???quote:Ik ga ff op nonactief hier.. Iets met gedumpt worden na anderhalf jaar.
Goed idee, maar hang het niet aan de grote klok, want het is verboden. Minder adressen om hah te bezorgen is minder inkomsten voor PostNL. Ik ken iemand die iets soortgelijks deed, en toen geschorst is. Mensen desgevraagd vertellen hoe ze aan zo'n sticker kunnen komen mag nog net.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:33 schreef blijevis het volgende:
[..]
Zulke mensen bied ik dan een NEE/JA of NEE/NEE sticker aan (heb er meestal wel een paar bij me).
Zij blij (geen ongewenste reclame meer), en ik blij (voortaan minder werk voor hetzelfde geld).
Ik kan hier zoveel foute opmerkingen bij verzinnenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:21 schreef posje het volgende:
Ik heb daar een kaartje voor: Beste bewoner, probeer 's iets in eigen gleuf te steken, dan weet u waarom!
Mag hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:19 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik kan hier zoveel foute opmerkingen bij verzinnen
Parcos.nl heeft een lijstje met voor wie ze werken. Misschien dat dat helpt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:34 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm er staat in mijnpakket een onverwacht en onbekend pakket. Nou bestel ik nog wel eens wat, dus het zou kunnen dat het iets is dat ik 'vergeten' ben en/of dat het onder een andere naam staat, maar misschien is het die nieuwe kleding wel
Parcos, komt die naam iemand bekend voor?
Ah dank je! Zou een nalevering ergens van krijgen met producten van een bepaald merk, en DAT merk staat er idd tussen. Nog geen nieuwe shirtjes dan dusquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Parcos.nl heeft een lijstje met voor wie ze werken. Misschien dat dat helpt.
sterktequote:Op woensdag 23 juli 2014 02:00 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga ff op nonactief hier.. Iets met gedumpt worden na anderhalf jaar.
Nee, helemaal niets meer gehoord. Maar ik had zelf al bedacht dat als ik om 16 uur nog bezig was, even zou stoppenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:40 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh wat rot, sterkte! Het zit je niet echt mee he?
Meer mensen hier nog iets gehoord mbt de herdenking? Hier een verzoek gekregen om stil te zijn als we nog aan het werk zijn om 16.00.
Vond het hier vandaag trouwens niet echt rustiger dan een andere daldag. Ga wel even mijn tijden goed noteren, want ik vermoed dat er nog wel wat af gaat
Niks gehoord, ben ik net op tijd klaar. Het is sowieso stil aan het postnl-front. Af en toe een sms-je welke tassen ze weer kwijt zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:40 schreef VixenFromHell het volgende:
Meer mensen hier nog iets gehoord mbt de herdenking?
Niet echt.. Nouja shit happens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:40 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh wat rot, sterkte! Het zit je niet echt mee he?
Meer mensen hier nog iets gehoord mbt de herdenking? Hier een verzoek gekregen om stil te zijn als we nog aan het werk zijn om 16.00.
Vond het hier vandaag trouwens niet echt rustiger dan een andere daldag. Ga wel even mijn tijden goed noteren, want ik vermoed dat er nog wel wat af gaat
Maar het lastige is natuurlijk, hoe weet je nou precies op de minuut af wanneer het 16.00 uur is? Ik heb wel een horloge om, en mijn telefoon heeft ook een klokje, maar die lopen niet gelijk met de atoomklok. Misschien had die pakketbezorger het wel even voor of na vieren....quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Niet echt.. Nouja shit happens.
Hier wel een sms :
Ivm met dag van nationale rouw, gaarne om 16.00 uur
1 minuut stilte,
Gr eindbazenTC Postnl
Ook netjes even gaan zitten met pet en zonnebril af.
Laatst had ik toch iets moois, een adres wat helemaal niet bestaat en ook nog eens geen afzender er opquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:13 schreef Herfstblad het volgende:
Of ik een "wijkje erbij kan doen, omdat er zo weinig post is." Tuurlijk. Zal mij benieuwen, aangezien ik de wijk niet ken en googlemaps op moet zoeken waar ie is. Gaat leuk worden.
Ik heb heel geen klok horen slaan, laat staan stoppen met slaan. Ik ben volgens mij ook niet stil geweest om 16.00 uur, ik had er totaal niet aan gedacht, ik was gewoon aan het werk. Ik heb ook geen sms-je o.i.d. gehad dat ik om 16.00 uur niet had mogen werken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:06 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Als de klokken stoppen met slaan?
ik neem toch aan dat pakketbezorgers gewoon een radio in hun auto hebben dus zo moeilijk zal het toch niet zijn om te weten wanneer die minuut stilte isquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:04 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja dat zou ik ook gedaan hebben als ik nog aan het werk geweest was, even gaan zitten. Wat dat betreft was het dus wat 'onhandig' dat de officiële stilte niet om 16.00 was. Tenminste, dat was toch met de gespeelde muziek er voor en erna, of begreep ik dat verkeerd?
Snap wel dat het bij zoiets lastig is hoor om dat zo te plannen, maar bedrijven, ov etc hielden dus wel 16.00 aan. En idd ook wel wat in de post hierboven staat, een klok kan verkeerd lopen. Dan krijg je dit soort situaties, want mensen storen zich er dan wel aan.
Dit.. Erna stil en ff op telefoon gekeken.. Verder gaat het om het idee toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:06 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Als de klokken stoppen met slaan?
maar het punt is natuurlijk dat je iemand anders dan weer kan storen terwijl die die minuut stilte houdt als je het dus niet allemaal tegelijk doet. Bij ons zal dat meevallen, maar in het geval van een pakketbezorger kan ik me voorstellen dat mensen het niet echt waarderen als tijdens hun minuut stilte ineens de bel gaat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit.. Erna stil en ff op telefoon gekeken.. Verder gaat het om het idee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |