Het gaat juist om het omgekeerde. Er moet iets ín middels een voodoo-ritueel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
We hebben hier nog een oud topic over voodoo..
TRU / Voodoo, witte & zwarte magie
Wie weet heb je er wat aan.
Als het om een uitdrijving gaat; Een katholiek priester kan dat ook.
deze arme deerne zoekt een serieuze oplossing voor een serieus probleem en iedereen doet maar hihi 450 euro egt fertasties hihiquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:12 schreef cindy_r_van het volgende:
dank je wel! Ik ga even het lezen.
@ catch33 dank je wel ;-)
Ik zeg het niet gauw, maar: hihaho einz!einz!11quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
deze arme deerne zoekt een serieuze oplossing voor een serieus probleem en iedereen doet maar hihi 450 euro egt fertasties hihi
Nieuwe user??quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:12 schreef cindy_r_van het volgende:
de helft meer!quote:
Oh maar dat kunnen sommige rk priesters ook hoor! Het merendeel zelfs.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat juist om het omgekeerde. Er moet iets ín middels een voodoo-ritueel.
Maar ja, die mogen het dan weer nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh maar dat kunnen sommige rk priesters ook hoor! Het merendeel zelfs.
Mss. heb je iets aan de volgende sites:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:40 schreef cindy_r_van het volgende:
Hai,
Ik ben op zoek naar een betrouwbare voodoo priester mbt ritueel liefde. Liefst in Nederland of iemand die Nederlands kan spreken.
Graag geen oordelen etc, je mag ook privé bericht sturen. Het is geen grapje, ben echt serieus op zoek naar een Voodoo priester, die ook echt rituelen kan uitvoeren en ook dat het werkt.
Dank je wel,
Cindy
Maar ze vinden het wel heel lekker..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ja, die mogen het dan weer niet
Cindy kan zelf toch ook googelen? Het is niet dat het haar niet aangeraden is .quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mss. heb je iets aan de volgende sites:
http://www.pinstruck.com/
http://voodoo2.blogse.nl/log/winti-voodoo-pop.html
En ik mag het wel, maar word gewoon niet serieus genomen (!) door Cindyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ja, die mogen het dan weer niet
Terwijl jij tot nu toe met kop (:P) en schouders boven de andere zogenaamde priesters uitsteektquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ik mag het wel, maar word gewoon niet serieus genomen (!) door Cindy
Darn, dan moet je toch echt wel een kloon zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:12 schreef cindy_r_van het volgende:
Wat zoek je wel dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:22 schreef cindy_r_van het volgende:
ik kan inderdaad zelf googlen en vind het aardig van je.
Maar ik wil niet iemand pijn door middel van poppetjes of iets dergelijks. Bedankt voor de links maar dat is niet wat ik zoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |