Hij heeft anders wel een punt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Je probeert de aandacht weg te trekken van de huidige discussie, Palestina-Israel conflict hebben we het hier over.
Er zijn genoeg mensen die nog met droge ogen durven te beweren dat je uit islamitische hoek nauwelijks afkeuring hoort richting geweld. Terwijl al die mensen wel internet hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wij hebben geen internet idd, dat klopt.
Djibril had het over Bahrein, hier heb je een voorbeelddemonstratie:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Nee, wij hebben geen internet idd, dat klopt.
Je was het alquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik word wel per topic meer pro-israel, dat kan ook echt niet anders.
Lijkt wel alsof de laatste topics alleen maar hierover gaan. Moslims dit, moslims dat. Waarom niet voor Syrië/Irak/Tunesië/Westelijke Sahara, etc. protesteren blabla Dat heeft verder niets met deze discussie te maken, verandert het iets aan de daden van Israël of Palestina in dat geval dan? Nope. Sommige conflicten krijgen nou eenmaal meer aandacht dan andere conflicten. Israel/Palestina ligt gewoon erg gevoelig en door de grote aandacht die het krijgt denk ik dat er veel wordt gedemonstreerd. Alsof jullie wel elk conflict of oorlog even veel aandacht geven...het is oneerlijk maarzo werkt de wereld nou eenmaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
na 148 topics mag er wel al eens iets ruimer gekeken worden
Hier word ik inderdaad ook heel erg pro-Israëli van, dat kan toch ook niet anders?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik word wel per topic meer pro-israel, dat kan ook echt niet anders.
quote:Almost exactly 4 years ago has Israel begun their attack on Gaza, 11:25AM. Israel began carpet bombing Gaza, and on the first day they dropped 100 ton of bombs. 1 ton bomb will decimate an entire city block. Gaza is one of the most densly populated areas in the world. 800,000 children live in Gaza. 11:25 is exactly the time that the morning school shift and the afternoon school shift change. So all the kids are out on the streets. That was the moment, decided by the decision makers of Israel, to begin the attack.
Ja, al sinds de jaren 80. Maar de immense haat die de pro-palestijne-users hier uitten geeft mij alleen maar meer reden om Israel te snappen. Joden moeten blijkbaar gewoon allemaal dood, nou daar ben ik het niet zo mee eens.quote:
Waar zie jij het in terug dat ze allemaal dood moeten?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, al sinds de jaren 80. Maar de immense haat die de pro-palestijne-users hier uitten geeft mij alleen maar meer reden om Israel te snappen. Joden moeten blijkbaar gewoon allemaal dood, nou daar ben ik het niet zo mee eens.
Prachtig volk inderdaad, past perfect in de westerse samenleving. Ze zouden hier zomaar kunnen assimileren:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, al sinds de jaren 80. Maar de immense haat die de pro-palestijne-users hier uitten geeft mij alleen maar meer reden om Israel te snappen. Joden moeten blijkbaar gewoon allemaal dood, nou daar ben ik het niet zo mee eens.
Ik heb 100 keer meer met de huidige staat Isreal met zijn mooie steden met boulevards en uitgaansgelegenheden en westerse winkels dan met palestijnen en de arabische wereld.
Niet heel raar als westerling denk ik.
Want dat heb je niet in VAE of Saoedi-Arabië.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb 100 keer meer met de huidige staat Isreal met zijn mooie steden met boulevards en uitgaansgelegenheden en westerse winkels
quote:
Nou, hier in deze reeks, maar ook de Facebookpagina "Alle joden moeten dood" van van de week bijv. Die na herhaalde verzoeken gewoon bleef bestaan trouwens (inmiddels weg).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar zie jij het in terug dat ze allemaal dood moeten?
En dus concludeer je dat iedereen hier maar vind dat joden dood moeten? Ik vind het een boute bewering.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, hier in deze reeks, maar ook de Facebookpagina "Alle joden moeten dood" van van de week bijv. Die na herhaalde verzoeken gewoon bleef bestaan trouwens (inmiddels weg).
De zionistische barbaren op social media die alle Palestijnen dood wensen (foto heb ik eerder gepost) waren niet representatief volgens jou. Hypocriet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, hier in deze reeks, maar ook de Facebookpagina "Alle joden moeten dood" van van de week bijv. Die na herhaalde verzoeken gewoon bleef bestaan trouwens (inmiddels weg).
Gelukkig zijn Israëliërs wel vredelievende mensen. Waar zouden we zijn zonder hen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jep, die heb ik ook gezienquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Exact, die zijn er dan weer dus nietquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:27 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De zionistische barbaren op social media die alle Palestijnen dood wensen (foto heb ik eerder gepost) waren niet representatief volgens jou. Hypocriet.
Nope, ik laat zien hoe islam "broeders" wereldwijd de Palestina-Israel conflict zien in verhouding met andere conflicten die hun "broeders" worden aangedaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Je probeert de aandacht weg te trekken van de huidige discussie, Palestina-Israel conflict hebben we het hier over.
Er zijn genoeg moslims die de jihadisten en extremisten beu zijn, hier in Tunesië, nadat er 14 militairen zijn doodgeschoten door extremisten hebben mensen echt een hekel gekregen aan de salafisten en alles wat een baard heeft of een boerka draagtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die nog met droge ogen durven te beweren dat je uit islamitische hoek nauwelijks afkeuring hoort richting geweld. Terwijl al die mensen wel internet hebben.
Dat is daar, dat zijn mensen die dag in, dag uit de luchtalarmen horen, die hebben gewoon groot gelijk dat ze er klaar mee zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:27 schreef Drxx het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Israëliërs wel vredelievende mensen. Waar zouden we zijn zonder hen.
[ afbeelding ]
Terug meer concentreren op andere moslims uitmoorden ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:27 schreef Drxx het volgende:
Gelukkig zijn Israëliërs wel vredelievende mensen. Waar zouden we zijn zonder hen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Dat is daar, dat zijn mensen die dag in, dag uit de luchtalarmen horen, die hebben gewoon groot gelijk dat ze er klaar mee zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Ziet er druk uit en het is een wereldwijd protest zie ik. 2011 nog wel, ja dat is nog kort geleden. Nu kan je geen protest organiseren dat Bahrein bijvoorbeeld boycot.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Djibril had het over Bahrein, hier heb je een voorbeelddemonstratie:
Dezelfde man demonstreert nu tegen de Israëlische misdaden in Gaza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |