Ik mis de sambal?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:20 schreef Soury het volgende:
Ik had een blik kokusmelk staan.
Sperziebonen gesmoord in kokosmelk
Groentegerechten
4 porties
25 minuten
Indonesie
sacha
Delen
Ingrediënten
500 gram sperziebonen
1 blikje kokosmelk
2 teentjes knoflook, fijngeperst
1 grote ui, gesnipperd
(olijf)olie
seroendeng
zout
peper
Bereidingswijze
Kook de sperziebonen in ongeveer 5 minuten beetgaar en laat ze uitlekken in een vergiet. Verhit vervolgens wat olie in een wok of wadjang en fruit de knoflook en de ui in ongeveer 3 minuten of wanneer de uitjes glazig zien. Voeg dan de inhoud van het blikje kokosmelk en wat peper en zout naar smaak toe. Sudder dit zo'n 5 minuten. Schep daarna de sperziebonen erdoor en laat dit goed warm worden. Strooi er tenslotte wat seroendeng over.
Bron: © AH
Makkelijk !! Wel wat nasi erbij en een satétje
Echt ?dit is vrij mild met knoflook. Sambal en andere rooie shit gooi ik wel bij de satéquote:
Ik maak boontjes of kousenband op die manier redelijk vaak bij de nasi en er gaat dan altijd sambal in de wok.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ?dit is vrij mild met knoflook. Sambal en andere rooie shit gooi ik wel bij de saté
Ga ik wel een keer proberen, maar ik heb veel saus gemaakt. Ik kook morgen voor mijn moeder.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik maak boontjes of kousenband op die manier redelijk vaak bij de nasi en er gaat dan altijd sambal in de wok.
Kan Sas wel koken?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:39 schreef Soury het volgende:
Ik zie nu pas dat het een recept is van Sacha
Ik denk het wel, het is een beetje mijn passie dat heeft niet iedereen. Morgen naar de Lidl daar hebben ze een Spaanse zooi deze week.quote:
Post je dan met witte letters.quote:
Moet ik rouwen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hoeft morgen niet te werken chufi.
Grappig vinden dat iemand die Utopia volgt iets aan te merken heeft op nietszeggende posts hier vind ik ook een aparte gevolgtrekking.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aparte conclusies trek je. Sinds wanneer staat Utopia het toppunt van nietszeggendheid vinden gelijk aan dat iemand hier niets mag zeggen? Is dat Utopia-logica?
Vanavond de restanten uit Spanje (Iberico ham en chorizo-/bloedworstjes) gemixt met spul van de Lidl. Prima!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk het wel, het is een beetje mijn passie dat heeft niet iedereen. Morgen naar de Lidl daar hebben ze een Spaanse zooi deze week.Ik koop ook vaak dingen en kijk achteraf pas wat is er mee kan doen. Pata negra, en tortas de aceite
Kingstown doelt op de afgekondigde dag van nationale rouw morgen.quote:
Oh dat was het. Sjesus lekker volgen. Doe ik ookquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grappig vinden dat iemand die Utopia volgt iets aan te merken heeft op nietszeggende posts hier vind ik ook een aparte gevolgtrekking.
Ik ben blij dat ik deze keer mijn drang naar streams een beetje onder controle kan houdenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat was het. Sjesus lekker volgen. Doe ik ook
1 vliegtuig en dan al nationale rouw?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kingstown doelt op de afgekondigde dag van nationale rouw morgen.
Maar dat is in de praktijk niets meer dan een minuut stilte en wat vlaggen halfstok...
aha, okéquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kingstown doelt op de afgekondigde dag van nationale rouw morgen.
Maar dat is in de praktijk niets meer dan een minuut stilte en wat vlaggen halfstok...
Wat is de ondergrens bij jou?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 vliegtuig en dan al nationale rouw?
Ik ga morgen niet rouwen, maar de herdenking op 4 mei moet absoluut blijven...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is een lastige, de dodenherdenking mogen ze wat mij betreft ook afschaffen.
Er zijn al zo weinig feestdagen in Nederland ....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
5 Mei en Koningsdag kun je dan gelijk samenvoegen tot 1 nationale feestdag.
Ik heb er niets mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga morgen niet rouwen, maar de herdenking op 4 mei moet absoluut blijven...
Tsja als het aan mij ligt elke dag maar dan wordt er geen geld meer verdiend.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn al zo weinig feestdagen in Nederland ....
Daarvoor was ik alleen met kerst en Nieuwjaar vrij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat om de vrije dag, maar daar heb je als vrije jongen lak aan ...
Ken je iemand ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:12 schreef sacha het volgende:
ik snap wat Meneer Rutte aan het doen is maar rouwen doe ik in dit geval op mijn eigen manier
Het geneuzel van die kerel daar heb ik eerlijk gezegd wel genoeg van.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:12 schreef sacha het volgende:
ik snap wat Meneer Rutte aan het doen is maar rouwen doe ik in dit geval op mijn eigen manier
Zo fout is hij niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het geneuzel van die kerel daar heb ik eerlijk gezegd wel genoeg van.
Nou daar denk ik toch wat anders over.quote:
Ik denk dat hij capabel is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nou daar denk ik toch wat anders over.
Een nietszeggende prutser die graag aan het pluche hangt, is het.
Dat zijn ze allemaal, hoewel ik het Timmermans aardig vond doen gisteren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn directe familie had geluk, die wat verder weg is weinig meer van terug te vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn halve familie is toen vermoord, dus ik hou die herdenking graag in ere...
Een deel heeft het overleefd en daar ken ik de verhalen van, hoewel ze er niet erg spraakzaam over waren. Inmiddels is van die generatie iedereen overleden...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn directe familie had geluk, die wat verder weg is weinig meer van terug te vinden.
Was voor mijn tijd en er is gewoon niets meer van bekend.
Mijn vader en moeder waren nog erg jong toen en opa's en oma's hielden deskundig hun mond.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een deel heeft het overleefd en daar ken ik de verhalen van, hoewel ze er niet erg spraakzaam over waren. Inmiddels is van die generatie iedereen overleden...
Zo verkeerd vind ik het hem momenteel niet doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Timmermans redt 'm.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo verkeerd vind ik het hem momenteel niet doen.
Momenteel doet ie het zoals het hoort... Gaan wijzen en beschuldigen maak je het alleen maar moeilijker mee... Ik zou dat lekker aan de rest over laten..Eerst die actie zo goed mogelijk coordineren en daarna maar eens verder kijken ,..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo verkeerd vind ik het hem momenteel niet doen.
Ik moet 'm niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Momenteel doet ie het zoals het hoort... Gaan wijzen en beschuldigen maak je het alleen maar moeilijker mee... Ik zou dat lekker aan de rest over laten..Eerst die actie zo goed mogelijk coordineren en daarna maar eens verder kijken ,..
Ja OK das iets anders.. Ik ben verder ook niet zo weg van hem of zo ... Maar gezien de situatie ... Ja Timmermans natuurlijkk, nog een mooie speech eroverheen en klaar.. Maar Amerika zegt nu inmiddels dat de schuld bij de terrorristen ligt .. zonder hulp van Rusland ..quote:
En zonder bewijzen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK das iets anders.. Ik ben verder ook niet zo weg van hem of zo ... Maar gezien de situatie ... Ja Timmermans natuurlijkk, nog een mooie speech eroverheen en klaar.. Maar Amerika zegt nu inmiddels dat de schuld bij de terrorristen ligt .. zonder hulp van Rusland ..
Dat komt wel, denk ik, nu hoeft er nog niks bewezen te worden zo lang er nog belangen zijn in dat gebied (onderzoek, opruimen e.d.). Zeker niet naar de buitenwereld, laat iedereen nog maar gissen...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Grote bek opzetten is 1 maar het bewijzen is toch echt nr 2.
Ja maar nu juist beginnen de Amerikanen te wijzen ..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat komt wel, denk ik, nu hoeft er nog niks bewezen te worden zo lang er nog belangen zijn in dat gebied (onderzoek, opruimen e.d.). Zeker niet naar de buitenwereld, laat iedereen nog maar gissen...
Het is een afweging wat ze gaan prijsgeven.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat komt wel, denk ik, nu hoeft er nog niks bewezen te worden zo lang er nog belangen zijn in dat gebied (onderzoek, opruimen e.d.). Zeker niet naar de buitenwereld, laat iedereen nog maar gissen...
Jawel de hoek vanuit die gaten in de romp zijn geknald en verder doet die bevolking daar ook hun best en zaten echt niet te wachten op zoveel dingen die uit de lucht vallen op hun land.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:00 schreef chufi het volgende:
Ik zou zeggen, verzamel alle mogelijke persoonlijke dingen , zoveel mogelijk stoffelijke resten en wegwezen daar ... Veel meer bewijs zal er niet meer te halen zijn ..
Met een paar referentie stukken kunnen ze dat achterhalen , samen met de satteliet beelden en de Orangebox details .. En waarschijnlijk weet de VS al waar er afgevuurd is ...quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel de hoek vanuit die gaten in de romp zijn geknald en verder doet die bevolking daar ook hun best en zaten echt niet te wachten op zoveel dingen die uit de lucht vallen op hun land.
Wat ik mis zijn de bewijsstukken van het land dat de hele wereld afluistert.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een paar referentie stukken kunnen ze dat achterhalen , samen met de satteliet beelden en de Orangebox details .. En waarschijnlijk weet de VS al waar er afgevuurd is ...
Wat wil je nog meer weten ... Hoe erg iedereen heeft geleden of dat men op slag dood was ...
Ja maar die leveren ze nog niet ...quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ik mis zijn de bewijsstukken van het land dat de hele wereld afluistert.
Half, want het kan ook een tactiek zijn , wat ik al eerder zei om Putin te ontzien om zodoende een wereldcrisis te voorkomen ..quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dus wanneer ze zeggen dat het zo is dan geloof je dat?
Andere vraag, hoeveel Europeanen zitten te wachten op toetreding van Oekraïne in de EU?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Half, want het kan ook een tactiek zijn , wat ik al eerder zei om Putin te ontzien om zodoende een wereldcrisis te voorkomen ..
Er zitten er al genoeg op m'n werk... Hongaren en Roemenen danquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Andere vraag, hoeveel Europeanen zitten te wachten op toetreding van Oekraïne in de EU?
Bulgarije en Roemenië is al een lastige kwestie.
Hongaren vallen nog wel mee. Die hebben toffe peerden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zitten er al genoeg op m'n werk... Hongaren en Roemenen dan
Steeds minder...quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Andere vraag, hoeveel Europeanen zitten te wachten op toetreding van Oekraïne in de EU?
Bulgarije en Roemenië is al een lastige kwestie.
Bewijs wordt altijd gemanipuleerd als er grotere/andere belangen zijn. Ik zie Powell nog die prachtige powerpoint presentatie geven in de VN met al zijn bewijzen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Grote bek opzetten is 1 maar het bewijzen is toch echt nr 2.
quote:
Jij bent toch altijd vroeg wakker... Vroeger was het nog wel eens mogelijk om op die tijdstippen een gratis krantje op de kop te tikken ...quote:
Hou op ... Had ik van het weekend, kleine kutfruitvliegjes maden .... Alles wat ik nu weggooi met dit warme weer, gaat in een afgesloten verpakking de vuilniszak in ...quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:45 schreef Soury het volgende:
Fijne verrassing vanmiddag, vuilnisbak vol maden.
Ik had beter moeten weten vanmorgen vond ik het al niet fris ruiken maar ja haast. Ik had toen ik thuis kwam wat in de auto laten liggen dus dacht ik gelijk de vuilniszak "even" weg te gooienquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou op ... Had ik van het weekend, kleine kutfruitvliegjes maden .... Alles wat ik nu weggooi met dit warme weer, gaat in een afgesloten verpakking de vuilniszak in ...
Er zou eens een algemeen goed middel/methode moeten komen om al het ongedierte te weren of te bestrijden ...quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had beter moeten weten vanmorgen vond ik het al niet fris ruiken maar ja haast. Ik had toen ik thuis kwam wat in de auto laten liggen dus dacht ik gelijk de vuilniszak "even" weg te gooien![]()
Gadver de gadver overal ik wilde eerst mijn bak hop gelijk de straat op schoppen maar dat is best een duur ding.Onder de douche schoon gemaakt met bleek. Ik was al laat thuis en moe.
Ik gebruik het ook maar even niet, kleine zakjes en dan hop weg.
Het is mijn eigen vuilnisbak hoor, ooit zo'n groen bakje gehad van de gemeente. Die was erg snel pleitequote:Op woensdag 23 juli 2014 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zou eens een algemeen goed middel/methode moeten komen om al het ongedierte te weren of te bestrijden ...
Fuck op met duurzaam en dat soort statements..
Oh ja dat 5 liter bakje ... Kan hier niet eens meer gescheiden deponeren bij mij in de flat.. Ja papier/karton en de rest en grof ..quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is mijn eigen vuilnisbak hoor, ooit zo'n groen bakje gehad van de gemeente. Die was erg snel pleite
Ja dat onding. Glas, papier en de rest. Dat doe ik netjes. En het zijn ondergrondse bakken overal. Ik weet nog dat er containers stonden. Die zaten ook altijd onder de maden. Wat dat betreft is het echt stukken beter. Mijn vuilnisbak glimt weer. En de douche ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat 5 liter bakje ... Kan hier niet eens meer gescheiden deponeren bij mij in de flat.. Ja papier/karton en de rest en grof ..
Ik heb mijn lesje geleerd. Die bak is te groot voor één persoon in de zomer. Ik dacht even toedeledokie met dat ding. Maar jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:08 schreef chufi het volgende:
Ik had mn Wesco afvalemmer ook in de badkamer geplaatst en af lopen spoelen met oa heeeeett water en daarna nog bleek etc ... Hopen dat het genoeg was ...
Ben op zoek naar een goede middenmaat vlammenwerper ....
Ik merk er niks van?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:26 schreef chufi het volgende:
Ja zonde ook... Halve zakjes doen ...
Trouwens best wel rumoerig zo'n stille tocht door Amsterdam ...
Jij zit wat verder toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zover zijn ze ook niet gekomen volgens mij ...
Ohh nou ik vind het wel ok verder.quote:
Ja dat vond ik ook ... En om eerlijk te zijn heb ik vandaag af en toe een traan gelaten ....quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag naar de aankomst en vertrek op Eindhoven zitten kijken en vond het heel erg indrukwekkend. Nederland heeft dat respectvol gedaan.
Het was een emotionele dag ja, niet alleen vanmiddag op tv, maar de hele dag ook al op de radio, zelfs dat deed me al heel wat, al die aangepaste muziek, verhalen en ingetogen presentatie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook ... En om eerlijk te zijn heb ik vandaag af en toe een traan gelaten ....
Ik zat idd om 7 uur vanochtend al vol ... Heb toe de koptelefoon ff weggelegd... Maar later wel verder geluisterd, maar af en toe hoor je dan weer die persoonlijke verhalen ...quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een emotionele dag ja, niet alleen vanmiddag op tv, maar de hele dag ook al op de radio, zelfs dat deed me al heel wat, al die aangepaste muziek, verhalen en ingetogen presentatie.
Ik heb de radio vanmiddag ook even uitgezet om siësta te houdenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat idd om 7 uur vanochtend al vol ... Heb toe de koptelefoon ff weggelegd... Maar later wel verder geluisterd, maar af en toe hoor je dan weer die persoonlijke verhalen ...
Het was zelfs live op CNN ...quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de radio vanmiddag ook even uitgezet om siësta te houdenEn was niet van plan om naar de ceremonie op tv te kijken, omdat ik verwachtte er depri van te worden, maar ook al was het dieptriest, toch ben ik blij dat ik wel gekeken heb.
Het ging de hele wereld rond en ik vind dat ze wel iets moois hebben gedaan en laten zien.quote:
Ik moest in de SPaanse media wel even zoeken.... Viel gelijk met 1 jaar herinnering van dat treinongeluk die uit de bocht vloog vorig jaar ...quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging de hele wereld rond en ik vind dat ze wel iets moois hebben gedaan en laten zien.
Elk land heeft z'n eigen shit en van velen weten we het niet eens...quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest in de SPaanse media wel even zoeken.... Viel gelijk met 1 jaar herinnering van dat treinongeluk die uit de bocht vloog vorig jaar ...
Ik moest toch even lachen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:23 schreef Soury het volgende:
Ik zat op een terras bij mij stiefvader, en de rare geluiden werden sterker om vier uur.
OuuhAAAA . Er zitten ook mensen met een geestelijke aandoening. Valt normaal niet op.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:23 schreef Soury het volgende:
Ik zat op een terras bij mij stiefvader, en de rare geluiden werden sterker om vier uur.
OuuhAAAA . Er zitten ook mensen met een geestelijke aandoening. Valt normaal niet op.
We hoorden al een tijdje wat. Mijn moeder dacht een hond. Ik zei al "nou die mag wel naar de dierenarts dan" Later bleek het een inwoner te zijn. Je zou er gvd naast wonen.quote:
Naast een jankende hond wil je ook niet wonenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
We hoorden al een tijdje wat. Mijn moeder dacht een hond. Ik zei al "nou die mag wel naar de dierenarts dan" Later bleek het een inwoner te zijn. Je zou er gvd naast wonen.
Volgens mij ga je daar sowieso niet voor je plezier wonen...quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
We hoorden al een tijdje wat. Mijn moeder dacht een hond. Ik zei al "nou die mag wel naar de dierenarts dan" Later bleek het een inwoner te zijn. Je zou er gvd naast wonen.
Joh het is een drama alles wat dat betreft. Mijn stiefvader moet ook weg. Opzouten en zoek het maar uit. Handen in het haar soms. Ga maar naar huisquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naast een jankende hond wil je ook niet wonen![]()
Maar als er zoveel kabaal uit een medebewoner komt zou je toch wensen voor betere isolatie.
Dat niet, maar nu kan het nog wel en dat zal over een paar jaar wel anders zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij ga je daar sowieso niet voor je plezier wonen...
Het is zo triest gesteld met de zorg in Nederland, vooral voor ouderen. Is er niemand die jullie daar in bij kan staan, een maatschappelijk werker ofzo?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh het is een drama alles wat dat betreft. Mijn stiefvader moet ook weg. Opzouten en zoek het maar uit. Handen in het haar soms. Ga maar naar huisHij is zwaar invalide en mijn moeder 81
We zoeken naar een oplossing.
Yep, dat is wel zo, maar wat Soury beschrijft is al niet prettig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat niet, maar nu kan het nog wel en dat zal over een paar jaar wel anders zijn.
Niet prettig is een understatement.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, dat is wel zo, maar wat Soury beschrijft is al niet prettig.
Ik hoop het nooit mee te hoeven maken...
Ja nou, dat is best lastig. Hij staat nu wel ingeschreven in een zorginstelling dicht bij mijn moeder. Ze kan het belopen zeg maar en dan kan ze hem ook evt. even naar huis rollen. Er zijn maanden wachtlijsten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo triest gesteld met de zorg in Nederland, vooral voor ouderen. Is er niemand die jullie daar in bij kan staan, een maatschappelijk werker ofzo?
Nah, tegen de tijd dat wij zo beroerd zijn is er helemaal geen budget meer om anderen voor ons te laten zorgen, dus we kunnen gewoon geheel onafhankelijk doodcreperen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet prettig is een understatement.
Ik wil ook nooit zover komen, echt ik zou het vreselijk vinden afhankelijk van anderen te moeten zijn.
Dan is er ondertussen ook een indicatie voor hem aangevraagd, denk ik. En door alle bezuinigingen heb je tegenwoordig zo'n hoge indicatie nodig om maar een beetje recht op hulp van bijvoorbeeld een zorginstelling te krijgen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou, dat is best lastig. Hij staat nu wel ingeschreven in een zorginstelling dicht bij mijn moeder. Ze kan het belopen zeg maar en dan kan ze hem ook evt. even naar huis rollen. Er zijn maanden wachtlijsten. Waar
[..]
Er zijn wachtlijsten van maanden, dat moet dan maar. Hij staat ingeschreven in een zorginstelling, loop afstand van mijn moeder. Dat is ieder zijn wens. Er moet een overbrugging komen en dan komt h
Krijgt Noek ook TR'squote:
Ik word een aanhang demente... Woon al naast het tehuis... kan ik gewoon thuis blijven wonen en dan kom ik alleen langs om te kaarten, te sjoelen en de warme hap... En laat ik we verder geewoon lekker prive thuis verzorgenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, tegen de tijd dat wij zo beroerd zijn is er helemaal geen budget meer om anderen voor ons te laten zorgen, dus we kunnen gewoon geheel onafhankelijk doodcreperen.
Zij is zo grof in de mond, Poezeligding danquote:
Ik ga die update uitzetten, zo vaak dat mijn posts worden afgekapt of dubbele qoutes.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is er ondertussen ook een indicatie voor hem aangevraagd, denk ik. En door alle bezuinigingen heb je tegenwoordig zo'n hoge indicatie nodig om maar een beetje recht op hulp van bijvoorbeeld een zorginstelling te krijgen.
Triest hoor, ik benijd je niet.
Daar ben ik van overtuigd, het is nu al treurig gesteld in de ouderenzorg, dus voor ons niet gezellig klaverjassen in het bejaardentehuisquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, tegen de tijd dat wij zo beroerd zijn is er helemaal geen budget meer om anderen voor ons te laten zorgen, dus we kunnen gewoon geheel onafhankelijk doodcreperen.
Ik wil dat ook niet. Wat een vreselijk gedoe.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben ik van overtuigd, het is nu al treurig gesteld in de ouderenzorg, dus voor ons niet gezellig klaverjassen in het bejaardentehuis
Ik zie heel veel dubbele quotes op Fok! en heb zelf ook de update aanstaan en er nooit last vanquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga die update uitzetten, zo vaak dat mijn posts worden afgekapt of dubbele qoutes.
Als ik wat tik zie ik het al verspringen. Zo kut.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie heel veel dubbele quotes op Fok! en heb zelf ook de update aanstaan en er nooit last van
Zelfs mijn vader wil dat niet, en die is meer dan 30 jaar directeur van een bejaardentehuis geweestquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil dat ook niet. Wat een vreselijk gedoe.
Ja...quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaan ze nu bij elke lading de snelweg stilzetten?
Nah, als ik oud en weduwe was geweest hadden ze mij rond mijn 70e zo een bejaardenoord in mogen schuiven, overdags een beetje breien en 's avonds bingoën, maar daar kom je nu pas terecht als je bijna dood bent en is er allang geen bingo meer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil dat ook niet. Wat een vreselijk gedoe.
Ik denk het wel, tenzij ze dan provinciale wegen nemen, maar eerlijk gezegd vielen de file's bij de opritten me enorm mee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaan ze nu bij elke lading de snelweg stilzetten?
Tegenwoordig ben je op je 70ste toch ook nog niet "oud"?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nah, als ik oud en weduwe was geweest hadden ze mij rond mijn 70e zo een bejaardenoord in mogen schuiven, overdags een beetje breien en 's avonds bingoën, maar daar kom je nu pas terecht als je bijna dood bent en is er allang geen bingo meer.
Als je huppelend binnenkomt en je wortel kan trekken van 23400884555 maak je een kans.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nah, als ik oud en weduwe was geweest hadden ze mij rond mijn 70e zo een bejaardenoord in mogen schuiven, overdags een beetje breien en 's avonds bingoën, maar daar kom je nu pas terecht als je bijna dood bent en is er allang geen bingo meer.
Dat is fijn mijn moeder mankeert ook niks en doet alles zelf. Het kan zo maar een andere kant opslaan. Dan ben je de sjaak.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je op je 70ste toch ook nog niet "oud"?
Soneal vorige week tegen de buurvrouw: "waar zijn jouw kindjes?"
De buurvrouw is ook begin 70 en haar kinderen zijn 2 en 4 jaar jonger dan ik
Maar haar kleinkinderen zijn er regelmatig, en daar voetbalt ze zelfs mee
Ik wist niet dat je bejaard was.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
152.973,4766
Dat huppelen kun je vergeten![]()
Ik hoop op mijn 70e nog van alles te kunnen, maar toen ik jong was hoopte ook dat ik dan nog gewoon alles kunnend in een bejaardenhuis kon bingoën. Je moet je wensen door de jaren heen bijstellen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben je op je 70ste toch ook nog niet "oud"?
Soneal vorige week tegen de buurvrouw: "waar zijn jouw kindjes?"
De buurvrouw is ook begin 70 en haar kinderen zijn 2 en 4 jaar jonger dan ik
Maar haar kleinkinderen zijn er regelmatig, en daar voetbalt ze zelfs mee
Dan mag ik zeker in het entertainmentteam?quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je huppelend binnenkomt en je wortel kan trekken van 23400884555 maak je een kans.
Ik zou je afwijzenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan mag ik zeker in het entertainmentteam?
En het verschilt per persoon ook enorm.... de een is met 75 al niet meer in staat om zelfstandig te wonen en de ander woont met 85 nog zelfstandig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is fijn mijn moeder mankeert ook niks en doet alles zelf. Het kan zo maar een andere kant opslaan. Dan ben je de sjaak.
Dat zeg ik,quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het verschilt per persoon ook enorm.... de een is met 75 al niet meer in staat om zelfstandig te wonen en de ander woont met 85 nog zelfstandig.
Ik wil inderdaad niet doemdenken, maar je moeder hoeft maar te vallen, haar heup te breken en ze gaat de andere kant op. Ik hoop in ieder geval dat ze nog jaren zo blijft.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is fijn mijn moeder mankeert ook niks en doet alles zelf. Het kan zo maar een andere kant opslaan. Dan ben je de sjaak.
Je googel is te traagquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik die wortel niet meteen wist?
Daarom wilden we ook niet dat haar vriend thuis kwam. Moet ze hem 24 uur in de gaten houden en evt. op de wc tillenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad niet doemdenken, maar je moeder hoeft maar te vallen, haar heup te breken en ze gaat de andere kant op. Ik hoop in ieder geval dat ze nog jaren zo blijft.
Dat kan toch ook niet. Wat een gedoe toch op die leeftijd, dat gezeul en niet wetende waar je over een paar weken woont. Ik hoop dat er snel een oplossing komt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom wilden we ook niet dat haar vriend thuis kwam. Moet ze hem 24 uur in de gaten houden en evt. op de wc tillen
Het is echt nu zo, van we zien wel. Mijn moeder gaat er ook aan onderdoor zo door dat gezeik.quote:Op woensdag 23 juli 2014 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan toch ook niet. Wat een gedoe toch op die leeftijd, dat gezeul en niet wetende waar je over een paar weken woont. Ik hoop dat er snel een oplossing komt.
Het is ook best moeilijk al die onzekerheid en wat kan je dan beter doen dan ze lekker te eten gevenquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is echt nu zo, van we zien wel. Mijn moeder gaat er ook aan onderdoor zo door dat gezeik.
Maar ze heeft wel lekker gegeten vandaag![]()
Ja waren de boontjes lekkerquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is echt nu zo, van we zien wel. Mijn moeder gaat er ook aan onderdoor zo door dat gezeik.
Maar ze heeft wel lekker gegeten vandaag![]()
Ja heerlijk. De rest kan ze morgen opeten. Simpel recept maar rete lekker.quote:
En dat van Sasquote:Op woensdag 23 juli 2014 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heerlijk. De rest kan ze morgen opeten. Simpel recept maar rete lekker.
Ja hahhaquote:
Ik ben te voorzichtig waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 07:13 schreef chufi het volgende:
Zolang ze tegen de sambal kunnen en het lekker vinden zou ik niet zien waarom niet.
nee, beetje niks doen de hele dag DVD kijken uitrustenquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier zou ik zeggen.. Ga je nog ergens naartoe ?
Heb je veel DVD's of heb je maar kort vakantie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee, beetje niks doen de hele dag DVD kijken uitrusten
2 a 3 wekenquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je veel DVD's of heb je maar kort vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
2 a 3 weken
StalloneHeeft die zoveel filmmateriaal ? Of heb je ook zn occulte porno collectie uit het verleden ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik heb gewoon horror en actionmovies en SFquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft die zoveel filmmateriaal ? Of heb je ook zn occulte porno collectie uit het verleden ?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon horror en actionmovies en SF
die kosten nog maar 1,25 bij de kringloop-winkel
En omdat je er toch werkt neem je ze mee naar huis en breng je ze daarna weer terug... weekje uit de verkoop maar na de vakantie weer vers in de aanbieding...quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon horror en actionmovies en SF
die kosten nog maar 1,25 bij de kringloop-winkel
Ach heb ik zo vaak ... Denk je op het rode knop niet meer volgen te drukken, is er net een update en druk je een ander topic uit je lijst weg ...quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:49 schreef Kingstown het volgende:
Zit ik een topic te volgen is het opeens foetsie.
Dit was een nieuw topic en het hele topic is verwijderd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach heb ik zo vaak ... Denk je op het rode knop niet meer volgen te drukken, is er net een update en druk je een ander topic uit je lijst weg ...
Vertelquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit was een nieuw topic en het hele topic is verwijderd.
Topic over blanke mannen die slechte minnaars zijn.quote:
Een mod met een grote autoquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Topic over blanke mannen die slechte minnaars zijn.
Zal wel verwijderd zijn door een mod zijn die zichzelf teveel herkende in het verhaal.
Whehehe..quote:
Karina heeft/had toch ook zo'n grote ouwe bak die meer benzine slurpen dan dat je kilometers maakt ..quote:
Maar Karina is een vrouwtje dus voor haar is haar grote bak geen verlengstuk van haar penisquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Karina heeft/had toch ook zo'n grote ouwe bak die meer benzine slurpen dan dat je kilometers maakt ..
Een voorbinddinges bij ... Nee toch... alhoewel ze vast wel iets kinkys heeftquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Karina is een vrouwtje dus voor haar is haar grote bak geen verlengstuk van haar penis
Ik heb geen idee of Karina kinky spullen in haar nachtkastje heeft liggen en om eerlijk te zijn wil ik dat niet weten ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Een voorbinddinges bij ... Nee toch... alhoewel ze vast wel iets kinkys heeft
Nee overbodige info ....quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of Karina kinky spullen in haar nachtkastje heeft liggen en om eerlijk te zijn wil ik dat niet weten ook
Niet schelden...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:02 schreef isax het volgende:
ik denk, ga het 40+ topic verneuken.
zitten er alleen maar uto mensen
Nee, geen nette mensen, maar ook niet alleen maar van die UTO zombies...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:05 schreef isax het volgende:
[..]
oei, is dit topic voor de nette mensen onder ons? mijn excuses.
ik win het van jou met brain trainerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geen nette mensen, maar ook niet alleen maar van die UTO zombies...
Klopt, dit is het topic waar alle zure kutten zich verzamelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:02 schreef isax het volgende:
ik denk, ga het 40+ topic verneuken.
zitten er alleen maar uto mensen
ja? dan is het niet leuk meer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt, dit is het topic waar alle zure kutten zich verzamelen.
Voordeel is wel dat je hier ongestoord 10 op een rij kunt doen.
Aih Isa, ik zei dat je welkom was, maar je moet wel normaal doen natuurlijk ... Denkje dat we van de pot gerukt zijn of zo .. ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:05 schreef isax het volgende:
[..]
oei, is dit topic voor de nette mensen onder ons? mijn excuses.
Ze vliegen om. Ik ga straks een experiment uitvoeren.http://foodwishes.blogspo(...)lots-wife-would.htmlquote:
Succes... Grappig want tijdens lunch hadden we het vandaag, met een Irish manager over Amerika en hun food en mannersquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze vliegen om. Ik ga straks een experiment uitvoeren.http://foodwishes.blogspo(...)lots-wife-would.html
Als dat maar goed gaat
Het is Iers dacht ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes... Grappig want tijdens lunch hadden we het vandaag, met een Irish manager over Amerika en hun food en manners
De aardappels zijn al schoon. Ik eet wat later.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Irish manager zei ik toch ..
Maar gelukt?
Ik neem aan dat het wel van die kleintjes zijn...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
De aardappels zijn al schoon. Ik eet wat later.
Opperdoezer ronde, in cul word ik afgeschoten. Ik kreeg echt een enorme zak van die dingen mee.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het wel van die kleintjes zijn...
Ach ja het zijn ook maar aaedappells en een bakje zout ..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Opperdoezer ronde, in cul word ik afgeschoten. Ik kreeg echt een enorme zak van die dingen mee.
Ik waag de gok wel. Op is op
Kuch een enorme bak zout. Ha, maar ik ben wel in voor een test.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja het zijn ook maar aaedappells en een bakje zout ..
Des te groter de aardappels , des te groter de zout hoeveelheid.. lijkt mijquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Kuch een enorme bak zout. Ha, maar ik ben wel in voor een test.
Ja ik speciaal zout gekocht, en ik ga op kleine schaalquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Des te groter de aardappels , des te groter de zout hoeveelheid.. lijkt mij
Nou volgt niet iedereen je hier op CUL, dus we zien hier het resultaat graag tegemoet... En eenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik speciaal zout gekocht, en ik ga op kleine schaal
Ik weet hetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou volgt niet iedereen je hier op CUL, dus we zien hier het resultaat graag tegemoet... En eenvoor extra Succes
Geen succes, niet de juiste aardappels dus. Ik moet ze schoonmaken dus gaat het velletje kapot.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Laters en laat het je eerst lekker smaken
Ik dacht dat Pantani al een tijdje niet meer mee deed?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben ook moe na bijna 3 weken Tour de France.
Ik mag er graag naar kijken, het is een mooi land, jammer dat er Fransen wonen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat Pantani al een tijdje niet meer mee deed?
Pino en Jack Bauer welquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat Pantani al een tijdje niet meer mee deed?
Pinjo, zoals meneer Aart altijd zo mooi zegtquote:
Heeft ie in Frankrijk geleerd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pinjo, zoals meneer Aart altijd zo mooi zegt
Ik vind het eigenlijk meer Spaans klinken, net als mañana.quote:
Spaans klinkt toch net wat anders maar het is al lang geleden dat ik daar geweest ben.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk meer Spaans klinken, net als mañana.
Over 4 weken weer....dan begint de Vuelta.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spaans klinkt toch net wat anders maar het is al lang geleden dat ik daar geweest ben.
Voor mij is het ook alweer wat jaar geleden dat ik er was, 18 jaar om precies te zijn. Toen waren we met de caravan in de buurt van Estartit, dochter 4 en zoon 8 maandenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spaans klinkt toch net wat anders maar het is al lang geleden dat ik daar geweest ben.
Estartit daar ben ik ook geweest toen ik 15 was.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij is het ook alweer wat jaar geleden dat ik er was, 18 jaar om precies te zijn. Toen waren we met de caravan in de buurt van Estartit, dochter 4 en zoon 8 maanden
Het lijkt wel of die plaat blijft hangen?quote:
Geen idee... het speelde, maar door je opmerking stopt ie ..quote:Op zondag 27 juli 2014 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het lijkt wel of die plaat blijft hangen?
Dan is er iets mis met YouTube...quote:Op zondag 27 juli 2014 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het lijkt wel of die plaat blijft hangen?
Ik had je niet echt ingeschat als house-liefhebber.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Even wat old skool house classics door mijn nieuwe hoofdtelefoon jagen...
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:11 schreef MadMaster het volgende:
Even wat old skool house classics door mijn nieuwe hoofdtelefoon jagen...
De eerste jaren van de house scene eind jaren 80 waren fantastisch, helemaal gek gedaan toen.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had je niet echt ingeschat als house-liefhebber.
Ik klik nog wel eens op je sig en daar staan vaak nummers waar ik zelf ook erg vrolijk van word.
Midnight Express tune, gaaf!quote:
Om de huur te betalen maakt ie verder porno?quote:
Die versie van de TV serie uit de 70'er jaren?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Dr Who tune vind ik ook altijd nog te gek.
Als ik zeg dat dit bagger is, ben je vast niet boos of teleurgesteld...quote:
Ja die. steeds wanneer ik die hoor dan doet het wat Yahooowquote:Op zondag 27 juli 2014 00:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die versie van de TV serie uit de 70'er jaren?
Die was wel top, met die geflangerde synths...
Zou ie graag willen maar nee.. Hij is wel regelmatig op znvingers getikt door Google omdat het niet zou kunnen... Hij laat echter nooit bloot zien en geeft ook netjes zn bronnen aan etc ..quote:Op zondag 27 juli 2014 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om de huur te betalen maakt ie verder porno?
Hier, kan je even voort...quote:Op zondag 27 juli 2014 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja die. steeds wanneer ik die hoor dan doet het wat Yahooow
Te gekke sound en ben nu even vertrokken.quote:
Ik ook bij deze sound..quote:Op zondag 27 juli 2014 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Te gekke sound en ben nu even vertrokken.
Ja wel een aantal.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb jij notes gekregen in dat vliegtuigtopic?
Mjah....zo werkt dat in zulke topics. Daar zit men bovenop en alles wat een beetje ongewenst is wordt meteen aangepakt/genote.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja wel een aantal.
Ben er maar weggebleven, teveel tere zieltjes daar.
Ach Yvonne haalde mijn wat minder diplomatische opmerkingen weg, ik lig er niet wakker van, het waren meer de reacties erop waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....zo werkt dat in zulke topics. Daar zit men bovenop en alles wat een beetje ongewenst is wordt meteen aangepakt/genote.
Ik let daar werkelijk waar nooit op,quote:Op zondag 27 juli 2014 01:02 schreef chufi het volgende:
Ik kom gewoon nooit in topics met actieve mods
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer de grond me te heet onder de voeten wordt dan verander ik van kloon.
Duidelijk PPquote:Op zondag 27 juli 2014 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik let daar werkelijk waar nooit op,![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop zo te gaan pitten en dan trek ik meestal alles uit
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:07 schreef JenHermes het volgende:
WTF, jullie gaan mij toch niet verwittigen dat in dit topic personen komen die ouder zijn dan 40? Ik ben 26 maar voel me soms al een debiel dat ik nog op FOK zit, laat staan als je 40+ bent
Sorry Kingstown, Dacht dat ik in het topic zat ..quote:Op zondag 27 juli 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Slim of niet... Ik zou zeggen hou dan je bek als je Fok al niets vindt ..
in het topic?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Kingstown, Dacht dat ik in het topic zat ..
Je komt ze in elk subforum tegen.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:44 schreef sacha het volgende:
[..]
staat dat in sex, klaagbaak of lifestyle?
GC / Bedquote:Op maandag 28 juli 2014 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je komt ze in elk subforum tegen.
Tis me gelukt..quote:Op maandag 28 juli 2014 11:56 schreef chufi het volgende:
Het is idd wat natjes hier.. Ben droog op mn werkgekomen, maar of ik nog droog thuiskom is een ander verhaal
Je weet wat een vrouw wilt horen.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ouder dan 65 zou ik je toch niet geven...
Ik moest roeienquote:Op maandag 28 juli 2014 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu pas?
Schoolslag gedaan in plaats van borstcrawl?
Zo zeg dat was wat, ik was om de hoek van de Jan van Galen. Dat was net een pretpark attractie als auto's er doorheen redenquote:
Is de ring al weer open ?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo zeg dat was wat, ik was om de hoek van de Jan van Galen. Dat was net een pretpark attractie als auto's er doorheen reden
Rond 16:00 las ik. Het busjes wat ons naar het andere adres moest brengen had er twee uur over gedaan uit Zaandam. Die stond vast onder het viaduct (waar die sportschool boven is)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |