Omdat ansitermiet zegt te hopen dat het sluitende bewijs voor een fragmentatieraket uit te lezen is van een ongeschonden zwarte doos. Alsof daar nog discussie over kan bestaan..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:06 schreef superworm het volgende:
Iemand op de FP noemt een bird strike als mogelijkheid![]()
[..]
Wat heeft die kerel toch een geweldige beheersing van de Engelse taal, eindelijk niet tenenkrommend luisteren naar een Nederlands politicus die Engels praat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:08 schreef DeJori het volgende:
Videobeelden Timmerfrans:
http://www.dumpert.nl/med(...)ns_in_vn_v_raad.html
Werkelijk geen idee... maar de lichamen waren ook genummerd...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hopelijk wel gelinkt aan de lichamen als die spullen van de lichamen getrokken zijn ( als het los lag gaat het een hele klus worden qua sieraden en dergelijke ).
Heeft er al iemand gezegd dat z'n Engels goed is?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:10 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Wat heeft die kerel toch een geweldige beheersing van de Engelse taal, eindelijk niet tenenkrommend luisteren naar een Nederlands politicus die Engels praat.
Dat meisje rechts zat in het toestel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:08 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wie zijn dit en wat heeft het voor nieuwswaarde voor het topic?
Thx.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:08 schreef DeJori het volgende:
Wie waren dit kun je beter vragenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:08 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Sorry, ik kan hier niet 24 uur per dag zitten, als het al gemeld is en je het liever niet nog een keer leest dan stel ik voor mijn comment over te slaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:11 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Heeft er al iemand gezegd dat z'n Engels goed is?
Hij spreekt ze talen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:10 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Wat heeft die kerel toch een geweldige beheersing van de Engelse taal, eindelijk niet tenenkrommend luisteren naar een Nederlands politicus die Engels praat.
Ze zaten alle vier in het toestelquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat meisje rechts zat in het toestel.
slachtoffers, verder geen nieuwswaarde want al gepostquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:08 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hij is gewoon erg vooruitstrevend, niks mis meequote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, check die datum: http://www.dumpert.nl/med(...)ns_in_vn_v_raad.html
Maar we hebben jou nodig voor het plaatsen van nieuwsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:15 schreef Snowballed het volgende:
Ja ik ben ook pleite...
Hoop dat die trein een beetje blijft rollen...
Het hele gezin zat in het vliegtuigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het zijn er 193 volgens de passagierslijst, maar daar staan ook nog vier familieleden die bij mij in de buurt (Amstelveen) woonden op die volgens die lijst uit Indonesië/Filipijnen komen. Twee kinderen die gewoon hier opgegroeid zijn, jongen was DJ en meisje werkte bij de Spar. Zo zonde trouwens.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:10 schreef Cliffy het volgende:
CNN heeft het weer over 189 Nederlandse slachtoffers
Dat laatste is zeker plausibel, alleen vraag ik me af of de Amerikanen niet nog wat verweten zal worden als men weet dat ze het bewijs al eerder hadden, maar het achter hebben gehouden tot op het moment dat het hun zelf het beste uitkwam.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:16 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ontopic: een artikel dat in dit topic even is aangehaald maar weinig aandacht heeft gekregen, is een artikel waarin gespeculeerd werd dat de VS allang bewijs in handen hebben maar het moment waarop ze het bewijs delen strategisch zullen kiezen. Ik ben geneigd dat te geloven. In het licht van de NSA-onthullingen kun je er wel vanuit gaan dat de VS zeker bovenop de situatie in Oekraïne zitten. Het is een kwestie van tijd voor de bewijsstukken definitief naar buiten worden gebracht, bewijsstukken waar de betrokken regeringen ongetwijfeld allang van op de hoogte zijn. Ik geloof er niets van dat een verwijderde tweet en een vaag satellietbeeld samen de smoking gun vormen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
200 lichamen op de trein, 298 mensen dood. Ligt de rest nog ergens in het veld of zo.
twitter:mirceabarbu twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:05:49"282 bodies and 82 pieces on train. Dutch and Malaysians will guide the train." #MH17 reageer retweet
Na het bekijken van de video dacht ik nu van, je kan wel We Demand roepen dan moet je er ook met commando's of iets soortgelijks dat gebied intrekken want de hele wereld lijkt mee te kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:08 schreef DeJori het volgende:
Het hele gezinquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zal nooit kunnen wennen aan het woord "Slachtoffers"..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:14 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
slachtoffers, verder geen nieuwswaarde want al gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |