Sorry, ik zal het niet weer doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:31 schreef 2cv het volgende:
Net met de politie gebeld: één of andere mafkees biedt op facebook tijgerwelpen ter adoptie aan
祝賀您quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:51 schreef densmee het volgende:
goedenavond, vandaag mijn SJ4000 binnen gekregen (chinese GoPro)
Prima ding wel! Heb 'm achter op de Westfield van m'n broer zitten als rear view, bevalt best goed.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:51 schreef densmee het volgende:
goedenavond, vandaag mijn SJ4000 binnen gekregen (chinese GoPro)
nee hoor gewoon zo door, ik heb al behoorlijk wat uit China gehaald en nog nooit problemen gehadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:15 schreef .Neovo. het volgende:
Oeh, interessant. Mocht je nog extra belasting aftikken bij de douane of ging ie er zo door?
Bestel ook wel eens in China, maar dan vaak tot 20 euro, heb geen zin om belasting te betalen. Maar de dingen die ook nodig heb zijn maar van die dingetjes die daar maar een paar euro kosten, en hier 30
Ik heb mijn GoPro ongeveer 6x gebruikt in 2 jaar tijd. Het klinkt allemaal erg leuk tot je er achter komt dat 2 uur film zaaddodend is om te gaan bewerken tot een bruikbaar stuk en vervolgens niemand inclusief jezelf nog ooit geïnteresseerd is om iets daarvan terug te kijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil ook een GoProvooral voor bij t truckrace natuurlijk
Of voor op mn helm
ergo, als ik er aan toe ben kan ik die van jou tweedehands overnemenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb mijn GoPro ongeveer 6x gebruikt in 2 jaar tijd. Het klinkt allemaal erg leuk tot je er achter komt dat 2 uur film zaaddodend is om te gaan bewerken tot een bruikbaar stuk en vervolgens niemand inclusief jezelf nog ooit geïnteresseerd is om iets daarvan terug te kijken.
Ik zou em moeten zoeken, heb dat ding al een half jaar niet meer gezien eigenlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ergo, als ik er aan toe ben kan ik die van jou tweedehands overnemenzo ben ik via de SC ook aan mn eerste DSLR gekomen
Dat is wel waar, jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb mijn GoPro ongeveer 6x gebruikt in 2 jaar tijd. Het klinkt allemaal erg leuk tot je er achter komt dat 2 uur film zaaddodend is om te gaan bewerken tot een bruikbaar stuk en vervolgens niemand inclusief jezelf nog ooit geïnteresseerd is om iets daarvan terug te kijken.
Zal de garage ook vast wel eens eerder overkomen zijn en het spul ervoor hebben. Morgen maar weer eens langslopen. De nippel is halverwege afgebroken, dus het kanaaltje is vrij. Misschien lukt het hen zelfs wel met een fatsoenlijke linkse tap.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 03:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan je wellicht uit laten boren d.m.v. een goede kolomboor. Eis is dat de remklauw goed klem gezet kan worden en dat er geen speling op de lagers van de kolomboor zit. Andere remklauw even meenemen voor de diepte.
Mooi ding maar mijn toekomstige vrouw vind het niet goed als ik zoiets in de huiskamer zetquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:14 schreef densmee het volgende:
Iets voor jou Barca?
http://link.marktplaats.nl/m834541648
Maak het onderdeel van je huiskamer. Een soort uitbouw ofzoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mooi ding maar mijn toekomstige vrouw vind het niet goed als ik zoiets in de huiskamer zet
Of ff bij deze 2 langs sturen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:28 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Maak het onderdeel van je huiskamer. Een soort uitbouw ofzo
slecht een paar displays en meters missenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
"nagenoeg compleet" [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo te zien nog wel de originele kabelbomen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
"nagenoeg compleet" [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zulke zorgen zijn voor later, toch? Of moet je ons iets vertellen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mooi ding maar mijn toekomstige vrouw vind het niet goed als ik zoiets in de huiskamer zet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |