Dat hebben we jarenlang ook gedacht van de koude oorlog, niemand verwachte in de jaren '70 de val van de berlijnse muur. Zolang er gepraat wordt, zijn er mogelijkheden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:57 schreef asco het volgende:
[..]
Ik maak al alles mee sinds de jaren '70.
Die conflicten zijn uiteindelijk allemaal opgelost.
Dan zie ik nu niet meer gebeuren.
Door internet komt er nooit meer rust, nergens. Overal zal het blijven broeien en nieuwe brandhaarden zijn zo ontstaan. En dan heb ik het nog niet over wat het met het menselijk brein doet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:58 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
En dat ligt aan het internet? Dat mag je wel even uitleggen. Bovendien is alles echt niet koek en ei in de Balkan...
Ja!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:59 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Is dat het vliegtuig daar rechtsboven?
Keuze..?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:53 schreef agter het volgende:
[..]
Afgestudeerd in de filosofie, is die man. Vreemde studiekeuze.
Het grote boze internet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:01 schreef asco het volgende:
[..]
Door internet komt er nooit meer rust, nergens. Overal zal het blijven broeien en nieuwe brandhaarden zijn zo ontstaan. En dan heb ik het nog niet over wat het met het menselijk brein doet.
Nee, ben online sinds '95 maar ik ben bang dat we beter af waren geweest zonder.
Maar wist Amerika het toen niet al wél ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Omdat Oekraïne het niet gesloten heeft, en ze vlogen daar omdat er geen aanwijzing was dat mensen met kennis en bezit van apparatuur van die precisie op zulke hoogte burgerluchtvaart neer zou gaan halen.
Een puinhoop dus....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:54 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
waarom daar gevlogen werd is inmiddels al 10x uitgelegd. De reden dat het luchtruim open was... tja... mischien omdat het gewoon één grote puinhoop is in dat land? Ze zullen het iig niet bewust hebben gedaan zodat dat vliegtuig neergehaald kon worden
link?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:01 schreef Snoepje5 het volgende:
Op CNN weer een raket bij een ander vliegtuig dat vanuit amerika halverwege voor turkije terug naar parijs is gevlogen?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:01 schreef Snoepje5 het volgende:
Op CNN weer een raket bij een ander vliegtuig dat vanuit amerika halverwege voor turkije terug naar parijs is gevlogen?
Dat ziet er heel geloofwaardig uit!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:55 schreef karwin het volgende:
opzich wel interessant dit.
http://ukraineatwar.blogs(...)cted-of-missile.html
De plek waar hij denkt dat de buk de raket gelanceerd heeft komt overeen met dat plaatje van de tweet.Gebruik gemaakt van deze foto om de plek te vindentwitter:barbarastarrcnn twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 14:23:29Here is satellite trajectory of #FlightMH17 and the missile US says shot it down. @NatSecCNN @cnnbrk http://t.co/ijsUM1nCjZ reageer retweet
[ afbeelding ]
Wat hoor jij over een raket? Ik zie alleen een vliegtuig wat onderweg was naar Israël wat halverwege teruggekeerd is omdat de situatie daar niet veilig is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:01 schreef Snoepje5 het volgende:
Maar waarom ontstaan die brandhaarden? Omdat mensen ontevreden zijn over hun situatie. Het internet staat alleen toe dat deze mensen zich verenigen met hun medeslachtoffers, hun doelen aan andere partijen kenbaar maken en zich kunnen oprichten tegen hun onderdrukker/aanvaller/etc.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:01 schreef asco het volgende:
[..]
Door internet komt er nooit meer rust, nergens. Overal zal het blijven broeien en nieuwe brandhaarden zijn zo ontstaan. En dan heb ik het nog niet over wat het met het menselijk brein doet.
Nee, ben online sinds '95 maar ik ben bang dat we beter af waren geweest zonder.
gaat over Israel. er was een mortieraanslag.. en Delta is nu woohooo bang..quote:
Net op tv. Was een raket afgevuurd, maar zou het vliegtuig niet geraakt hebben. Uit voorzorg is het vliegtuig naar Parijs gevlogen.quote:
En er was een raket afgevuurd in de buurt van het vliegtuig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:02 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Wat hoor jij over een raket? Ik zie alleen een vliegtuig wat onderweg was naar Israël wat halverwege teruggekeerd is omdat de situatie daar niet veilig is.
Ja in de buurt van Tel-Aviv inderdaad. Had verder niks met het vliegtuig te maken maar is uit voorzorg teruggekeerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:03 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
En er was een raket afgevuurd in de buurt van het vliegtuig.
Slecht dat de vliegtuigen daar nog in de buurt mogen vliegen dan. Moeten ze dat luchtruim ook afsluiten..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:04 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ja in de buurt van Tel-Aviv inderdaad. Had verder niks met het vliegtuig te maken maar is uit voorzorg teruggekeerd.
ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Zijn vader was er hoogleraar in geloof ik.
'God bless'.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hier dan ook de condoleance van Obama, zoals gepost door El_jefe07 in het vorige deel:
[ afbeelding ]
[..]
Heb je mn quote gezien?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:06 schreef agter het volgende:
[..]
ja.
Bijzonder dat die man dan toch zo'n beroep kiest.
Zijn expertise ligt in etnische conflicten, lees ik op wiki.
Wat dat betreft zit ie wel in de juiste regio.
Dat stoort mij inderdaad ook een beetje. Timmermans natuurlijk zelf voorop met het aanhalen van de sancties.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:06 schreef Sylv3se het volgende:
Nieuwe sancties voor Rusland, en dan straks gaan janken dat er geen gas geleverd meer wordt.
'De ramp mag niet gebruikt worden voor politieke doeleinden' werd hard door de Europese leiders geroepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |