Mooi handschriftquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hier dan ook de condoleance van Obama, zoals gepost door El_jefe07 in het vorige deel:
[ afbeelding ]
[..]
Er zou een verklaring komen vanuit die EU bijeenkomst, maar die laat goed op zich wachten. Van Rutte zou ik het niet weten.quote:
Dat vraag ik me dus ook af. Maar wat me nog meer bezig houdt is : waarom willen zo veel mensen zich niet ook met die vraag bezig houden en roepen ze ipv daarvan om sancties terwijl er nog zoveel niet duidelijk is ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Meer dan 2 zelfs. Waarom was dat luchtruim nog open? Waarom vloog MA daar nog steeds?
Zijn vader was er hoogleraar in geloof ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:53 schreef agter het volgende:
[..]
Afgestudeerd in de filosofie, is die man. Vreemde studiekeuze.
Het is te danken aan de mensheid en aan het mens zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:53 schreef asco het volgende:
Wat is de wereld toch een bende geworden.
Voor een groot deel overigens aan internet te danken.
Niet mee eens? Denk dan nog maar eens goed na.
Ok, thanks. CNN dan maarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:54 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Er zou een verklaring komen vanuit die EU bijeenkomst, maar die laat goed op zich wachten. Van Rutte zou ik het niet weten.
waarom daar gevlogen werd is inmiddels al 10x uitgelegd. De reden dat het luchtruim open was... tja... mischien omdat het gewoon één grote puinhoop is in dat land? Ze zullen het iig niet bewust hebben gedaan zodat dat vliegtuig neergehaald kon wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Meer dan 2 zelfs. Waarom was dat luchtruim nog open? Waarom vloog MA daar nog steeds?
Omdat dat luchtruim was vrijgegeven erg makkelijk om achteraf deze vragen te stellen. Dan nog is er maar 1 partij die de raket heeft geschoten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die plaatsen ze niet, zeker niet integraal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:53 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Als ze die audiobestanden gaan publiceren zal dat iig niet gebeuren voor dat dat onderzoek klaar is gok ik.
internet doesn't kill people. people kill people.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:53 schreef asco het volgende:
Dan zou het dus geen bende geweest zijn voor dat het internet bestond. Dat was het wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:53 schreef asco het volgende:
Gebruik gemaakt van deze foto om de plek te vindentwitter:barbarastarrcnn twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 14:23:29Here is satellite trajectory of #FlightMH17 and the missile US says shot it down. @NatSecCNN @cnnbrk http://t.co/ijsUM1nCjZ reageer retweet
Internet staat juist toe dat conflicten wereldwijd bij de gewone mens kenbaar gemaakt worden, vooral in het geval van landen die onderdrukt worden en waar staatsmedia alles ontkennen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:53 schreef asco het volgende:
Omdat Rusland sowieso een kwalijke rol speelt in Oekraine.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Maar wat me nog meer bezig houdt is : waarom willen zo veel mensen zich niet ook met die vraag bezig houden en roepen ze ipv daarvan om sancties terwijl er nog zoveel niet duidelijk is ?
Ja, zo kan ik het ook. Zullen we het sterrenstof dan maar uiteindelijk de schuld geven?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:54 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Het is te danken aan de mensheid en aan het mens zijn.
Internet en wapens zijn geen schuldigen.
Je hebt de jaren 80 en 90 niet meegemaakt?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:53 schreef asco het volgende:
Omdat dat van ondergeschikt belang is op dit moment, ten eerste omdat het luchtruim nu toch dicht is en ten tweede omdat de focus daar nu nog niet ligt, dat kan later nog.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Maar wat me nog meer bezig houdt is : waarom willen zo veel mensen zich niet ook met die vraag bezig houden en roepen ze ipv daarvan om sancties terwijl er nog zoveel niet duidelijk is ?
Niet voor jou hoor, blijf jij maar lekker achter je betonnen muur zitten. Ik bekijk graag een zaak van uit verschillende hoeken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:52 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Heeft niks met willen horen te maken maar meer met het feit dat het onzin is. Ze hadden ook gewoon niet kunnen schieten als ze wisten dat ze hun doel niet konden identificeren maar ze schoten toch. Dat er uberhaupt mensen zijn die de schuld ook bij een andere partij wil leggen ontgaat mij helemaal, volgens die logica zou je kunnen zeggen dat wanneer 2 drugdealers in dispuut zijn met elkaar en vervolgens 1 van die 2 drugsdealers in het donker iemand neerschiet, denkend dat het de andere drugdealer is, je ze alle 2 voor moord moet vervolgen, donder toch gauw een eind op man.
Echt hequote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt de jaren 80 en 90 niet meegemaakt?
Was gezellig hoor, in de Balkan.
Ik maak al alles mee sinds de jaren '70.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt de jaren 80 en 90 niet meegemaakt?
Was gezellig hoor, in de Balkan.
Oh dus jij wilt gevangenisstraffen gaan uitdelen aan revolvers?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:55 schreef asco het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook. Zullen we het sterrenstof dan maar uiteindelijk de schuld geven?
Dit heeft niks met bekijken vanuit meerdere hoeken te maken enkel met hele aparte logica van jou uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Niet voor jou hoor, blijf jij maar lekker achter je betonnen muur zitten. Ik bekijk graag een zaak van uit verschillende hoeken.
het is maar wat je opgelost noemt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:57 schreef asco het volgende:
[..]
Ik maak al alles mee sinds de jaren '70.
Die conflicten zijn uiteindelijk allemaal opgelost.
Dan zie ik nu niet meer gebeuren.
En dat ligt aan het internet? Dat mag je wel even uitleggen. Bovendien is alles echt niet koek en ei in de Balkan...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:57 schreef asco het volgende:
[..]
Ik maak al alles mee sinds de jaren '70.
Die conflicten zijn uiteindelijk allemaal opgelost.
Dan zie ik nu niet meer gebeuren.
Is dat het vliegtuig daar rechtsboven?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:55 schreef karwin het volgende:
opzich wel interessant dit.
http://ukraineatwar.blogs(...)cted-of-missile.html
De plek waar hij denkt dat de buk de raket gelanceerd heeft komt overeen met dat plaatje van de tweet.Gebruik gemaakt van deze foto om de plek te vindentwitter:barbarastarrcnn twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 14:23:29Here is satellite trajectory of #FlightMH17 and the missile US says shot it down. @NatSecCNN @cnnbrk http://t.co/ijsUM1nCjZ reageer retweet
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |