Desalniettemin... Geen game PC hebbenquote:
Hij is er niet voor pc.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:47 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Desalniettemin... Geen game PC hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=111&iid=55quote:Op maandag 21 juli 2014 23:47 schreef StateOfMind het volgende:
Bij de Game Mania schijnen ze krassen uit discs te kunnen verwijderen/repareren.Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
Aight dankje ik ga daar kijken.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:47 schreef StateOfMind het volgende:
Bij de Game Mania schijnen ze krassen uit discs te kunnen verwijderen/repareren.
Binnenkort wel.quote:
Betaal je 70 euro volgens mij.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Je had het spel online als download moeten kopen, kan niet beschadigen
Inc. dlc of eventuele mods?quote:
ga gratis films kijken of internet.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:51 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja maarja nu verveel ik me, als die uitkomt voor pc heb ik wel andere dingen te doen.
Op pc of laptop hequote:Op maandag 21 juli 2014 23:53 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen internet meer op xbox.
Beter wachten op laden dan helemaal niet spelen heaquote:Op maandag 21 juli 2014 23:52 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Playstation heb je die lange laadtijden altijd.
Goed punt, maar ik kan niet met playstations omgaan. Controller is ook zo kut.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:53 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Beter wachten op laden dan helemaal niet spelen hea
Problem Solvedquote:Op maandag 21 juli 2014 23:55 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Goed punt, maar ik kan niet met playstations omgaan. Controller is ook zo kut.
*zucht*quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:00 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Dan nog mis ik mijn extra knoppen van mijn razer onza.
[ afbeelding ]
Ik ga er vanuit dat mensen een korte OP wel lezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:00 schreef ChefvanOekels het volgende:
Afgaande op de topictitel zeg je gta faalt, maar je xbox faalt toch?
GTA V is een bazen-game. Koop een andere xbox
Inderdaad, en nu gauw een Playstation halenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:02 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Haha wauw, jij hebt ook overal een oplossing voor.
We hadden het hier toch over GTA Vquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:03 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Kan je ook Gears of War naar de Playstation toveren?
Klopt, maar ik vind het jammer dat als ik ooit een nieuwe console koop, dan voor playstation ga en de beste shooter niet kan spelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:05 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
We hadden het hier toch over GTA V
Deze boy weet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:50 schreef Balo45telli het volgende:
GTA, leuk voor een weekje.
Een echte baas speelt Fifa 2005.
Current gen. consoles next gen noemenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:16 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Geen next gen console hebben
Zo werden de ps3 en 360 in hun tijd ook genoemd zeikerdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Current gen. consoles next gen noemen
en nu kun je helemaal niet spelenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:52 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Playstation heb je die lange laadtijden altijd.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:47 schreef StateOfMind het volgende:
Bij de Game Mania schijnen ze krassen uit discs te kunnen verwijderen/repareren.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:48 schreef AssiMar. het volgende:
Ze hebben hem gerepareerd, was echt fantastisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=111&iid=55
Nu heb ik GTA uitgespeeld, verveel ik me weer.![]()
call of duty advanced warfare.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:10 schreef Solo14 het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben hem gerepareerd, was echt fantastisch.
Nu heb ik GTA uitgespeeld, verveel ik me weer.
Gears of Warquote:Op zondag 27 juli 2014 17:07 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Heb geen xbox live dus dat gaat hem niet worden.
En sws call of duty
Gears of War
Komt wel binnenkort toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Hij is nogsteeds niet uit voor de PC
Komende herfst ergens...quote:
Zijn ze wel erg laat mee.quote:
Als je een GTA V disc van iemand leent en het spel vanaf de disc naar je xbox download hoor je hem vervolgens gewoon op je kapotte disc te kunnen spelen dacht ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:45 schreef Solo14 het volgende:
Godverdomme uit verveling vorige week GTA V voor de xbox gehaald, heeft mijn xbox een kras op die disc gemaakt waardoor die onspeelbaar is. Ze willen hem niet vervangen, bij de retailer niet, via microsoft niet en via rockstar niet. Komt door die klote eerste generatie xbox 360 waarvan de garantie allang verlopen is. Geen zin om te betalen voor reparatie of een nieuwe xbox omdat ik toch niet meer veel game en echt skeer ben.
Fuck mijn leven, nu verveel ik me weer.
Had meer plezier gehad aan 40 euro verbranden dan uitgeven aan een spel wat kapot gaat.
Klopt, maar toen die kapot ging had ik hem niet geïnstalleerd omdat ik gewoon wilde spelen.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:23 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Als je een GTA V disc van iemand leent en het spel vanaf de disc naar je xbox download hoor je hem vervolgens gewoon op je kapotte disc te kunnen spelen dacht ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |