O, dat heb ik ook best vaak hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Laatst had ik toch iets moois, een adres wat helemaal niet bestaat en ook nog eens geen afzender er op
Volgens mij mag dat helemaal nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:33 schreef blijevis het volgende:
[..]
Zulke mensen bied ik dan een NEE/JA of NEE/NEE sticker aan (heb er meestal wel een paar bij me).
Zij blij (geen ongewenste reclame meer), en ik blij (voortaan minder werk voor hetzelfde geld).
Zei ik ook al, je kunt er voor geschorst worden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 02:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat helemaal nietja zelf weten hoor, maar als ze er achter komen..
De klantenservice vindt elke klacht een kwalijke zaak. Dat leren ze op dag 4 van de cursus, na ai, oei, en dat is niet de bedoeling. Het is natuurlijk ook heel vervelend, maar wat kan de klantenservice hier mee doen? Het is duidelijk niet de schuld van een medewerker (maar van een sorteermachine) en de medewerkers op het sorteercentrum hebben het correct opgelost. Het is opnieuw ingesealed en neem ik aan met een excuuskaartje er bij. Daarop staat als ik mij niet vergis de zin "zonder kennisname van de inhoud is de zending opnieuw verpakt", dus behalve dat het er natuurlijk slordig uit ziet neem ik aan dat de schade meevalt. Het is al opnieuw verpakt, excuses zijn gemaakt, wat willen ze nog meer? Schadevergoeding? Zweepslagen voor de bouwer van de sorteermachine? En laten we eerlijk zijn, als je zulke enorme pakken papier over de post gaat sturen moet je dat ook niet in een gewone envelop doen. Je hebt van die speciale enveloppen van heel dik geel papier die uitermate geschikt hiervoor zijn. Worden vaak gebruikt door accountantskantoren en dergelijke. Misschien moet Floris die gebruiken de volgende keer?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:27 schreef V__L_N het volgende:
https://twitter.com/cup1970/status/491988805646548992/photo/1
Duidelijk verhaspelt door een machine en daarna herverpakt. Maar de klantenservice vind het kwalijke zaak. Beetje ver van de realiteit af?
Kijk uit met wat je hier post, anders staat er binnenkort weer een mooie screenshot op twitterquote:Op donderdag 24 juli 2014 08:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
De klantenservice vindt elke klacht een kwalijke zaak. Dat leren ze op dag 4 van de cursus, na ai, oei, en dat is niet de bedoeling. Het is natuurlijk ook heel vervelend, maar wat kan de klantenservice hier mee doen? Het is duidelijk niet de schuld van een medewerker (maar van een sorteermachine) en de medewerkers op het sorteercentrum hebben het correct opgelost. Het is opnieuw ingesealed en neem ik aan met een excuuskaartje er bij. Daarop staat als ik mij niet vergis de zin "zonder kennisname van de inhoud is de zending opnieuw verpakt", dus behalve dat het er natuurlijk slordig uit ziet neem ik aan dat de schade meevalt. Het is al opnieuw verpakt, excuses zijn gemaakt, wat willen ze nog meer? Schadevergoeding? Zweepslagen voor de bouwer van de sorteermachine? En laten we eerlijk zijn, als je zulke enorme pakken papier over de post gaat sturen moet je dat ook niet in een gewone envelop doen. Je hebt van die speciale enveloppen van heel dik geel papier die uitermate geschikt hiervoor zijn. Worden vaak gebruikt door accountantskantoren en dergelijke. Misschien moet Floris die gebruiken de volgende keer?
Edit: Lees nu in een tweede Tweet dat de inhoud ook nog eens zeiknat was. Misschien een bewoner uit de wijk van houdjemond?
Denk ik ook, typisch gevalletje van een nog wat natte bodem van de fietstas.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:09 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Als ik naar die eerste foto kijk lijkt het mij dat iemand er in de regen mee heeft gelopen waardoor de randen zijn opgelost.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Edit: Lees nu in een tweede Tweet dat de inhoud ook nog eens zeiknat was. Misschien een bewoner uit de wijk van houdjemond?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:13 schreef superkimmi het volgende:
mijn TC heeft vanaf nu whatsapp.. Al noemt hij het nog what's up
Even voor alle duidelijkheid: het gaat om het aanbieden van een NEE-sticker aan een bewoner die te kennen geeft geen reclame te willen. Volgens de werkinstructie (het zakboekje) mag je bij zo'n bewoner geen reclame bezorgen:quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Goed idee, maar hang het niet aan de grote klok, want het is verboden. Minder adressen om hah te bezorgen is minder inkomsten voor PostNL. Ik ken iemand die iets soortgelijks deed, en toen geschorst is. Mensen desgevraagd vertellen hoe ze aan zo'n sticker kunnen komen mag nog net.
De vraag is nu: wat is een "soortgelijk verzoek"?quote:Je mag in brievenbussen met een NEE-sticker of een soortgelijk verzoek beslist geen Huis-Aan-Huis folders doen
quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
De klantenservice vindt elke klacht een kwalijke zaak. Dat leren ze op dag 4 van de cursus, na ai, oei, en dat is niet de bedoeling. Het is natuurlijk ook heel vervelend, maar wat kan de klantenservice hier mee doen? Het is duidelijk niet de schuld van een medewerker (maar van een sorteermachine) en de medewerkers op het sorteercentrum hebben het correct opgelost. Het is opnieuw ingesealed en neem ik aan met een excuuskaartje er bij. Daarop staat als ik mij niet vergis de zin "zonder kennisname van de inhoud is de zending opnieuw verpakt", dus behalve dat het er natuurlijk slordig uit ziet neem ik aan dat de schade meevalt. Het is al opnieuw verpakt, excuses zijn gemaakt, wat willen ze nog meer? Schadevergoeding? Zweepslagen voor de bouwer van de sorteermachine? En laten we eerlijk zijn, als je zulke enorme pakken papier over de post gaat sturen moet je dat ook niet in een gewone envelop doen. Je hebt van die speciale enveloppen van heel dik geel papier die uitermate geschikt hiervoor zijn. Worden vaak gebruikt door accountantskantoren en dergelijke. Misschien moet Floris die gebruiken de volgende keer?
het is een kwalijke zaak dat die machine de boel verneukt toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:27 schreef V__L_N het volgende:
https://twitter.com/cup1970/status/491988805646548992/photo/1
Duidelijk verhaspelt door een machine en daarna herverpakt. Maar de klantenservice vind het kwalijke zaak. Beetje ver van de realiteit af?
Toch wel, want elk adres waar PostNL geen folders meer bezorgt betekent minder inkomsten voor PostNL. Of de bewoner van dat adres geinteresseerd is in de folders is interessanter voor de afzender van de folders dan voor de bezorger. Het geval waar ik over sprak was een postbode die een brief had gemaakt waarin hij uitlegde waar je een nee-nee sticker kon krijgen als je geen reclame meer wilde. Die had hij overal bezorgd in zijn wijk, en hij is daarom geschorst. Ik geef toe dat het niet helemaal hetzelfde is als nee-nee stickers uitdelen in je wijk aan mensen die er om vragen, maar de overeenkomst is wel dat je actief bezig bent met het verkleinen van de klandizie van PostNL. Voor de goede orde, ik ben het wel met je eens, maar ik geef alleen aan hoe het bedrijf er over denkt en wat hun redeneertrant is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:34 schreef blijevis het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid: het gaat om het aanbieden van een NEE-sticker aan een bewoner die te kennen geeft geen reclame te willen. Volgens de werkinstructie (het zakboekje) mag je bij zo'n bewoner geen reclame bezorgen:
[..]
De vraag is nu: wat is een "soortgelijk verzoek"?
Ik denk dat in elk geval alternatieve stickers ("Geen reclame, we hebben alles al, Loesje") of een zelfgeschreven tekst ("Alleen geadresseerde post a.u.b.") daar onder vallen.
Er staat niet bij hoe het zit wanneer de bewoner de boodschap mondeling overbrengt (*), maar de strekking lijkt me dat je geen reclame dient te bezorgen als duidelijk blijkt dat de bewoner dat niet wil. Aan zo'n bewoner is niets verloren wanneer je die een NEE-sticker geeft.
Haha jammer danquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:32 schreef Rafierafie het volgende:
Heb ik net een briefje van een miljoen euro gevonden, blijkt ie nep te zijn
Ik was al feestjes en vakanties aan het plannen. Mijn ontslagbrief lag al klaar
Zolang het plannen was en de ontslagbrief niet verzonden, niks aan de hand hahaquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:32 schreef Rafierafie het volgende:
Heb ik net een briefje van een miljoen euro gevonden, blijkt ie nep te zijn
Ik was al feestjes en vakanties aan het plannen. Mijn ontslagbrief lag al klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |