Dat zijn dan ook herdenkingsdagen, geen rouwdagen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
De andere dagen van nationale rouw worden toch ook niet elk jaar herhaald?
Is niet elk jaar inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:54 schreef RVer het volgende:
Dat is toch niet elk jaar? Of hebben we nog steeds een dag van nationale rouw nav de dood van Wilhelmina in 1962
Ja, dat is ook al zo'n pannenkoekquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op andermans reactie.
Afwachten dus. Ben benieuwd met wat voor berichten ze komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Zal later vanavond worden denk ik.
Inlichtingendiensten en de VS, ben benieuwd wat ze uit hun hoed zullen toveren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:53 schreef Persefoneia het volgende:
Oke, oke, ik weet het is de Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/b(...)nfo_vliegramp__.html
Maar is hier al iets bekend over?
Ja. Hij weet niet zo goed waar hij het over heeft. Veel mensen willen ook niet graag inzien dat een aanslag wat anders geldt dan een tragisch ongeluk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Na de watersnoodramp was er toch wel een dag van nationale rouw?
De VS heeft rader en satellietbeelden van het gebeuren. Nu de stoffelijke overschotten geborgen zijn kunnen zij deze info openbaar maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:53 schreef Persefoneia het volgende:
Oke, oke, ik weet het is de Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/b(...)nfo_vliegramp__.html
Maar is hier al iets bekend over?
3 minuten zelfs.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:55 schreef quirina het volgende:
Iemand 14 september 2001 vergeten?
Was een dag van rouw voor de EU en USA en waren we om 12:00 een minuut stil.
Lees maar hier
http://www.allesamerika.com/verslag-aanslag-amerika.html
Zullen ze niet blij mee zijn dat jij het nu al voor ze verklapt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De VS heeft rader en satellietbeelden van het gebeuren. Nu de stoffelijke overschotten geborgen zijn kunnen zij deze info openbaar maken.
Ik ookquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Afwachten dus. Ben benieuwd met wat voor berichten ze komen.
Alle bedrijven blijven open, er zal alleen een minuut stilte zijn voor herdenking net zoals met 911.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Zijn de winkels morgen dicht, of wat houdt zo'n dag in?
Ben je ook verontwaardigd over de woede op Quinsy Gario?quote:
Wat van deze tijd lijkt is dus juist dat men beetje neppig overdreven wil doen. Men is juist meer apatisch geworden voor leed, maar tegelijkertijd wil men juist wel met meer poespas leed wat er is tonen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:50 schreef agter het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat die rampen niet erg waren. Maar het sentiment is nu anders.
Ga mee met je tijd. Ook al gaat ie niet altijd jouw kant op mee.
Een documentaire over een vliegramp voordat het onderzoek begonnen is? Hoop niet dat het vol staat met verwijten.quote:
Powerpointsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Afwachten dus. Ben benieuwd met wat voor berichten ze komen.
Gewoon bewijs.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:55 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Inlichtingendiensten en de VS, ben benieuwd wat ze uit hun hoed zullen toveren.
Nee, gewoon open.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Zijn de winkels morgen dicht, of wat houdt zo'n dag in?
Dat lijkt mij prima in ieder geval, je kunt niet alles af gaan lassenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:56 schreef PG18 het volgende:
Donderdag zijn er weer overal festivals te vinden?
Als in bevrijdingsfestivals...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat lijkt mij prima in ieder geval, je kunt niet alles af gaan lassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |