abonnement Unibet Coolblue
pi_142647684
Wat is de functie van jullie gladde geschoren benen dan? waarom doe je dat?
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:40:54 #152
545 dop
:copyright: dop
pi_142648278
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:25 schreef Pro_Shifty het volgende:
Wat is de functie van jullie gladde geschoren benen dan? waarom doe je dat?
Geil en Snel! ~O>
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_142648343
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:40 schreef dop het volgende:

[..]

Geil en Snel! ~O>
Geil kan ik mij weinig van voorstellen en snel zal ook wel meevallen ;)

Of is het misschien omdat je dan iets meer op het idool lijkt die van fietsen zijn werk heeft gemaakt. Sommige mensen hebben een "Pelle" kapsel.
Sommige mensen scheren hun benen zoals Froome?

Of heeft het ook echt een bepaald nut?
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_142648634
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:42 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Geil kan ik mij weinig van voorstellen en snel zal ook wel meevallen ;)

Of is het misschien omdat je dan iets meer op het idool lijkt die van fietsen zijn werk heeft gemaakt. Sommige mensen hebben een "Pelle" kapsel.
Sommige mensen scheren hun benen zoals Froome?

Of heeft het ook echt een bepaald nut?
Het is eigenlijk voor valpartijen, zodat als je gewond bent er niet allemaal haartjes in de wond komen. Maar aangezien er hier maar een paar koersen en de rest gewoon toerder is doen hun het om er bij te willen horen. Want als je als toerder valt doe je toch ergens iets niet goed.
pi_142648697
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:49 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Het is eigenlijk voor valpartijen, zodat als je gewond bent er niet allemaal haartjes in de wond komen. Maar aangezien er hier maar een paar koersen en de rest gewoon toerder is doen hun het om er bij te willen horen. Want als je als toerder valt doe je toch ergens iets niet goed.
oke dank. Ik val niet dus ik ga mijn benen niet scheren ;)
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_142649180
Voor verwondingen tijdens valpartijen inderdaad (maar waarom dan niet je armen scheren?) en de massages gaan dan makkelijker.

Verder is er 1 onderzoek wat zegt dat je sneller bent en 1000 dat het niets uitmaakt. ;)
pi_142649303
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:42 schreef Pro_Shifty het volgende:
Of heeft het ook echt een bepaald nut?
Voor de meeste toerders niet nee. Zoals eerder gezegd, profs doen het omdat massage, valpartijen, ed.

Wielertoeristen/amateurs doen het omdat het 'hoort', omdat het er fris uitziet, en mss idd een kleine portie saamhorigheid. Over het algemeen, ieder zal zn eigen redenen hebben.

Ik heb het ook gedaan, begon eigenlijk uit nieuwsgierigheid. Als je gaat fietsen hoor je er meer mensen over en ik werd toch wel nieuwsgierig. Eenmaal gedaan en hoef nooit meer terug. Ziet er gewoon beter uit op de fiets.

Pas ná het scheren ontdekte ik voor mezelf wel 1 voordeel... Ik ben zo'n rooie, jeweetwel zo'n zielloze. Afijn, als ik me dus niet insmeer als ik ga fietsen ben ik na 10 minuten gewoon krokant. Nou dat insmeren gaat nu dus echt stuk-ken makkelijker op mn benen, en kost de helft aan creme.
pi_142649435
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:04 schreef muzas het volgende:

[..]

Voor de meeste toerders niet nee. Zoals eerder gezegd, profs doen het omdat massage, valpartijen, ed.

Wielertoeristen/amateurs doen het omdat het 'hoort', omdat het er fris uitziet, en mss idd een kleine portie saamhorigheid. Over het algemeen, ieder zal zn eigen redenen hebben.

Ik heb het ook gedaan, begon eigenlijk uit nieuwsgierigheid. Als je gaat fietsen hoor je er meer mensen over en ik werd toch wel nieuwsgierig. Eenmaal gedaan en hoef nooit meer terug. Ziet er gewoon beter uit op de fiets.

Pas ná het scheren ontdekte ik voor mezelf wel 1 voordeel... Ik ben zo'n rooie, jeweetwel zo'n zielloze. Afijn, als ik me dus niet insmeer als ik ga fietsen ben ik na 10 minuten gewoon krokant. Nou dat insmeren gaat nu dus echt stuk-ken makkelijker op mn benen, en kost de helft aan creme.
Oke duidelijk. Maar vinden de mensen die het er "fris" uit vinden zien dan ook verschrikkelijk als iemand die nooit op een fiets zit (en man is) zijn benen niet scheert?

Ik vind het ook niet fris als vrouwen hun benen niet scheren :P
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_142649544
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:07 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Oke duidelijk. Maar vinden de mensen die het er "fris" uit vinden zien dan ook verschrikkelijk als iemand die nooit op een fiets zit (en man is) zijn benen niet scheert?

Ik vind het ook niet fris als vrouwen hun benen niet scheren :P
Persoonlijk bevestigt het alleen dat ik het glad idd mooier vind.

Maar heb er niet zo'n last van als anderen wel met haar op hun benen fietsen. Mijn part zitten ze in een tennisbroekje en een voetbalshirt + zweetband op de fiets.
pi_142649614
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:10 schreef muzas het volgende:

[..]

Persoonlijk bevestigt het alleen dat ik het glad idd mooier vind.

Maar heb er niet zo'n last van als anderen wel met haar op hun benen scheren. Mijn part zitten ze in een tennisbroekje en een voetbalshirt + zweetband op de fiets.
Haha, als zo iemand mij in zou halen dan sterft er een stukje van mijn ego. Dan moet ik harder gaan trainen ;)
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_142649651
Ik heb gelukkig maar weinig last van een ego :D
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:36:15 #162
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_142650762
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor verwondingen tijdens valpartijen inderdaad (maar waarom dan niet je armen scheren?) en de massages gaan dan makkelijker.

Verder is er 1 onderzoek wat zegt dat je sneller bent en 1000 dat het niets uitmaakt. ;)
Ik heb zelfs van een onderzoek gehoord, dat je mét haar sneller bent.

Aantal jaren terug hadden de Nederlandse schaatsers van zo'n zig-zag strips op hun pak, waardoor de lucht beter langs het lichaam afgevoerd werd (volgens de deskundigen :? ).
Haar op de benen van wielrenners zou hetzelfde effect hebben.
pi_142650887
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:36 schreef Limburg82 het volgende:

[..]

Ik heb zelfs van een onderzoek gehoord, dat je mét haar sneller bent.

Aantal jaren terug hadden de Nederlandse schaatsers van zo'n zig-zag strips op hun pak, waardoor de lucht beter langs het lichaam afgevoerd werd (volgens de deskundigen :? ).
Haar op de benen van wielrenners zou hetzelfde effect hebben.
Klopt. Een of andere natuurwet die ze daar op los lieten. :)
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:41:53 #164
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142651056
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:00 schreef Patroon het volgende:
Kano, moet je nou echt op elke post reageren?

gr gr
Tommeke en Patroon
wat moet ik anders op m'n werk doen? Waarom jullie niet bierdrinken, eten, fietsen of neuken is eerder de vraag....
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142651183
M'n fiets is nog niet klaar :r

Ik ga een raket afschieten.
pi_142653246
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:41 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

wat moet ik anders op m'n werk doen? Waarom jullie niet bierdrinken, eten, fietsen of neuken is eerder de vraag....
pi_142653308
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:41 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

wat moet ik anders op m'n werk doen? Waarom jullie niet bierdrinken, eten, fietsen of neuken is eerder de vraag....
Je moet de tijd toch ff doden he? :D

Ik zat ff met Patty bij een WiFi hotspot m'n strava meuk te uploaden. Patty moet morgen een halve minuut harder die klim op om mijn KOM te pakken :D
pi_142655093
Dan nog een vraag aan de soignépolizei: als beenhaar uit den boze is, mag borsthaar dan wel of ook niet? En tot hoever mag een fietsshirt open met dit weer? Manboobs bedekt, helemaal dicht of tot aan de navel open? Dan kan ik me aanpassen als ik weer op de fiets zit
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:11:41 #169
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_142655440
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:03 schreef hollander87 het volgende:
Dan nog een vraag aan de soignépolizei: als beenhaar uit den boze is, mag borsthaar dan wel of ook niet? En tot hoever mag een fietsshirt open met dit weer? Manboobs bedekt, helemaal dicht of tot aan de navel open? Dan kan ik me aanpassen als ik weer op de fiets zit
Ik denk dat je het beste in een burka kan gaan trainen. Dan hoeft niemand zich kapot te ergeren aan zulks ongesoigneerdheid.
pi_142655479
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:03 schreef hollander87 het volgende:
Dan nog een vraag aan de soignépolizei: als beenhaar uit den boze is, mag borsthaar dan wel of ook niet? En tot hoever mag een fietsshirt open met dit weer? Manboobs bedekt, helemaal dicht of tot aan de navel open? Dan kan ik me aanpassen als ik weer op de fiets zit
In geval van twijfel, altijd de profs nadoen.

Bergop mag die dus open, maar het ziet er nog steeds niet uit.
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:13:47 #171
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_142655538
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:12 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

In geval van twijfel, altijd de profs nadoen.
[ afbeelding ]
Bergop mag die dus open, maar het ziet er nog steeds niet uit.
Ik zei nog 6x shirt dicht shirt dicht maar hij kon niet meer nadenken. Kutprof.
pi_142655599
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:13 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik zei nog 6x shirt dicht shirt dicht maar hij kon niet meer nadenken. Kutprof.
Hijs nog jong, moet nog veel leren.
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:15:53 #173
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_142655629
Een goed wielrenner respecteert zijn sponsor, dus shirt dicht en al helemaal over de meet.
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:16:32 #174
130803 Gripper
Get a grip
pi_142655652
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:03 schreef hollander87 het volgende:
Dan nog een vraag aan de soignépolizei: als beenhaar uit den boze is, mag borsthaar dan wel of ook niet? En tot hoever mag een fietsshirt open met dit weer? Manboobs bedekt, helemaal dicht of tot aan de navel open? Dan kan ik me aanpassen als ik weer op de fiets zit
(Veel) borsthaar is nooit echt een issue geweest in de wielrennerij geloof ik. Kan dus best, maar dan ook niet miepen als het tussen je rits komt. Shirtje: als je een complete rits hebt mag die alleen helemaal open als je BMI onder de 22 is en als de klim langer is dan 5 km a 8%.
En als je manboobs hebt hoor je helemaal niet buiten op de weg thuis maar in een hamstermolen binnen, totdat je op die genoemde BMI van 22 zit.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_142655782
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:16 schreef Gripper het volgende:

[..]

(Veel) borsthaar is nooit echt een issue geweest in de wielrennerij geloof ik. Kan dus best, maar dan ook niet miepen als het tussen je rits komt. Shirtje: als je een complete rits hebt mag die alleen helemaal open als je BMI onder de 22 is en als de klim langer is dan 5 km a 8%.
En als je manboobs hebt hoor je helemaal niet buiten op de weg thuis maar in een hamstermolen binnen, totdat je op die genoemde BMI van 22 zit.
Dan blijf ik nog een tijdje binnen :')
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')