of mss zelfs 2 huizen verder.
En waar kan ik die knokploeg bestellen? Is dat zoals the A-Team?quote:
Beter dan the A-Team!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:40 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En waar kan ik die knokploeg bestellen? Is dat zoals the A-Team?
Bestaat die echt dan?quote:
Ik heb er enkel (hardnekkige) geruchten van gehoord, olbies weten waarschijnlijk wel meer.quote:
LOL ik zal men eigen knokploeg wel inroepen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:47 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik heb er enkel (hardnekkige) geruchten van gehoord, olbies weten waarschijnlijk wel meer.
Pics van knokploegquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:48 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
LOL ik zal men eigen knokploeg wel inroepen.
Van mijn knokploeg of Fokknokploeg?quote:
Die van jou natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:05 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Van mijn knokploeg of Fokknokploeg?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:06 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Die van jou natuurlijk.
>inb4 wietparkiet
Ik kan je buren hier horen rillen.quote:
LOL Maar volgens mij hebben ze ook een goede knokploeg.quote:
Dit wordt <insert straat waar je woont>: Total Warquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:10 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
LOL Maar volgens mij hebben ze ook een goede knokploeg.
Ben jij van de knokploeg dan?quote:
The first rule of FOK! knokploeg is:quote:
Luister niet naar hem, hij liegt!quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
The first rule of FOK! knokploeg is:
You do not talk about FOK! knokploeg.
Second rule of FOK! knokploeg isquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
The first rule of FOK! knokploeg is:
You do not talk about FOK! knokploeg.
Dit moet ik even quoten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:46 schreef Heatseeker het volgende:
Bier!
First rule about bier; you drink it
Second rule about bier; you drink more
etc
En wat ga je nog doen vannacht?quote:
Neequote:Op woensdag 23 juli 2014 23:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Vannacht ga ik slapen, vind je dat goed?
Maar eerst nog eens goed masturberen zeker?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:51 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Vannacht ga ik slapen, vind je dat goed?
Had je dan niet al lang op bed moeten liggen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Maar ritme, structuur dat soort dingen.
Enkelt met tabasco en een schuurpapierenhandschoen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Maar eerst nog eens goed masturberen zeker?
Euh ja?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:52 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Maar eerst nog eens goed masturberen zeker?
Ben geen 12 meerquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Had je dan niet al lang op bed moeten liggen?
Dat doe ik ook dan is men lul helemaal van eelt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Enkelt met tabasco en een schuurpapierenhandschoen.
Na-aperquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:57 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Dat doe ik ook dan is men lul helemaal van eelt.
Ik had je vader kunnen zijn gek.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:56 schreef KitKatChunky het volgende:
Benen strekken voor het penis trekken mijn zoon
Een uur lang op je hand zitten dat het gevoelloos word en lekker trekken. Dan lijkt het of een vreemde het doet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Na-aper
Nu moet ik wat nieuws verzinnen.
Dat is zo 1998quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:59 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Een uur lang op je hand zitten dat het gevoelloos word en lekker trekken. Dan lijkt het of een vreemde het doet.
Heb je een beter idee dan?quote:
Dan kan je heul niet mijn vader zijn!quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:01 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik was 11 toen jij geboren bent.
Echt welquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan kan je heul niet mijn vader zijn!
Er komt ook enkel waarheid uit deze man.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:01 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer helemaal waar.
autosufication?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vast wel, maar die ga ik niet meer met jou delen. Jij steelt alles.
Met een beetje geluk (of een gebrek eraan...) wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan kan je heul niet mijn vader zijn!
Ooh alsjeblief deel het met mij. Ik ben altijd nieuwsgierig naar nieuwe ideeën.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vast wel, maar die ga ik niet meer met jou delen. Jij steelt alles.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als er een naam voor is, dan hoeft het al niet meer.
Ik weet wel wat is, maar er is al een naam, daarvoor is het niet meer uniek en ga ik het ook niet proberen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]het is zelfverstikking. Net als bij southpark
Maar, voor bijna alles is een naamquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik weet wel wat is, maar er is al een naam, daarvoor is het niet meer uniek en ga ik het ook niet proberen.
Bijna inderdaad. En in die kleine nog niet eerder doorgezochte spleet van de fapindustrie ben ik op zoek naar iets nieuws.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maar, voor bijna alles is een naam
Slaap lekker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:09 schreef Maringo het volgende:
Vage topicwending. Tijd voor bed. Truste
Droomzequote:Op donderdag 24 juli 2014 00:09 schreef Maringo het volgende:
Ga je nu al slapen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:09 schreef Maringo het volgende:
Niggur je hebt niks op mijn moneygangquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:06 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Die van jou natuurlijk.
>inb4 wietparkiet
moneygang?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niggur je hebt niks op mijn moneygang
Ik kan morgen 1 van de gang wordenquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niggur je hebt niks op mijn moneygang
hahaquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik kan morgen 1 van de gang worden
Nu ben ik wel een beetje bang eigenlijk.
Foto graag!quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
ben echte gangster heb bitches enzo overal tattoo's en shit
Wie heeft er een grote bek?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha![]()
valt wel mee, meer grote bek enzo
merk je morgen dan welquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wie er nu gerefereerd wordt, ik ken niemand in de gang.
Nee, ik moet morgen inpakkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
merk je morgen dan wel
of niet
als je pussy bent
Rook je wiet dan?quote:
Heb het tegen wietparkiet en FL_Freakquote:
Is het al smorgens voor je?quote:
En hoe komt dat?quote:
Ohquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Het gaat, net weer single dus een beetje van mwoah.
Geen idee. Ik denk door mijn slaapritme.quote:
sterkte heatquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Het gaat, net weer single dus een beetje van mwoah.
latahquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:33 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik ga pitten.
Vaarwel mijn broeders, moge de topicdiarree jullie sturen in deze zware tijden!
Houdoe he
Denk dat ik even rustig aan moet gaan doenquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:33 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik ga pitten.
Vaarwel mijn broeders, moge de topicdiarree jullie sturen in deze zware tijden!
Houdoe he
Kloptquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:34 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja ach obladi oblada life goes on.
zot?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:35 schreef virtualtrip het volgende:
Gaat er iemand vannacht nog iets zot doen?
neequote:Op donderdag 24 juli 2014 00:35 schreef virtualtrip het volgende:
Gaat er iemand vannacht nog iets zot doen?
Zo gaat dat, het is niet de eerste keer dat mij dit gebeurt dus ken het proces wel helaas.quote:
Iets wat je normaal niet zou doen op een woensdag nacht?quote:
Dat is geen excuus.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:36 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zo gaat dat, het is niet de eerste keer dat mij dit gebeurt dus ken het proces wel helaas.
Ga vandaag eens met mijn vinger in mijn bips slapen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:37 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Iets wat je normaal niet zou doen op een woensdag nacht?
[..]
Dat is geen excuus.
Oh. Nee. Al mijn dagen zijn het zelfde.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:37 schreef virtualtrip het volgende:
Iets wat je normaal niet zou doen op een woensdag nacht?
Dank je broeder. Komt wel goed hoor, tevens heb ik mijn looks mee dus zal wel niet lang single zijnquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dank je broeder. Komt wel goed hoor, tevens heb ik mijn looks mee dus zal wel niet lang single zijn![]()
![]()
.
Genre? Wat vond je toffe films?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:48 schreef virtualtrip het volgende:
Kent er iemand nog een goede film die ik zeker moet gezien hebben?
The Avengers. The Expandables enzo.quote:
Oh nee, dat is al niks voor mij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:50 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
The Avengers. The Expandables enzo.
Heb ik al gezien.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh nee, dat is al niks voor mij.
Ik zou Beverly Hills Cop adviseren.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh nee, dat is al niks voor mij.
Ik zou Beverly Hills Cop adviseren.
Ook al gezien. Ik zoek echte goede klassiekers die ik nog niet heb gezien.quote:
Who framed Roger Rabbit?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:59 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ook al gezien. Ik zoek echte goede klassiekers die ik nog niet heb gezien.
Die ken ik nog niet eens opzoeken se.quote:
Zo knap gemaakt voor die tijd. En zo echt en nep tegelijk heel onwerkelijk gewoonquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt he. Toch wel 1 van m'n favo's.
Deze man weetquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zo knap gemaakt voor die tijd. En zo echt en nep tegelijk heel onwerkelijk gewoon.
Wie gespot?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:05 schreef Rezania het volgende:
* Rezania kijkt Stargate Atlantis.
Khal Drogo gespot.
Hij ziet er wel vrouwelijk uit, is het wel wat voor je?quote:
Over wie heb je het dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:21 schreef Geo4kant het volgende:
Hey tuig van de onderste riggel/richel
Ik ben niet werkloos ik heb gewoon verlof.quote:
Oh, so so serieusquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:24 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik ben niet werkloos ik heb gewoon verlof.
Jup nog een hele week.quote:
Moet je morgen werken?quote:
Om hoe laat moet je opstaan?quote:
Oooh dat valt nog mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |