Respect?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:03 schreef superniger het volgende:
Respect voor de Oekraïners die deze lijken hebben opgeruimd.
Klopt... dat doe ik ook wel.. maar ik dacht ik zeg het even netjes...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:02 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Telegraaf moet je links laten liggen, die zijn echt door en door verrot.
Riep ook zo'n journalist zonder naam in een column op dat er militair ingegrepen diende te worden vlak na het ongeluk. Wat een kutkrant.
Het is niet officieel uitgesloten, maar de impactgaten duiden heel duidelijk op een explosie van buitenaf.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar kwam het vliegtuig vandaan, grapjas. Als er een bom aan boord was (en dat is nog steeds niet officieel uitgesloten) is die dus op Schiphol op het vliegtuig gezet.
Dat was een reactie op iemand die zei dat de beveiliging op schiphol uitstekend was, waarbij ik reageerde dat het een isreali's bedrijf(geen idee of ze zijn vervangen) is die daar de baas is en dat hun trackrecord op het gebied van beveiliging niet uitstekend genoemd kan worden gezien het niet altijd vlekkeloos verliep op schiphol.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is het volgens jou relevant dat de beveiligingssystemen op Schiphol afkomstig zijn uit Israël?
Het is ook nog niet uitgesloten dat het vliegtuig neer is gehaald door een buitenaards ruimteschip.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar kwam het vliegtuig vandaan, grapjas. Als er een bom aan boord was (en dat is nog steeds niet officieel uitgesloten) is die dus op Schiphol op het vliegtuig gezet.
Idd.. denk niet dat ze iets van Slachtofferhulp hebben daar, dus die hebben nu allemaal PTSS en gaan vluchten in de alcohol en slaan hun vrouw.. o, wacht.. dat deden ze al.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:03 schreef superniger het volgende:
Natuurlijk is die kans klein, maar ik reageerde op iemand die spottend vroeg "wat Schiphol er überhaupt mee te maken had".quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is niet officieel uitgesloten, maar de impactgaten duiden heel duidelijk op een explosie van buitenaf.
Het vervelende is wel, dat het behoorlijk duidelijk te zien is of iets aan de binnenkant of aan de buitenkant ontploft is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, er zijn daar veel burgers die geholpen hebben de lichamen te vinden en spullen in te leveren.quote:
Bron van die twijfelachtige trackrecord?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:05 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Dat was een reactie op iemand die zei dat de beveiliging op schiphol uitstekend was, waarbij ik reageerde dat het een isreali's bedrijf(geen idee of ze zijn vervangen) is die daar de baas is en dat hun trackrecord op het gebied van beveiliging niet uitstekend genoemd kan worden gezien het niet altijd vlekkeloos verliep op schiphol.
Wel apart hoe jij mijn woorden vertwist. Je zou een ''leuke'' journalist kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Idd.. denk niet dat ze iets van Slachtofferhulp hebben daar, dus die hebben nu allemaal PTSS en gaan vluchten in de alcohol en slaan hun vrouw.. o, wacht.. dat deden ze al.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het vervelende is wel, dat het behoorlijk duidelijk te zien is of iets aan de binnenkant of aan de buitenkant ontploft is.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk is die kans klein, maar ik reageerde op iemand die spottend vroeg "wat Schiphol er überhaupt mee te maken had".
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:03 schreef superniger het volgende:
Ja frits, ik probeer niet grappig te zijn maar dit scenario is zo debiel onwaarschijnlijk dat het echt dikke onzin is. Helemaal als je de foto's ziet...en wanneer zou zo'n bom in de cockpit gelegd kunnen worden? Het is niet dat je zomaar even in de nacht erin kanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is geen bevestiging dat de mensen niet hebben geleden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:05 schreef Tchock het volgende:
Hier trouwens meer info over wat er precies gebeurt als een raket een vliegtuig raakt (wat 'ie trouwens niet doet) en bevestiging dat de mensen binnen echt geen seconde geleden hebben.
Dan moet je niet dom doen en vragen wat Schiphol er mee te maken had. Waarschijnlijk is het geen bom, maar zolang de wrakstukken nog niet onderzocht zijn en de zwarte dozen niet uitgelezen hoef je dat niet meteen naar BNW te verwijzen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja frits, ik probeer niet grappig te zijn maar dit scenario is zo debiel onwaarschijnlijk dat het echt dikke onzin is. Helemaal als je de foto's ziet...en wanneer zou zo'n bom in de cockpit gelegd kunnen worden? Het is niet dat je zomaar even in de nacht erin kan
Een Australisch vliegtuig is daar ook geland dacht ik te lezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:07 schreef naiipajiiau het volgende:
Net stond de militaire kant van het vliegveld van Eindhoven al helemaal vol met pers. Ik werk daar stonden al veel grote wagens etc. Klaar..
NL importeert gas & oliequote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:05 schreef MouzurX het volgende:
Sancties boeien niet zoveel want wat importeert nl nou uit Rusland? Niks wat niet te vervangen is. Wat exporteert nl nou? Fruit? Melkproducten? Is vast ook wel aan een ander te verkopen.
Het probleem met sancties echter is dat je dan niet meer afhankelijk van elkaar bent en er minder belang bij zal zijn om elkaar diplomatisch te benaderen.
Volgens bepaalde figuren (Joost Niemoller o.a.) was de piloot een kamikaze-moslim.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja frits, ik probeer niet grappig te zijn maar dit scenario is zo debiel onwaarschijnlijk dat het echt dikke onzin is. Helemaal als je de foto's ziet...en wanneer zou zo'n bom in de cockpit gelegd kunnen worden? Het is niet dat je zomaar even in de nacht erin kan
ik heb nu alles al gehoord en gezien van je, behalve wat er aantoonbaar en bewijsbaar gebeurd isquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |