Dan komt toch weer een militaire actie in beeld, en dat is onverstandig idd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:46 schreef Idanue het volgende:
[..]
Zou jij daar willen vliegen op dit moment?
Veiligste plek op aarde dit moment, ze gaan echt niet nog een vliegtuig uit de lucht schietenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:46 schreef Idanue het volgende:
[..]
Als zo'n operator een fles wodka heeft geleegd, zou ik daar niet voor in staan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:47 schreef Pek het volgende:
[..]
Veilgiste plek op aarde dit moment, ze gaan echt niet nog een vliegtuig uit de lucht schieten
nu wel, die raket installaties zijn terug naar ruslandquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:46 schreef Idanue het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)uchtvaartorganisatiequote:di 22 jul 2014, 08:21
Opnieuw telefonisch contact Rutte en Poetin
MOSKOU - Premier Mark Rutte en de Russische president Vladimir Poetin hebben dinsdag opnieuw telefonisch contact gehad over de ramp met vlucht MH17.
De twee bespraken het internationale onderzoek naar de oorzaak van de crash, maakte het Kremlin bekend.
Onderwerp van gesprek was onder meer de „directe en volledige toegang van experts tot de rampplek”, aldus Moskou.
Onderzoekers van de Internationale Organisatie voor de Civiele Luchtvaart (ICAO) moeten de plek kunnen bezoeken.
„In dit licht is er opnieuw aangedrongen op een onmiddellijk en onvoorwaardelijk staakt-het-vuren in het conflictgebied.”
Daar is niks zeker van, naast wat Oekraïens geschreeuw dat net zo min serieus genomen moet worden als de Russische propaganda.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:48 schreef homme7 het volgende:
[..]
nu wel, die raket installaties zijn terug naar rusland
[..]
Putin heeft Borodai misschien in de hand, maar niet al die commandantjes in het veld, vrees ik... En Borodai ook niet. Ik denk dat de organisatie een beetje een maffia-structuur heeft, en dat de capi ook zakenlieden zijn, waar de capi di tutti capi geen vat op heeft als hij de belangen van de capi niet erkent.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:48 schreef homme7 het volgende:
[..]
nu wel, die raket installaties zijn terug naar rusland
[..]
quote:
Nu even wel hoor, die krijgt klappen van zijn andere dronken matties en wordt doorgestuurd naar Vlad. En dat wil je niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als zo'n operator een fles wodka heeft geleegd, zou ik daar niet voor in staan.
Ik vond het al prioriteit van stond af aan eerlijk gezegd. Wrs onze hele bevolking.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:54 schreef tong80 het volgende:
Nederland heeft op dit moment één prioriteit: de slachtoffers van de vliegramp in Oekraïne moeten thuiskomen. Dat heeft minister Frans Timmermans (Buitenlandse Zaken) gisteren herhaald in een krachtige toespraak voor de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties.
'Ik vraag aan de internationale gemeenschap, de Veiligheidsraad, aan wie dan ook met invloed op de grond: laat ons zonder verder uitstel de lichamen van de slachtoffers naar huis brengen, naar hun geliefden', zei Timmermans. De raad had kort ervoor het neerschieten van het vliegtuig van Malaysia Airlines unaniem veroordeeld.
Volgens Timmermans verandert de rouw in Nederland in woede door 'beelden van kinderspeelgoed dat wordt rondgegooid, bagage die wordt geopend en paspoorten die worden getoond op televisie'. Hij zei ook: 'Eerst krijg je het nieuws van het verlies van je echtgenoot en 2 of 3 dagen later zie je dat tuig misschien zijn trouwring van zijn stoffelijk overschot steelt.' Timmermans eiste daarom onbelemmerde toegang tot de rampplek en 'waardigheid voor de slachtoffers en de vele mensen die treuren om hun verlies'
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)achtige-speech.dhtml
Vlad the impaler.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Nu even wel hoor, die krijgt klappen van zijn andere dronken matties en wordt doorgestuurd naar Vlad. En dat wil je niet.
Heeft alleen een persoonlijke stylist nodig, in plaats van die badass bodyguardsquote:
Tuurlijk kunnen air-to-air missiles dit ook. Je hebt krengen die hittezoekend zijn maar ook gewoon radar guided raketten. Enige verschil is het lanceerplatformquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:41 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar goed, als er echt geen air-to-air missiles zijn die dit kunnen, zullen de alu-hoedjes wel weer beweren dat het een nieuw experimenteel systeem was dat de NWO speciaal voor dit doel heeft ontwikkeld, dus het is toch een gebed zonder einde.
Dat geeft wel weg dat het een soort maffia organisatie is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Heeft alleen een persoonlijke stylist nodig, in plaats van die badass bodyguards![]()
Dat blauwe jasje kan echt niet.
Echt hequote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind het elke ochtend weer zo intrigerend hoe al je collega's als ware experts praten over zwarte boxen, Boeing 777's en BUK systemen. Je zou je afvragen wat ze op mijn werkvloer doen.
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:04 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Echt hestudenten aan de Universiteit van Wiki
Maar goed, dat zijn we hier ook wel een beetje
Stuur die Roy Donders er maar heen, zijn we daar ook vanafquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Heeft alleen een persoonlijke stylist nodig, in plaats van die badass bodyguards![]()
Dat blauwe jasje kan echt niet.
Nee, daar ging het niet om. Het gaat mij om de soort impact. Niet of een air-to-air een Boeing 777 kan neerhalen. Dat geloof ik wel, maar is de schade aan de romp dan hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen air-to-air missiles dit ook. Je hebt krengen die hittezoekend zijn maar ook gewoon radar guided raketten. Enige verschil is het lanceerplatform
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |