Postnl heeft ook een zeer behulpzaam webcare teamquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:44 schreef hottentot het volgende:
[..]![]()
Kijk en dat kon ik zelf niet uit de titel halen. Kan me ook voorstellen dat iemand zich tegenwoordig niet meer als pakketbezorger bekend wil maken, daar gaat gewoon teveel fout, en dat ligt echt niet alleen aan de werkvloer.
(blij toe dat ik niets over de brieven te klagen heb met die overmacht hier....)
Ik heb precies 1 shirt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:21 schreef allweather het volgende:
[..]
Ik ben ook een kabouter (1:53 en 54 kilo) maar dus wel met wat extra kilootjes/spieren.
Toen ik in 2008 in dienst kwam heb ik 1 jaar en 3 maanden op bedrijfskleding moeten wachten, dus misschien moet je even geduld hebben.
Ik denk dat de schoenen van TC's bezorgen anders best hard zullen slijten. Iedere keer gas geven, remmen, koppelen. Daar slijten je zolen ook van hoor!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij hapt gelijk
Er zijn een aantal TC's die bij wijze van spreken voor de koffie al weer thuis zitten en waarbij de schoenen nauwelijks slijten
Dat is alleen als je een TC buiten hebt die ook daadwerkelijk buiten komt, die van ons zit vooral te internetten of koffie te drinkenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:16 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik denk dat de schoenen van TC's bezorgen anders best hard zullen slijten. Iedere keer gas geven, remmen, koppelen. Daar slijten je zolen ook van hoor!
Right.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:09 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Postnl heeft ook een zeer behulpzaam webcare team
Misschien kunnen zij je helpen.
Moeten ze wel onderweg zijn en niet op kantoor achter de PC hangenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:16 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik denk dat de schoenen van TC's bezorgen anders best hard zullen slijten. Iedere keer gas geven, remmen, koppelen. Daar slijten je zolen ook van hoor!
Al van de schrik bekomen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:35 schreef Herfstblad het volgende:
Ik ben mijn huidige TC al een paar keer tegengekomen op het depot. Vorige week nog toen er een nieuwe collega begon.
die van ons weet volgens mij nauwelijks waar de depots zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:35 schreef Herfstblad het volgende:
Ik ben mijn huidige TC al een paar keer tegengekomen op het depot. Vorige week nog toen er een nieuwe collega begon.
Soms krijg je voor een depot wel de juiste straat door, maar het verkeerde huisnummerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:37 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
die van ons weet volgens mij nauwelijks waar de depots zijn
Gewoon het oude nummer bellen van klantenservice en de mededeling negeren dat je het nieuwe nummer moet bellen. Word je automatisch doorverbonden en betaal je gewoon het reguliere tarief.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:35 schreef Herfstblad het volgende:
Hou op, ik kan niet meer, ik ben gebroken. Ik heb hoofdpijn, spierpijn, pijn in m'n rug. Eigenlijk dus een zondag als alle andere.quote:
Spreek haar naturlijk wel over de telefoon af en toe, maar verder nog nooit face to face gezienquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elke keer dat je in dit topic komt zie je een leidinggevende.
Vreemd verhaal. Iedereen hoort de nieuwe shirts te krijgen. Dit is een zogenaamde buitenbudgettaire order, dus het maakt niets uit of je nog budgetpunten hebt.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:34 schreef LanaWoef het volgende:
Nog steeds geen nieuwe shirts ontvangen. Heb vorige week maar eens navraag gedaan bij m'n operationeel planner (leidinggevende Autobedrijf) aangezien elke andere collega ze wel heeft. Wat blijkt: mijn budgetpunten zijn op en dus sturen ze mij maar helemaal geen shirts op.![]()
Dat wordt dus gewoon weer in m'n eigen kleding gaan werken (wel zichtbaar m'n bedrijfspasje aan m'n broek hoor)
Ik heb nog steeds moeite om te wennen aan die vrije maandag. Ik heb dat werkritme gewoon nodig. Op dit moment zit ik nog steeds ongeschoren en ongewassen in m'n badjas achter de computer. Ga nu maar eens douchen.quote:[b]Op maandag 28 juli 2014 13:06 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/2525]
Nu lekker genieten van het weekend
Nu wel blij, wat een ravage, veel is afgezet wegens wateroverlast en/of takken en bomen, watervalletje voor de deur. Terwijl het hier wel mee zou vallen. Hagelstenen van 3 cm vanmiddag. Van binnenaf gezien wel mooi!quote:Op maandag 28 juli 2014 14:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds moeite om te wennen aan die vrije maandag.
Hier gaat nu ook tekeer zegquote:Op maandag 28 juli 2014 16:06 schreef posje het volgende:
[..]
Nu wel blij, wat een ravage, veel is afgezet wegens wateroverlast en/of takken en bomen, watervalletje voor de deur. Terwijl het hier wel mee zou vallen. Hagelstenen van 3 cm vanmiddag. Van binnenaf gezien wel mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |