Rond 12.45u.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:34 schreef Kikopuz het volgende:
Can I haz an update? Een persconferentie? Wie, wat, waar, wanneer?
Tja, en alle bewijzen van Rusland worden hier in het westen gewoon genegeerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:33 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nog zo een voorbeeld. Ik heb gisteren tot laat CNN gekeken. Bij de VN conferentie kwamen Amerika aan het woord, Nederland, Australie dit werd allemaal in beeld gebracht. Zodra Rusland aan het woord kwam werd het beeld weer geswitched naar de studio naar een schreeuwlelijk met een BUK plaatje op de achtergrond.
Om 12:45quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:34 schreef Kikopuz het volgende:
Can I haz an update? Een persconferentie? Wie, wat, waar, wanneer?
Gast, meen je dit nou?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dan kun je dat associatieakkoord ook met dit argument afknallen.. Dan blijf je bezig.
Wel opvallend weinig protesten in de Krim trouwens toen ze tegen hun wil werden geannexeerd. O wacht...
Ok, en hoe dom je precies moet zijn om een KGB agent meer te vertrouwen of evenveel te vertrouwen als de eerste beste westerse politicus, daar heb ik geen woorden meer voor. Dat Putin niet deugt had ie al bewezen toen hij voor die misdadigers ging werken. Dat was lang voordat hij in de politiek ging.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:32 schreef Cherna het volgende:
[..]
Tja jij gelooft wel de westerse propaganda. Ik kijk neutraal en merk dat die hele verschuiving ons geen goed gaat doen op de lange termijn.
En terecht, tot nu toe.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:35 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Tja, en alle bewijzen van Rusland worden hier in het westen gewoon genegeerd.
Je zou verwachten dat ze zouden discusieren of dat bewijs klopt of niet, maar gewoon helemaal niks.
Jaquote:
Onzin, het is hier allemaal besproken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:35 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Tja, en alle bewijzen van Rusland worden hier in het westen gewoon genegeerd.
Je zou verwachten dat ze zouden discusieren of dat bewijs klopt of niet, maar gewoon helemaal niks.
Als, als, als ja.....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat als Rusland het tegenoffensief met charme ipv. met wapens en chantage had gevoerd, dat dan én het vliegtuig MH17 niet was verongelukt én Rusland waarschijnlijk een goeie band met heel Oekraïne en Georgië had kunnen behouden.
Nee, je moet beide partijen hun woord laten doen vind ik.quote:
Burgers daar wilden wel gaan stemmen, maar die zijn bedreigd door de separatisten en verkiezingsgebouwen zijn aangevallen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:36 schreef MouzurX het volgende:
Oost Oekraïne had ook gewoon kunnen gaan stemmen op de nieuwe president. Hadden ze gewoon een president gehad die hun representeerd.
Het ergste voor de |Russen is dat Poetin NOOIT meer weg gaat , net als Stalin , die blijft tot zijn doodquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ok, en hoe dom je precies moet zijn om een KGB agent meer te vertrouwen of evenveel te vertrouwen als de eerste beste westerse politicus, daar heb ik geen woorden meer voor. Dat Putin niet deugt had ie al bewezen toen hij voor die misdadigers ging werken. Dat was lang voordat hij in de politiek ging.
Heb ik dat gezegd? Man ik vorm mijn eigen mening meer niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ok, en hoe dom je precies moet zijn om een KGB agent meer te vertrouwen of evenveel te vertrouwen als de eerste beste westerse politicus, daar heb ik geen woorden meer voor. Dat Putin niet deugt had ie al bewezen toen hij voor die misdadigers ging werken. Dat was lang voordat hij in de politiek ging.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:35 schreef Scrummie het volgende:
Nog meer gezicht bij 2 van de slachtoffers:
http://instagram.com/p/qv_3BOzGPo/
Ik heb niet echt het idee dat de Russen dat kut vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:37 schreef homme7 het volgende:
[..]
Het ergste voor de |Russen is dat Poetin NOOIT meer weg gaat , net als Stalin , die blijft tot zijn dood
Omdat de Westerse politici geen verkeerd woord over Kiev durven uiten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Natuurlijk probeert Oekraine ook de opinie aan hun kant te krijgen, maar ze komen er heel wat betrouwbaarder over dan die seperatistis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |