SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk die ventilator op het podium!
[ Bericht 9% gewijzigd door Fopje op 23-07-2014 03:18:34 ]
Ik heb over minder dan 13 uur examen en zie sommige borden nu voor het eerstquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je bij ali je theorie hebt geleerd?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb over minder dan 13 uur examen en zie sommige borden nu voor het eerst.
Dank je, ik ben alvast blij dat mijn ouders betalenquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]lol, veel sterkte en succes morgen
Tss, hoop dat je je schuldig voelt als je zaktquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dank je, ik ben alvast blij dat mijn ouders betalen.
Whaha dat had ik ook wel alles in 1 keer gehaaldquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb over minder dan 13 uur examen en zie sommige borden nu voor het eerst.
Wat moest Asterix met de hamer van Thor.quote:
Bad cosplay.quote:Op woensdag 23 juli 2014 03:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat moest Asterix met de hamer van Thor.
Ik zal in mijn uiteenlegging geen rekening houden met de taalkundige blunder die aanwezig is in de TT. Want als ik die niet meereken, dan is het een buitengewoon interessante weerlegging van aan de ene kant het euforische onderwerp over bingoprijzen. Prijzen die vele problemen kunnen doen vervagen, mits goed gebruikt. En aan de andere kant het op een speelse wijze uitdrukken van een UI van één der users. Een user die graag neger had willen zijn, maar tot zijn grote verdriet niet is. Een user die zijn gemiddelde level van posten nog eens benadrukt in zijn UI. Maar geen enkel vals woord over deze zeldzame user, deze klojo, want hij is de man die je shine nakt en het driedubbel aarsneukt alvorens het als een uitgewoonde hoer terug in je face te smijten.quote:
Lol bedankt voor dit uitgebreid antwoord. Precies wat ik had verwacht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zal in mijn uiteenlegging geen rekening houden met de taalkundige blunder die aanwezig is in de TT. Want als ik die niet meereken, dan is het een buitengewoon interessante weerlegging van aan de ene kant het euforische onderwerp over bingoprijzen. Prijzen die vele problemen kunnen doen vervagen, mits goed gebruikt. En aan de andere kant het op een speelse wijze uitdrukken van een UI van één der users. Een user die graag neger had willen zijn, maar tot zijn grote verdriet niet is. Een user die zijn gemiddelde level van posten nog eens benadrukt in zijn UI. Maar geen enkel vals woord over deze zeldzame user, deze klojo, want hij is de man die je shine nakt en het driedubbel aarsneukt alvorens het als een uitgewoonde hoer terug in je face te smijten.
Theorie voor auto rijbewijs? Of welke theorie?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
Geslaagd voor mijn theorie-examen, wie had dat gedacht.
Dat ja. Zat er hier gisteren moeilijk over te doen omdat ik pas op de helft van het boek wasquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:35 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Theorie voor auto rijbewijs? Of welke theorie?
Ik heb mijn auto rijbewijs gehaald zonder de boek maar 1 keer te lezen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ja. Zat er hier gisteren moeilijk over te doen omdat ik pas op de helft van het boek was.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
Alleen geen autorijden?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
Ik mag geen auto rijden want ik ben ontoerekeningsvatbaarheid ofzo
fietsen mag welquote:
Dus je moet je vuisten laten amputeren?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fietsen mag wel
ik mag ook geen wapen bezitten
en ik moet altijd praten met de mevrouw die vraagt hoe ik me voel
hele armenquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus je moet je vuisten laten amputeren?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
jij moet vaker de boek lezen, is goed voor jouwquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:08 schreef virtualtrip het volgende:
Ik heb
[..]
Ik heb mijn auto rijbewijs gehaald zonder de boek maar 1 keer te lezen.
Voor mijn vrachtwagenrijbewijs was het heel wat anders.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
jij moet vaker de boek lezen, is goed voor jouw
*jouquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
jij moet vaker de boek lezen, is goed voor jouw
Ik denk dat ik hem heb. Het moest het boek zijn niet de boek.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb zo het idee dat het grapje een beetje ontgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |