Weinig SVP vandaag, maar de rode bakjes zaten goed vol. Buiten dus amper tijdwinst, omdat je geen adres oversloeg, en ook nog 3x hah had.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:55 schreef gelestipjes het volgende:
Hier was er echt niks, had bij het zetten gewoon diverse vakjes waar niks in zat en ik was al voor 11 uur thuis en dat was inclusief het bezorgen van een wijk
Tja, bizar, maar wat kunnen wij er mee? Wij zijn niet de pakketservice, dus wij kunnen niet eens verklaren hoe het kan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:56 schreef hottentot het volgende:
Vandaag zou ik negen pakketten krijgen van postnl. Alles keurig online op vandaag gezet tussen 13:30 en 15:30, dik in orde zou je zeggen.
Stand van zaken op dit moment:
1 Pakket bezorgd om 12 uur, anderhalf uur te vroeg, maar ik was thuis dus geen probleem.
1 Pakket staat als retour gezonden aan afzender.
1 Pakket staat als nog zijnde in het sorteercentrum
6 pakketten staan als zijnde onderweg, alleen de bezorger van het eerste pakket stelt dat hij dit heeft overgenomen en dat hij verder niets heeft.
Echt, zo godsgruwelijk spuugzat word je van dit soort zooi, stelletje randdebielen daar.
Oh, maar jullie hoeven dat ook niet te verklarenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tja, bizar, maar wat kunnen wij er mee? Wij zijn niet de pakketservice, dus wij kunnen niet eens verklaren hoe het kan.
Ja boven mijn wijken meestal, dan kun je mij als ezeltje Iejoor (met dat wolkje) volgen op buienradar. Maar ik ben klaar, met paar drupjes op het eind. 100x beter (en sneller) dan vorige week!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:41 schreef VixenFromHell het volgende:
De zwaarste buien ontwikkelen zich waarschijnlijk in een brede strook over het midden van het land.
![]()
Pakjes komen van TNT expres.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Oh, maar jullie hoeven dat ook niet te verklaren
En Centraal Postnl medewerkerstopic, ik had dus verschillende soorten medewerkers verwacht hier.
euh?quote:
volgens mij is tnt express weer wat anders hoor. Meeste pakjes nationaal gaan volgens mij gewoon nog steeds via de pakketservice van postnl.quote:
Nee hoor, alleen Expresse-zendingen komen via TNT Express. De gewone pakketten komen met PostNL Pakketservice. Maar ik geef toe dat het voormalige PTT al zo vaak is opgesplitst en van naam veranderd dat zelfs de eigen medewerkers soms het spoor bijster raken.quote:
snap ik.. om de een of andere reden zitten hier alleen voorbereiders/bezorgers (en een teamcoach) van de brievenbuspostquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Oh, maar jullie hoeven dat ook niet te verklaren
En Centraal Postnl medewerkerstopic, ik had dus verschillende soorten medewerkers verwacht hier.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
snap ik.. om de een of andere reden zitten hier alleen voorbereiders/bezorgers (en een teamcoach) van de brievenbuspost
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
snap ik.. om de een of andere reden zitten hier alleen voorbereiders/bezorgers/postbodes (en een teamcoach) van de brievenbuspost
Ja maar een bode is een combi van beide.. Daarom niet genoemd :pquote:
Sorry voor de TT!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:27 schreef Herfstblad het volgende:
Hier was het ook maar weinig en gelukkig barstte de regen pas los toen ik nog een paar huizen moest.
Ik kan me trouwens best voorstellen dat de topictitel misleidend is voor mensen die het topic niet kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |