Professioneel prijzenwinnaarquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:57 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik zo'n 3000 euro waarde aan spullen heb gewonnen in totaal.Ik maak hier gewoon mijn baan van.
Ik heb een keer en dvd gewonnen op FOK!quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:58 schreef muhahaha het volgende:
Hoe doe je dat toch? Het enige wat ik 'win' zijn boetes.
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een keer en dvd gewonnen op FOK!
Herkenbaar welquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:58 schreef muhahaha het volgende:
Hoe doe je dat toch? Het enige wat ik 'win' zijn boetes.
Ik heb een t-shirt en cd op fok gewonnen en eens een cd van Garbage bij 3fm.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een keer en dvd gewonnen op FOK!
Jahoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:18 schreef Fascination het volgende:
Heb je voor 500/600 euro een goede laptop voor redelijk standaard gebruik?
Jaquote:
Waarom deed je dan mee als je ze eigenlijk niet wilde hebben? :Squote:Op woensdag 23 juli 2014 10:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een t-shirt en cd op fok gewonnen en eens een cd van Garbage bij 3fm.Met die eerste twee heb ik alleen nooit wat gedaan en liggen weg te rotten in de kast.
Het valt me bij bèta's altijd op dat ze zoveel taalfouten maken. Alsof ze zich te goed voelen om zich daar in te verdiepen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even van me af gooien dat alfawetenschappers absoluut geen artikelen kunnen schrijven. Mi gado wat een ongelofelijke slechte dingen zeg. Zelfs bronverwijzingen zijn te hoog gegrepen voor ze.
Verwijzen naar een ander artikel en dat artikel dan niet in je bronnenlijst zetten, verkeerde jaartallen bij de artikelen, verkeerde namen bij de artikelen, claimen dat je iets in paper A hebt gevonden maar na het te hebben doorgelezen, staat dat er helemaal niet in. Godverdomme (sorry bambi) wat slecht.
Oké.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even van me af gooien dat alfawetenschappers absoluut geen artikelen kunnen schrijven. Mi gado wat een ongelofelijke slechte dingen zeg. Zelfs bronverwijzingen zijn te hoog gegrepen voor ze.
Verwijzen naar een ander artikel en dat artikel dan niet in je bronnenlijst zetten, verkeerde jaartallen bij de artikelen, verkeerde namen bij de artikelen, claimen dat je iets in paper A hebt gevonden maar na het te hebben doorgelezen, staat dat er helemaal niet in. Godverdomme (sorry bambi) wat slecht.
Ik wil ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:18 schreef Fascination het volgende:
Heb je voor 500/600 euro een goede laptop voor redelijk standaard gebruik?
Ik moet verslag schrijven over iets. Daar lees ik artikelen voor en dan wil ik de referenties doorlezen omdat de originele artikelen bij relevant lijken voor mijn verslag. Maar dat maken ze dus godsonmogelijk.quote:
Sorryquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het valt me bij bèta's altijd op dat ze zoveel taalfouten maken. Alsof ze zich te goed voelen om zich daar in te verdiepen.
[..]
Oké.Ik ga er zo eentje kopen.
Ja, dacht dat het wat was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom deed je dan mee als je ze eigenlijk niet wilde hebben? :S
Learning Sciences.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dacht dat het wat was.
Maar om welk vakgebied gaat het dan, Kaneel?
Zegt me niets.quote:
Mensen die het geven van onderwijs op een wetenschappelijke manier proberen te benaderen Dus onderzoeken wat goede methoden zijn om te onderwijzen, goede manieren van kennis toetsen etc.quote:
Ik zie 2 draakjes voor me die al springend: Ome *spring* Yats *spring* wakker *spring* worden *spring*quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:50 schreef yats het volgende:
Goeiemorgen, altijd leuk als s'ochtends ineens je kleine neefje en nichtje aan je bed staan. Ik moet die sleutel toch eens terugvragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |