Met kerstservettenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach een beetje action-fan beplakt het kreng toch met servetten
Ach jezus, die lelijke paspoppen staan er ook weer in, die krengen raken ze zeker aan de straatstenen niet kwijt....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:07 schreef Deezertje het volgende:
http://www.retailmail.nl/folder-action.html
Nieuwe folder
quote:
Heeft iemand al r.i.p. geschreven?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Alsof ze op dat moment dood zijn gegaan
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:26 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Heeft iemand al r.i.p. geschreven?
waarom zou je vliegen af willen dekken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:34 schreef deerntie het volgende:
Weten jullie of de action ook vliegen afdeknetten in het assortiment heeft?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom zou je vliegen af willen dekken?
misschien bedoel je een vliegenkap?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:34 schreef deerntie het volgende:
Weten jullie of de action ook vliegen afdeknetten in het assortiment heeft?
Volgens mij is dat een heel mooi kleurtje! Wat kostte dat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:13 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag deze gescoord
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice idd!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een heel mooi kleurtje! Wat kostte dat?
anders de plaatselijke houthandel eens vragenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:25 schreef Syrena het volgende:
[..]![]()
Hoewel ik dus eigenlijk ook zo'n ding wil. Op FB verkoopt iemand hele grote, 1.80, in boomvorm met gaten om ballen in te hangen en plankjes voor waxinelichtjes. Alleen vind ik 65 euro te gortig. Misschien wil de buurman er eentje voor me maken.
hoe blijft hij zitten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:13 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag deze gescoord
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neeee wat zonde!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:15 schreef Muck het volgende:
Knutselmutsen
Nu is er weer eentje die een oude Singer-naaimachine wit wil schilderen![]()
Gelukkig reageren de meeste Ria's ook met de opmerking dat ze dat vooral niet moet doen.
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
1,80quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een heel mooi kleurtje! Wat kostte dat?
Zoals de andere Rimmeltjes: niet echt geweldigquote:
Lekker groot en opgeruimd, meestal niet druk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:14 schreef Probability het volgende:
Iemand ervaring met de Action bij Amsterdam RAI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |