Ik interpreteer dit als een kut topic. En dat zonder kaarten.quote:Simpel vertel me wat over jezelf kort, het mag zo kort als mijn introductie van hallo ik ben spongeboss. Hoe meer je me vertelt hoe meer ik je kan helpen met de kaarten interpreteren.
Ben je goed in he, trekken.quote:Mijn tarot methode werkt meer als in ik ga kaarten trekken en zal ze je uitleggen en kijken of we er inzichten of nieuwe perspectieven uit kunnen krijgen
Het goed maken en dan komt het goed. En let wel, weer zonder kaarten los ik het op.quote:Voorbeeld van vraag: Ik had ruzie met mijn vriendin wat moet ik nu doen/komt het nog goed?
etc zulke vragen zijn allemaal prima.
Oh sorry, ik kwam nu pas bij dit stukje aan, nog veel succes!quote:Mocht je zin hebben te trollen pak quote deze op en plak hem in klb of maak een klachten topic over mij, maar ga niet hier zitten te trollen waar ik serieus lezingen voor mensen ga doen. Ik dank jullie hiervoor.
Slaan natuurlijk en terugsturen naar de keuken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:08 schreef Klokov het volgende:
Ik had geen ruzie met mijn vriendin. Wat moet ik nu doen?
Grappig ik trok als eerste kaart de zon, dat kan betekenen dat je voorheen een betere tijd hebt gehad, meer energie. Het kan zelfs betekenen dat het gewoon super warm is. Of misschien voel je je wel negatief en verbloem je je negativiteit door gelukkig te lijken aan de oppervlakte? De tweede kaart is een 10 van wanden/batonsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:06 schreef wwwever het volgende:
Kheb al tijden geen puf, hang maar de hele dag op de bank. Geen zin om naar buiten te gaan. Wat doe ik er aan???
!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Grappig ik trok als eerste kaart de zon, dat kan betekenen dat je voorheen een betere tijd hebt gehad, meer energie. Het kan zelfs betekenen dat het gewoon super warm is. Of misschien voel je je wel negatief en verbloem je je negativiteit door gelukkig te lijken aan de oppervlakte? De tweede kaart is een 10 van wanden/batons
De tien van wanden betekend vaak een situatie van veel druk en stress. Het lijkt allemaal erg veel, het kan ook zijn dat je misschien problemen op je rug mee draagt? [ afbeelding ]
Het advies of de boodschap van deze kaart is probeer het niet alleen op te lossen zoek iemand om je te helpen, het kan ook betekenen dat je misschien iets met iemand moet doen dan kom je misschien wel buiten en is er meer energie? Aan de andere kant kan de kaart ook negativiteit en een gevoel van hopeloosheid betekenen als dat het geval is ga naar een dokter.
derde kaart de duivel.
Leugens en jezelf voor de gek houden, misschien zit je vast in een slecht patroon waar je gewoon lekker op de bank ligt zodat je niet veel hoeft, of misschien voelt het fijner dan eens op te staan en iets te doen met tegenzin. Er is iets uit de balans en misschien moet je die weer herpakken. De duivel is vooral een kaart van plezier maken en gewoon nergens een fuck om geven de plichten of de afwas.
Ik had graag je feedback gehad, als je dit zinnig vond - bedankt!
Als je op niet leest waarom zou ik moeite doen jou te helpen wees respectvol of kijk naar de lezing wwwever die had hetzelfde probleem iedere lezing is echter anders. Maar als jij te lui bent de op te lezen zul je het daarmee moeten doen. Want als ik voor jou kaarten ga leggen en mijn uitleg is 3zinnen te lang is het al tldr.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:23 schreef LookAtMe het volgende:
Hoi ik ben LookAtMe 21 jaar, OP niet gelezen want tl;dr dus misschien vertel ik iets niet voor een lezing. Ben lui, zit elke dag de hele dag achter de computer. Behalve als ik naar school ga of ga zuipen.
Nogmaals ik kan niet in de toekomst kijken, helaas kan ik je hier niet mee helpen.quote:
Heeft Cue, een specifieke vraag dat zou fijner werken zijn, zo niet laat het me weten dan trek ik gewoon drie kaarten en zullen we ons laten verassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:43 schreef Cue_ het volgende:
Hoi, ik ben Cue en 28. Wat staat er in de kaarten voor mij?
Doe maar eerst algemeen. Wie weet wat voor vervolg vraag erdoor komtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heeft Cue, een specifieke vraag dat zou fijner werken zijn, zo niet laat het me weten dan trek ik gewoon drie kaarten en zullen we ons laten verassen.
Het is erg moeilijk zonder vraag maar ik zal een poging wagen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe maar eerst algemeen. Wie weet wat voor vervolg vraag erdoor komt
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ok ik had wat problemen maar hier komt de lezing (ik voel me wel niet zo goed bij deze zonet wat ruzie gehad hier waardoor er wat negatieve energie is, als dit totaal niet bij je past moet je het me laten weten dan grijp ik een ander deck, deze heeft misschien teveel negatieve energie meegekregen nu.)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hallo deviezeman:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:25 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Hallo ik ben deviezeman.
Heb ik de juiste beslissingen gemaakt de afgelopen 2 maanden?
Je mag kiezen welke je kiest
Het is goed, en het is ook nog wel vrij op mezelf en wat ik me af vroeg van toepassing moet ik zeggen... Dus dat is wel grappig!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hallo deviezeman:
Vrij interessant was het de afgelopen 2 maanden het doel om gezonder te leven? Of om meer te sparen etc?
1 Ridder van de pentakels.
Ridder van de pentakels is vooral een teken van rust en geduld stabiel en weloverwogen. Veilig en gegrond, het enige waar je voor moet uitkijken is dat de ridder niet vol passie zit. Hij kan namelijk te gegrond worden en stijfkoppig of zelfs lui worden.
2 Pentacles II
Een man die jongleert met twee ballen, hij probeert ze in balans te houden terwijl hij op een been staan. Kan het zijn dat je qua keuzes dan een keuze hebt gemaakt? Heb je nog moeite met een keuze te maken en doe je een beetje van beide? De boodschap hier is dat als je genoeg kennis hebt om een keuze te maken je dat beter kan doen, je kan beter niet blijven jongleren omdat je je energie niet definitief in een ding wilt steken of bang bent dat te doen.
3 Koning van zwaarden
De koning van zwaarden is een rationeel man, die soms hevige kritiek kan geven tegen mensen. Hij kan koud staan tegenover anderen.. Een strategisch denker zeer goed in analytisch zijn etc, erg streng. Misschien dat er zo iemand in je leven is, misschien dat je voor een baan of opleiding gaat war je analytisch moet doen. Of misschien teruggaande op de vorige kaarten dat je moeite hebt met keuzes maken omdat je alles te rationeel wilt benaderen?
Als we de kaarten bij elkaar optellen ben je goed bezig, maar moet je vooral doorzetten en niet te gauw opgeven of dingen uitstellen. Ik zeg niet dat je dat doet maar dat lijkt het thema te zijn van de kaarten.
Kun je me laten weten als het goed of slecht was? Ik ben ook nog maar aan het trainen en ben benieuwd of je er iets aan gehad hebt.
Ja het is altijd wel algemeen maar pas op er zijn 78 kaarten en de kans dat je er trekt die op iets of iemand slaan kan heel erg verschillen. Je kunt ook mensen treffen die rusteloos zijn en altijd bezig zijn die ridder van pentakels past bij hen totaal niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
HEt is goed, en het is ook nog wel vrij op mezelf en wat ik me af vroeg van toepassing moet ik zeggen... Dus dat is wel grappig!
Al moet ik zeggen dat ik skeptisch ben in dergelijke dingen omdat de omschrijvingen wel heel algemeen zijn dus ze kunnen altijd wel op IETS van toepassing zijn.
Alsnog bedankt en leuk topic!
De tweede is wel eng op mezelf van toepassing...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja het is altijd wel algemeen maar pas op er zijn 78 kaarten en de kans dat je er trekt die op iets of iemand slaan kan heel erg verschillen. Je kunt ook mensen treffen die rusteloos zijn en altijd bezig zijn die ridder van pentakels past bij hen totaal niet.
Maar je hebt gelijk ze zijn breed inzetbaar, en dat is ook waarom ik ze gebruik. Om mensen misschien wat perspectief te geven wat feedback wat op ze slaat of wat niet op ze slaat. Maar ik ben niet iemand die zegt oh ik voorspel je de toekomst dat is dan 20 euro, graag.
Dus tja het is gratis en het is gewoon voor de fun, dat is alles. Misschien heeft iemand er wat aan misschien totaal niet.
Doe er je voordeel mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:47 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
De tweede is wel eng op mezelf van toepassing...
Je kunt de kaarten opzoeken als je wilt op de site in de op onderaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:39 schreef RustCohle het volgende:
Ik geloof totaal niet in Tarot e.d., maar ik waag maar een poging voor de fun en om te kijken of de kaarten overeenstemmen met mijn situatie.
Korte info over mijzelf: 19 jaar en binnenkort zal ik beginnen aan een wo opleiding. Voor de rest ben ik aan het toewerken om na mijn studie op mijzelf te gaan wonen. Met dit laatste bedoel ik dan sparen, wat tot op heden nog helemaal niet lukt, aangezien ik té lui ben om werk te combineren met school. Daarnaast tja.. geen inkomen = niet kunnen sparen.
Voor de rest ehm.. ben ik een piekeraar.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je kunt de kaarten opzoeken als je wilt op de site in de op onderaan.
Ok we beginnen met een VIII van pentacles
Deze kan twee betekenissen hebben een betekenis van een vak leren en het overschatten van onze capaciteiten, het kan echter ook betekenen dat er veel energie moet worden gestoken in een project. Hoe je dit interpreteert is aan jou.
De III of cups.
Lastige kaart, als het probleem was 'wat is een rode vlag in een relatie zou deze kaart betekenen dat hij wellicht een zware drinker kan zijn. In jouw geval, tja dit is een tijd van feesten plezier hebben etc. Misschien dat er een verjaardag is of een trouwdag of een vrouw in verwachting, maar ik denk dat in jouw situatie het misschien meer de vakantie is, het klaar zijn met school een toffe tijd.
De laatste kaart is een Aas van zwaarden.
Weer meerdere betekenissen mogelijk, misschien had je eerder wat problemen met iemand te begrijpen maar zul je langzaam de persoon beter gaan begrijpen aan de andere kant een aas is altijd 1 en die kaart staat in verbintenis met de magiër die deel uitmaakt van major arcana 1 dit is een minor arcana 1 en die weergeven vaak een priel begin in iets. Een begin dat moet worden uitgewerkt het zou erg voor de hand liggend zijn om te zeggen dat die studie dat begin is. Wat ik weer jammer vind daar je al een beetje sceptisch bent.![]()
Met de drie kaarten bij elkaar kan ik wel zien dat je wellicht misschien hard gewerkt heb waar je moest komen inderdaad lui kan zijn of graag plezier hebt en liever lol doet dan taken, maar misschien dat de aas van zwaarden iets nieuws naar de tafel gaat brengen misschien dat je jezelf beter gaat begrijpen.
Ik moet zeggen het zijn een beetje lastige kaarten vooral die 3 of cups, lastig te interpreteren in de deze. Maar ik denk inderdaad het hebben van plezier nu misschien in de overbrugging van nu naar opleiding, misschien iets anders, in die trant. Je zult misschien voor jezelf moeten denken als je denkt dat het een beetje sense maakt in jouw leven dan is die drie vooral iets met feesten, of plezier hebben of drinken etc.
Hopelijk heb je er wat aan zo niet even goeie vrienden!
Mbt het dagdromen. Daar ben ik totaal niet van, zit te nuchter in het leven / relativeer alles. Dat ik mij daarin niet herken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Ok ik had wat problemen maar hier komt de lezing (ik voel me wel niet zo goed bij deze zonet wat ruzie gehad hier waardoor er wat negatieve energie is, als dit totaal niet bij je past moet je het me laten weten dan grijp ik een ander deck, deze heeft misschien teveel negatieve energie meegekregen nu.)
7 van bekers/cups beginnen we mee.
Deze kaart gaat vooral om dagdromen of gedachten die van hot naar her springen. Misschien dat je wat herkent dat je vaak dagdroomt, misschien een beetje moeite met richten op de realiteit, misschien heeft iemand onwerkelijke verwachtingen van je? Of jijzelf, het is lastig te zeggen zonder een probleem te hebben. Misschien dat je bezig bent met iets waarin je veel fantaseert?
The magician / de magiër
Een kaart van energie en verlangen, maar ook van een gladde tong. Maar belangrijker deze kaart kan iets nieuws beteken of weergeven, een nieuwe visie, een oplossing voor iets. Het is een moeilijke kaart om te begrijpen maar het gaat vooral om een nieuw begin, een begin dat sterk staat.
XVI de toren.
Een kaart van veranderingen de funderingen alles waar we in geloven stort en keldert ineen. Het kan een revolutie betekenen of een nieuwe perceptie, een situatie die totaal veranderd, of het wakker worden van een dagdroom. De toren kan echter ook betekenen dat als je een muur om jezelf hebt gebouwd deze misschien kapot gaat. Als ik de drie kaarten bij elkaar zou pakken zou je haast het verhaaltje kunnen maken van een dagdromer die aan iets groots begint maar dat daarna erg fout uitpakt. Maar nogmaals je hebt geen vraag en ik zit een beetje met negatieve energie. Ik zal sowieso van deck veranderen.
Weet niet of je hier ook maar iets van herkent, het is lastig zonder aanknopingspunt/vraag. Als je denkt hier herken ik niets van zal ik mezelf wreken met mijn vaste deck.
Yo, mooie vraag een van de mooiste eigenlijk. Want hier heb ik echt iets concreets. En een hele interessante lezing...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:06 schreef Imrhien het volgende:
Leuk topicje Spongeboss, al is het zoals jij zelf zegt alleen maar om ff de tijd (en warmte) te verdrijven, ik geef je groot gelijk.
Zou jij voor mij ook een lezing willen doen?
Ik ben 24 en ga eind augustus voor het eerst in 7 jaar tijd weer terug de schoolbanken in. Eigenlijk ben ik daar best wel nerveus over, en misschien zou jij me wat meer inzicht daarin willen geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Hermit/De Heremiet:
In tegenstelling tot uhm de minor arcana's de pip kaarten pentacles etc, is dit een major arcana daar zijn er 22 van. Dit is netzoals de andere twee ook een negen, dat komt niet gauw voor dat ik uit een deck van 78 kaarten drie negens trek...
Deze kaart betekend vooral het terug keren in jezelf, maar tegelijkertijd ook het vergaren van wijsheid. Misschien dat teruggaand op de vorige kaart het comfortabel was maar je hebt besloten een ander pad in te slaan, omdat het niet meer goed voelde? Dat je meer in jezelf bent gaan zoeken wat je wilde, of was er iemand die misschien de heremiet kan representeren (een wijs man of iemand die goed advies geeft kan ook vrouw zijn natuurlijk) die je dit advies gaf? Of kwam het misschien uit jezelf. De Heremiet is vooral een tijd van bij dingen stil staan, goed nadenken, alles eens op een rijtje zetten om het zo te zeggen, en er kan frustratie zijn of andere negatieve gevoelens terwijl je dit doet. Maar het zal uiteindelijk wel dingen ophelderen. Helpt dat?
De nine of cups, negen van kelken:
De kaart is een man die alleen zit met 9 kelken achter zich op een tafel hij wacht op iets gasten etc. Het is vooral een goeie vrolijke kaart. Dit wordt overigens vaak gezien als een van de beste kaarten. Er is wel een kleine waarschuwing die van teveel is nooit goed. Met dat gezegd te hebben staat deze kaart vooral symbool goeie vooruitzichten. Je zult het zelf moeten lezen ik heb het van de site die ik in opening post heb staan:
In some mystical systems it's thought that what you put out will return back to you threefold. Or, as Shakespeare put it, the more love you give to others, the more you have, for "both are infinite." (Romeo & Juliet, II,ii). This is something of the meaning of this card.
Betreft de kaarten zou het goed moeten komen met alles! Maar zit je nu meer in de Heremiet tijd van alles nog op een rijtje zetten, laat me weten als je er wat aan hebt gehad zo niet zal ik morgen nog eens proberen de energie was weer erg slecht (veel mensen die tegen me praten waardoor ik focus kwijt raak.) En zeker waar jij er niet bij bent is het lastig kaarten te trekken voor een ander met slechte focus.)
Laat het me weten! dan doe ik het morgen over.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Hmm het kan dan ook niet zijn dat iemand anders meer iets verwacht van jou? Dit is wel een redelijke lastige kaart. De kaart duidt vaak op het dromen van over dingen die vaak niet echt makkelijk of werkelijk te behalen zijn. Maar daar jij down to earth bent misschien dat de energie slecht was.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mbt het dagdromen. Daar ben ik totaal niet van, zit te nuchter in het leven / relativeer alles. Dat ik mij daarin niet herken.
Het nieuwe begin. Ik ben onlangs wel verhuist / nieuwe baan. Maar dat ligt ondertussen achter mij, de vraag is misschien wel in hoeverre dit een goede keuze was?
Zeker in combinatie met de laatste kaart.. ben ik toch bang voor hoe het af gaat lopen
Morgen ben ik er ook, je kan gewoon je vraag posten alleen zal ik je morgen te woord staan. Als je dat niet erg vind, als het dringend is wil ik nog wel proberen maar de focus is nu niet op zijn best. Dus je mag kiezen vandaag nog of morgen, mogen kan ik denk ik wel wat meer garantie geven voor iets beters want nu super bezweet en een beetje druk.quote:
Doe het wanneer jij goede energie hebt. Ik houd het topic in de gatenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:36 schreef Spongeboss het volgende:
Ik zal eens wat leggen en als ik er een goed gevoel bij heb kom ik ermee naar buiten anders doen we het morgen akkoord?
Mooi dan doe ik het morgen, geloof het of niet maar die zeven kwam weer omhoog gedreven toen ik zonet drie legde, daarom doe ik het morgen. http://www.biddytarot.com(...)-cups/seven-of-cups/quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe het wanneer jij goede energie hebt. Ik houd het topic in de gaten
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:38 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar er zitten weinig negatieve kaarten bij of wel? Of heeft iedereen hier geluk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zijn er wel. Om er een paar te laten zien, er zijn er meer hoor. De 10 van wands, bij mijn eerste lezing bijvoorbeeld. En de duivel ietsjes later, de duivel is niet per definitie slecht, maar het is een verkeerde kaart als je vast zit in een verslaving of in een negatieve ketting.Doe me heel veel goed om dit te horen! Mooi, erg mooi. Ik wens je succes qua de kaarten gaat het goed komen maar je moet uitkijken voor teveel is nooit goed. Dus gewoon veel energie in steken maar zorg er wel voor dat je zelf ook energie voor jezelf overhoudt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:39 schreef Imrhien het volgende:
Ja, ja en ja, ik herken er echt wel een heel aantal punten in.
Vooral de 9 of cups, waarbij een deel van de betekenis van de kaart is dat je wat je geeft in drievoud terug krijgt...
Ik ga de kinderopvang in, en ik vind het daadwerkelijk een van de mooiste dingen die er is omdat je van een kind, door het gewoon al wat aandacht te geven, vaak het mooiste geschenk terug kan krijgen en dat is dankbaarheid.
Dankjewel Spongeboss!
Ik zal jou alvast een plekje reserveren voor morgen na Cue.quote:Nee dat doe ik niet.quote:Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.![]()
Hahahaha, nice one !!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:48 schreef Bipsje het volgende:
Spongeboss,
Wat kan ik doen om binnen een jaar 'mijn mannetje' te ontmoeten?
[ Bericht 0% gewijzigd door Florentius op 22-07-2014 22:55:05 ]![]()
Helaas deze vragen kan ik niets mee nogmaals ik kan de toekomst niet voorspellen. De toekomst maak je zelf, ik raad je dan ook tinder of iets aan waar de andere mensen het ook mee doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:48 schreef Bipsje het volgende:
Spongeboss,
Wat kan ik doen om binnen een jaar 'mijn mannetje' te ontmoeten?
Slaap lekker allemaal.
[ Bericht 2% gewijzigd door Spongeboss op 22-07-2014 22:54:58 ]Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.![]()
Is er ook een kaart waarbij voorspeld wordt dat je (binnenkort) dood gaat? (Ff serieuze vraag, maar lijkt me toch gaar en raar als je die kaart ineens krijgt..
Niet dat ik erin geloof of denk dat het dan echt gaat gebeuren.![]()
Hoi Spongeboss. Ik ben heel erg verliefd op een meisje, maar zij niet op mij. Wat moet ik doen?Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
Even mobiel die kaart met drie zwaarden en het hart kan best zijn dat ik die uitleg en iemand zegt ja maar ik heb een hartaanval gehad. De kaart de dood staat als in een transformatie misschien verander je als mens maar ook afhankelijk van de vraag die je stelt. Het kan de dood betekenen maar dat doet die kaart zelden tot nooit. Nogmaals ik kan de toekomst niet voorspellen dat doe ik dan ook niet. Maar de kaart kan langskomen dat wel maar de interpretatie is dan anders.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Is er ook een kaart waarbij voorspeld wordt dat je (binnenkort) dood gaat? (Ff serieuze vraag, maar lijkt me toch gaar en raar als je die kaart ineens krijgt..
Niet dat ik erin geloof of denk dat het dan echt gaat gebeuren.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Hoi, Gewoonmezelf87, ben 27 jaar, wat zeggen de kaarten over de aankomende grote verandering?S. 2014
J. 2016
Gratis tarot lezingen voor mensen met vragen. (voor zolang het duurt.)![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: